Nee, afgelopen weekend werd het Lets kampioenschap verreden.quote:
Gisteren was het Letse kampioenschap geloof ik.quote:
Die trui is nu voor Viesturs Luk¨evics van het prachtige Amore & Vita.quote:
Lolquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, afgelopen weekend werd het Lets kampioenschap verreden.
quote:
Ik was met een half oor aan het luisteren terwijl ik aan het werk was en hoorde een gepikeerde Zeeman.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi moment wel, zullen wel toppers hebben meegedaanquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een schilder werd tweede.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi moment wel, zullen wel toppers hebben meegedaan
Dit klinkt als een collectors item.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die trui is nu voor Viesturs Luk¨evics van het prachtige Amore & Vita.
Hij valt wel lekker zacht in het veldquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n gozer van B&B die 50 meter verderop in het weiland alsnog valt.
Klinkt ontzettend goor terwijl bami op zich wel lekker isquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Wat vinden jullie van de bamischijf?
Afschaffen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Een zeer ondergewaardeerde en uiterst smakelijke snack.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Kansloos tegen de nasibalquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:42 schreef Mansjester het volgende:
Die beelden van Renshaw en Cavendish op de Champs elysees vond ik wel mooi.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:47 schreef Pino112 het volgende:
Die zijcamera op de Champs blijft echt aids.
Die van Steegmans waren ook wel lachen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die beelden van Renshaw en Cavendish op de Champs elysees vond ik wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |