Ik heb gewoon oortjes inquote:Op donderdag 10 september 2020 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij dat het mijn buurman niet si hahaha zomlaat nog muziek maken.
Hij speelt goed en alle nummers. Maar ben ook niet weg van een keyboard geluidquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen zin in dat soort muziek.
Jij zegt het zo zodat ik moet lachen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom lach je ? het klopt wel
nu is de story of pretty woman in tv
en talk met richard gere,julia roberts
O prima dan. Maar hoe kan het dan dat wij het kunnen horen?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb gewoon oortjes in
En mijn buurvrouw heeft heel vaak aangegeven dat ze nooit last van mij heeft, dus mij best.
Negeer je mij?quote:
Heb een audio interface op de computer aangesloten, daar zit mijn keyboard output in geprikt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O prima dan. Maar hoe kan het dan dat wij het kunnen horen?
O je kan wel zie. Dat ik er de ballen verstand niet van heb. Maar je speelt goed bijna alles kan je spelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb een audio interface op de computer aangesloten, daar zit mijn keyboard output in geprikt.
Neem je het van FF over?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je kan wel zie. Dat ik er de ballen verstand niet van heb. Maar je speelt goed bijna alles kan je spelen.
Maar als je zingt schrikt ze ?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt goed en alle nummers. Maar ben ook niet weg van een keyboard geluid
Wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem je het van FF over?
Hier ookquote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier iig rustig deze avond.
Als ik ga zingen schrik je zeker 😲quote:
Exact op het zelfde tijdstip posten. Dat heb ik alleen maar met hem meegemaakt.quote:
O heb ik niet eens in de gaten.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Exact op het zelfde tijdstip posten. Dat heb ik alleen maar met hem meegemaakt.
Ik vind het wel grappig als het gebeurd.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb ik niet eens in de gaten.
JUIST!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn laptop laat alleen blokjes zien maar ik gok feestend gezichtje
Dingdingdingdingquote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Je gokt goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Laat maar lekker draaien, stop ze in de wasmasjienquote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmasjien
Ik heb alleen behoefte aan mijn bed op dit moment.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Je gaat door voor de wasmasjien
Hange hange hange 🥳quote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Laat maar lekker draaien, stop ze in de wasmasjien
Was gezellig 🥳🥳🥳quote:
Droom zacht ouwequote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen behoefte aan mijn bed op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |