Ik zag het pas na postenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Koen heeft wel soort van een onverwachte Lapo gave.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondje ligt nu op de BBQ denk ik.
Ik had hem al weg gemikt toen ik het zagquote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whut...quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat heb ik goed gegeten, zit nog steeds vol.
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
IJskoud in september, man man man.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
hoe datquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
Iddquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haar masker? Wasdaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lulligquote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn roze schoenen beginnen al minder roze te worden.
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.quote:
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.Kerel zorgt maar dat ze zsm de nieuwe komen installeren.
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Kun je bij iemand anders terecht?
Dat was koud. Heel koud.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?
Oh, dat is fijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.
toen werden ook max 20 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.
Niemand houdt je tegen dat te blijven doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.
Zou dat aan de temperatuur hebben gelegen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen werden ook max 20 jaar oud ofzo
het zal vast niet hebben meegeholpenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat aan de temperatuur hebben gelegen?
Ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik douche elke ochtend ijskoud met de hofmethode.
Scheid de zwakken van de sterkenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zal vast niet hebben meegeholpen
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn roze schoenen beginnen al minder roze te worden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Fijn is het niet maar het geeft een enorme boost aan je dag.
Plus ik word nooit ongesteld. Zie je wel, het werkt.
Toen werd niemand echt oudquote:Op donderdag 10 september 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eruit, vroeger werden de koukleumen niet oud omdat ze bij het open haardvuur in een grot gingen zitten bibberen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen werden ook max 20 jaar oud ofzo
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzoquote:Op donderdag 10 september 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eruit, vroeger werden de koukleumen niet oud omdat ze bij het open haardvuur in een grot gingen zitten bibberen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzo
in de tijd van mammoets?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Gemiddeld werd men niet oud, maar dat kwam door kindersterfte. Was je eenmaal 18 jaar, dan had je een goede kans de 70 te bereiken.
Het schijnt dat er uitzonderingen werden gevonden die wel erg oud werden.quote:
Ja maar wie zorgen er dan voor het eten?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzo
Vinger weken in de biotex?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nogal. Krijg m er ook niet uit.
die paar die het wel overleefdequote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wie zorgen er dan voor het eten?
Heb idd net een bakje gemaakt. Kijken of t helpt.quote:
Oermens, de oudste Die werd gevonden was 45 jaar.quote:
fattyquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oermens, de oudste Die werd gevonden was 45 jaar.
https://www.nu.nl/wetensc(...)eftijd-gevonden.html
Mwoah dat denk ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fatty
De bejaarde man heeft de naam ‘Elvis’ gekregen. Hij was ongeveer 1,70 lang en woog 90 kilo.
Je directe voorouderquote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
die luste wel een mammoettenpoot
MFCquote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Olifant schijnt niet lekker te zijn, was mammoet dat dan wel?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Taaiquote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Olifant schijnt niet lekker te zijn, was mammoet dat dan wel?
Als je zin hebt om een keer naar de dierentuin te gaan en niemand wil mee, ik welquote:
Zonder mammoeten hadden we nog als verzamelaars van nootjes en eikels rondgelopen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar dan hebben pa en ma Koen je vast wel verteld hoe het was in die tijd??quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:goldfinger1963 heeft de dinos gezien, ik net niet
Lekker trippen op beukenootjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mammoeten hadden we nog als verzamelaars van nootjes en eikels rondgelopen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:goldfinger1963 heeft de dinos gezien, ik net niet
Zware tijden, slecht voor je tandenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dan hebben pa en ma Koen je vast wel verteld hoe het was in die tijd??
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe kerel?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Rug weer wat losser dankzij kerel en zodra de ketelmannetjes kunnen, komt de nieuwe.
Eén letter verschil.quote:
k denk dat ze dat toch wel graag aten jaquote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou in die tijd toch eerder hert of everzwijn prefererenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat ze dat toch wel graag aten ja
Wil je dat graag?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat je van die zonnebloempitten elke dag diarree kan krijgen ?
Sabeltandtijgerbiefstuk. Dat zou ook goed scoren bij Scrabble..quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou in die tijd toch eerder hert of everzwijn prefereren
Ja je ziet toch altijdvan die plaatjes waar ze dan met zon groep zon mammoet omsingelenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet uitgevonden denk ik winkeltjequote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zegt Google?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat je van die zonnebloempitten elke dag diarree kan krijgen ?
Ja, heel apart. Burgers Zoo heeft diepzeevissen. Je ziet ze alleen nauwelijksquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Burgers Zoo heeft diepzeevissen. Je ziet ze alleen nauwelijks.
Hmm ik ook niet dus dan zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik niet vinden, al geprobeerd
DIt kan ik wel vinden,al beantwoord het je vraag niet helemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik niet vinden, al geprobeerd
Ah. oke thnx bos !quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIt kan ik wel vinden,al beantwoord het je vraag niet helemaal
Zonnebloempitten kunnen je helpen met het verliezen van gewicht.
En dit komt doordat je bij het regelmatig eten van zonnebloempitten (die vol zitten met proteine en vezels) de hele dag een voldaan gevoel kan krijgen. Zonnebloempitten bevatten weinig caloriën en bevatten stoffen die zorgen dat je stoelgang flink wordt aangewakkerd.
Wauw.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit even met jullie delen.
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Waarom?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Leuk hč die opgerolde bladerenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn calathea heeft twee nieuwe blaadjes, de ene is bijna uitgerold en ik spotte net nog een compleet opgerolde.![]()
/Even wat anders dan een mi van heul veul pus enzo
Bedankt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Druk bezig met zijn vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:36 schreef moemoe het volgende:
@:ettovanbelgie
Waar blijf je sweetie.
Ik weet hoe ze eruit zienquote:
goorlapquote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo maar slapen, morgen weer gleuven vullen enzo
Welke maranta?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk hč die opgerolde bladerenbij m'n orbi komen nog drie nieuwe bladeren en dan is ze klaar voor dit jaar denk ik.
En m'n maranta-stekje krijgt ook een nieuw bladdus die doet het goed. Kan ik er meer maken
voor de geīnteresseerden. Samzz misschien?
Ik ga maar zonnebloempitten vreten dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIt kan ik wel vinden,al beantwoord het je vraag niet helemaal
Zonnebloempitten kunnen je helpen met het verliezen van gewicht.
En dit komt doordat je bij het regelmatig eten van zonnebloempitten (die vol zitten met proteine en vezels) de hele dag een voldaan gevoel kan krijgen. Zonnebloempitten bevatten weinig caloriën en bevatten stoffen die zorgen dat je stoelgang flink wordt aangewakkerd.
Echt superleuk.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk hč die opgerolde bladerenbij m'n orbi komen nog drie nieuwe bladeren en dan is ze klaar voor dit jaar denk ik.
En m'n maranta-stekje krijgt ook een nieuw bladdus die doet het goed. Kan ik er meer maken
voor de geīnteresseerden. Samzz misschien?
nou moest net echt rennen naar het toiletquote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga maar zonnebloempitten vreten dan.
Eeh die met zo'n rood streepje erin.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke maranta?
Ik heb er een, die gaat echt als kool! Mijn thea gaat dood denk ik. Kom niet van de spint af
.
Heb je t geredquote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moest net echt rennen naar het toilet
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt superleuk.
Als je me een paar maanden geleden had gezegd dat ik enthousiast zou worden van een plant, had ik je hard uitgelachen.
Diarree kan Corona zijn toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah, ja die heb ik staanquote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh die met zo'n rood streepje erin.
Ik heb nu ook twee stervende Thea's met spint en m'n stingray heeft het ook, maar is nog niet echt onder de indruk ervan.
Die wil ik ook graag. Maar ik durf nietquote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n orbi is echt m'n prinsesje.
Volgens mij heb ik die alquote:Op donderdag 10 september 2020 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja die heb ik staan. Is nu aan t bloeien.
Kut is dat he... Ik heb thea naar buiten gegooid. Hopelijk doet de luchtvochtigheid wat. Maar ik ben er bang voor.
Heb jij interesse in een epipremnum aureum stek?
Ik heb er maar een sprayfles naastgezet. Iedere dag even sproeien enzo.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n orbi is echt m'n prinsesje.
Is ook wel een veel voorkomende. Mijn moederplant is 1,20m hoog.quote:
Daarom eet ik geen maīs.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee aan het begin van het jaar lag ze helemaal uit elkaar. Lintje omheen gedaan en nu van de zomer gaat het beter. Ze krijgt sinds vorig jaar eens in de maand voeding en dat doet wel wonderen. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als ik dat lintje doorknip.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag. Maar ik durf niet.
ja maar heb het nu wel echt al een hele tijd. sinds dat ik ben begonnen met die pitten eigenlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Diarree kan Corona zijn toch?
Paar dagen overslaan met de pitten dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb het nu wel echt al een hele tijd. sinds dat ik ben begonnen met die pitten eigenlijk
Lintje laten zitten, danquote:Op donderdag 10 september 2020 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee aan het begin van het jaar lag ze helemaal uit elkaar. Lintje omheen gedaan en nu van de zomer gaat het beter. Ze krijgt sinds vorig jaar eens in de maand voeding en dat doet wel wonderen. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als ik dat lintje doorknip.
Ja ga ik proberenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paar dagen overslaan met de pitten dus.
Is er eigenlijk een 'makkelijke' manier om er achter te komen tegen welk voedsel je niet goed kunt? Kan er bij mij nooit echt een goede lijn in vindenquote:
Oefquote:Op donderdag 10 september 2020 22:49 schreef Samzz het volgende:
600+ calorieën per 100 gram, nu niet bepaald caloriearm, die zonnebloempitten.
Je zou FODMAP kunnen proberen en dan langzaamaan ander voedsel toevoegen? Zou in ieder geval gaan bijhouden wanneer je klachten hebt en wat je 1-2 dagen daarvoor gegeten hebt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een 'makkelijke' manier om er achter te komen tegen welk voedsel je niet goed kunt? Kan er bij mij nooit echt een goede lijn in vinden
hmm is dat veel?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:49 schreef Samzz het volgende:
600+ calorieën per 100 gram, nu niet bepaald caloriearm, die zonnebloempitten.
Dan weet ik wel wat ik liever heb.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is meer dan Tony karamel zeezout.
Da's mijn avondeten.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm is dat veel?
het zijn gewoon van die gezoute met schil
Ja, dat is heel veelquote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm is dat veel?
het zijn gewoon van die gezoute met schil
ik hoop dat het die pitten zijn. Had gegoogled en parasiet kan ook en omdat ik zoveel sushi heb gegeten was ik wat bang voor beestjesquote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, bal, waarschijnlijk zijn die pitten ook vrij vet. Vet helpt ook altijd wel bij de doorstroom.
Het zijn wel goede vetten, maar dan nog. 100 gram zit je zo aan.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, bal, waarschijnlijk zijn die pitten ook vrij vet. Vet helpt ook altijd wel bij de doorstroom.
Pothos zijn vrij makkelijk te stekken, toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n Marble queen wel stekken maar weet niet of dat gaat lukken. M'n monkey mask stekken wil ook niet en die gaat op dezelfde manier.
Gewoon even lamme darm. Gaat wel weer over. Heb ik zo vaak.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop dat het die pitten zijn. Had gegoogled en parasiet kan ook en omdat ik zoveel sushi heb gegeten was ik wat bang voor beestjes
Ja, dat gaat rap.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn wel goede vetten, maar dan nog. 100 gram zit je zo aan.
Ja maar de monkey masks rotten na een maand altijd weg. Heb er nu weer een paar staan maar niks hoor. Blad begint nu wel te verkleuren dus die kunnen weg zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pothos zijn vrij makkelijk te stekken, toch?
Als er maar een luchtwortel is.
Een zak zonnebloempitten is ongeveer 300 gram. En die zakken zijn niet heel groot...quote:Op donderdag 10 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel klein hč dus dan moet je wel doorvreten voor je aan de 100 gram zit.
Bah paprika snacken. Komkommer is ook alleen lekker icm met saté.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat gaat rap.Voor laag in calorieën snacken is iets als een paprika of komkommer snacken de handigere optie.
Plus dat het zout ook niet echt gezond is.
De richtlijn voor een gemiddelde vrouw is 2000kcal per dag.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh?
hmm vreet dit de hele dag door
Bij mij is het meestal 1,5-2 uur na het avondeten dat het dan misgaat ongeacht wat ik de rest van de dagen heb gegeten. Maar welke groenten dat precies zijn weet ik niet, met bijvoorbeeld sperzieboontjes heb ik als het diepgevroren zijn eigenlijk nooit last maar verse voorgesneden is het een soort Russisch roulette. Rode uit is ook deels verdacht, als ik het zelf snij dan wil het nog wel eens misgaan. Al bak ik dat tegenwoordig net iets langer dan de andere groenten en dan gaat het vaak wel goed. Spinazie durf ik niet meer te proberen, daar heb ik vorig jaar echt een week last van gehad, maar dat was toen vlak nadat mijn darmen weer aan elkaar waren gezet. Sla eet ik liever ook niet (tenzij op een broodje als garnituur ofzo) want dat werkt dan weer extreem constiperendquote:Op donderdag 10 september 2020 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou FODMAP kunnen proberen en dan langzaamaan ander voedsel toevoegen? Zou in ieder geval gaan bijhouden wanneer je klachten hebt en wat je 1-2 dagen daarvoor gegeten hebt.
Zonde zeg. Mijn aureum stekjes gingen als kool.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de monkey masks rotten na een maand altijd weg. Heb er nu weer een paar staan maar niks hoor. Blad begint nu wel te verkleuren dus die kunnen weg zo.
Dacht 1800?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De richtlijn voor een gemiddelde vrouw is 2000kcal per dag.
ja heb ik toch nooit iets mee gedaanquote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De richtlijn voor een gemiddelde vrouw is 2000kcal per dag.
Maar je kunt de maranta dus makkelijk stekkenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde zeg. Mijn aureum stekjes gingen als kool.
Mijn brazil groeit ook, maat niet zo hard als de aureum.
Mijn ficus stekken zijn mislukt.
Ik ben absoluut geen expert, maar het klinkt alsof je darmen niet met bepaalde vezels uit rauwe groente kunnen omgaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal 1,5-2 uur na het avondeten dat het dan misgaat ongeacht wat ik de rest van de dagen heb gegeten. Maar welke groenten dat precies zijn weet ik niet, met bijvoorbeeld sperzieboontjes heb ik als het diepgevroren zijn eigenlijk nooit last maar verse voorgesneden is het een soort Russisch roulette. Rode uit is ook deels verdacht, als ik het zelf snij dan wil het nog wel eens misgaan. Al bak ik dat tegenwoordig net iets langer dan de andere groenten en dan gaat het vaak wel goed. Spinazie durf ik niet meer te proberen, daar heb ik vorig jaar echt een week last van gehad, maar dat was toen vlak nadat mijn darmen weer aan elkaar waren gezet. Sla eet ik liever ook niet (tenzij op een broodje als garnituur ofzo) want dat werkt dan weer extreem constiperend
Echt? Hoe stek je die dan? Ik dacht dat t net als met thea's scheuren zou worden. Daar begin ik niet aanquote:Op donderdag 10 september 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je kunt de maranta dus makkelijk stekkenik heb er nog drie in het water staan, die kunnen volgende week wel in een potje. Maar dan heb ik er dus weer zoveel en niemand wil ze en ik geef ze alleen mee aan iemand die ik ermee vertrouw
Ja ik snap het ook niet, van de week had ik het opeens maar had ik wortel op dus zal toen wel aan de kipburger hebben gelegen waar iets in zatquote:Op donderdag 10 september 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen expert, maar het klinkt alsof je darmen niet met bepaalde vezels uit rauwe groente kunnen omgaan.Zou wel de sperziebonen diepvries-vers kunnen verklaren, want diepvries is geblancheerd geweest, dus al verhit.
Gemiddeld he, in die groep zitten ook enorm actieve grietjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht 1800?
Ach ik zit de hele dag op m'n krent. Het zou bij mij 900 moeten zijn.
Nee bij die gaat het heel makkelijk. Ik had een stekje afgeknipt met drie blaadjes. Die hebben ook een soort luchtworteltjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Hoe stek je die dan? Ik dacht dat t net als met thea's scheuren zou worden. Daar begin ik niet aan.
Je moet ook niet als een cijferautist letterlijk alle calorietjes bij elkaar optellen, maar een beetje een richtlijn in de gaten hebben kan wel helpenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik toch nooit iets mee gedaanDan zeg je zo 600 en dat dat je avond eten is. voor mij is dat zon abstract idee allemaal
Maar het was al bezigheid met de handen zodat het niet roken makkelijker ging
ja maar zegt mij nog steeds niet. bv zon big mac ofzo is 500 ofzo toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een cijferautist letterlijk alle calorietjes bij elkaar optellen, maar een beetje een richtlijn in de gaten hebben kan wel helpen
Goh... Morgen die plant eens goed bestuderen dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee bij die gaat het heel makkelijk. Ik had een stekje afgeknipt met drie blaadjes. Die hebben ook een soort luchtworteltjes.
Even kijken!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mamabotanica.nl/blog/maranta-stekken
Sowieso een fijne website.
Ik zou het niet eens exact weten bij mij, toen ik nog met de feeder diëtist zat voor mijn herstel moest ik rond de 4000 kcal per dag nemen en dat was vrij lastig om te halenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gemiddeld he, in die groep zitten ook enorm actieve grietjes.
Maar ik kom uit op doordeweeks zo'n 1900 en in het weekend op 2700, met sport erbij is het stabiel.
Dat het zo makkelijk gaat maakt het des te schofteriger dat er op marktplaats 20 euro wordt gevraagd voor een ongeworteld stekje van de lemon lime.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh... Morgen die plant eens goed bestuderen dan.
[..]
Even kijken!
Nou ja, 600 van de gemiddeld 2000 dus.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik toch nooit iets mee gedaanDan zeg je zo 600 en dat dat je avond eten is. voor mij is dat zon abstract idee allemaal
Maar het was al bezigheid met de handen zodat het niet roken makkelijker ging
Ja zoiets, maar meestal neem je daar ook nog wel friet en wat te drinken bij en dan zit je al zo aan de 1000. Bij de Mac hebben ze trouwens een calculator daarvoorquote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zegt mij nog steeds niet. bv zon big mac ofzo is 500 ofzo toch?
Die plant wordt niet meer gekweekt, daarom waarschijnlijk... Maar idd bizar. Die wil ik ook nog graag, maar niet voor 20 euro.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het zo makkelijk gaat maakt het des te schofteriger dat er op marktplaats 20 euro wordt gevraagd voor een ongeworteld stekje van de lemon lime.
ja nou dat bedoel ik. das toch gewoon een tussendoortjequote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar meestal neem je daar ook nog wel friet en wat te drinken bij en dan zit je al zo aan de 1000. Bij de Mac hebben ze trouwens een calculator daarvoorhttps://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/nutrition-calculator.html
Dat is ook echt heel veel.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens exact weten bij mij, toen ik nog met de feeder diëtist zat voor mijn herstel moest ik rond de 4000 kcal per dag nemen en dat was vrij lastig om te halen. Nu zit ik denk ik ergens rond de 2500-3000, eigenlijk nog wat te weinig voor de hoeveelheid beweging geloof ik.
Ik moet een uur hardlopen om 600 te verbranden.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zegt mij nog steeds niet. bv zon big mac ofzo is 500 ofzo toch?
Was ik maar weer 17quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar meestal neem je daar ook nog wel friet en wat te drinken bij en dan zit je al zo aan de 1000. Bij de Mac hebben ze trouwens een calculator daarvoorhttps://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/nutrition-calculator.html
Ik ben de afgelopen 1,5 jaar gemiddeld gezien ongeveer 1,5e kilo per maand afgevallen, dus technisch gezien zou ik nog steeds te weinig eten alleen is het nu bewustquote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook echt heel veel.
En ook vooral kijken wat werkt hier hoor, ik wist wat er binnen kwam en ik kon schatten wat ik sportte en dan de weegschaal in de gaten houden.
Al die lekkere dingen zijn maar een klein beetjequote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze is ook leuk:
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
wat was je lastigste jurk?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel weer redelijk goed op weg. Mijn lastigste jurk past goed. Dus nog een beetje vet eraf.
Oh, maar da's een mooi tempo ook! Maar dan zal je een hoger verbruik hebben ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 1,5 jaar gemiddeld gezien ongeveer 1,5e kilo per maand afgevallen, dus technisch gezien zou ik nog steeds te weinig eten alleen is het nu bewust
Uhuh.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die lekkere dingen zijn maar een klein beetje
Mijn Vivien of Holloway met cupcakes. Zit totaal geen stretch in.quote:
Oh ja, dat moet wel exact goed zitten ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Vivien of Holloway met cupcakes. Zit totaal geen stretch in.
Ja zeker het eerste en laatste halfjaar is het hard gegaan, dat halve jaar ertussen ben ik juist bewust nauwelijks afgevallen voor herstelquote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar da's een mooi tempo ook! Maar dan zal je een hoger verbruik hebben ja.
Jup. En er zitten baleinen in. Dus die kan echt niet te strak zitten. Mooie graadmeter. Als die niet meer lekker zit, dan moet ik oplettenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet wel exact goed zitten ja.
Ik zit nu aan de winegumwormen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker het eerste en laatste halfjaar is het hard gegaan, dat halve jaar ertussen ben ik juist bewust nauwelijks afgevallen voor herstel. Maar ik vreet gerust regelmatig een zak chips leeg en heb bijna dagelijks wel een ongezonde snack als een snickers of appelflap of iets
nicequote:Op donderdag 10 september 2020 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En er zitten baleinen in. Dus die kan echt niet te strak zitten. Mooie graadmeter. Als die niet meer lekker zit, dan moet ik opletten. Ben er bijna, haha.
wow 30, dan had je het hard nodigquote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de winegumwormen.
Maar het rustig aan doen met snacks werkt imo enorm goed. Het duurde even, maar de bijna 30kg minder is er nu ook alweer twee jaar afgebleven.
Verveling en gewoonte vooral bij mij.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik merk dat ik vooral ga eten als ik me verveel of verdrietig voel. Dus dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen...
Te weinig drinken inderdaad ook. Daar moet ik echt op letten. Best lastig soms. God straft meteen, want als ik te weinig drink krijg ik hoofdpijnquote:Op donderdag 10 september 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verveling en gewoonte vooral bij mij.En te weinig drinken.
Ik heb op mijn werk ook maar gewoon twee halve liters water staan, die mķeten op, anders denk ik er gewoon niet aan.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te weinig drinken inderdaad ook. Daar moet ik echt op letten. Best lastig soms. God straft meteen, want als ik te weinig drink krijg ik hoofdpijn.
Netjesquote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de winegumwormen.
Maar het rustig aan doen met snacks werkt imo enorm goed. Het duurde even, maar de bijna 30kg minder is er nu ook alweer twee jaar afgebleven.
ik ga makkelijk eten als ik computerquote:Op donderdag 10 september 2020 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik merk dat ik vooral ga eten als ik me verveel of verdrietig voel. Dus dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen...
Te weinig drinken heb ik eigenlijk nooit last van, dat combineer ik altijd met een slechte gewoonte, ik drink altijd een glas water voor en na dat ik ga rokenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te weinig drinken inderdaad ook. Daar moet ik echt op letten. Best lastig soms. God straft meteen, want als ik te weinig drink krijg ik hoofdpijn.
Jumbo! Jamin heeft ze ook nog.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjeszo iets is er bij mij nu ook ongeveer af maar moet er denk nog wel 15 ofzo. En winegums helpen vaak wel goed voor de stoelgang
Waar heb je die dingen vandaan trouwens, die vond ik vroeger altijd geweldig bij de snoepwinkel maar heb ik geloof ik al jaren niet meer gezien.
Kan ze denk ik gewoon beter niet kopen, alle zoete zooi die ik koop eet ik net een beetje van en dan verdwijnt het in de kast. Die zou ik ook wel weer eens moeten uitmesten denk ikquote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jumbo! Jamin heeft ze ook nog.
Het zijn wel veganwormen die ik heb (de huisvegetariër waardeert gelatinevrij spul), maar ik proef het verschil amper. Structuur is alleen wat anders.
Joop kwam met pepernoten, kruidnoten en schuimpjes thuis.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze denk ik gewoon beter niet kopen, alle zoete zooi die ik koop eet ik net een beetje van en dan verdwijnt het in de kast. Die zou ik ook wel weer eens moeten uitmesten denk ik
Chocoladekruidnoten had ik vorige week al een zak van leegquote:Op donderdag 10 september 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop kwam met pepernoten, kruidnoten en schuimpjes thuis.
Goede methodequote:Op donderdag 10 september 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk ook maar gewoon twee halve liters water staan, die mķeten op, anders denk ik er gewoon niet aan.
Ook vervelend.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga makkelijk eten als ik computer
Iewl, rokenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te weinig drinken heb ik eigenlijk nooit last van, dat combineer ik altijd met een slechte gewoonte, ik drink altijd een glas water voor en na dat ik ga roken
Snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met water drinken, dat is zo'n beetje het lekkerste drinken dat er is, zeker hard Nederlands leidingwaterquote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ik moet van mezelf verplicht twee glazen water drinken voor m'n ontbijt. En met ontbijt heb ik een kop thee van 400 ml. Dus dan zit ik al aan een mooi begin.
Moeite niet, ik vergeet het gewoon.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met water drinken, dat is zo'n beetje het lekkerste drinken dat er is, zeker hard Nederlands leidingwater
Ja dat snap ik dus ook niet, ik drink juist eerder teveel dan te weinigquote:Op donderdag 10 september 2020 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeite niet, ik vergeet het gewoon.
Ik snap mijn dorst-seintjes nooit zo goed, in plaats daarvan ga ik knagen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet, ik drink juist eerder teveel dan te weinig
Nou ja als je dan iets gezonds knaagt als een komkommer krijg je ook vocht binnenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap mijn dorst-seintjes nooit zo goed, in plaats daarvan ga ik knagen.
In praktijk is dat meestal niet echt gezond.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja als je dan iets gezonds knaagt als een komkommer krijg je ook vocht binnen
Ja denk probeer het positief te brengenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk is dat meestal niet echt gezond.
Bier?quote:
water doet zelfs de palen rotten, zij die het drinken dat zijn ........quote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap eigenlijk nooit zo goed waarom mensen zoveel moeite hebben met water drinken, dat is zo'n beetje het lekkerste drinken dat er is, zeker hard Nederlands leidingwater
Goden?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
water doet zelfs de palen rotten, zij die het drinken dat zijn ........
Ja maar zotten klinkt zo matigquote:
moeite niet.. maar vaak wil ik er wel wat van een smaakje aan.. een paar glazen prima, of onderweg.. maar als ik eenmaal door die 1liter heen ben die hier gemiddeld staat slaat de saaiheid toequote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet het.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op een Nederlands koopvaardijschip.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Russische boot? Je bent kapitein van zo'n gevaarte? Of doe je binnenvaart op bescheidenere boten?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:57 schreef Karzai het volgende:
26 euro gewonnen met de staatsloterij, of eigenlijk 9 euro verloren
gewoon weer werken straks dus
quote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 06:55 schreef crv het volgende:
vandaag voor het eerst zelf op pad naar fysio
Ik nam de honneurs waarquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!
Waar was je om half vijf?
Nee ik was met de auto vertrokkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Haags lag nog te pitten zeker?
Mazzelaar. Ik zou ook nog wel langer vakantie willen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een week.
Ik heb op het laatste moment besloten om niet twee maar drie weken op te nemen. Anders had ik maandag ook weer aan de slag gemoetenquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik zou ook nog wel langer vakantie willen hebben.
Lucky Buda.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op het laatste moment besloten om niet twee maar drie weken op te nemen. Anders had ik maandag ook weer aan de slag gemoeten
Het is jammer dat de jackpot van de Staatsloterij steeds naar anderen gaat. Anders nam ik permanent vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2020 07:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op het laatste moment besloten om niet twee maar drie weken op te nemen. Anders had ik maandag ook weer aan de slag gemoeten
Jup, samequote:Op vrijdag 11 september 2020 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is jammer dat de jackpot van de Staatsloterij steeds naar anderen gaat. Anders nam ik permanent vakantie.
Luiwammesquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:47 schreef mschol het volgende:
![]()
* mschol draait zich nog een keer om
Hoe lang heb je nog daar?quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, goedMaar ben een beetje door de dingen die ik wil zien heen.
er is vast wel wat te verzinnen. Hoelang zit je er nog?quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je heel de wereld al gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rabbit, komende week wordt ideaal fietsweer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je heel de wereld al gezien![]()
Veels te warm manquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Rabbit, komende week wordt ideaal fietsweer.
Alleen vandaag nog. Zo even google aanslingerenquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
er is vast wel wat te verzinnen. Hoelang zit je er nog?
Oh prima toch.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog. Zo even google aanslingeren
Heb je ooit 40 tot 50km/u op een fiets gereden?quote:
Nee wel tegen de 40 aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 07:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je ooit 40 tot 50km/u op een fiets gereden?
Nou, dat nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je heel de wereld al gezien![]()
Op een scooter, berg af met de wind meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |