Ik zag het pas na postenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Koen heeft wel soort van een onverwachte Lapo gave.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondje ligt nu op de BBQ denk ik.
Ik had hem al weg gemikt toen ik het zagquote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whut...quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat heb ik goed gegeten, zit nog steeds vol.
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
IJskoud in september, man man man.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
hoe datquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
Iddquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haar masker? Wasdaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lulligquote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn roze schoenen beginnen al minder roze te worden.
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.quote:
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.Kerel zorgt maar dat ze zsm de nieuwe komen installeren.
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Kun je bij iemand anders terecht?
Dat was koud. Heel koud.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?
Oh, dat is fijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.
toen werden ook max 20 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.
Niemand houdt je tegen dat te blijven doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met koud water douchen, deden we duizenden jaar aan een stuk zonder problemen.
Zou dat aan de temperatuur hebben gelegen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen werden ook max 20 jaar oud ofzo
het zal vast niet hebben meegeholpenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat aan de temperatuur hebben gelegen?
Ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik douche elke ochtend ijskoud met de hofmethode.
Scheid de zwakken van de sterkenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zal vast niet hebben meegeholpen
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn roze schoenen beginnen al minder roze te worden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Fijn is het niet maar het geeft een enorme boost aan je dag.
Plus ik word nooit ongesteld. Zie je wel, het werkt.
Toen werd niemand echt oudquote:Op donderdag 10 september 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eruit, vroeger werden de koukleumen niet oud omdat ze bij het open haardvuur in een grot gingen zitten bibberen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen werden ook max 20 jaar oud ofzo
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzoquote:Op donderdag 10 september 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben eruit, vroeger werden de koukleumen niet oud omdat ze bij het open haardvuur in een grot gingen zitten bibberen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzo
in de tijd van mammoets?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Gemiddeld werd men niet oud, maar dat kwam door kindersterfte. Was je eenmaal 18 jaar, dan had je een goede kans de 70 te bereiken.
Het schijnt dat er uitzonderingen werden gevonden die wel erg oud werden.quote:
Ja maar wie zorgen er dan voor het eten?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of juist wel. lieten die nietkouwkleumen jagen die dan werden opgegeten door een sabeltandtijger ofzo
Vinger weken in de biotex?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nogal. Krijg m er ook niet uit.
die paar die het wel overleefdequote:Op donderdag 10 september 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wie zorgen er dan voor het eten?
Heb idd net een bakje gemaakt. Kijken of t helpt.quote:
Oermens, de oudste Die werd gevonden was 45 jaar.quote:
fattyquote:Op donderdag 10 september 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oermens, de oudste Die werd gevonden was 45 jaar.
https://www.nu.nl/wetensc(...)eftijd-gevonden.html
Mwoah dat denk ik niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fatty
De bejaarde man heeft de naam ‘Elvis’ gekregen. Hij was ongeveer 1,70 lang en woog 90 kilo.
Je directe voorouderquote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
die luste wel een mammoettenpoot
MFCquote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Olifant schijnt niet lekker te zijn, was mammoet dat dan wel?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Taaiquote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Olifant schijnt niet lekker te zijn, was mammoet dat dan wel?
Als je zin hebt om een keer naar de dierentuin te gaan en niemand wil mee, ik welquote:
Zonder mammoeten hadden we nog als verzamelaars van nootjes en eikels rondgelopen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar dan hebben pa en ma Koen je vast wel verteld hoe het was in die tijd??quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:goldfinger1963 heeft de dinos gezien, ik net niet
Lekker trippen op beukenootjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mammoeten hadden we nog als verzamelaars van nootjes en eikels rondgelopen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:goldfinger1963 heeft de dinos gezien, ik net niet
Zware tijden, slecht voor je tandenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dan hebben pa en ma Koen je vast wel verteld hoe het was in die tijd??
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De nieuwe kerel?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Rug weer wat losser dankzij kerel en zodra de ketelmannetjes kunnen, komt de nieuwe.
Eén letter verschil.quote:
k denk dat ze dat toch wel graag aten jaquote:Op donderdag 10 september 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou in die tijd toch eerder hert of everzwijn prefererenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat ze dat toch wel graag aten ja
Wil je dat graag?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat je van die zonnebloempitten elke dag diarree kan krijgen ?
Sabeltandtijgerbiefstuk. Dat zou ook goed scoren bij Scrabble..quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou in die tijd toch eerder hert of everzwijn prefereren
Ja je ziet toch altijdvan die plaatjes waar ze dan met zon groep zon mammoet omsingelenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet uitgevonden denk ik winkeltjequote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zegt Google?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat je van die zonnebloempitten elke dag diarree kan krijgen ?
Ja, heel apart. Burgers Zoo heeft diepzeevissen. Je ziet ze alleen nauwelijksquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel apart. Burgers Zoo heeft diepzeevissen. Je ziet ze alleen nauwelijks.
Hmm ik ook niet dus dan zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik niet vinden, al geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |