SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat heb je nog snel gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Sorry DJ11, dat duurde langer dan verwacht. Nog bedankt voor je show!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Sorry DJ11, dat duurde langer dan verwacht. Nog bedankt voor je show!
Ben nu kapot. Wat is dat toch een hopeloos werk. Mijn zoon werkte ook vooral tegen in plaats van mee.quote:
Hij lag nog op het bed?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben nu kapot. Wat is dat toch een hopeloos werk. Mijn zoon werkte ook vooral tegen in plaats van mee.
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboterenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboteren
Welkom ok01.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:15 schreef ok01 het volgende:
Een goed nummer om mee in te schakelen![]()
Dat is wel een beetje jammer....quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij moest helpen van mij en dat liep uit tot saboteren
Welkomquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:15 schreef ok01 het volgende:
Een goed nummer om mee in te schakelen![]()
Werkte jij nooit tegenquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer....
Goede avond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Werkte jij nooit tegen![]()
goedenavond
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Lekker baswerk...![]()
Paar zanglesjes en het wordt nog eens wat
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Lekker baswerk...![]()
Paar zanglesjes en het wordt nog eens wat
Daar kan ik zonder schroom Nee op antwoorden...quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Werkte jij nooit tegen![]()
goedenavond
Was jij zo'n brave jongen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kan ik zonder schroom Nee op antwoorden...
Integendeel zelfs
Je mag solliciteren als mijn zoonquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Integendeel zelfs
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Integendeel zelfs
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag solliciteren als mijn zoon
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Ik denk dat hij de puberteit verlaat doormaakt ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij zo'n brave jongen?
Waar is het fout gegaan dan?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Ik denk dat hij de puberteit verlaat doormaakt ofzo
Ja mamquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?
Ik was een redelijk goed team met mijn moeder..quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoho.... je bent nog niet aangenomen hè?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Op Facebook zag ik vorige week een spottend tekstje vanwege de 40e verjaardag van Metallica. Thanks for 9 years of great metal music.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Op Facebook zag ik vorige week een spottend tekstje vanwege de 40e verjaardag van Metallica. Thanks for 9 years of great metal music.
Ik ben totaal geen fan van ze, maar dit was wel mooi.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
June Lodge love you more than I can say
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |