Jij mag even koffie gaan zetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dit systeem ook aan je moeder willen voorstellen? Ik moet nu elke keer kleingeld bij me hebben.
Denk niet dat deze de boeken in gaat als één van je betere 'grappen'.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je dit systeem ook aan je moeder willen voorstellen? Ik moet nu elke keer kleingeld bij me hebben.
Justin_Casequote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, als zelfs Justin_Case (![]()
![]()
) hem niet leuk vindt weet je dat je gefaald hebt.
Die naam is echt BELACHELIJKquote:Op donderdag 10 september 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, als zelfs Justin_Case (![]()
![]()
) hem niet leuk vindt weet je dat je gefaald hebt.
saind benieuwd wat saindquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
Justin_Case![]()
![]()
![]()
@:Saind benieuwd wat @:Saind hiervan vindt
Hahahaquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik maak een foutje. Even lachen allemaal.
Niks mis met Amersfoort.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aan-een-geintje.html
WAT EEN TUMULT IN AMERSFOORT.
Jeetje, daar gebeurt het hoor.
Wat was er mis met Haags_kwartiertje?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef Justin_Case het volgende:
Ja ik verander hem ooit weer eens als ik een nieuwe geniale naam heb bedacht
Kwam nooit een zinnig woord uitquote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat was er mis met Haags_kwartiertje?
Te dom om te poepenquote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even usernames tellen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je hier nou constant mee door? Irritant varken.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dat verhelp je niet door een andere naam te nemen.
We roddelen hier niet: @:scrummie2.1
Bij dit soort reacties waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je hier nou constant mee door? Irritant varken.
Ik neem mijn giftige cobra meestal mee naar je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)aan-een-geintje.html
WAT EEN TUMULT IN AMERSFOORT.
Jeetje, daar gebeurt het hoor.
Waarom niet cloud?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Als iedereen die een beetje actief post gewoon een automaatje instelt van 5 euro per maand (op je muil gauw) dan is er rond januari voldoende om de zooi opnieuw aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |