Gitaar of piano, maar dat is vooral ook omdat we daar zelf ervaring mee hebben en dat helpt wel makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welk instrument heeft -jouw- voorkeur in deze? (Hier loopt de instrument discussie ook)
Hier hebben we een Ukelele (die ook echt geukelelet wordt), saxofoons (die zwijgen op t moment) en is uk redelijk warmgelopen voor de Uke en Piano.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gitaar of piano, maar dat is vooral ook omdat we daar zelf ervaring mee hebben en dat helpt wel makkelijk.
Wij hebben twee gitaren en een ukelele. Een piano zou ik ook best willen en die past in het nieuwe huis ook prima. Kind lijkt saxofoon leuk.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier hebben we een Ukelele (die ook echt geukelelet wordt), saxofoons (die zwijgen op t moment) en is uk redelijk warmgelopen voor de Uke en Piano.
Dus ik overweeg een elektrische piano, koptelefoon en les
Sax is het vooral van belang dat het gebit (voortanden) "volwassenen status" heeft, of iig goed doorontwikkeld is.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben twee gitaren en een ukelele. Een piano zou ik ook best willen en die past in het nieuwe huis ook prima. Kind lijkt saxofoon leuk.
Goed om te weten, dankjewel! Gaan we meenemen in de overweging.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sax is het vooral van belang dat het gebit (voortanden) "volwassenen status" heeft, of iig goed doorontwikkeld is.
Want dat mondstuk zet best druk. Goede sax docenten beoordelen dat voor er een contract gesloten wordt.
Ik heb de eerste jaren gespeeld met een speciaal rubberen stickertje op 't mondstuk, die zijn ook om de voortanden te beschermen tegen scheef slijtenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed om te weten, dankjewel! Gaan we meenemen in de overweging.
Waarom moet je dat weten?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Weet iemand over welke operaties ze het heeft? Volgens mij heeft ze geen operatie gehad?
In het algemeen bedoel ik. Want het komt op mij over alsof ze die zelf niet heeft gehad.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom moet je dat weten?
Ik wil ook niet weten wat er precies in jouw broek zit
jup.. ondanks vele smeekbedes.. mocht dochterlief in groep 5 absoluut niet op saxofoonles.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sax is het vooral van belang dat het gebit (voortanden) "volwassenen status" heeft, of iig goed doorontwikkeld is.
Want dat mondstuk zet best druk. Goede sax docenten beoordelen dat voor er een contract gesloten wordt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Intersex_medical_interventionsquote:Op woensdag 9 september 2020 17:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel ik. Want het komt op mij over alsof ze die zelf niet heeft gehad.
Doen, gelijk. Ga je veel meer herinneringen aan hebben en houden dan aan een extra nachtje ergens slapen.quote:
Oh daar twijfel ik niet aan, maar holy hell wat een bult geldquote:Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doen, gelijk. Ga je veel meer herinneringen aan hebben en houden dan aan een extra nachtje ergens slapen.
Aperitief | Amuses | 7-gangen met bijpassende wijnen | Kaas | Koffie/Thee | Friandises | Tafelwaterquote:Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Voor die prijs ga je het helemaal geweldig vindenAl is het de cognitieve dissonantie die toeslaat.
Nice.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Lekker reserveren ook voor woensdagavond. Omdat het kan.
Hatsee! Als je er lol van hebt: doen!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Lekker reserveren ook voor woensdagavond. Omdat het kan.
In het altijd bruisende Enschede, of all places😎quote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aperitief | Amuses | 7-gangen met bijpassende wijnen | Kaas | Koffie/Thee | Friandises | Tafelwater
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aperitief | Amuses | 7-gangen met bijpassende wijnen | Kaas | Koffie/Thee | Friandises | Tafelwater
Mahlzeitquote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je koopt waarschijnlijk gewoon een geweldige avond en een heel fijne herinnering voor altijdquote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Welke leidingen gaan ze vervangen?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Its done. Wel donderdagavond want woensdag zijn ze de hele dag bezig met leidingen uitbikken en uitboren en in en uit lopen in huis dus ik denk dat ik dan 's avonds gewoon een dikke hamburger wil op de bank in joggingbroek.
Gas. Ik krijg een eigen. Nu komt ie bij de buurvrouw binnen en dan via de muur naar mij. Dus ze moeten ook onder de hal door enzo. Bij de andere buren was dat volgestort met puin en beton dus feest.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke leidingen gaan ze vervangen?
Dus je gaat even kort van 't gas af, en wordt daarna een heraansluitert?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gas. Ik krijg een eigen. Nu komt ie bij de buurvrouw binnen en dan via de muur naar mij. Dus ze moeten ook onder de hal door enzo. Bij de andere buren was dat volgestort met puin en beton dus feest.
Ze zijn overal de gasleidingen aan het vervangen.
En er komt een slimme meter. Weet niet of ze ook wat met water doen,. eigenlijk.
Ik denk het.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dus je gaat even kort van 't gas af, en wordt daarna een heraansluitert?
Ze wilden toch juist iedereen van het gas af hebben?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Gas. Ik krijg een eigen. Nu komt ie bij de buurvrouw binnen en dan via de muur naar mij. Dus ze moeten ook onder de hal door enzo. Bij de andere buren was dat volgestort met puin en beton dus feest.
Ze zijn overal de gasleidingen aan het vervangen.
En er komt een slimme meter. Weet niet of ze ook wat met water doen,. eigenlijk.
Komt niet vanuit de wbvquote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze wilden toch juist iedereen van het gas af hebben?Jullie wbv denkt er blijkbaar heel anders over.
Nooitquote:Op woensdag 9 september 2020 19:11 schreef Sarabi het volgende:
wanneer leer ik het eens om het bad niet zo warm te zetten
Ja dat sowieso.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit![]()
Maar te koud is erger
Joann? Ik ben benieuwd! Ik hoor wel goede verhalen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Wij overwegen, in plaats van 1 nacht erbij aan te plakken in het altijd bruisende Raamsdonksveer, komende week uit eten te gaan, in Enschede bij een restaurant dat mogelijk volgend jaar wel een ster krijgt.
En dan het ballen-uit-de-broek-menu a 169 euro pp.
Mijn aperatief zit bij die prijs in, dus opgelost.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joann? Ik zou mijn geld elders uitgeven. Hoor weinig enthousiaste verhalen.
Storend vond ik ook "wilt u een aperitief?" alsof ze hrt aanbieden en dan 12 euro pp rekenen.
Ik vond dat dit weekend echt een moeilijk iets; in 1x de juiste temperatuur kiezen en bereiken....quote:Op woensdag 9 september 2020 19:11 schreef Sarabi het volgende:
wanneer leer ik het eens om het bad niet zo warm te zetten
Wij hebben een bath bucket dus dan zit je echt met heel je lichaam onder water. Alleen je hoofd steekt er nog uit. Een gewoon bad zou ik nu niet meer willen.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond dat dit weekend echt een moeilijk iets; in 1x de juiste temperatuur kiezen en bereiken....
thuis badder ik alleen bij erge spierpijn, en dan pas ik er ook niet in
Leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |