Best wel... ik was aan het zappenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef Justin_Case het volgende:
Net uit eten geweest, werd niet naar contactgegevens gevraagd, tent zat compleet vol.
Lekker man.
Bij wie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel... ik was aan het zappen![]()
Haags is straks ook de lul
[..]
Klinkt niet eens verkeerd toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:19 schreef ieniminimuis het volgende:
7 uur vrij, half 8 thuis, eten in de magnetron smijten. Wijntje open. Lekker.
Goed weekend
Helemaal niet nee. Als die vent nou ook eens mee naar huis kwam voor die wijn zou het plaatje compleet zijn. Maarja zal wel weer niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klinkt niet eens verkeerd toch?
ja dat...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Contactgegevens achterlaten bij de horecagelegenheid is verplicht in deze tijden.
Heb je nou al gevraagd of ie al een relatie heeft? Misschien wil of kan hij daarom niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal niet nee. Als die vent nou ook eens mee naar huis kwam voor die wijn zou het plaatje compleet zijn. Maarja zal wel weer niet gebeuren.
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.quote:
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen welquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nou al gevraagd of ie al een relatie heeft? Misschien wil of kan hij daarom niet.
Kan toch? Is wel balen voor jou dan.... voor hem misschien ook wel
oh......... tja dan heb je pech meissiequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen wel![]()
Mensen die er vanaf weten vragen zich ook waarom het nou zo lang duurt. Ik heb hem al verschillende keren uitgenodigd voor een avondje spelen in bed hè?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je lult een heel verhaal, krijgt reactie, en reageert niet. Hou dan je muil. Ik begrijp er iig geen reet van. Vega, niet vega, bestellen, auto en nog meer geouwehoer. Tik dan nix.
Ik ga werken (thuis).
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh......... tja dan heb je pech meissie![]()
wel lullig voor je... écht![]()
Oh... hij wil wel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.
ja das wel beter,,,quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
rustig maar straat.... komt wel goed.....
Jups. Echt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... hij wil wel?
Wel ingewikkeld hoor....
Eerst lekker koffie drinken en rustig aan...quote:
Ja aangeschoten appen is echt een goed ideequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Extra wijntje dan maar vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |