Hij doet het verrassend leukquote:Op donderdag 10 september 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat je daar hoort is verrassend
Ik had al die indrukquote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik had het niet in de gaten
Goede TT
Niet aanklikken dus?quote:
Bij dezequote:Op donderdag 10 september 2020 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
oke is hier nu de bradge livechat??
Nee, de week van de 22e ga ik naar Apeldoorn, naar mijn dochter, en aan het eind van die week haal ik Iggy op.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Gooddeal, woont Iggy al bij je?
Leuke k*tmuziekquote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hoorde allemaal kutmuziek, snel uitgezet.
Beter dat je het inderdaad daarna doet.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, de week van de 22e ga ik naar Apeldoorn, naar mijn dochter, en aan het eind van die week haal ik Iggy op.
Ja, die moet niet gelijk alleen zijn. Ze behoeft wel wat aandacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat je het inderdaad daarna doet.
Ik hobbel er wel vaker achteraan.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, jij hebt nog internet via inbellen?
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:51 schreef D. het volgende:
Feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, kiwi
hopelijk komt hij bij jou tot rust.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, die moet niet gelijk alleen zijn. Ze behoeft wel wat aandacht.
Die beestjes hebben ook veel voor de kiezen gehad.
Dan kun je hier lezen wat er komt en je er vast op verheugenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hobbel er wel vaker achteraan.
Jaquote:Op donderdag 10 september 2020 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Hier mis ik iets geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2020 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Atemloss!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga ff Helene Fischer aanvragen!!!
Kiwi?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef D. het volgende:
Feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, kiwi
Maar je kent de zebrahondjes appelsap toch wel?quote:
Nee, ik lees 'zebrahondje' hier nu vanavond voor het eerstquote:Op donderdag 10 september 2020 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kent de zebrahondjes appelsap toch wel?
Weer iets geleerdquote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik lees 'zebrahondje' hier nu vanavond voor het eerst
Maak je @mario390 helemaal blij, maar die kijkt niet want film ....quote:Op donderdag 10 september 2020 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga ff Helene Fischer aanvragen!!!
Nou ja zeg, ik vraag m nog wel een keer aan nächste Woche.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je @:mario390 helemaal blij, maar die kijkt niet want film ....
Het blijft iets hebben, die oldies. Laatst nog Sinatra geluisterd.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:45 schreef chufi het volgende:
Ding a Dong .. laatst nog gepost
40+ / Punk, disco, New Wave of? #46
Ja hoor .. ik doe er niet moeilijk overquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het blijft iets hebben, die oldies. Laatst nog Sinatra geluisterd.
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:51 schreef D. het volgende:
Feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, feestend gezicht, kiwi
Hai,quote:
ongeveer.. Voor mij iets van 15 uur en dan is het 35 jaar geleden dat ik het stadshuis van Grunn uitliepquote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht even “en dan?”
Awwwww![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef Straatverlichting het volgende:
Ow, en doei. Moet nog ff wat tikken.
Mailtje vergeten, moest er vandaag uit. Gaat er nu automatisch - braaf uit morgenochtend om 07:00 uur. Bazingaquote:Op donderdag 10 september 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
zo'n baantje wil ik ook wel, met een lekker basinga
https://support.microsoft(...)0a-a72f-6c65793744baquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:06 schreef chufi het volgende:
Doe je goed![]()
Dat dat zomaar kan terwijl je ligt te pitten
Ik heb geen outlook momenteelquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://support.microsoft(...)0a-a72f-6c65793744ba
Haha..... zzzzzzz
Ja zal vast wel kunnen met Thunderbird.. maar nooit in de prive-sfeer gebruikt dus nooit naar gezochtquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:40 schreef Straatverlichting het volgende:
gmail hotmail protonmail...ect werkt over zo'n beetje hetzelfde.
Bij de meesten zit het ergens bij de optie: prioriteren. Maar ken ze ook niet allemaal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal vast wel kunnen met Thunderbird.. maar nooit in de prive-sfeer gebruikt dus nooit naar gezocht
Ik heb volgens mij altijd alles direct verstuurd... Misschien hoogstens een keer met leesbevestigingquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Bij de meesten zit het ergens bij de optie: prioriteren. Maar ken ze ook niet allemaal.
Dit was werkmail... ff Op1 kijken en uitslapen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij altijd alles direct verstuurd... Misschien hoogstens een keer met leesbevestiging
ok kijk en slaap zequote:Op vrijdag 11 september 2020 00:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dit was werkmail... ff Op1 kijken en uitslapen.
Nee nog nietquote:Op donderdag 10 september 2020 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
met jouw gaat dat vast wel lukken .. Was je toen al geboren ? in 1989
Komt die Lambada uit 1989?quote:
Daar is Kees, uitgeslapen en welquote:
helaasquote:
Ow, ja handjes aan het stuur danquote:
Jonkie... doeiquote:
ah....quote:Op donderdag 10 september 2020 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het maakt me geen zak uit wat je wel en niet eet. Het gaat meer om het principe. Jij bent tegen de mega stallen is . Dat heb je hier op fok laten weten. En dat is ok. Maar eet dan een hamburger in een vega tent in Amsterdam. Daar zijn er genoeg van. Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden.
Hey fannquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah....
Jawel hoor.. dat maakt je wel uit... anders heb je niks om te zeuren zaniken.
Ik ga lekker een vegetarische whopper als ik dat wil en als we gaan dan gaan
we met de auto, lekker milieubewust![]()
Het ging er om.... de gewone rookworsten, liggen naast de Vega rookworsten,
om ieder geval die van Unox dan, ga maar kijken...
Dus als ik naar een supermarkt ga dan kan je Vega eten kopen én geen Vega eten
kopen dus vlees enzo , dat is in de zelfde winkel muts...
Je kan toch niet alle Supermarkten scheiden?
En alsof ik zo vaak in een restaurant eet, bijna nooit.... zeker nu niet... ik ga ook de boodschappen niet
doen, dat wordt voor me gedaan en anders online bestellen. Maar dit terzijde..
Wat bedoel je met:
''Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden."
Heb ik een geldboom dan?![]()
Ouwehoer ben je toch ook
Op vrijdag 11 september 2020 07:23 schreef Charrell het volgende:
... eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mag ik even rustig opstarten
Best wel... ik was aan het zappenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
Net uit eten geweest, werd niet naar contactgegevens gevraagd, tent zat compleet vol.
Lekker man.
Bij wie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel... ik was aan het zappen![]()
Haags is straks ook de lul
[..]
Klinkt niet eens verkeerd toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef ieniminimuis het volgende:
7 uur vrij, half 8 thuis, eten in de magnetron smijten. Wijntje open. Lekker.
Goed weekend
Helemaal niet nee. Als die vent nou ook eens mee naar huis kwam voor die wijn zou het plaatje compleet zijn. Maarja zal wel weer niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klinkt niet eens verkeerd toch?
ja dat...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Contactgegevens achterlaten bij de horecagelegenheid is verplicht in deze tijden.
Heb je nou al gevraagd of ie al een relatie heeft? Misschien wil of kan hij daarom niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal niet nee. Als die vent nou ook eens mee naar huis kwam voor die wijn zou het plaatje compleet zijn. Maarja zal wel weer niet gebeuren.
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.quote:
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen welquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nou al gevraagd of ie al een relatie heeft? Misschien wil of kan hij daarom niet.
Kan toch? Is wel balen voor jou dan.... voor hem misschien ook wel
oh......... tja dan heb je pech meissiequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen wel![]()
Mensen die er vanaf weten vragen zich ook waarom het nou zo lang duurt. Ik heb hem al verschillende keren uitgenodigd voor een avondje spelen in bed hč?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.
Ik ga werken (thuis).
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh......... tja dan heb je pech meissie![]()
wel lullig voor je... écht![]()
Oh... hij wil wel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.
ja das wel beter,,,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
rustig maar straat.... komt wel goed.....
Jups. Echt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... hij wil wel?
Wel ingewikkeld hoor....
Eerst lekker koffie drinken en rustig aan...quote:
Ja aangeschoten appen is echt een goed ideequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Extra wijntje dan maar vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.
Ik ga werken (thuis).
Beetje hetzelfde hier. Met veel moeite door de eerste training gesleept net en wat aan het instorten nu.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik kom niet vooruit vandaag, wat jij?
Gelukkig staat het weekend voor de deurquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde hier. Met veel moeite door de eerste training gesleept net en wat aan het instorten nu.
Ga wel wat brommen zo
Ja dat is de drukste tijd net voor mequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gelukkig staat het weekend voor de deur
Komt goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is de drukste tijd net voor me
Ja zeker. Morgen weer topfitquote:
Gelukkig niet, net begonnen weer met het Nederlandse seizoen. Over 2 weken op zondag wel een race op de Amstel bij de Hoop, de Amstelbeker.quote:
OK .. wordt er wel getest en zo ? Lijkt me dat jullie vorig weekend wel getest zijn of wat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig niet, net begonnen weer met het Nederlandse seizoen. Over 2 weken op zondag wel een race op de Amstel bij de Hoop, de Amstelbeker.
Nog steeds allerlei beperkingen met de Corona voor dat soort dingen helaas.
Ze gaan niet iedereen bij al die wedstrijden testen hoor. Wel beperkingen in het aantal mensen die in de ruimtes en op de vlotten mag verblijven en zo. Geen douches open voor iedereen enz enzquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. wordt er wel getest en zo ? Lijkt me dat jullie vorig weekend wel getest zijn of wat?
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja aangeschoten appen is echt een goed idee
ik was een broodje aan het eten heb voor de lol weer eens mijn quote alert aanstaan... datquote:
Maar dan krijg je nog wat vitamines binnen. In een zuurbal zit niet veelquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef chufi het volgende:
Ja vroeger was het Snoep gezond eet een appel, maar daar zitten ook allerlei zuren in die het gebit aan kunnen tasten ..
Een hoop suikersquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan krijg je nog wat vitamines binnen. In een zuurbal zit niet veel
En hyperactieve kindertjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een mond vol rotte melktandjes
quote:
En die rotten door op nog komende tandenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een mond vol rotte melktandjes
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Bij onze tandarts staat zo'n draaiautomaat, 1 voor jongens en 1 voormeisjes. Na hun bezoekje aan de tandarts krijgen de kinderen van de tandarts een muntje, waarmee ze een klein cadeautje uit de automaat kunnen draaien. Leuk idee!
Maar ook daar zag ik laatst en jankerd die niet blij was met het cadeautje wat ze krijg
Het leek mij echt een uitstekend idee. /Sarcasmequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog niet
Dat hebben we in Nederland ook gehad.. Maar dat is niet zolang geweest.. Mijn zus en dr man zaten er ooit in.. Ik heb dat zelf niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:16 schreef mario390 het volgende:
en we hadden en echte taxi-wg
ook met kameras
en daar is vanavond om dat het
in sept.2000 begunn de jubiläum
talk over
Ja ze zijn allemaal door John de Mol produkties bedacht ..quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:22 schreef mario390 het volgende:
jullie hadden de meesten
realityshows
Geloof het wel, maar ik was er toen niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:25 schreef mario390 het volgende:
en was het ook altijd 24/7 livestream??
Ik in 2006 De Gouden Kooi..quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:38 schreef mario390 het volgende:
met de livestream was ik zo
veel te laat erst 2015
utopia was de erste stream
wat ik kijkte
Heb je al een verzoeknummer aangevraagd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:29 schreef Soury het volgende:
Verdomme ik zit op Bradge zijn live stream
Ja, dat speelde hij spontaan. Maar ik ben er weer wegquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al een verzoeknummer aangevraagd?
Wees maar blij dat je daar niet bij was.quote:
Dat waren pas echte streamsquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je daar niet bij was.
Echt wel. Maar hoe denk je dat Mario had gereageerd op een Jaap die met zijn kots ging gooien naar de huishoudster?quote:
Ja dat denk ik ook super leukquote:
Die ging rukkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Maar hoe denk je dat Mario had gereageerd op een Jaap die met zijn kots ging gooien naar de huishoudster?
ehm dat het een hele lieve jongen isquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Maar hoe denk je dat Mario had gereageerd op een Jaap die met zijn kots ging gooien naar de huishoudster?
Die zou nog steeds aan het schelden zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm dat het een hele lieve jongen is
haha ja hij heeft het toch al niet zo mannenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zou nog steeds aan het schelden zijn
Tja... dat is een puntje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
Maar 14 jaar geleden verstond Mario nog geen Nederlands
Hij was Lieke fan geweestquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
haha ja hij heeft het toch al niet zo mannen
ben niet blijquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je daar niet bij was.
wel daar was ik op partyflockquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
Maar 14 jaar geleden verstond Mario nog geen Nederlands
heeft zij naakt dedoucht?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik nooit..
Kijk hier Nena uit DGK
Nee, ze was best wel preuts, maar dr vriendin die er voor haar in de plaats kwam Amanda was wel naakt te zien.quote:
Jaquote:
Zoals in Brasil bv ...quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je taktisch douchen op livestream
Ja zelfs op de pleequote:Op vrijdag 11 september 2020 17:26 schreef mario390 het volgende:
daar was de stream altijd overall an
Nou hier wel hoorquote:
Ja kots poep en pisquote:
zoveel kann ik niet lezenquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees anders gewoon terug
DGK / [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
ik geloof niet dat de wc on stream was,dat is noch nie gewezenquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ik begin er ook niet aan hoor
Zeker wel poepjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de wc on stream was,dat is noch nie gewezen
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen wel![]()
Mensen die er vanaf weten vragen zich ook waarom het nou zo lang duurt. Ik heb hem al verschillende keren uitgenodigd voor een avondje spelen in bed hč?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... hij wil wel?
Wel ingewikkeld hoor....
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Extra wijntje dan maar vanavond
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja aangeschoten appen is echt een goed idee
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog niet
Je zei er ook niet bij dat je ging appen schat.... dus dat sarcasme is en beetje misplaatst hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leek mij echt een uitstekend idee. /Sarcasme
LOLquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zei er ook niet bij dat je ging appen schat.... dus dat sarcasme is en beetje misplaatst hoor.
Ik zal je nog eens een keertje opvrolijken![]()
Het enige dat is zei.... dan maar een extra wijntje....
Nee natuurlijk niet. Ik zit Mario te fuckenquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer .. was dat niet achter een shady glazen wand
moet je niet, ik geloof je sowiezo nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik zit Mario te fucken
Daarom beter eten in eten in een vega tentje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd vond het te goor voor woorden
Of thuisquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom beter eten in eten in een vega tentje.
Ja jesus mutsquote:
nooit weer. En bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd vond het te goor voor woorden
Maar ze waren wel naakt in de jaguzzi en er werden hoeren besteld en zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet, ik geloof je sowiezo niet
Had je er zin in dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
nooit weer. En bedankt voor de tip
hoeren bestellt? echt? dat was van de produktie toegelaten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze waren wel naakt in de jaguzzi en er werden hoeren besteld en zo
Nee maar ze kwamen tochquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeren bestellt? echt? dat was van de produktie toegelaten?
weet je als ik op partyflock was 2005 of 2006 was ik ook op fok onzin maar ik weestquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was het niet van plan om eerlijk te zijn..
Was ook een beetje koud ook nogquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
nooit weer. En bedankt voor de tip
DGK begon sept-okt 2006 volgens mijquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je als ik op partyflock was 2005 of 2006 was ik ook op fok onzin maar ik weest
niks van en cos
Ben jij ook al Geil Mario?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeren bestellt? echt? dat was van de produktie toegelaten?
Je wist het niet, een verrassingquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was ook een beetje koud ook nogik wist niet dat ie dat ging halen maar hij kom niet wachten...
Hij vond het de beste Hamburger die hij ooit had gegetenik heb één hapje geproefd en uitgespuugt
alleen die lucht al![]()
ja maar het was toch zeker big brother ook 2006 ?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
DGK begon sept-okt 2006 volgens mij
van wat?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij ook al Geil Mario?
Het is wat....
Geil is wat anders in Duits dan in Nederlands.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch niet?
Ik ook niet
oh.... ganz geil ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Geil is wat anders in Duits dan in Nederlands.
nee hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Geil is wat anders in Duits dan in Nederlands.
Ik denk dat je googel beter kentquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... ganz geil ofzo?
Zet je me nu voor lul.quote:
LULquote:
Coolquote:
weet je dat de erste zomerhuis zendung woensdag metquote:
vanavond start ook erste bundesliga oostenrijkquote:
Heb ik toch wat gemistquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat de erste zomerhuis zendung woensdag met
anspucken en bijna slaan gewezen is ?
dat zijn ziemliche mafkeesen en koppel is al uit
Hier begint het ook weer, ook met wat publiekquote:Op vrijdag 11 september 2020 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond start ook erste bundesliga oostenrijk
met toekijkers zo lang de ampel vor het bundes
-land groen of gel blijvt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |