wel daar was ik op partyflockquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef chufi het volgende:
Maar 14 jaar geleden verstond Mario nog geen Nederlands
heeft zij naakt dedoucht?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was ik nooit..
Kijk hier Nena uit DGK
Nee, ze was best wel preuts, maar dr vriendin die er voor haar in de plaats kwam Amanda was wel naakt te zien.quote:
Jaquote:
Zoals in Brasil bv ...quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je taktisch douchen op livestream
Ja zelfs op de pleequote:Op vrijdag 11 september 2020 17:26 schreef mario390 het volgende:
daar was de stream altijd overall an
Nou hier wel hoorquote:
Ja kots poep en pisquote:
zoveel kann ik niet lezenquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees anders gewoon terug
DGK / [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
ik geloof niet dat de wc on stream was,dat is noch nie gewezenquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ik begin er ook niet aan hoor
Zeker wel poepjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de wc on stream was,dat is noch nie gewezen
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft niet, wil ook niets. Helemaal prima. Ik zou ook niets met hem willen, maar ik wil zijn lichaam en handen wel![]()
Mensen die er vanaf weten vragen zich ook waarom het nou zo lang duurt. Ik heb hem al verschillende keren uitgenodigd voor een avondje spelen in bed hč?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij wil wel? Hij is diegene die als hij te dicht bij me staat of me mag aanraken daarna met een strakke broek rond loopt.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... hij wil wel?
Wel ingewikkeld hoor....
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Extra wijntje dan maar vanavond
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja aangeschoten appen is echt een goed idee
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog niet
Je zei er ook niet bij dat je ging appen schat.... dus dat sarcasme is en beetje misplaatst hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leek mij echt een uitstekend idee. /Sarcasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |