En het is Tosca!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja dat lijkt me eerder
AIDA is van Verdi dacht ik/bedenk ik me nu
Sowieso omdat tijd geen issue is. En het programma wordt niet alleen gemaakt voor de kandidaten, maar ook vooral voor de kijkers. En er zijn veel kijkers die GeenStijl nu eenmaal niet voor op de tong hebben liggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:02 schreef fespo het volgende:
is het, en zo ja waarom verboden om door een vraag die gesteld wordt al te antwoorden?
in de eerste zin was het al duidelijk dat het antwoord Geenstijl is, maar de vraag duurt nog 30 seconden langer.
tijd geen issue? kandidaten komen vaak tijd tekort.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:57 schreef V. het volgende:
[..]
Sowieso omdat tijd geen issue is. En het programma wordt niet alleen gemaakt voor de kandidaten, maar ook vooral voor de kijkers. En er zijn veel kijkers die GeenStijl nu eenmaal niet voor op de tong hebben liggen.
En er is toch geen drol aan om een programma lang naar halverwege of eerder afgebroken vragen te gaan zitten kijken
Dat je je dat nog moet afvragen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:48 schreef fespo het volgende:
[..]
tijd geen issue? kandidaten komen vaak tijd tekort.
een vraag snel beantwoorden is meer tijd voor bv. de paardensprong, meer tijd om iets op te zoeken en natuurlijk meer tijd om het woord te raden.
ik mag hopen dat de quizmakers wel rekening houden dat de tijd die het kost om een vraag te stellen ongeveer gelijk is.
Ik ook, maar ik vind de fragmenten soms wel iets te lang. Wat heeft het voor nut om een liedje voor bijna de helft af te spelen voor je naar de artiest vraagt? Of je weet het binnen 10 seconden of je weet het niet, maar verplicht 2 minuten kijken als je tijd al bijna om is en je nog 3 dingen op moet zoeken werkt zenuwslopend lijkt me.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:58 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het juist wel lekker slow-television op die manier.
Maar dat is gewoon hoe het spel is. Antwoorden uit het hoofd leveren meer op, maar opzoeken is noodzaak als je het antwoord niet weet of kan verstandig zijn als je het niet zeker weet. Ergens gaat die tijd wringen. Maar tijdwinst boeken door een antwoord te geven voordat de hele vraag is gesteld, is geen onderdeel van dit spel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind de fragmenten soms wel iets te lang. Wat heeft het voor nut om een liedje voor bijna de helft af te spelen voor je naar de artiest vraagt? Of je weet het binnen 10 seconden of je weet het niet, maar verplicht 2 minuten kijken als je tijd al bijna om is en je nog 3 dingen op moet zoeken werkt zenuwslopend lijkt me.
In principe is dat niet waar.. Ja, misschien zouden ze wel een halfuur de tijd willen hebben, maar dat heb je met andere quizzen ook: 'ik wil NU het antwoord horen'.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:48 schreef fespo het volgende:
[..]
tijd geen issue? kandidaten komen vaak tijd tekort.
Het programma moet een bepaalde lengte hebben. Dat is een tijdslot die is afgesproken met de NPO en dat luistert nauw. De laatste vragen zijn muziekvragen en die kunnen afhankelijk van hoe lang of kort het programma wordt langer of korter worden vertoond.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind de fragmenten soms wel iets te lang. Wat heeft het voor nut om een liedje voor bijna de helft af te spelen voor je naar de artiest vraagt?
Ok, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:55 schreef V. het volgende:
Het programma moet een bepaalde lengte hebben. Dat is een tijdslot die is afgesproken met de NPO en dat luistert nauw. De laatste vragen zijn muziekvragen en die kunnen afhankelijk van hoe lang of kort het programma wordt langer of korter worden vertoond.
Meneer is ook niet echt van het weten van antwoorden.quote:
Ik dacht ook iets van Saladinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:50 schreef xzaz het volgende:
Salagdin was het toch die uit het midden oosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |