abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194947672

Raadselachtige, passief-agressieve socialmediaplaatjes O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194947685
Ik had dus niet door dat ik hem dichtgooide. Ik wilde dit zeggen:

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Spannend *O*

Fok verhuistijd.

Moet dat ook geen topic? :)
Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:52:46 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_194947727
Het gesleutel aan de waterleiding is begonnen. Maar wat de schade opnemer op papier gezet heeft, de planner gedacht heeft en wat er daadwerkelijk gedaan moet worden zijn drie verschillende dingen.
Maar goed. Oude leiding in de kelder gaat er uit. En in de keuken gaat het op mijn manier opgelost worden.
Zodra deze werkzaamheden klaar zijn komt er een tegelzetter om een afspraak te maken om de vloer te repareren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 08:55:06 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194947749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:52 schreef z80 het volgende:

Zodra deze werkzaamheden klaar zijn komt er een tegelzetter om een afspraak te maken om de vloer te repareren.
Zijn die in D nog te vinden?
Dat is hier in de regio best wel een dingetje, een goede tegelzetter vinden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 08:56:57 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194947763
Wat een mongool trouwens
https://www.telegraaf.nl/(...)anden-op-museumplein

Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194947809
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens

Mocht er iemand heftige Corona krijgen, dan hij maar. Liefst zodat ie ook niet meer kan "zingen" voorlopig. Een voorbeeldfunctie, voor hoe kut Corona is :+
ik hoop dat evolutie dat relatief snel gaat oplossen ja..
pi_194947818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:47 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had dus niet door dat ik hem dichtgooide. Ik wilde dit zeggen:
[..]

Een topic voor verhuizende fokkers? Dat bestaat: K&W / Verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic #79
ah leuk!

ik ga eens snuffen O+

en ik hou eigenlijk helemaal niet van verhuizen _O-
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:03:34 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_194947824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zijn die in D nog te vinden?
Dat is hier in de regio best wel een dingetje, een goede tegelzetter vinden.
Gaat geregeld worden door het bedrijf dat nu de waterleiding repareert en vervangt. Dit bedrijf plaatst ook complete badkamers. Zullen dus best wel weten met wie zaken te doen.
pi_194947883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]

Help. Op fb al veel van dit soort plaatjes :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194947892
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat een mongool trouwens

Las t eerder al ja. Wat een eikel en leeghoofd is hij toch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 09:12:09 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194947953
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik wilde vragen of je nog in quarantaine ging maar als je naar een huis gaat kijken zal dat niet :D

Waar ga je kijken? Bij je vriendin, bij jezelf, bij je werk in de buurt?
Nah. Er zijn twee besmettingen geweest op het eiland, in totaal de afgelopen maanden. Iedereen was getest vd toeristen. Overal social distance, behalve in vliegtuig en vliegveld.
Ik vind het wel prima zo.

Huis in dorp vriendin.
pi_194947962
Mogge!

Helemaal eens met je @derLudolf, gisteren bij Op1 3 jongere mensen die er nog lang niet bovenop zijn. Afschuwelijk. Volgende week komt er een docu die is opgenomen in Bernhove tijdens het hoogtepunt/dieptepunt

Alleen wonen, al jaren. ‘S nachts over het algemeen niet de knip op de deur. Alleen als ik een unheimisch gevoel heb (nooit te beredeneren). In de flat hebben 2 mensen de sleutel, alleen zijn ze nu allemaal met vakantie. Maar als er iets is kan ik bij iedereen terecht. Zus heeft ook een sleutel, die woont iets verderop, hulp heeft er een en ee vriend ook
Heb altijd de telefoon op m’n nachtkastje liggen en als er iets is, zoals na de val vorige week neem ik telefoon ook mee naar de badkamer.
Mocht er er echt meer aan de hand zijn, bv dat ik vaak naar het ziekenhuis moet en niet met de bus kan dan zijn er veel mensen die kunnen helpen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194947991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]

Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB _O- Het riep....vragen op ja :D

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder :*

Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)

edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194948068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ah leuk!

ik ga eens snuffen O+

en ik hou eigenlijk helemaal niet van verhuizen _O-
Nee, ik ook niet :') Plan is voor de keer hierna weer minstens 10 jaar te wachten :P
pi_194948120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Raadselachtige, passief-agressieve socialmediaplaatjes
Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB Het riep....vragen op ja

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder

Ik wil een afspraak maken bij mijn huisarts. Op de website: u kunt een afspraak maken bij de balie! (eh, nee, dat kan helemaal niet meer) Daarna: u kunt bellen! (dat duurt altijd heel lang) En als laatste, voor het digitale tijdperk: u kunt een afspraak maken via mijngezondheid.net. Ooooh, dat lijkt me even handig. Doen we. Op mijngezondheid.net: Deze functionaliteit is alleen beschikbaar via uw huisarts en uw zorgverlener biedt deze functionaliteit momenteel niet aan. Neem contact op met uw huisartsenpraktijk om een afspraak te maken. *zucht* Bellen dus. (voor mijn schouder, ja, LS!)

edit: U belt met huisartsenpraktijk De Kastanje. Alle lijnen zijn bezet. Probeert u het later nog eens. Voor spoedgevallen drukt u een 1.
Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan' }:| Hopelijk kom je er telefoninsch snel door!
pi_194948158
@Isabeau dat ben ik de laatste dagen ook aan het doen, zo irritant :(
"U bent de tweede beller." kwartier later en het hele riedeltje al 3000 keer: "U bent de tweede beller." |:(

@vlindertje89 ik woon ook alleen en het is tot nu toe altijd linksom of rechtsom wel in orde gekomen. Dat terwijl alleen A en B, op een uur rijden afstand, een sleutel hebben (ik kan de sleutel niet kopiëren). Ik heb een groepsapp met m'n buren waar je na een paar uur wel een antwoord krijgt, dus dat is gunstig voor niet-dringende problemen of rare dingen in de flat.
Ik ben een keer 's avonds naar de huisartsenpost gefietst omdat ik in mijn vinger gesneden had en het niet gestelpt kreeg, ik ben een keer met een giga bloedneus naar de huisarts gewandeld, kwam allemaal goed. Als er wat met je gebeurt, zorgt je adrenaline er waarschijnlijk wel voor dat je de juiste hulp voor jezelf regelt :P (het kan dus wel lonen om een huisarts te hebben die daadwerkelijk in jouw wijk zit, ipv in de plek waar je eerder woonde of zo).
En @DancingPhoebe herkenbaar :') ik denk vooral "nou en" en hou dan op met denken :')
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:25:35 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_194948164
Hak en breek werk laat elke keer weer verrassingen zien.
De keuken blijkt aan de muurkant op een betonrichel te staan. Dus niet op een houten frame. Een muur waarvan ik dacht dat deze massief is, blijkt een voorzet wand met spouw te zijn. En ipv een massief gestort betonnen vloer is het kanaalplaat in de keuken.
Maar waarom de waterleiding met een U-bocht in de muur gelegd is :?
pi_194948173
Jeetje @Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
pi_194948180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:23 schreef Clubsoda het volgende:

Dat kwalificeert ook al wel als 'lekker dan' }:| Hopelijk kom je er telefoninsch snel door!
Ik vond de topictitel ook al fijn toepasselijk ja 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194948185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
Ik kan er wel herhalingsmedicatie bestellen.
pi_194948193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ex vriendinnetje van mijn neefje had dat soort dingen dagelijks op haar FB _O- Het riep....vragen op ja :D

P, sterkte. Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan met je moeder :*

vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesn
dan wisten wij weer dat hij op de bank of buiten had geslapen... je kon de klok er op gelijk zetten dat ze dan ruzie hadden gehad.
pi_194948204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:25 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau dat ben ik de laatste dagen ook aan het doen, zo irritant :(
"U bent de tweede beller." kwartier later en het hele riedeltje al 3000 keer: "U bent de tweede beller." |:(

Nou, lekker dan :D Ik hou er ook niet van als ze om de 7 seconden 'Al onze lijnen zijn bezet. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen' zeggen.
pi_194948211
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet :') Plan is voor de keer hierna weer minstens 10 jaar te wachten :P
hmm ik vind dat we in dit huis minimaal uit moeten kunnen worden :)

of dat ook gaat gebeuren zal de tijd leren natuurlijk.. maar gelukkig zijn we allebei neit zo verhuizerig merk ik.
pi_194948217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

vriendin van mijn broertje postte dat soort dingen nog weleesn
dan wisten wij weer dat hij op de bank of buiten had geslapen... je kon de klok er op gelijk zetten dat ze dan ruzie hadden gehad.
Oh jee :D Wat erg eigenlijk. Zou bij haar ook wel eens het geval kunnen zijn _O- Die hebben zo vaak ruzie. En ook al regelmatig dat ze even bij een vriendin in trok en zo (met peuter/kleuter mee).
pi_194948225
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, lekker dan :D Ik hou er ook niet van als ze om de 7 seconden 'Al onze lijnen zijn bezet. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen' zeggen.
Hier herhalen ze dus 3000 keer dat je met luchtwegklachten niet naar de praktijk mag komen, maar wel mag bellen of thuisarts.nl bezoeken.
pi_194948230
quote:

[..]

Ooit weleens tegen iemand gezegd: willen jullie graag boze klanten? want die wachtmuziek wordt je half agressief van...

2 weken later moest ik weer bellen.. hadden ze hem aangepast O+
pi_194948239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:29 schreef Tele6 het volgende:

Hier herhalen ze dus 3000 keer dat je met luchtwegklachten niet naar de praktijk mag komen, maar wel mag bellen of thuisarts.nl bezoeken.
Oh, dat zeggen ze bij ons niet eens. Vorige keer kreeg ik al die vragen tijdens het afspraak maken. En de afspraak kreeg ik meer dan 2 weken later _O- Ja, dat hielp nogal, dat uitvragen van hoesten en keelpijn en zo.
pi_194948341
quote:

[..]

_O- Ik heb dat nu :D :D Elke 10 seconden "Er is nog 1 wachtende voor u" :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194948345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat zeggen ze bij ons niet eens. Vorige keer kreeg ik al die vragen tijdens het afspraak maken. En de afspraak kreeg ik meer dan 2 weken later _O- Ja, dat hielp nogal, dat uitvragen van hoesten en keelpijn en zo.
Ik had de eerste keer wel zoiets van "lief dat ze je leren dat corona niet via de telefoon overgedragen wordt, dat is goed om te weten" :P

Het lijkt me een rotklus om alle mensen een dag voor hun afspraak nog een keer te bellen. M'n tandarts stuurt een online vragenlijst een dag van tevoren, maar dat is een vrij grote praktijk en die zullen wel gewoon wat mensen ingehuurd hebben om dat te regelen. Ik kan me voorstellen dat een huisartsenpraktijk daar de tijd en mensen niet voor heeft.
pi_194948456
Mijn nieuwe huisarts heeft mijn dossier nog niet binnengekregen van de oude huisarts :{ Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n ding digitaal over te sturen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194948485
Thanks voor de reacties op alleen wonen!
Ik heb heel goede band met meerdere buren, en we houden inderdaad allemaal wel een oogje in het zeil voor elkaar. Er ligt nu bij één buur een sleutel van ons, maar ik ga als ex weg is ook nog bij een andere buur een sleutel leggen. En verschillende andere buren hebben ook weer de sleutel van die twee buren, dus in geval van nood kunnen er dan in elk geval vier verschillende buren hier binnen komen, dus daar is er vast altijd wel eentje van thuis. We slapen 's nachts sowieso met de deur op slot altijd, dat blijf ik ook doen, maar hebben verder geen slot wat je niet van buiten met sleutel open kan doen.

Ik moet ook gewoon niet 's nachts gaan liggen nadenken over dit soort dingen. Ik ben ook zo iemand die de katten 's nachts opsluit buiten de woonkamer omdat daar het vaakst brand ontstaat en de vervoersmand staat in de kattenkamer zodat als er brand is ik ze snel kan vangen en in de mand doen en mee naar buiten nemen en zo. En ik heb een sleutel in m'n nachtkastje voor geval van brand in de woonkamer want daar liggen normaal de sleutels. En ik slaap in alleen ondergoed maar heb wel een trainingsbroek en trui naast bed liggen zodat als er brand is ik dat snel aan kan trekken voor ik naar buiten ga.
Ik denk altijd overal veel te veel over na met allerhande potentiële doemscenario's tot gevolg :+ . Terwijl inderdaad, in alle jaren dat ik niet meer bij m'n ouders woon is er nog nooit iets gebeurd. Geen brand, geen gebroken ledematen, geen inbraken, niet flauwgevallen voor langer dan een paar seconden. Dus het komt vast goed allemaal :)

Ohh, dat je dan een kwartier in de wacht hangt en elke 10 seconden hoort "u wordt zo spoedig mogelijk geholpen". Ik zit dan vaak ook tegen de telefoon lekker passief agressief te mompelen dat ik helemaal niet spoedig wordt geholpen haha. Sommige wachtmuziekjes zijn nog wel prima, maar andere zitten echt in m'n allergiezone.

En lekker omslachtig wel, Isa, met het langskomen / bellen / online / toch niet online / bellen / lijnen bezet..
pi_194948487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn nieuwe huisarts heeft mijn dossier nog niet binnengekregen van de oude huisarts :{ Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n ding digitaal over te sturen :{
Ze hebben niet allemaal hetzelfde digitale systeem :X Handig hè *O*
pi_194948573
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben niet allemaal hetzelfde digitale systeem :X Handig hè *O*
Het lijkt via zorgmail bla bla verstuurd te zijn dus het moet kunnen :o Maar ik persoonlijk zou wel groot voorstander zijn van een groot ontkoppelpunt voor de zorg waarvandaan dit soort automatisering gewoon makkelijk geregeld kan worden.
pi_194948587
Kattenmandjes liggen hier ook voor het grijpen, er zijn hier nogal wat autobranden en een paar maanden geleden was er een idioot die een auto naast een flatgebouw in de fik had gestoken, dus nu beide mandjes boven.

Zo ook net een afspraak bij de kapper gemaakt. Was er 3 weken geleden ook al maar het plan om mijn haar wat te laten groeien gooi ik overboord, erger me kapot aan m’n haar
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:58:45 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_194948593
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor de reacties op alleen wonen!
Ik heb heel goede band met meerdere buren, en we houden inderdaad allemaal wel een oogje in het zeil voor elkaar. Er ligt nu bij één buur een sleutel van ons, maar ik ga als ex weg is ook nog bij een andere buur een sleutel leggen. En verschillende andere buren hebben ook weer de sleutel van die twee buren, dus in geval van nood kunnen er dan in elk geval vier verschillende buren hier binnen komen, dus daar is er vast altijd wel eentje van thuis. We slapen 's nachts sowieso met de deur op slot altijd, dat blijf ik ook doen, maar hebben verder geen slot wat je niet van buiten met sleutel open kan doen.

Ik moet ook gewoon niet 's nachts gaan liggen nadenken over dit soort dingen. Ik ben ook zo iemand die de katten 's nachts opsluit buiten de woonkamer omdat daar het vaakst brand ontstaat en de vervoersmand staat in de kattenkamer zodat als er brand is ik ze snel kan vangen en in de mand doen en mee naar buiten nemen en zo. En ik heb een sleutel in m'n nachtkastje voor geval van brand in de woonkamer want daar liggen normaal de sleutels. En ik slaap in alleen ondergoed maar heb wel een trainingsbroek en trui naast bed liggen zodat als er brand is ik dat snel aan kan trekken voor ik naar buiten ga.
Ik denk altijd overal veel te veel over na met allerhande potentiële doemscenario's tot gevolg :+ . Terwijl inderdaad, in alle jaren dat ik niet meer bij m'n ouders woon is er nog nooit iets gebeurd. Geen brand, geen gebroken ledematen, geen inbraken, niet flauwgevallen voor langer dan een paar seconden. Dus het komt vast goed allemaal :)

Ohh, dat je dan een kwartier in de wacht hangt en elke 10 seconden hoort "u wordt zo spoedig mogelijk geholpen". Ik zit dan vaak ook tegen de telefoon lekker passief agressief te mompelen dat ik helemaal niet spoedig wordt geholpen haha. Sommige wachtmuziekjes zijn nog wel prima, maar andere zitten echt in m'n allergiezone.

En lekker omslachtig wel, Isa, met het langskomen / bellen / online / toch niet online / bellen / lijnen bezet..
Als je zo bang bent voor brand. Hang dan in alle kamers en in de gang een rook melder.
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:59:43 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194948602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het lijkt via zorgmail bla bla verstuurd te zijn dus het moet kunnen :o Maar ik persoonlijk zou wel groot voorstander zijn van een groot ontkoppelpunt voor de zorg waarvandaan dit soort automatisering gewoon makkelijk geregeld kan worden.
Dat hebben ze landelijk geprobeerd, jaren geleden, en dat is door alles en iedereen afgebrand. Met dit als resultaat :+.
pi_194948621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Als je zo bang bent voor brand. Hang dan in alle kamers en in de gang een rook melder.
Dat ja. :D
pi_194948628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:59 schreef Anthraxx het volgende:

Dat hebben ze landelijk geprobeerd, jaren geleden, en dat is door alles en iedereen afgebrand. Met dit als resultaat :+.
Dit :7

Ik luister nu al heel lang naar een vre-se-lijk deuntje. Heel druk. Heel energiek. Heel eh....nerveus! En ik kreeg nu ook een bandje met corona-opmerkingen. Dat ik vooral niet naar de praktijk moest komen en dat de assistente mij telefonisch te woord zou staan. Nou, bedankt. Dat ze dat durft.
pi_194948649
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Kattenmandjes liggen hier ook voor het grijpen, er zijn hier nogal wat autobranden en een paar maanden geleden was er een idioot die een auto naast een flatgebouw in de fik had gestoken, dus nu beide mandjes boven.

Zo ook net een afspraak bij de kapper gemaakt. Was er 3 weken geleden ook al maar het plan om mijn haar wat te laten groeien gooi ik overboord, erger me kapot aan m’n haar
Ik heb het in een model laten knippen waarin het makkelijker is om het te laten groeien. Gewoon zo mijn haar laten groeien heb ik wel eens geprobeerd, maar dat irriteerde me ook alleen maar.
Nu is mijn haar al zo lang dat ik de lok aan de voorkant achter mijn oor kan stoppen :o
Behalve dat het krult, eerst naar achter en dan onder mijn bril door mijn oog in :')
pi_194948681
Yes, afspraak *O* Het duurt even (30 min over gedaan hè). Krijgt bijna een heel consult over de telefoon. Man, man. Vind je het gek dat iedereen zo lang moet wachten.
pi_194948692
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Er hangen inderdaad rookmelders in de gang, overloop en op zolder, en de deuren van de slaapkamer, badkamer, wasmachine hok en woonkamer zijn 's nachts dicht. Maar dat is alleen waarschuwing natuurlijk, dat voorkomt een brand niet. Dus dan moet ik nog steeds wel zsm het huis uit liefst incl katten en met kleren aan ;)

Fijn Isa dat je inmiddels een afspraak hebt!
pi_194948739
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Er hangen inderdaad rookmelders in de gang, overloop en op zolder, en de deuren van de slaapkamer, badkamer, wasmachine hok en woonkamer zijn 's nachts dicht. Maar dat is alleen waarschuwing natuurlijk, dat voorkomt een brand niet. Dus dan moet ik nog steeds wel zsm het huis uit liefst incl katten en met kleren aan ;)
hoevaak heb je inmiddels brand gehad?
en het concept van die rookmelders is wel dat ze je dusdanig waarschuwen dat je nog op tijd je huis uit kunt.

en buiten de katten zou je ook kunnen zorgen dat je papierwerk van verzekeringen en dergelijke..
ergens buiten huis in kopie bewaard is. :)

je kunt je ook te veel zorgen maken he :)

(en kleding is overrated als je huis in brand staat.. dichtstbijzijnde badjas voldoet dan ook wel :) )
pi_194948769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en het concept van die rookmelders is wel dat ze je dusdanig waarschuwen dat je nog op tijd je huis uit kunt.

en buiten de katten zou je ook kunnen zorgen dat je papierwerk van verzekeringen en dergelijke..

(en kleding is overrated als je huis in brand staat.. dichtstbijzijnde badjas voldoet dan ook wel :) )
Ja, het is Nederland, het is niet alsof je onderkoeld raakt in die paar minuten tot je buren je een jas kunnen geven oid. Je zit niet op Antarctica duizend kilometer van de rest van de bewoonde wereld vandaan.
pi_194948784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nooit, uiteraard.
En ja, ik maak me te veel zorgen over te veel dingen, dat zei ik inderdaad al. Ik probeer maar de voor mij "makkelijke oplossingen" die niet tot beperkingen oid leiden (zoals sleutel en kleren naast bed en kattenmand voor t grijpen) wel te doen, en dan probeer ik er daarna maar niet al te veel over na te denken.
Verzekeringen heb ik allemaal in de mail/online dus daar kan ik altijd bij.

Badjas heb ik niet, vandaar kleding dichtbij haha, dat ik daar dan niet naar hoef te zoeken.

Uiteraard bevries ik ook niet van vijf minuten buiten, maar ik sta ook liever niet half naakt op straat tussen alle buren. Dus als voor mij de oplossing dan is om een broek en trui naast m'n bed te hebben liggen, dan vind ik dat wel fijn.

Maargoed, ik weet dus ook wel dat ik hier wat extremer in ben dan de meesten.
pi_194948822
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik vond het jaren geleden al een geweldig idee, maar ja.....
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:21:06 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194948874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Isabeau, wat een gedoe. Mijngezondheidsnetbis trouwens wel erg handig.
Ja? Ik heb het nog niet gemerkt.

Je kunt niet zien wanneer je berichten gelezen zijn; de notificatie bij nieuwe berichten komt niet aan, wat dus vereist dat je daarom dan ook de bijbehorende app moet installeren... Ik vind het verre van handig...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:22:15 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194948892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Heel. Want niet alle dossiers worden op dezelfde manier vastgelegd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194948913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heel. Want niet alle dossiers worden op dezelfde manier vastgelegd.
Ja. Zie mijn punt over dat OntkoppelPunt :+
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:24:52 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194948920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Zie mijn punt over dat OntkoppelPunt :+
Heb je nog niets aan als huisartsen niet op dezelfde manier vastleggen.
Dossiers van 1e lijn zijn zelden discrete data, is prozo tot in het oneindige, met een aantal detailveldjes.
pi_194948974
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Nooit, uiteraard.
En ja, ik maak me te veel zorgen over te veel dingen, dat zei ik inderdaad al. Ik probeer maar de voor mij "makkelijke oplossingen" die niet tot beperkingen oid leiden (zoals sleutel en kleren naast bed en kattenmand voor t grijpen) wel te doen, en dan probeer ik er daarna maar niet al te veel over na te denken.
Verzekeringen heb ik allemaal in de mail/online dus daar kan ik altijd bij.

Badjas heb ik niet, vandaar kleding dichtbij haha, dat ik daar dan niet naar hoef te zoeken.

Uiteraard bevries ik ook niet van vijf minuten buiten, maar ik sta ook liever niet half naakt op straat tussen alle buren. Dus als voor mij de oplossing dan is om een broek en trui naast m'n bed te hebben liggen, dan vind ik dat wel fijn.

Maargoed, ik weet dus ook wel dat ik hier wat extremer in ben dan de meesten.
ik zeg ook niet at het slecht is wat je doet.. maar even met de voetjes op de grond kan soms schelen

sowieso moet je doen wat je gemoedsrust geeft... zolang het maar niet te gek word
als je elke avond moet denken.. misschien breekt er vannacht wel brand uit..
is dat niet zo aangenaam voor jezelf vooral.
pi_194948994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je nog niets aan als huisartsen niet op dezelfde manier vastleggen.
Dossiers van 1e lijn zijn zelden discrete data, is prozo tot in het oneindige, met een aantal detailveldjes.
Ah ja. Op die manier :D Ik denk alleen in technische datastructuren :+
pi_194949037
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja? Ik heb het nog niet gemerkt.

Je kunt niet zien wanneer je berichten gelezen zijn; de notificatie bij nieuwe berichten komt niet aan, wat dus vereist dat je daarom dan ook de bijbehorende app moet installeren... Ik vind het verre van handig...
Als ik mijn huisarts een mailtje stuur en hij geeft antwoord krijg ik een mail dat er antwoord is, zo ook van de apotheek.
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:37:13 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194949131
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah ja. Op die manier :D Ik denk alleen in technische datastructuren :+
In ziekenhuisland is die stap al gemaakt; in huisartsenland is dat slechts zeer beperkt mogelijk.

Tekst herkenning en AI zijn waarschijnlijk sneller beschikbaar dan dat een heel nieuw dossiervoeringsprincipe in de 1e lijn gerealiseerd zou kunnen worden
pi_194949151
Ik leef nog.

Ontbijtnieuws:
twitter

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194949174
Ik heb ook een mail gekregen over een portal van apotheek of huisarts. Ik heb herhaalreceoten nodig dus ik zal eens kijken of ik me makkelijk aan kan melden.

En proberen vanmiddag te bellen voor de uitslag van bloedprikken.
Spoilers!
pi_194949403
* Tele6 zwaait naar @Kaatje1 vanuit trein

Ik ga (eindelijk) naar de tandarts. Nog in de woonplaats van m'n ouders (het is een fijne, professionele tandarts dus ik wil niet verhuizen) dus het is een hele reis. Kan ik m'n ouders meteen de cadeautjes geven die ik uit Frankrijk voor ze heb meegenomen. Ik ben vooral erg enthousiast over de bijzondere mosterd. Drie soorten: basilicum, walnoot en zwarte bes :D
pi_194949528
Zwaait terug naar @Tele6
pi_194949706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:53 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 zwaait naar @:Kaatje1 vanuit trein

Ik ga (eindelijk) naar de tandarts. Nog in de woonplaats van m'n ouders (het is een fijne, professionele tandarts dus ik wil niet verhuizen) dus het is een hele reis. Kan ik m'n ouders meteen de cadeautjes geven die ik uit Frankrijk voor ze heb meegenomen. Ik ben vooral erg enthousiast over de bijzondere mosterd. Drie soorten: basilicum, walnoot en zwarte bes :D
Oh, dat klinkt wel lekker :9 En mijn tandarts zit ook nog in de woonplaats van mijn ouders :+ Alleen sinds november is mijn super fijne tandarts dus weg :X En nu...
pi_194949853
Ok, ik heb helemaal niets aan de serviceportal van de apotheek omdat mijn huisarts er niet bij is aangesloten. Waarom krijg ik dan in vredesnaam een aanmeldlink? Alsof ze bij de apotheek niet weten wie mijn huisarts is :')
Spoilers!
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:23:02 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194949882
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef nog.

Ontbijtnieuws:
[ twitter ]

O+
Jan God O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik heb helemaal niets aan de serviceportal van de apotheek omdat mijn huisarts er niet bij is aangesloten. Waarom krijg ik dan in vredesnaam een aanmeldlink? Alsof ze bij de apotheek niet weten wie mijn huisarts is :')
Medicatieverstrekking door de apotheek komt niet alleen via de huisarts
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194949924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Jan God O+
[..]

Medicatieverstrekking door de apotheek komt niet alleen via de huisarts
Ja, goed punt wel.
Spoilers!
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:17:57 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194950867
Maar 1 keer in mijn leven brand meegemaakt en halfnaakt met de rest van de bewoners van een appartementencomplex buiten gestaan om vervolgens te zien hoe de brandweer mijn deur intrapte omdat een andere buurman dacht dat ik nog niet naar buiten was gevlucht.

Terug gevonden. Blijkt dus ook alweer 19 jaar geleden te zijn: KLB / BRAND!!!!!! :(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:20:05 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194950899
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Kreator het volgende:

Huis in dorp vriendin.
Dat is mooie centraal in Nederland. ^O^
Al iets op het oog?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194951141
Ja, buiten staan terwijl pand ernaast uitbrandde...bij 13 graden onder nul.
Volgende dag enorme ijspegels aan de trap van het bluswater.
En mijn stem kwijt. En doos met verzekeringspapieren en fotoalbums in de boodschappentas.🤪 pre-internet.

Affijn: effect van schilderstape is dat het er zonnig uitziet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lonaa ...gaat het goed met voorbereiden van roadtrip?
Wanneer gaan jullie?

Het lijkt verder het verhuistopic wel, hiero.
Vijf mensen toch nu?
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:08:27 #65
63722 z80
I fink you freaky
pi_194951558
Huis heeft weer water. Op de badkamer beneden na. Daar zijn ze nu aan het klussen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:11:49 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194951605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:08 schreef z80 het volgende:
Huis heeft weer water. Op de badkamer beneden na. Daar zijn ze nu aan het klussen.
Heb je nu, sinds die breuk in de leiding, al die weken zonder water gezeten?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:20:30 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_194951739
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb je nu, sinds die breuk in de leiding, al die weken zonder water gezeten?
Nee. Voordeel van een kelder waar de leidingen op de muur lopen. Zaterdag avond de lekage gemerkt. Zondag naar de bouwmarkt in Nederland om afdop spullen te halen en de leiding richting breuk doorgezaagd en afgedopt.
Enkel de keuken en badkamer beneden hadden geen water. Gaf alleen hinder met koken.

Nu zijn alle leidingen die in de kelder lopen vervangen. Zit er een stopkraan richting de badkamer beneden. En zijn ze nu bezig om de badkamer weer aan te sluiten. Blijft er een stuk loze leiding met breuk in de muur zitten. Maar daar geen last van.
pi_194951762
Zojuist bedacht ik, dat de ‘brand’ verhalen niet bevorderlijk zijn voor de gemoedsrust van Vlindertje.
Excuus. Verder: 1e we kunnen het navertellen. 2e n=2
pi_194951878
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:22 schreef AnneX het volgende:
Zojuist bedacht ik, dat de ‘brand’ verhalen niet bevorderlijk zijn voor de gemoedsrust van Vlindertje.
Daar heb je wel gelijk in :D
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:42:20 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_194952031
Monteur is er nu ook achter dat de schadeopnemer met de neus gekeken heeft. En het volgende stukje vloer gaat er nu uit.
Verbaas u niet. Verwonder u slechts. De waterleiding ONDER een muur. Inkl koppel en verbindingsstukken.
Met een beetje geluk kan dat hele stuk afgekoppeld worden en komt er 1 koppeling in de vloer onder de deur.
pi_194952034
@AnneX , we logeren 2 of 3 nachten in het altijd gezellige, ietwat exotische Raamsdonksveeer :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194952112
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:22 schreef AnneX het volgende:
Haha, dat geeft niet hoor. Ik denk er toch wel over na wat ik zou moeten doen als het gebeurt, dus het is misschien juist zelfs eerder helpend (ook als je dat al die 'voorzorgsmaatregelen' niet doet komt het in veruit de meeste gevallen gewoon goed). Liever deze verhalen dan verhalen a la 'oh ja wij hadden brand en toen waren alle katten dood' of 'we zagen brand bij de buren maar ze zaten vast in hun huis en konden er niet uitgehaald worden op tijd' of zo ;)

@Uhmmpie je hebt helemaal gelijk dat een reality check zo nu en dan wel bevorderlijk is als m'n hoofd met me aan de haal gaat!

@Lonaa veel plezier in Raamsdonksveer!

Hoe ging de tandarts @Tele6? En het bezoek aan je ouders?
pi_194952176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:42 schreef z80 het volgende:
Monteur is er nu ook achter dat de schadeopnemer met de neus gekeken heeft. En het volgende stukje vloer gaat er nu uit.
Verbaas u niet. Verwonder u slechts. De waterleiding ONDER een muur. Inkl koppel en verbindingsstukken.
Met een beetje geluk kan dat hele stuk afgekoppeld worden en komt er 1 koppeling in de vloer onder de deur.
Wat een gedoe joh :X
Spoilers!
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:32 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_194952281
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een gedoe joh :X
Valt wel mee. Dat gedeelte van de vloer moest toch vervangen worden. Het is nu enkel wat meer hak en breek werk. Maar wel makkelijk bereikbaar om de nieuwe koppeling te maken. Als de breuk zelf hersteld moest worden was het meer sloopwerk van de muur geweest.
Stoffig was het toch al vanwege het andere door en breekwerk dat ook moest. Verdere herstelwerkzaamheden van vloer en muur waren toch nodig.
pi_194952288
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:42 schreef Lonaa het volgende:
@:AnneX , we logeren 2 of 3 nachten in het altijd gezellige, ietwat exotische Raamsdonksveeer :D
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Raamsdonksveer “Nederzetting”: :D
Gezellig een dagje Breda ook.

Zet: tralala. :X vraag je de taxateur terug of maak je foto’s?
pi_194952460
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:
Ja, buiten staan terwijl pand ernaast uitbrandde...bij 13 graden onder nul.
Volgende dag enorme ijspegels aan de trap van het bluswater.
En mijn stem kwijt. En doos met verzekeringspapieren en fotoalbums in de boodschappentas.🤪 pre-internet.

Affijn: effect van schilderstape is dat het er zonnig uitziet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Lonaa ...gaat het goed met voorbereiden van roadtrip?
Wanneer gaan jullie?

Het lijkt verder het verhuistopic wel, hiero.
Vijf mensen toch nu?
Jullie schilderen toch niet zelf?? Of wel :o
pi_194952471
Heftige brandverhalen hier :X

Maar je kan ook NOOIT iets meemaken als je alleen woont. En bovendien is het nu met mobiele telefoons vele malen fijner/veiliger.
Wat Zet beschrijft vind ik ook slim. Als je een klus die risicovol kan zijn doet, je mobiele tel in je buurt houden.
pi_194952488
Ruim een uur met nichtje aan de foon gehangen (dochter van mijn overleden zussie) O+ Zo fijn eens even bij te kletsen, doen we gewoon te weinig.
Zij hebben ook een week gevaren in Friesland dus kregen ook leuke tips, foto's en een rondleiding op hun gehuurde boot.
En het wordt zulk lekker weer vlg week *G*
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:22:02 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_194952537
En overal weer water. Ze zijn nu de zooi aan het opruimen. Ook het uitgebroken beton nemen ze mee ^O^
Dan afspraak maken voor het herstel van de vloer en muur. We komen er wel.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 14:23:25 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194952550
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is mooie centraal in Nederland. ^O^
Al iets op het oog?
Hier gekeken maar hoofdprijs voor een huis waar alles nog aan moet gebeuren.
Badkamer verplaatsen, zolder is 1.50m hoog, keuken is oud, etc etc.

Voor 125k minder had ik erover nagedacht.

https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87459182-planterslaan-30/
pi_194952552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, dat geeft niet hoor. Ik denk er toch wel over na wat ik zou moeten doen als het gebeurt, dus het is misschien juist zelfs eerder helpend (ook als je dat al die 'voorzorgsmaatregelen' niet doet komt het in veruit de meeste gevallen gewoon goed). Liever deze verhalen dan verhalen a la 'oh ja wij hadden brand en toen waren alle katten dood' of 'we zagen brand bij de buren maar ze zaten vast in hun huis en konden er niet uitgehaald worden op tijd' of zo ;)

@:Uhmmpie je hebt helemaal gelijk dat een reality check zo nu en dan wel bevorderlijk is als m'n hoofd met me aan de haal gaat!

@:Lonaa veel plezier in Raamsdonksveer!

Hoe ging de tandarts @:Tele6? En het bezoek aan je ouders?
ik woon een appartementenblok waarvan alle vloeren/plafonds van hout zijn
dus ik snap je zorgen wel :)
pi_194952555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Jullie schilderen toch niet zelf?? Of wel :o
Echt niet. Vakwerk. Kwasten, verf, reparaties van hoekjes en gaten.
Dit is pal op het zuiden.
Mn.X heeft nog nooit geschilderd. In het verleden deed ik schilderen, en schuren, en smeren, en en en.

Leuk vooruitzicht van weer en bootje! w/ ( en voor ons de foto’s en verhalen 🤪).
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 14:24:20 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194952559
Heb brandblusser naast bed. Als je dan toch brand krijgt en je moet door je huis, kun je tenminste een beetje blussen.
pi_194952609
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat moet wel beter kunnen voor dat geld ja. Sanitair en keuken zijn behoorlijk basic en gedateerd. Zonde ook dat de woonkamer niet aan de tuinzijde is geplaatst
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 14:49:10 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194952949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat moet wel beter kunnen voor dat geld ja. Sanitair en keuken zijn behoorlijk basic en gedateerd. Zonde ook dat de woonkamer niet aan de tuinzijde is geplaatst
Ja. We kijken rustig verder.
pi_194952990
quote:

[..]

Het is ook niet echt een huis waarvan je denkt “dat wil ik”. Wat je zegt, 125 minder, dan van de keuken en beneden slaapkamer een enorme leefkeuken maken. Maar voor dit geld, nee
pi_194953025
Bij brand in huis moet ik eigenlijk nog zo'n rolladder kopen. Ik kan van uit de slaapkamer zo op een plat dak van de aangrenzende straat klimmen. Volgens mij kan ik aan de andere kant ook het dak op, maar dat is wel echt een onveilige klauterpartij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194953093
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is ook niet echt een huis waarvan je denkt “dat wil ik”. Wat je zegt, 125 minder, dan van de keuken en beneden slaapkamer een enorme leefkeuken maken. Maar voor dit geld, nee
Morgen verkocht voor 30k boven de vraagprijs...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 september 2020 @ 14:58:41 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194953128
Bij mij is de eerste flat nu voor 249k weggegaan... Simpele 3 kamer 64m2 :+. Ik heb er drie jaar geleden 143 voor betaald. :s)
Die in Leersum zal ook zo weg zijn wrs :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194953164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

waarschijnlijk...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2020 @ 15:00:42 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194953165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Was alleen met eenmalige bieding deze. Dus dat gok ik ook. Geen onderhandeling mogelijk. Wil best bieden, maar dan wel op een huis dat af is, of reëel geprijsd. Zal nog wel ff duren dus.
pi_194953177
quote:
81s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Was alleen met eenmalige bieding deze. Dus dat gok ik ook. Geen onderhandeling mogelijk. Wil best bieden, maar dan wel op een huis dat af is, of reëel geprijsd. Zal nog wel ff duren dus.
next dus.
pi_194953194
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y Ik weet nog wel wat beters (edoch kleiners) voor dat geld O-)

Maar 4 ton kwalificeert allang niet meer als de hoofdprijs, dat is in het midden van het land een betaalbare starterswoning.
pi_194953201
Ik mort er niet teveel aan denken, maar mijn vorige flat mocht ik kopen voor 69.000 gulden. Dat heb ik toen niet gedaan, slechte blokverwarming, overal tocht. Toen ik eruit ging kwam die, zonder enige aanpassingen vppr 139.000 gulden op de markt. 1,5 jaar later in nog geen week verkocht :o. Dat dat deed wel pijn. Ik heb dit voor 155.00O gld gekocht en ze gaan nu weg voor ca 190.000
pi_194953405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef borisz het volgende:
Bij mij is de eerste flat nu voor 249k weggegaan... Simpele 3 kamer 64m2 :+. Ik heb er drie jaar geleden 143 voor betaald. :s)
Die in Leersum zal ook zo weg zijn wrs :Y.
Wow waarom zou je daar zo veel voor betalen.

143k is een mooi bedrag.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:12:08 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194953426
quote:

Dat is inderdaad wel te duur voor zo'n gedateerde woning.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194953466
Mijn appartementje is inmiddels ruim over de kop :D

Je hebt er geen kloot aan als je er blijft wonen, maar leutig is het wel :D
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:14:03 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194953473
Ons een uurtje kwaad gemaakt en de koel-vrieskast ontdooit en schoongemaakt. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_194953537
Ik heb geen idee wat ons huis nu waard zou zijn. We hebben de taxatieprijs betaald plus een bouwdepot van 65.000. Daarna is er nog veel meer geld in gepompt. We zijn maar gestopt met bijhouden hoeveel.

Het is uiteindelijk ook niet belangrijk wat het nu waard is. Wie weet wat er allemaal gebeurd is tegen de tijd dat we hier uit willen. Dat duurt nog zo'n 30 jaar en ik hoop langer.
Spoilers!
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:30:35 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194953852
Ik kreeg vorige week taxatie binnen van woning waar we interesse in hebben. 1/5 lager dan de vraagprijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')