Dat zei hij ook, maar het eiland deed hem eraan denken. Ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef Blik het volgende:
Wel grappig dat ze het over Passage du Gois hebben, dat is op een heel ander eiland...
Tussensprintkampioenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar is Trentin precies mee bezig deze ronde?
Groene trui in Parijsquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Er komen wel een aantal etappes aan waar je hem kan opschrijven voor de ontsnapping. Misschien denkt ie zo groen te kunnen halenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Om er uitgewaaid te worden in Lavaur en op zijn aankomst in Privas te schitteren in afwezigheid.quote:
Dan val je nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef wimderon het volgende:
Waarom sprint Sem tegenwoordig met de handen bovenop het stuur?
CCC überhaupt? Ik verbaasde me erover dat ze nog zo hoog in de verdienlijst deze Tour staan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Al een tijd. Kwam laatst ook al voorbij in Vive le Velo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef wimderon het volgende:
Waarom sprint Sem tegenwoordig met de handen bovenop het stuur?
Ja, Stybar zei dat het misschien onbewust was. Maar zoiets lijkt me meer dan een detail en het is nou niet dat het beter lijkt te gaan dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al een tijd. Kwam laatst ook al voorbij in Vive le Velo.
Boogerd en Zullequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef Blik het volgende:
Wel grappig dat ze het over Passage du Gois hebben, dat is op een heel ander eiland...
Verhaal was toch dat hij het alleen zo bij een oplopende sprint deed?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, Stybar zei dat het misschien onbewust was. Maar zoiets lijkt me meer dan een detail en het is nou niet dat het beter lijkt te gaan dan vorige jaren.
Vreemd.
Ik luister.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was een mooie. Helaas is @:heywoodu absent.
Nu weer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Carl durfde het een paar dagen geleden oprecht aan om Debusschere te vragen of hij sprintkansen zou krijgen deze Tour.
Bij het B&B Retirement Hotel kan iedereen terecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |