chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
@jJippie ik ook hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik zie het al JanCees is een nieuwe DTS-erquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jij bent echt aardigquote:Op donderdag 10 september 2020 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, je bent ze door gekomen. 🙃![]()
Paul
![]()
Ik denk dat het wel lagge wordt hee met JanCees hier heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat het wel lagge wordt hee met JanCees hier hee![]()
Zijn de meningen over verdeeld 🙂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de meningen over verdeeld 🙂![]()
Paul
![]()
Ja hee. Hij is wel een hoolie, kan wel lagge worden met hem en Jacqueline heequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Monotoon liedje toch ?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
Iemand die dit nog kent? Kwam het toevallig gister tegen op youtube...![]()
Ja ie ken ik nog wel, lang niet gehoord, vond dat altijd wel een leuk nummer.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef aloa het volgende:
Iemand die dit nog kent? Kwam het toevallig gister tegen op youtube...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb geklikt, dus zit nu te luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Gisteravond nog helemaal gehoord. Ik vond dit vroeger echt geweldigIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
O kutje. Kom ik boven moet ik mijn bed nog opmaken vergeten dat ik alles in de was had gedaan 😢Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:30 schreef Dotteke het volgende:
O kutje. Kom ik boven moet ik mijn bed nog opmaken vergeten dat ik alles in de was had gedaan 😢![]()
Oei...quote:Op donderdag 10 september 2020 22:30 schreef Dotteke het volgende:
O kutje. Kom ik boven moet ik mijn bed nog opmaken vergeten dat ik alles in de was had gedaan 😢![]()
Ow dat is altijd zo balenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:30 schreef Dotteke het volgende:
O kutje. Kom ik boven moet ik mijn bed nog opmaken vergeten dat ik alles in de was had gedaan 😢
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja echt he en voel me nog Zo kut ook Vanavond. Misselijk snotterig koppijn maar goed hoppa er voor gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Test ?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he en voel me nog Zo kut ook Vanavond. Misselijk snotterig koppijn maar goed hoppa er voor gaan![]()
Zo een kant opgemaakt andere kant komt morgen wel 🤪quote:
Nee snotterig ben ik al vanaf dec. En misselijk heb ik wel vaker. Koppijn is wel nieuw maar heb alle spieren goed strak in de nek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelend Dotquote:Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he en voel me nog Zo kut ook Vanavond. Misselijk snotterig koppijn maar goed hoppa er voor gaan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja tis ff niet anders helaasquote:
Zo, lekker slapen en morgen gezond weer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch niet met twee vingers he?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef Jippie het volgende:
Tyo toch sneller op mijn tablet dan op mijn PC
Ja is ook zo. Het is niet altijd feest. Morgen weer een dagquote:Op donderdag 10 september 2020 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tis ff niet anders helaas
Zo, lekker slapen en morgen gezond weer op![]()
Zitten jullie nog steeds bij DeBraad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:46 schreef Dotteke het volgende:
Zitten jullie nog stted bij DeBraad?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Normaal zeg ik geen nee tegen koffie maar nu welmff. Maar dank je wel,lief 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is vaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JAAAAAquote:Op donderdag 10 september 2020 22:46 schreef Dotteke het volgende:
Zitten jullie nog steeds bij DeBraad?![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Misselijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben blij dat het mijn buurman niet si hahaha zomlaat nog muziek maken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wat is vaag Aloa?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo, kom ik onverwacht binnen vallen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
geen ideequote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo, kom ik onverwacht binnen vallen?![]()
Aloa is van de woordjes vanavond 🤣quote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo, kom ik onverwacht binnen vallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet.quote:
halffinal is erst vrijdagquote:Op donderdag 10 september 2020 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
tennis in NY... maar is al voorbij ... verloren![]()
O jee boos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik verder nog iets gemist?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aloa is van de woordjes vanavond 🤣Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee de meesten zitten bij DeBraad. Hier een beetje saai vanavondquote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik verder nog iets gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef mario390 het volgende:
de lichaam bij de
bedszenen in pretty woman was
niet julia roberts
okequote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over doppelspiel Männer![]()
Geen zin in dat soort muziek.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee de meesten zitten bij DeBraad. Hier een beetje saai vanavond
Paul
![]()
Ben niet boos heee. Mrslove heeft me weer vertrouwen gegeven in een leuke toekomst met haarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
waarom lach je ? het klopt welquote:
nu is de story of pretty woman in tv
en talk met richard gere,julia roberts![]()
Ik heb gewoon oortjes inquote:Op donderdag 10 september 2020 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat het mijn buurman niet si hahaha zomlaat nog muziek maken.
En mijn buurvrouw heeft heel vaak aangegeven dat ze nooit last van mij heeft, dus mij best.![]()
Hij speelt goed en alle nummers. Maar ben ook niet weg van een keyboard geluidquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen zin in dat soort muziek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij zegt het zo zodat ik moet lachen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom lach je ? het klopt wel
nu is de story of pretty woman in tv
en talk met richard gere,julia roberts
O prima dan. Maar hoe kan het dan dat wij het kunnen horen?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb gewoon oortjes in
En mijn buurvrouw heeft heel vaak aangegeven dat ze nooit last van mij heeft, dus mij best.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Negeer je mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een audio interface op de computer aangesloten, daar zit mijn keyboard output in geprikt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O prima dan. Maar hoe kan het dan dat wij het kunnen horen?![]()
Het is hier iig rustig deze avond.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O je kan wel zie. Dat ik er de ballen verstand niet van heb. Maar je speelt goed bijna alles kan je spelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb een audio interface op de computer aangesloten, daar zit mijn keyboard output in geprikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem je het van FF over?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je kan wel zie. Dat ik er de ballen verstand niet van heb. Maar je speelt goed bijna alles kan je spelen.
Maar als je zingt schrikt ze ?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt goed en alle nummers. Maar ben ook niet weg van een keyboard geluid
edit verkeerd gekwoot![]()
Wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je het van FF over?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ookquote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier iig rustig deze avond.![]()
Als ik ga zingen schrik je zeker 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Exact op het zelfde tijdstip posten. Dat heb ik alleen maar met hem meegemaakt.quote:
O heb ik niet eens in de gaten.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Exact op het zelfde tijdstip posten. Dat heb ik alleen maar met hem meegemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het wel grappig als het gebeurd.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet eens in de gaten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
JUIST!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn laptop laat alleen blokjes zien maar ik gok feestend gezichtje
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dingdingdingdingquote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn laptop laat alleen blokjes zien maar ik gok feestend gezichtje![]()
![]()
Je gokt goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn laptop laat alleen blokjes zien maar ik gok feestend gezichtje
Laat maar lekker draaien, stop ze in de wasmasjienquote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmasjien
Kleine wasjesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb alleen behoefte aan mijn bed op dit moment.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmasjien
Hange hange hange 🥳quote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Laat maar lekker draaien, stop ze in de wasmasjien![]()
Was gezellig 🥳🥳🥳quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Droom zacht ouwequote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen behoefte aan mijn bed op dit moment.![]()
![]()
quote:
Morgen denk ik.quote:
Even een slokje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee!!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef jerney het volgende:
Doeiiiiii!!! Alle pintos voor mij 🥳![]()
Ja geef!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef jerney het volgende:
Doeiiiiii!!! Alle pintos voor mij 🥳"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost 🐄quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef jerney het volgende:
Doeiiiiii!!! Alle pintos voor mij 🥳
Thx maat!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daaaaaaagquote:Op donderdag 10 september 2020 23:19 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Het is mooi geweest voor vandaagWas gezellig! 🥳
![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
🤗En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
🥳quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik blijf hem ook lief vinden.quote:
Kut
Ik ga z’n voorbeeld volgenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf hem ook lief vinden.
.... maar eerst m’n dekentje aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag mario!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef mario390 het volgende:
julia roberts bodydouble in pretty woman
was shelley michelle![]()
OKquote:Op donderdag 10 september 2020 23:36 schreef mario390 het volgende:
julia roberts bodydouble in pretty woman
was shelley michelle![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:34 schreef jerney het volgende:
[..]ik
denk
dat
dit
het
beste
gesprek
in
tijden
in
DTS
is
OKquote:Op donderdag 10 september 2020 23:37 schreef mario390 het volgende:
23:34 Dave Stewart feat. Candy Dulfer - Lily Was HereEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja okayEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En toen sloeg de sfeer omEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bij die titel denk ik slechts aan John Milesquote:
![]()
En toen weer terug... Rollercoaster vanavond.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
De titel is dan ook meteen het enige dat die twee nummers gemeen hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die titel denk ik slechts aan John Miles
Wel een mooie versie dat![]()
![]()
UhuEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ben zo eemoosjeneelquote:Op donderdag 10 september 2020 23:48 schreef engine het volgende:
En toen weer terug... Rollercoaster vanavond.![]()
![]()
![]()
Knuffel je kattenquote:
quote:
Ohh 🤗 jaloersquote:Op donderdag 10 september 2020 23:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Al gedaan
Ook omdat Poppy de hele tijd in mijn zij aan het prikken was tijdens de live show
Ja kloosterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kloosters hebben bier naar de wereld gebrachtquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedzo 😊quote:Op donderdag 10 september 2020 23:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja haha
Ik heb het al goed gemaaktEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Feestend gezichtje!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Awww thanksquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
Op zich ben je nu wel kussable omdat we niet naar tijd kijken![]()
![]()
Van Harte met je xx te verjaardag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier heb ik geen verstand van 🙃quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Janu voel ik me weer een dickhead omdat ik hem steeds zo wat op afstand houd
Liefje
Fijne verjaardag 🤗🤗En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook niet! Thanks 🙃quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hier heb ik geen verstand van 🙃
Fijne verjaardag 🤗🤗![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken Eels ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slapen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kijk nu Spaans voetbalroddelprogramma ... El Chiringuito ... gaat al weken over Barcelona en Messiquote:![]()
5 dagen in de week 3 uur over voetbal lullen ... is eigenlijk wel best ergquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:01 schreef mario390 het volgende:
okay zo wat had ik ook en keer nur over
real madrid![]()
Ik wil even punten sstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit genoegquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
opletten om punten te pakken ... ook al zou jerney ze allemaal als verjaardagskado mogen hebben...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |