Gelachen @Anneloosquote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dit kan niet
[ afbeelding ]
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Elan
Beetje veel. Doe maar 14-18 allen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:15 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand nou 40 doneert, doneer ik er 45 achteraan
Mooi toch, ik heb ook gedoneerd.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dit kan niet
[ afbeelding ]
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:maxi-mus
@:Elan
Welke opmerkingquote:Op donderdag 10 september 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, ik vond dat je daar niet mee te koop moest lopen.
Vergeet mijn vorige opmerking mensen!
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
Ik lees net dat @:scrummie2.1 het record van @:onlogisch gaat verbreken.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:31 schreef Justin_Case het volgende:
Ik lees net dat @:scrummie2.1 het record van @:onlogisch gaat verbreken.
Grapjassen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geïnterpreteerd.
Succes @:scrummie2.1
Welke opmerkingquote:Op donderdag 10 september 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, ik vond dat je daar niet mee te koop moest lopen.
Vergeet mijn vorige opmerking mensen!
koop liever vechain maatquote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen die een beetje actief post gewoon een automaatje instelt van 5 euro per maand (op je muil gauw) dan is er rond januari voldoende om de zooi opnieuw aan te schaffen.
Ik heb liever schakel.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen die een beetje actief post gewoon een automaatje instelt van 5 euro per maand (op je muil gauw) dan is er rond januari voldoende om de zooi opnieuw aan te schaffen.
Rekenen met onlogischquote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb al een abo weggegeven. Het is goed zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
AAN WIE????????????????quote:Op donderdag 10 september 2020 15:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb al een abo weggegeven. Het is goed zo.
Zou je dit systeem ook aan je moeder willen voorstellen? Ik moet nu elke keer kleingeld bij me hebben.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Nee, dit was hem niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dit systeem ook aan je moeder willen voorstellen? Ik moet nu elke keer kleingeld bij me hebben.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dit systeem ook aan je moeder willen voorstellen? Ik moet nu elke keer kleingeld bij me hebben.
Jij mag even koffie gaan zetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat deze de boeken in gaat als één van je betere 'grappen'.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Justin_Casequote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, als zelfs Justin_Case (![]()
![]()
) hem niet leuk vindt weet je dat je gefaald hebt.
Die naam is echt BELACHELIJKquote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, als zelfs Justin_Case (![]()
![]()
) hem niet leuk vindt weet je dat je gefaald hebt.
saind benieuwd wat saindquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Justin_Case![]()
![]()
![]()
@:Saind benieuwd wat @:Saind hiervan vindt
Hahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik maak een foutje. Even lachen allemaal.
Niks mis met Amersfoort.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aan-een-geintje.html
WAT EEN TUMULT IN AMERSFOORT.
Jeetje, daar gebeurt het hoor.
Wat was er mis met Haags_kwartiertje?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef Justin_Case het volgende:
Ja ik verander hem ooit weer eens als ik een nieuwe geniale naam heb bedacht
Kwam nooit een zinnig woord uitquote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat was er mis met Haags_kwartiertje?
Te dom om te poepenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even usernames tellen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je hier nou constant mee door? Irritant varken.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dat verhelp je niet door een andere naam te nemen.
We roddelen hier niet: @:scrummie2.1
Bij dit soort reacties waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je hier nou constant mee door? Irritant varken.
Ik neem mijn giftige cobra meestal mee naar je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aan-een-geintje.html
WAT EEN TUMULT IN AMERSFOORT.
Jeetje, daar gebeurt het hoor.
Waarom niet cloud?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij dit soort reacties waarschijnlijk wel.

Dit gaat mis.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[img width=75]https://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/87.gif[/img]
Nee, verjaardag duurt nog even.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je al een HP boek voor je nichtje gekocht?
Oh, je kan haar zo toch ook weleens wat geven?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, verjaardag duurt nog even.
Zeker kan dat. Maar doen we niet, kind is verwend genoegquote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, je kan haar zo toch ook weleens wat geven?
Er moet wel wat tegenover staan, wil user Scrummie wat weggeven.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, je kan haar zo toch ook weleens wat geven?
Dit is een leugen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er moet wel wat tegenover staan, wil user Scrummie wat weggeven.
@:charrel
Er mag genoeg. Ik hoef me ook niet in te houden. Dat komt omdat ik echt tegen racisme ben en dat dus automatisch gaat.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe mot je dat tegenwoordig noemen dan? ER MAG OOK HELEMAAL NIETS MEER
Dit was dus exact het moment dat ik behoorlijk mad de tv uitdrukte.quote:
ik dacht nietsnutquote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar niet meer. Het is nu roomkop.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet van mezelf hoor, zag het een keer voorbij komen op whatsapp, niet in de app overigens
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was dus exact het moment dat ik behoorlijk mad de tv uitdrukte.
Een seconde of 20 later ontplofte mijn telefoon.
pasta bottarga en een saladequote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken
Ik weet het nog niet want ik eet vanavond bij je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat me weten wat het geworden is.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet want ik eet vanavond bij je moeder.
Morgen extra afwas genot dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me weten wat het geworden is.
Met plakken kaas?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bordje schijt.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nasi Goereng met extra Sambal Oelek, afblussen met een cobra biertje.
@:Iwanius
@johannes_vermeerquote:Op donderdag 10 september 2020 17:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nasi Goereng met extra Sambal Oelek, afblussen met een cobra biertje.
@:Iwanius
Ik zit niet vast.quote:
Salade met courgette, avocado, scampi's, feta en een limoen dressing.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk geen Jinek.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die Pinda doet maar. @:coco.
aandachtsgeil mannetjequote:Op donderdag 10 september 2020 18:01 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die Pinda doet maar. @:coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |