SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ahh nee het was Seizoen 4, maar in 2003quote:
OHh jaaaquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven maar was afgewezen en uiteindelijk bleek de Mol dat seizoen een vrouw van dezelfde leeftijd als ik te zijn geweest.![]()
En ik had in mijn aanmeldingsbrief nog een foto van mezelf gestuurd, ik dacht, laat ik mezelf tonen als ware globetrotter dus het werd een vakantiefoto die ik in Canada had genomen.
Bleek vervolgens dat seizoen ook in Canada te zijn.
quote:
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh nee het was Seizoen 4, maar in 2003![]()
Ik heb soms de neiging om het seizoensnummer aan het jaar te koppelen, maar dat loopt bij WIDM net niet helemaal
[..]
OHh jaaaZo bizar lijkt me dat dan.
En nu zullen we officieel nooit weten hoe Cee was geweest als mol
Huh maar seizoen 20 was wel in 2020quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb soms de neiging om het seizoensnummer aan het jaar te koppelen, maar dat loopt bij WIDM net niet helemaal
[..]
"Dan doen ze het maar zonder Mol!"quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.
ha nee ik bedoel dat was het seizoen van ER dat ik mee wilde doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat jij de eerste mol zou zijn geworden die gewoon niet ontdekt wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou het eerste en enige seizoen zijn waar de Mol vroegtijdig het spel verliet vanwege instortings en de hele sodemieterse boel gecancelled werd.
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh maar seizoen 20 was wel in 2020
Ohhh welk seizoen dan van ER in welk jaar?quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha nee ik bedoel dat was het seizoen van ER dat ik mee wilde doen![]()
Cee als mol zou wel uber gaaf zijn geweest
2004, seizoen 5. Waar indiaan Frank won.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh welk seizoen dan van ER in welk jaar?(ER zit er beter in bij mij wat betreft jaartallen)
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenEn sindsdien loopt het wel synchroon op die manier
Vandaar dat ik wat de eerdere jaren betreft altijd wat verward ben in welk jaar een seizoen was
Ohhh dat is mijn favoriete seizoen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
2004, seizoen 5. Waar indiaan Frank won.
En wie heeft die bananen toch gejatquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Seizoen ER met rauwe vis knagende Klaar en met Douwe en met Ryan enOlivier
was het tofst, alhoewel ik niet eens zeker weet of dat 1 seizoen was of verschillende edities.
Nee, dat waren andere seizoenenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Seizoen ER met rauwe vis knagende Karin en met Douwe en met Ryan enOlivier
was het tofst, alhoewel ik niet eens zeker weet of dat 1 seizoen was of verschillende edities.
Ach so, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was later een jaar overgeslagen toen het met BN'ers werd. Dus Seizoen 5 was wel in 2005 uitgezondenEn sindsdien loopt het wel synchroon op die manier
Vandaar dat ik wat de eerdere jaren betreft altijd wat verward ben in welk jaar een seizoen was
Bananengatequote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wie heeft die bananen toch gejat
hahaha ja die. Ik baalde best wel toenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh dat is mijn favoriete seizoen!![]()
![]()
België vs Nederland![]()
Die opening met de kooi![]()
Mangrove verstekelingenkamp![]()
Mick en Klaar en hun heerlijke ruzies![]()
Rooftochten![]()
De verstekelingen die terugkwamen en die koppen van de andere eilandbewoners toen![]()
Echt gouden televisie. En wat heeeeeel erg grappig en bizar om me nu te realiseren dat daar ook een Prisha tussen had kunnen zitten
Volgens mij wordt de 21e editie van WIDM ook gewoon nog die van volgend jaar gerekendquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.
Vanaf nu moet je er een jaar aftrekken. (matige @:Dave)
Giovani, denk het echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En wie heeft die bananen toch gejat
Dit seizoen heet toch 20-1 ofzo, volgende zal 21 worden. Maarja dat zal wel pas 2822 wordenquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat jubileum seizoen wel jammer, tot nu toe liep het seizoen gelijk op met het jaartal.
Vanaf nu moet je er een jaar aftrekken. (matige @:Dave)
Kan ik me voorstellen. Echt by far mijn favoriete seizoenquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja die. Ik baalde best wel toen
• Seizoen 20quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de 21e editie van WIDM ook gewoon nog die van volgend jaar gerekendDit is gewoon een "extra" seizoen
Het wordt pas anders als Seizoen 21 niet door kan gaan vanwege corona
GMTAquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de 21e editie van WIDM ook gewoon nog die van volgend jaar gerekendDit is gewoon een "extra" seizoen
Nou, nee, als het in voorjaar 2021 niet doorgaat, dan krijg je inderdaad dat het niet meer zo gelijk loopt allemaal qua jaartallen. Dan hebben we alsnog Seizoen 21 in 2022.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
• Seizoen 20
• Jubileumseizoen
• Seizoen 21
Dat wekt voor mij niet.
Volgens mijn ocd hebben we nu seizoen 22 in 2021.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, nee, als het in voorjaar 2021 niet doorgaat, dan krijg je inderdaad dat het niet meer zo gelijk loopt allemaal qua jaartallen. Dan hebben we alsnog Seizoen 21 in 2022.
Ik dacht Robinquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Giovani, denk het echtDie werd zo viesmad daarover elke keer. En Robin kwam voor hem op, want die waren besties.
GMTAquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, 21 in 2022quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mijn ocd hebben we nu seizoen 22 in 2021.
Dat ga ik ook met mijn verjaardag doen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
Strijd der Titanen werd destijds ook niet gerekend als het 7e seizoen van ER. Het was gewoon een extra tussenseizoenMaar geen vervanging van de reguliere reeks.
Oh dat kan ook nogquote:
Je kunt toch ook gewoon overstappen op jaartallen, net zoals bij het ESF?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mijn ocd hebben we nu seizoen 22 in 2021.
Krijgen we dan ook halve taart enzo?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat ga ik ook met mijn verjaardag doen!
Dit is een tussenverjaardag!
Nee, ik word alleen geen jaar ouder!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook halve taart enzo?
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nogWeet wel dat Giovani toen Ryan zowat had aangevallen met een machete toen hij erover begon
Ah, dealquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik word alleen geen jaar ouder!
Hahahah oh ja Klaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik moet stoppen met het Googlen van al die ER mensen die in mijn hoofd destijds heel oud waren maar nu blijkt dat Klaar bijvoorbeeld jonger was dan ik nu ben IT BLOWS MY MIND.
awhhh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit seizoen heet toch 20-1 ofzo, volgende zal 21 worden. Maarja dat zal wel pas 2822 worden
Lekker rauwe vis aanvreten om de boel te saboteren, sushi warrior Klaar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahah oh ja KlaarFiguur was dat joh
Het is dat onze interesses niet echt matchen. Maar anders zou ik zeggen waar is onze date straks ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik vind dit echt verschrikkelijk mooi. Die rauwe emotie op het eind. Prachtig. Ik kende hem helemaal niet. Is het nog een Belg ook![]()
Lekker de tanden erinquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker rauwe vis aanvreten om de boel te saboteren, sushi warrior Klaar.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat onze interesses niet echt matchen. Maar anders zou ik zeggen waar is onze date straks ?
oh ja Klaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker rauwe vis aanvreten om de boel te saboteren, sushi warrior Klaar.
Geen idee wel seizoen het was (in elk geval nog met Ernst Paul Hasselbach). Maar voor mij is dit het nummer van ER.quote:
quote:
Ik zat Youtube filmpjes te kijken!quote:
Oh jaaa in zijn blote reet helemaal in zijn element op duivelseilandquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja Klaar![]()
Bjorn was ook zo lachen
Multi-tasken Jobi, multi-tasken! Elke vrouw zou het volgens de legendes moeten kunnen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik zat Youtube filmpjes te kijken!
Ik deed ook andere dingen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Multi-tasken Jobi, multi-tasken! Elke vrouw zou het volgens de legendes moeten kunnen!
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was thee aan het zetten, en was naar de plee, en mijn vader moest een spin uit mijn slaapkamer verwijderen voordat ik me daar durfde te begeven, etc.
De man van Nadja Hüpscher werd ziek.quote:Was volgens mij wel al een tijdje ziek, maar of dat uiteindelijk onverwachts kwam weet ik ook niet helemaal zeker. Maar ik dacht het inderdaad ook, dat ze nu veel zelfverzekerder overkomt in de groep
Weekendrust!quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Het is weekend, Fok is gelijk traditioneel stiller
Prachtigquote:
Wat bedoel je met je binnenste?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: m'n binnenste doet eindelijk weer een beetje normaal. Dinsdag was natuurlijk het ergst, maar de dagen daarna kwam het steeds weer een beetje terug. Ik klopt het nog even af, maar het lijkt voorbij.
Spijsverteringsstelsel, je weet wel, maag, darmen, dat hele gebeuren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je binnenste?
Oh ja tuurlijk, sorryquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Spijsverteringsstelsel, je weet wel, maag, darmen, dat hele gebeuren.
De man van Nadja Hüpscher werd ziek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was volgens mij wel al een tijdje ziek, maar of dat uiteindelijk onverwachts kwam weet ik ook niet helemaal zeker. Maar ik dacht het inderdaad ook, dat ze nu veel zelfverzekerder overkomt in de groep
quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat @:H_T in de buurt is.
Wat een verhaal johquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De man van Nadja Hüpscher werd ziek.
https://www.ad.nl/show/de(...)heimhouden~a0e9df08/
Zouden mensen dan een leven hebben?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
Het is weekend, Fok is gelijk traditioneel stiller
Gezellig!quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat @:H_T in de buurt is.
Hoax hoax hoaxquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zouden mensen dan een leven hebben?![]()
Ik zat al een tijdje te lurkenquote:
Vakwerk. Prachtig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]Keurig een quote gefixt
Het makkelijke deel van de fix althans
Wat mij betreft is het dan hoog tijd voor een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje te lurkenIk kan niet echt meepraten over ER of WIDM, vandaar
Altijd waardig om te meldenquote:
Wat zijn je hobby's?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het dan hoog tijd voor een ander onderwerp.
Soort van levend?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Wow ik stuurde via Facebook een bericht naar Samsung. Krijg ik nu reactie van een soort van levend persoon
Was het Gert?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Wow ik stuurde via Facebook een bericht naar Samsung. Krijg ik nu reactie van een soort van levend persoon
En ik wou wijzigen en niet quoten:(quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een verhaal johKnap dat ze dan zo snel weer aan dit programma meedoet
Dat was wel mijn schuld, ik had een vinkje te veel aan gelatenquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik wou wijzigen en niet quoten:(
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we niks aan. Fok! is m'n alles.
Ik heb ook zo het voorgevoel dat ze niet zo ver komt, maar kan het niet ergens op duiden ofzoquote:Op zaterdag 12 september 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ik wou wijzigen en niet quoten:(
Ik gun het Nadja om ver te komen maar ik heb haar als afvaller voor de 2de aflevering,
Ik werk twee dagen, dan ben ik een dag vrij, dan werk ik weer een dag, dan heb ik weekend voor drie dagen. Repeat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |