abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194973277
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194973310
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194973313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welk instrument heeft -jouw- voorkeur in deze? (Hier loopt de instrument discussie ook)
Gitaar of piano, maar dat is vooral ook omdat we daar zelf ervaring mee hebben en dat helpt wel makkelijk.
pi_194973317
Langevingertaart O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194973337
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Gitaar of piano, maar dat is vooral ook omdat we daar zelf ervaring mee hebben en dat helpt wel makkelijk.
Hier hebben we een Ukelele (die ook echt geukelelet wordt), saxofoons (die zwijgen op t moment) en is uk redelijk warmgelopen voor de Uke en Piano.

Dus ik overweeg een elektrische piano, koptelefoon en les :P
pi_194973338
Goed, ik schuif maar eens de falafel in de oven.
pi_194973357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier hebben we een Ukelele (die ook echt geukelelet wordt), saxofoons (die zwijgen op t moment) en is uk redelijk warmgelopen voor de Uke en Piano.

Dus ik overweeg een elektrische piano, koptelefoon en les :P
Wij hebben twee gitaren en een ukelele. Een piano zou ik ook best willen en die past in het nieuwe huis ook prima. Kind lijkt saxofoon leuk.
pi_194973396
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben twee gitaren en een ukelele. Een piano zou ik ook best willen en die past in het nieuwe huis ook prima. Kind lijkt saxofoon leuk.
Sax is het vooral van belang dat het gebit (voortanden) "volwassenen status" heeft, of iig goed doorontwikkeld is.
Want dat mondstuk zet best druk. Goede sax docenten beoordelen dat voor er een contract gesloten wordt.
pi_194973434
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sax is het vooral van belang dat het gebit (voortanden) "volwassenen status" heeft, of iig goed doorontwikkeld is.
Want dat mondstuk zet best druk. Goede sax docenten beoordelen dat voor er een contract gesloten wordt.
Goed om te weten, dankjewel! Gaan we meenemen in de overweging.
pi_194973467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Goed om te weten, dankjewel! Gaan we meenemen in de overweging.
Ik heb de eerste jaren gespeeld met een speciaal rubberen stickertje op 't mondstuk, die zijn ook om de voortanden te beschermen tegen scheef slijten
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 17:03:53 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194973647
Weet iemand over welke operaties ze het heeft? Volgens mij heeft ze geen operatie gehad?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194973735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Weet iemand over welke operaties ze het heeft? Volgens mij heeft ze geen operatie gehad?
Waarom moet je dat weten?

Ik wil ook niet weten wat er precies in jouw broek zit :')
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 17:17:20 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194973898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom moet je dat weten?

Ik wil ook niet weten wat er precies in jouw broek zit :')
In het algemeen bedoel ik. Want het komt op mij over alsof ze die zelf niet heeft gehad.
pi_194973915
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

jup.. ondanks vele smeekbedes.. mocht dochterlief in groep 5 absoluut niet op saxofoonles.
dus die heeft 2 jaar klarinet achter de kiezen en bleek dat ook tof te vinden.

helaas op dr nieuwe school daarna.. geen muziekles meer.
pi_194974020
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In het algemeen bedoel ik. Want het komt op mij over alsof ze die zelf niet heeft gehad.
https://en.wikipedia.org/wiki/Intersex_medical_interventions
pi_194974176
Wij overwegen, in plaats van 1 nacht erbij aan te plakken in het altijd bruisende Raamsdonksveer, komende week uit eten te gaan, in Enschede bij een restaurant dat mogelijk volgend jaar wel een ster krijgt.

En dan het ballen-uit-de-broek-menu a 169 euro pp. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonaa op 09-09-2020 17:39:41 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194974186
Maar het voelt een beetje exorbitant. :D :')
pi_194974213
Voor die prijs ga je het helemaal geweldig vinden :7 Al is het de cognitieve dissonantie die toeslaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194974217
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Maar het voelt een beetje exorbitant. :D :')
Doen, gelijk. Ga je veel meer herinneringen aan hebben en houden dan aan een extra nachtje ergens slapen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194974241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Doen, gelijk. Ga je veel meer herinneringen aan hebben en houden dan aan een extra nachtje ergens slapen.
Oh daar twijfel ik niet aan, maar holy hell wat een bult geld :D Then again, als we het daar niet aan uitgeven blijft het of op de spaarrekening staan, of het verdwijnt 'gewoon'.
pi_194974269
quote:
12s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Voor die prijs ga je het helemaal geweldig vinden :7 Al is het de cognitieve dissonantie die toeslaat.
Aperitief | Amuses | 7-gangen met bijpassende wijnen | Kaas | Koffie/Thee | Friandises | Tafelwater

_O_
pi_194974279
Lekker reserveren ook voor woensdagavond. Omdat het kan. :Y)
pi_194974349
quote:
2s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Nice.
Spoilers!
pi_194974491
quote:
Hatsee! Als je er lol van hebt: doen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194974501
Ik heb gewoon een beetje een issue met veel geld uitgeven aan...dingen. Aan alles eigenlijk. :')
pi_194974502
quote:

[..]

Aperitief | Amuses | 7-gangen met bijpassende wijnen | Kaas | Koffie/Thee | Friandises | Tafelwater

_O_
In het altijd bruisende Enschede, of all places😎

Vanmiddag 14 rode pepers versnipperd en in porties ingevroren.
En de laptop in de Bieb deed het niet meer. Blijkbaar geen plek meer voor windows updates? Dus handmatig de boeken uitgeleend.
#enerverend.
pi_194974507
quote:

[..]

_O_
_O_ _O_
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 18:00:25 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194974735
quote:

[..]

_O_
Mahlzeit ^O^
pi_194974744
quote:

_O_
Je koopt waarschijnlijk gewoon een geweldige avond en een heel fijne herinnering voor altijd O+
Klinkt nu al geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194974846
Its done. Wel donderdagavond want woensdag zijn ze de hele dag bezig met leidingen uitbikken en uitboren en in en uit lopen in huis dus ik denk dat ik dan 's avonds gewoon een dikke hamburger wil op de bank in joggingbroek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')