Ik zag het pas na postenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Koen heeft wel soort van een onverwachte Lapo gave.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondje ligt nu op de BBQ denk ik.
Ik had hem al weg gemikt toen ik het zagquote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whut...quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gehad?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat heb ik goed gegeten, zit nog steeds vol.
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
IJskoud in september, man man man.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
hoe datquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sporten, douchen, net masker in mijn haar en er komt geen warm water meer uit. Dus ja, dat is een terechte klacht.
Iddquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haar masker? Wasdaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lulligquote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Mijn roze schoenen beginnen al minder roze te worden.
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.quote:
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
CV-ketel heeft kuren, maar hij leek een tijdje soort van braaf. Vanavond dus niet.Kerel zorgt maar dat ze zsm de nieuwe komen installeren.
Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij, dus tot de nieuwe ketel hangt, douche ik daar.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Kun je bij iemand anders terecht?
Dat was koud. Heel koud.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nu je haar kunnen uitspoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |