jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere dag hetzelfde riedeltje plaatsen over hoe kut het allemaal wel niet is ook niet. Dit is echt geen argument. Enerzijds laat je wel toe dat het kabinet voor een stel debielen uitgemaakt mag worden (letterlijk) en de 'jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!! achtige posts mogen ook gerust, maar als er via de andere kant zo'n post geplaatst wordt 'helpt het niet mee in de discussie'. Right.
[..]
Het was een constatering over hoe het er in dat topic aan toegaat. Ik denk dat je dat ook wel begreep.
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
jA mAaR De kRoEgeN gAaN eEn UuR eErDeR dIChT!!!11!
Staat die post er nog? Want dat is niet okay.
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde het niet letterlijk, volgens mij.
Tja, sommige moderators stimuleren liever dat mensen ongefundeerde bagger kunnen roepen dan dat je mensen daarop aanspreekt. Dan is het opeens niet meer bevorderlijk voor de discussie enzo. Alles wat niet in het narratief van 'bij het RIVM werken alleen maar prutsers past' wordt helaas met argusogen aangekeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee klopt, posts in die strekking komen gewoon vaak voorbij indd.
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet, is niet policy overschrijdend. Dit soort commentaren zijn dat wel. Dus kappen.
Ik had al een aantal berichten verwijderd waar TRs voor gezet waren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Iedere idioot mag weer van alles en nog wat roepen, maar daar wat van zeggen niet. En dan de beleidsmakers verwijten een dubbele agenda te hebben.
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag ik niet cynisch zeggen dat ze in Den Haag niet na kunnen denken en alleen op het Fok! Forum wel?
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon een denigrerende post was.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij denkt soms echt dat je boven iedereen staat he en slimmer dan velen ?
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gebeurt natuurlijk verder nooit.
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ten eerste, “ja maar hullie” is geen argument.
Ten tweede, ik lees niet alles en ik zie niet alles, heb meer te doen. Ik grijp in op wat ik zie.
ok hierbij:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
post dan ook even erbij wat je zelf postte ?
dat jij geen bronnen nodig hebt want je trekt toch wel je eigen conclusies, zo is er geen discussie meer mogelijk he.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja 'volgens velen' vind ik verder geen argument, oordeel liever zelf.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.quote:
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?quote:
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ja dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |