abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2020 @ 23:04:28 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194944874
quote:
[tweet="1221191250256093184","1169667761548578818","ZoomerMatthew","http://pbs.twimg.com/profile_images/1220834285625569280/Hq3LKwlr_normal.jpg","Sat Jan 25 22:00:57 +0000 2020"]Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

—————————————————————

Illuminati Card Game kaart

En weer verder
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 7 september 2020 @ 23:06:42 #2
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194944917
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2020 23:04 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

——————————————————————

OP Technocracy

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:
[..]

Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

—————————————————————

Illuminati Card Game kaart

[ afbeelding ]

En weer verder
fear mongering garbage... Indeed
Huig
  maandag 7 september 2020 @ 23:07:52 #3
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194944944
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 22:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit nog een soort van simulatie ronde is ... kijken hoe ver ze kunnen met regeltjes, en grondwet aanpassingen. Vandaar ook het gepush op de Tweede Golf, dan kunnen de remmen lossen, de wetten zijn aangepast en iedereen is al in constant-panic mode.

Een vraag? Bekend met Amazing Polly?
Of de echte Tsunami komt nadat 60% zich heeft laten injecteren met het Bill Gates vaccin.
Amazing Polly ben ik nog niet bekend mee nee.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 7 september 2020 @ 23:17:48 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194945128
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of de echte Tsunami komt nadat 60% zich heeft laten injecteren met het Bill Gates vaccin.
Amazing Polly ben ik nog niet bekend mee nee.
https://www.youtube.com/c(...)0&sort=dd&shelf_id=3
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194945287
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En ja er is een verwoed handel in de ventilatoren ... Ziekenhuizen (in VS en waarschijnlijk elders ook) krijgen 3x zoveel betaald als een patient behandeld vermoord is met de ventilator

Hoe krijg je dit soort onzin uit je toetsenbord...
pi_194946254
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 22:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

https://www.thechronicle.(...)ng-patients/4005319/

er zijn ook al belgische, nederlandse en duitse verplegers (en welk land dan ook) die ook dat ook zeggen.

En ja er is een verwoed handel in de ventilatoren ... Ziekenhuizen (in VS en waarschijnlijk elders ook) krijgen 3x zoveel betaald als een patient behandeld vermoord is met de ventilator

Ik vind het echt heel bijzonder dat er mensen zijn die denken zoals jij. Man wat sta jij ver af van de realiteit.

Maar vertrouw lekker op een paar vage bronnen uit het buitenland.

Denk je van dat laatste serieus dat dat in NL ook zo is?
  dinsdag 8 september 2020 @ 07:28:52 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194947140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 04:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel bijzonder dat er mensen zijn die denken zoals jij. Man wat sta jij ver af van de realiteit.

Collega ging naar familie in Turkije, en moest heel veel regeltjes volgen ivm code oranje..
Iets waar een andere user hier het al even over had.
In Turkije zijn mondkapjes verplicht zelf als je in de auto zit met 2 man.
Na het bezoek moest hij nog een week thuis blijven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194947157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 07:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Collega ging naar familie in Turkije, en moest heel veel regeltjes volgen ivm code oranje..
Iets waar een andere user hier het al even over had.
In Turkije zijn mondkapjes verplicht zelf als je in de auto zit met 2 man.
Na het bezoek moest hij nog een week thuis blijven.
Ik snap je reactie niet goed. Daar gingen mijn posts toch niet over?
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:37:09 #9
52357 Lambiekje
pi_194947586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 04:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee jij staat ver van de realiteit

Dat niet alle verplegers die constatering doen dat de bejaarden worden vermoord met ventilatoren. Dat is EXTREEM zorgelijk.

Kennelijk doen ze maar wat. Maar dat was me al járen duidelijk.

Het juichen en applaudiseren is eigenlijk voor ruiming bejaarden. Ik was paar maanden terug daar over verbijsterd

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 09:00:34 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:37:25 #10
52357 Lambiekje
pi_194947587
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:01:29 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194947792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet goed. Daar gingen mijn posts toch niet over?
nee sorry ik had de verkeerde post gequote! O-)
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:02:23 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194947806
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat niet alle verplegers die constatering doen dat de bejaarden worden vermoord met ventilatoren. Dat is [b]EXTREEM zorgelijk.[/b]

Het juichen en applaudiseren is eigenlijk voor ruiming bejaarden. Ik was paar maanden terug daar over verbijsterd
Mijn ma is nu 65+ en heeft een ventilator moet ik me nu zorgen maken :{
pi_194947838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zou maar snel een airco voor haar aanschaffen! :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:05:25 #14
52357 Lambiekje
pi_194947857

[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 09:07:23 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:12:43 #15
52357 Lambiekje
pi_194947963
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je weet best dat 't om een medische gaat.
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:13:36 #16
52357 Lambiekje
pi_194947974
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:04 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik zou maar snel een airco voor haar aanschaffen! :o
lekker vervuilde lucht rondpompen
pi_194948044
quote:

[..]

Dat niet alle verplegers die constatering doen dat de bejaarden worden vermoord met ventilatoren. Dat is EXTREEM zorgelijk.

Oh, nu gaat het ineens over verzorgingshuizen. Hiervoor had je het nog over ziekenhuizen.

Maar denk je serieus dat we meer geld krijgen als we een patient dood laten gaan? Of dat die prikkel ergens leeft in het ziekenhuis? Want dat suggereer je wel met een eerdere post.
pi_194948586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lekker vervuilde lucht rondpompen
Dat is dezelfde lucht die al in je kamer hangt, waarom zou dat ineens een probleem zijn als je het afkoelt?
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:58:21 #19
52357 Lambiekje
pi_194948590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oh, nu gaat het ineens over verzorgingshuizen. Hiervoor had je het nog over ziekenhuizen.

Maar denk je serieus dat we meer geld krijgen als we een patient dood laten gaan? Of dat die prikkel ergens leeft in het ziekenhuis? Want dat suggereer je wel met een eerdere post.
In de VS krijgt het ziekenhuis 3x zoveel voor een coronadode dan een normale dode. Dan is het sommetje snel gemaakt.
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:59:25 #20
52357 Lambiekje
pi_194948599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is dezelfde lucht die al in je kamer hangt, waarom zou dat ineens een probleem zijn als je het afkoelt?
Dat is de DE rede waarom (ouder) iemand longproblemen krijgt. Niet dat nepvirus
pi_194948607
quote:

[..]

Je hebt echt extremistische gedachten en blijft jezelf tegen spreken. Waarom vlieg je iedere keer van het ene standpunt naar het andere?
pi_194948615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de VS krijgt het ziekenhuis 3x zoveel voor een coronadode dan een normale dode. Dan is het sommetje snel gemaakt.
Heb je daar bewijs voor?
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:00:49 #23
52357 Lambiekje
pi_194948618
quote:
Epidemioloog: ‘NOS bereikt absoluut dieptepunt met item over coronavaccin’

Goed nieuws: de coronavaccins lijken eraan te komen, sneller dan verwacht, jubelde nieuwslezeres Astrid Kersseboom zaterdagavond in het NOS Journaal. Wereldwijd wordt gewerkt aan zo’n 175 verschillende vaccins. Een aantal daarvan is al zo ver in ontwikkeling, dat ze misschien al eind dit jaar of begin volgend jaar beschikbaar zijn, ook in Nederland. De laatste onderzoeken lopen en de fabrikanten zijn voor de zekerheid alvast begonnen met de productie. Dat was zo’n beetje alles wat de NOS te melden had.

Oud-huisarts en epidemioloog Dick Bijl laat weten dat de NOS veel informatie over het coronavaccin verzweeg tijdens de uitzending. Hij spreekt op LinkedIn van een ‘absoluut dieptepunt in de berichtgeving door het NOS Achtuurjournaal’.

“Ik maak eerst een vergelijking met de niet-werkende griepprik. Uit goed opgezet onderzoek blijkt dat je 71 gezonde volwassenen moet vaccineren om 1 geval van griep te voorkomen. Dat is een zinloze interventie. Het gaat er namelijk om dat je complicaties van griep voorkomt, zoals longontstekingen en overlijden. Daarvoor is geen enkel bewijs. Dat geldt dus ook voor het coronavaccin,” oppert Bijl.

Ernstige bijwerkingen
De epidemioloog waarschuwt verder: “En dan heb ik het nog niet eens over de bijwerkingen. Het vaccin tegen de Mexicaanse griep had ernstige bijwerkingen, zoals narcolepsie. Die waren bekend bij de fabrikant en [de Europese geneesmiddelenwaakhond] EMA, maar die deden er 8 jaar niets mee. Pas nadat rechtszaken werden gevoerd, werden deze bekend.”

Aangezien de NOS deze belangrijke zaken verzwijgt, is haar berichtgeving volgens Bijl toenemend onbetrouwbaar. Hij stelt: “In de huidige pandemie spelen adviezen van belangenverstrengelde artsen en onwetende topambtenaren een cruciale rol en daarmee wordt de bevolking op het verkeerde been gezet.”
NOS en zijn bullshit ;( Het is echt verwerpelijk slecht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:01:56 #24
52357 Lambiekje
pi_194948630
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:00 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs voor?
Heb je jezelf uberhaupt wel geinformeerd over de gang van zaken ?!

Zelfs de anti-conspiracy factcheck sites zeggen het.
https://eu.usatoday.com/s(...)onavirus/3000638001/
pi_194948638
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het enige wat een airco doet is de lucht die al in dezelfde ruimte is door een luchtfilter en een koude warmtewisselaar blazen. Het blijft dezelfde lucht.
pi_194948643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NOS en zijn bullshit ;( Het is echt verwerpelijk slecht.
Doe aan bronvermelding.
pi_194948655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je jezelf uberhaupt wel geinformeerd over de gang van zaken ?!
Nogmaals, jij doet die bewering niet ik.
Heb je er bewijs voor dat een ziekenhuis in de USA 3x meer krijgt voor een corona dode dan een gewone dode?
Waarom zou een ziekenhuis überhaupt geld krijgen voor een dode?

Kom met een bron.
  dinsdag 8 september 2020 @ 10:06:14 #28
52357 Lambiekje
pi_194948677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het enige wat een airco doet is de lucht die al in dezelfde ruimte is door een luchtfilter en een koude warmtewisselaar blazen. Het blijft dezelfde lucht.
Griebels.... je weet kennelijk echt niets. Het is verre van zelfs.
https://mens-en-gezondhei(...)bruik-van-airco.html
pi_194948722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Griebels.... je weet kennelijk echt niets. Het is verre van zelfs.
https://mens-en-gezondhei(...)bruik-van-airco.html
Dus volgens jouw bron blaast de airco in een auto ziektekiemen rond maar je geloof helemaal niet in ziektekiemen.

Zijn er nu wel of geen ziektekiemen (virussen / bacteriën)? Je spreekt jezelf wéér tegen.

Verder staat er dat je onderhoud moet plegen, ofwel het luchtfilter op tijd vervangen.

Je praat weer poep.
pi_194948945
quote:

[..]

Het probleem in verzorgingstehuizen (en meerdere gebouwen trouwens) zijn de gesloten klimaatbeheersingsystemen waardoor de lucht die grote aantallen mensen uitblazen lekker gecirculeerd wordt door het hele gebouw. Ja dan krijg je dat 1 iemand een paar honderd/duizend kan besmetten.

Als jij in je eentje zit, dan adem je alleen je eigen zooi weer in. Alsnog beter om gewoon een raampje open te zetten uiteraard.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194948948
Het punt met jou Lambiekje, is dat je het ene moment het bestaan van virussen of bacteriën ontkent of ontkent dat ze je ziek kunnen maken en het andere moment bronnen aan haalt waar mensen ziek worden van virussen of bacteriën (ofwel ziektekiemen) of een bron van het CDC "dat maar 6% is overleden aan corona".

Ik heb je nu in een paar dagen al 4x op die tegenstrijdigheid gewezen en zal dat ook blijven doen.

Er kan niet een situatie zijn waarin beide waar is.
pi_194948998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het probleem in verzorgingstehuizen (en meerdere gebouwen trouwens) zijn de gesloten klimaatbeheersingsystemen waardoor de lucht die grote aantallen mensen uitblazen lekker gecirculeerd wordt door het hele gebouw. Ja dan krijg je dat 1 iemand een paar honderd/duizend kan besmetten.

Als jij in je eentje zit, dan adem je alleen je eigen zooi weer in. Alsnog beter om gewoon een raampje open te zetten uiteraard.
In een airco kunnen zich wel schimmels ophopen, dat ruik je ook wel als je 'm aanzet maar dan heb je ook echt alles gedaan om je niet aan de gebruiksaanwijzing te houden (en is het hoog tijd om de warmtewisselaar schoon te maken). Regulier onderhoud is ook bij een airco nodig. En voorkomen doe je ook door je airco enkele uren op de ventilatorstand te laten draaien zodat er geen vocht in het apparaat achterblijft als je hem lange tijd uitschakelt.

In een auto doe je dat in de praktijk niet of wordt het vervangen van het filter wel eens uitgesteld, daardoor heb je in een auto meer kans op een vervuilde airco.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-09-2020 10:36:33 ]
pi_194949506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In een airco kunnen zich wel schimmels ophopen, dat ruik je ook wel als je 'm aanzet maar dan heb je ook echt alles gedaan om je niet aan de gebruiksaanwijzing te houden (en is het hoog tijd om de warmtewisselaar schoon te maken). Regulier onderhoud is ook bij een airco nodig. En voorkomen doe je ook door je airco enkele uren op de ventilatorstand te laten draaien zodat er geen vocht in het apparaat achterblijft als je hem lange tijd uitschakelt.

In een auto doe je dat in de praktijk niet of wordt het vervangen van het filter wel eens uitgesteld, daardoor heb je in een auto meer kans op een vervuilde airco.
Ik doe nog steeds als het even kan het raampje open ipv de airco aan. Altijd al gedaan, is gewoon frisser en fijner.

Zelfde voor thuis en kantoor: gewoon raampje open.
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:00:51 #34
52357 Lambiekje
pi_194949526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En het mooie is .. verzorgingstehuizen verbood ramen open te zetten. Wederom alles om maar bejaarden te kunnen ruimen.
pi_194949549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En het mooie is .. verzorgingstehuizen verbood ramen open te zetten. Wederom alles om maar bejaarden te kunnen ruimen.
Veel van die verzorgingstehuizen kunnen dat niet eens vanwege dat gesloten klimaatbeheersingssysteem. Daarom ook die lekkere geur daar altijd. Echt altijd een heel slecht systeem geweest :N
En al helemaal bij het rondgaan van een virus.
pi_194949620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik doe nog steeds als het even kan het raampje open ipv de airco aan. Altijd al gedaan, is gewoon frisser en fijner.

Zelfde voor thuis en kantoor: gewoon raampje open.
Met het raam open blijft hier 32 graden als het buiten 32 graden is.
Met de airco wordt het 24 graden.

Heb huisdieren die niet zo goed tegen warmte kunnen, dus alleen al daarom de beste optie.
pi_194949645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nogmaals.

Volgens jou bestaat het coronavirus (covid19) niet.

Waarom zouden bejaarden dan dit jaar ineens massaal ziek geworden zijn van een soort installatie die al decennia gebruikt wordt?

Stop met je tegenstrijdigheid.
pi_194949686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met het raam open blijft hier 32 graden als het buiten 32 graden is.
Met de airco wordt het 24 graden.

Heb huisdieren die niet zo goed tegen warmte kunnen, dus alleen al daarom de beste optie.
Wat een kolder in Nederland, voor die paar dagen per jaar.

Raam tegenover elkaar open zetten 's Avonds, klaar.
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:14:40 #39
52357 Lambiekje
pi_194949742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Veel van die verzorgingstehuizen kunnen dat niet eens vanwege dat gesloten klimaatbeheersingssysteem. Daarom ook die lekkere geur daar altijd. Echt altijd een heel slecht systeem geweest :N
En al helemaal bij het rondgaan van een virus.
nee bacterie .. En door een lichamelijke reactie daarop, dan komen de brandweermancellen te voorschijn. Deze brandweer wordt door de corrupte medische wereld gezien als virus.
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:15:30 #40
52357 Lambiekje
pi_194949755
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:11 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Precies ... ARKO
pi_194949769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee bacterie .. En door een lichamelijke reactie daarop, dan komen de brandweermancellen te voorschijn. Deze brandweer wordt door de corrupte medische wereld gezien als virus.
Zucht. Nee. Virussen bestaan. Al veel langer dan mensen (of überhaupt zoogdieren). Sterker nog, wij zullen waarschijnlijk nooit bestaan hebben zonder virussen.
pi_194949775
quote:

[..]

Totdat je een aquarium hebt.. deze zomer toe nu toe kunnen redden met een ventilator die het oppervlak water koelde maar aangezien de zomers steeds warmer gaan worden (of wacht.. dat ontkennen jullie ook) heb ik toch een keer iets van een airco nodig.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_194949815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Totdat je een aquarium hebt.. deze zomer toe nu toe kunnen redden met een ventilator die het oppervlak water koelde maar aangezien de zomers steeds warmer gaan worden (of wacht.. dat ontkennen jullie ook) heb ik toch een keer iets van een airco nodig.
Jij gaat een airco voor je hele huis kopen voor je Akwasi? :{ Eh... ok. Goed bezig... denk ik. Over energieverspilling gesproken zeg. Hebben we het nog trouwens steeds maar over een paar dagen per jaar in NL he?
pi_194949856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij gaat een airco voor je hele huis kopen voor je Akwasi? :{ Eh... ok. Goed bezig... denk ik. Over energieverspilling gesproken zeg. Hebben we het nog trouwens steeds maar over een paar dagen per jaar in NL he?
Paar dagen? En nee niet alleen voor m'n aquarium maar ook voor mezelf en m'n gezin.. Woon in een zeer goed geïsoleerd huis wat top is in de winter.. Maar in de zomer is afkoelen soms onmogelijk (zelfs me deuren tegen elkaar open..). Vandaar dat de airco op de slaap kamers echt wel handig gaat zijn voor de slaap kwaliteit van iedereen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_194949910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Paar dagen? En nee niet alleen voor m'n aquarium maar ook voor mezelf en m'n gezin.. Woon in een zeer goed geïsoleerd huis wat top is in de winter.. Maar in de zomer is afkoelen soms onmogelijk (zelfs me deuren tegen elkaar open..). Vandaar dat de airco op de slaap kamers echt wel handig gaat zijn voor de slaap kwaliteit van iedereen.
Ah. Zo'n geheel dicht geïsoleerd nieuwbouwhuis soms? Maatje van mij heeft dat, nul op de meter woning (op papier dan). In de zomer niet uit te houden en ramen gaan slecht open.

Moet je dus een airco regelen.... gaat je energieverbruikwinst....
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:32:52 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194950036
quote:

[..]

Een virus is een cel? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:20 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194950065
quote:

[..]

Door de zelfde lucht die je normaal ook al zou in ademen..
-O-
Kijk ik snap dat als je met je hoofd tussen ventilator bladen komt dat het niet zo bevordelijk is.
Of als je een ventilator probeert op te roken..

Maar de zelfde lucht in ademen veroorzaakt long problemen.... sure, en roken is gezond :P
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:35:56 #48
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194950076
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een virus is een cel? :?
Een sleeper cell, geactiveerd door CIA-5G.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194950141
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.

https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w

Niet vreemd natuurlijk.
pi_194950155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah. Zo'n geheel dicht geïsoleerd nieuwbouwhuis soms? Maatje van mij heeft dat, nul op de meter woning (op papier dan). In de zomer niet uit te houden en ramen gaan slecht open.

Moet je dus een airco regelen.... gaat je energieverbruikwinst....
Geen nul op de meter woning wel relatief jonge nieuwbouw.. en geef niet zoveel om m'n energie verbruik..
pi_194950181
quote:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel, of het kolder is.

Mijn airco draait overigens geheel CO2 neutraal, heb 68 zonnepanelen die probleemloos de airco real time (!) van stroom kunnen voorzien (en dan nog steeds een dik overschot terugleveren op een warme dag).
pi_194950198
quote:

[..]

Brandweermancellen? _O-

Je roept ook maar wat hè.
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:43:12 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194950221
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.

Niet vreemd natuurlijk.
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!

ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht -O- B:)B
pi_194950223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Klopt, ik heb 2 aquaria met o.a. veel garnalen.

Gebruik ook een 12cm fan die het water zo'n 4 tot 5 graden koelt (je blijft wel bijvullen haha).
Maar dat zorgt ook voor extra vocht in de woning met de hitte en wat dat betreft is een airco helemaal fantastisch.

pi_194950288
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’

Niet vreemd natuurlijk.
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.

Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens :P
pi_194950552
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc

Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
pi_194950594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
quote:
Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens :P
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:05:42 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194950697
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc

Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
Treurig, nog treuriger is het volk dat mensen aangeven, ze moeten zich allemaal diep schamen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194950702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
[..]

Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:28:27 #60
52357 Lambiekje
pi_194951016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zucht. Nee. Virussen bestaan. Al veel langer dan mensen (of überhaupt zoogdieren). Sterker nog, wij zullen waarschijnlijk nooit bestaan hebben zonder virussen.
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
pi_194951042
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO :')

Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.

https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg

:')
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:34:32 #62
52357 Lambiekje
pi_194951076
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!

ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht -O- B:)B
https://www.vanguardngr.c(...)traps-users-at-home/
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:35:05 #63
52357 Lambiekje
pi_194951089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO :')

Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.

https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg

Concentratiekamp 2.0

Alexa, deurbel, rookalarm, tv, broodrooster, koelkast, bh, dildo, tandborstel zal je monitoren, naast je mobieltje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 12:40:52 ]
pi_194951090
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN :')

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Onnoembare op 08-09-2020 12:43:24 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:39:04 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194951149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:41:22 #66
52357 Lambiekje
pi_194951184
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
Mislabeld ja

Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of electromagnetische verstoring (Wifi, 5G) is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.

De daarop volgende behandelingen van bigpharma is ronduit abject.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 12:46:53 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:44:21 #67
235357 TitusPullo
pi_194951228
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN :')

[ twitter ]
Dat is wel een erg vrije interpretatie.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194951237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mislabeld ja

Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of elctromagnetische verstoring Wifi, 5G is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.

Wat een totale nonsens.
pi_194951252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is wel een erg vrije interpretatie.
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....

Echt WTF :')

quote:
The #COVID19 pandemic is demonstrating what we all know: millennia of patriarchy have resulted in a male-dominated world with a male-dominated culture which damages everyone – women, men, girls & boys.
pi_194951259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
pi_194951302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Virussen is een bedacht iets ..
Virussen en bacteriën zijn zichtbaar te maken onder een (elektronen) microscoop en zijn daarnaast ook te identificeren.

We weten van vrijwel ieder virus en bacterie wat het is en wat het doet, het DNA wordt ontrafeld, etc.

Blijf jij maar in je parallelle fantasiewereld leven maar verspreid je onzin dan ook daar.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:55:03 #72
52357 Lambiekje
pi_194951374
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.
pi_194951385
quote:

[..]

2020 is nog bezig :{
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:56:21 #74
52357 Lambiekje
pi_194951390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....

[..]

en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?
Think again.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:56:43 #75
235357 TitusPullo
pi_194951396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[..]

Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:57:17 #76
235357 TitusPullo
pi_194951415
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?
Think again.
Ja, die term staat daar in chocoladeletters te lezen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:58:02 #77
52357 Lambiekje
pi_194951432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zijn er bij heel veel zelfstandige bejaarden nog niet gekeken ...want corona. Plus dat dochter, kleindochter enzo ook niet bij oma langs mag.

Die liggen vast tussen de kachel en het bed, Onderaan de trap, half over de toilet, verstijfd in bed.

Alles rondom de coronamaatregelen is doelbewust opgetuigd om de bejaarden te vermoorden.
pi_194951488
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Uiteraard. Voorlopig liggen de cijfers 20% lager dan in 2019 over dezelfde periode.
pi_194951493
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.
Toch is het echt zo.. sterker nog ik zelf ben psychisch enorm kwetsbaar en kan soms knetter suïcidaal worden, maar de rust die deze crisis ook geeft doet me enorm goed (plus goede meds). Mis alleen het op kantoor zijn..
pi_194951499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee, jij gelooft niets. Daar is niets nieuws aan.

Hoe is het met je "brandweermannetjes"?
pi_194951519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zijn er bij heel veel zelfstandige bejaarden nog niet gekeken ...want corona. Plus dat dochter, kleindochter enzo ook niet bij oma langs mag.

Die liggen vast tussen de kachel en het bed, Onderaan de trap, half over de toilet, verstijfd in bed.
Het zal je verbazen maar de bejaarden van tegenwoordig hebben een telefoon, soms zelfs een mobiele.
Ja echt! Niet voor te stellen hè?

quote:
Alles rondom de coronamaatregelen is doelbewust opgetuigd om de bejaarden te vermoorden.
Dat is een hele ernstige beschuldiging die niet juist is.
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:07:24 #82
52357 Lambiekje
pi_194951544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Toch is het echt zo.. sterker nog ik zelf ben psychisch enorm kwetsbaar en kan soms knetter suïcidaal worden, maar de rust die deze crisis ook geeft doet me enorm goed (plus goede meds). Mis alleen het op kantoor zijn..
Ja ... en van de gulden naar de euro, daarmee was ook niets duurder. Dat was ook maar een verzinsel van gekkies.
Dus wel, een op de andere dag was ons geld 15% minder waard.

Tieners roken ook minder... ammehoela.

Ik weet niet wat voor cijfermongolen er bij de CBS werken. Maar ze werken met een betaalt agenda naar resultaat. In iedere geval niet met de cijfers uit het veld
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:10:03 #83
52357 Lambiekje
pi_194951581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zal je verbazen maar de bejaarden van tegenwoordig hebben een telefoon, soms zelfs een mobiele.
Ja echt! Niet voor te stellen hè?
[..]

Dat is een hele ernstige beschuldiging die niet juist is.
We hebben het land op slot gedaan voor de bejaarden, om ze te redden.

Jezus. man in wat voor waanwereld leef je.

Het liefst heeft de overheid een Logans Run beleid ( maar dan niet op 30j)
pi_194951588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja ... en van de gulden naar de euro, daarmee was ook niets duurder. Dat was ook maar een verzinsel van gekkies.
Dus wel, een op de andere dag was ons geld 15% minder waard.
Hoe is dat relevant?

Dat was geen verzinsel, dat kon je eenvoudig narekenen.

quote:
Tieners roken ook minder... ammehoela.
Klopt, tieners roken minder. Jarenlange voorlichting, geen tabak meer kopen onder je 18e en hogere prijzen.
Het werkt.

quote:
Ik weet niet wat voor cijfermongolen er bij de CBS werken. Maar ze werken met een betaalt agenda naar resultaat. In iedere geval niet met de cijfers uit het veld
De cijfers uit je duim zijn lekker...
pi_194951593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

pi_194951628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat deze situatie in jouw geval zo uitwerkt zegt natuurlijk niets over de anderen. Zo is er allesbehalve rust voor heel veel mensen omdat hun inkomsten en daarmee toekomst op de tocht staan.
pi_194951637
quote:

[..]

Waar haal jij de cijfers vandaan? CDC directeur geeft een ander beeld:
https://townhall.com/tips(...)ovid-deaths-n2573278

Overigens moet de december maand nog komen en zal de avg wel veranderen.
pi_194951656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.
En dat die een millennia-oude patriarchaat aantonen die de hele wereld beschadigd. Staat er letterlijk. Op het officiële VN-account.
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:16:23 #89
52357 Lambiekje
pi_194951686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant?

Dat was geen verzinsel, dat kon je eenvoudig narekenen.
[..]

Klopt, tieners roken minder. Jarenlange voorlichting, geen tabak meer kopen onder je 18e en hogere prijzen.
Het werkt.
[..]

De cijfers uit je duim zijn lekker...
Dat statistieken boerenbedrog is en voltsrekt niet staaft met de realiteit.

50 jaar terug zou jij gezegd hebben rook Camel.
pi_194951719
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in de USA is, ik heb het over de Nederlandse cijfers.
pi_194951729
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat statistieken boerenbedrog is en voltsrekt niet staaft met de realiteit.

50 jaar terug zou jij gezegd hebben rook Camel.
50 jaar geleden wisten we ook nog weinig van longziekten en kanker.
pi_194951731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat deze situatie in jouw geval zo uitwerkt zegt natuurlijk niets over de anderen. Zo is er allesbehalve rust voor heel veel mensen omdat hun inkomsten en daarmee toekomst op de tocht staan.
Maar dat je baan op de tocht staat is nog geen reden tot zelfmoord... mogelijk extra stress en paniek.. Als je je baan echt kwijtraakt en niet snel iets anders kan vinden wordt dat een ander verhaal.

Maar buiten een aantal sectoren vallen de ontslagen tot nu toe 100% mee..
pi_194951789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in de USA is, ik heb het over de Nederlandse cijfers.
Daarom vraag ik ook waar jij die cijfers vandaan haalt aangezien ik tegenstrijdige berichten lees.
pi_194951809
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook waar jij die cijfers vandaan haalt aangezien ik tegenstrijdige berichten lees.
Ga dat maar opzoeken.
pi_194951817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ga dat maar opzoeken.
Ahh dus je praat poep. Is ook goed.
pi_194951854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ahh dus je praat poep. Is ook goed.
Huh? Wat gek.

Als ik hier om argumenten vraag dan krijg ik altijd te horen "zoek dat zelf maar op".

En nu doe ik dat 1 keer en word ik daar om veroordeeld? Wat stom.

Afijn, ik ben de beroerdste niet:

https://nos.nl/artikel/2334626-tot-20-procent-minder-zelfdodingen-in-coronatijd.html

Waarbij opgemerkt dat de meeste zelfdodingen in Nederland doorgaans in de periode van januari tot maart plaats vinden.

Misschien is het beter om 2020 pas in 2021 te beoordelen maar voorlopig zijn er geen cijfers die aantonen dat het in Nederland gestegen is door de huidige crisis.

In de USA zou dat anders kunnen zijn maar de gevolgen van werkloos worden zijn daar ook wat ingrijpender dan hier. Het sociaal vangnet in Nederland is zo'n 500% beter.
pi_194951934
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Huh? Wat gek.

Als ik hier om argumenten vraag dan krijg ik altijd te horen "zoek dat zelf maar op".

En nu doe ik dat 1 keer en word ik daar om veroordeeld? Wat stom.

Afijn, ik ben de beroerdste niet:

https://nos.nl/artikel/2334626-tot-20-procent-minder-zelfdodingen-in-coronatijd.html

Waarbij opgemerkt dat de meeste zelfdodingen in Nederland doorgaans in de periode van januari tot maart plaats vinden.

Misschien is het beter om 2020 pas in 2021 te beoordelen maar voorlopig zijn er geen cijfers die aantonen dat het in Nederland gestegen is door de huidige crisis.

In de USA zou dat anders kunnen zijn maar de gevolgen van werkloos worden zijn daar ook wat ingrijpender dan hier. Het sociaal vangnet in Nederland is zo'n 500% beter.
Allereerst... NOS. Kom op zeg. Ten tweede waarom is de data niet inzichtelijk. Als je over statistieken wil praten kom dan niet met zo'n bericht.

Kom dan met CBS of iets dergelijks. Nu begrijp ik waarom je zo terughoudend was.
  dinsdag 8 september 2020 @ 13:48:49 #98
235357 TitusPullo
pi_194952105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

En dat die een millennia-oude patriarchaat aantonen die de hele wereld beschadigd. Staat er letterlijk. Op het officiële VN-account.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben: daarvoor is het me te vaag. Maar als er bedoeld wordt dat de arbeidsverdeling veelal ten nadele van vrouwen uitvalt, dan is dat niet zo'n gekke stelling.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:03:17 #99
52357 Lambiekje
pi_194952276
Na het seizoen wordt de teller op nul gezet en het wachten is dan op het nieuwe griepseizoen. Echter, dit jaar zal dat anders gaan. Het aantal “coronadoden” wat in feite griepdoden zijn, blijft staan en men gaat doortellen.

Het effect van dit alles is dat de formele aantallen coronadoden straks vele malen hoger zullen worden, waarbij getallen worden bereikt die mensen echt zullen doen schrikken en dit precies de bedoeling.

https://www.niburu.co/het(...)coronadoden-optellen

Godnondeju.

[ Bericht 48% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 14:08:26 ]
pi_194952286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Allereerst... NOS. Kom op zeg. Ten tweede waarom is de data niet inzichtelijk. Als je over statistieken wil praten kom dan niet met zo'n bericht.

Kom dan met CBS of iets dergelijks. Nu begrijp ik waarom je zo terughoudend was.
Je mag ook met cijfers komen als die er zijn.
De cijfers van de periode waarin normaal de meeste zelfdodingen plaatsvinden waren in 2020 iig lager.

Begin 2021 hebben we uiteraard pas het complete overzicht van 2020.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:04:16 #101
52357 Lambiekje
pi_194952292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben: daarvoor is het me te vaag. Maar als er bedoeld wordt dat de arbeidsverdeling veelal ten nadele van vrouwen uitvalt, dan is dat niet zo'n gekke stelling.
.. Maar waarom cov19
pi_194952296
quote:
Dat bericht klopt niet.

Heb je de bron wel gezien? Niburu... daar denken ze ook dat er grijze mannetjes uit de ruimte op de aarde rondlopen. Nog los van reptilians en andere onzin.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:06:03 #103
52357 Lambiekje
pi_194952318
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:48 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

.. Maar waarom cov19[quote]0s.gif [b]Op

[ Bericht 27% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 14:12:47 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:06:06 #104
235357 TitusPullo
pi_194952319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Maar waarom cov19
Wat bedoel je?
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:06:35 #105
52357 Lambiekje
pi_194952328

[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 14:07:25 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:11:00 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194952386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

denk niet dat CBS dit soort statistieken heeft!
pi_194952421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

denk niet dat CBS dit soort statistieken heeft!
Wel van de afgelopen jaren:
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/27/1-811-zelfdodingen-in-2019
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:13:16 #108
189978 controlaltdelete
pi_194952423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik las laatst nog ergens een stukje over psychologen die aan de bel trokken omdat ze merkten dan veel meer mensen last krijgen van de gevolgen van corona, angsten, ruzies, alcohol/drugsgebruik, piekeren en depressies dat hier een stijgende lijn in zit sinds de lockdown.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:14:09 #109
52357 Lambiekje
pi_194952438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
die witte-man superieuriteit en dat vrouwen minder verdienen voor een zeflde functie. Wat heeft dat voor link met cov19 te maken.

Dus het is een vreemde tweet...
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:16:43 #110
52357 Lambiekje
pi_194952467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las laatst nog ergens een stukje over psychologen die aan de bel trokken omdat ze merkten dan veel meer mensen last krijgen van de gevolgen van corona, angsten, ruzies, alcohol/drugsgebruik, piekeren en depressies dat hier een stijgende lijn in zit sinds de lockdown.
Huiselijke geweld, vechtscheidingen
pi_194952470
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook een logische constatering. Vandaar dat ik twijfelde aan de uitspraak dat er minder zelfmoord gevallen zijn. Maar jaa NOS... dat zegt al genoeg.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:17:59 #112
235357 TitusPullo
pi_194952486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

die witte-man superieuriteit en dat vrouwen minder verdienen voor een zeflde functie. Wat heeft dat voor link met cov19 te maken.

Dus het is een vreemde tweet...
Er wordt met geen woord over huidskleur gerept.
Een pandemie of een ander soort crisis legt meestal de kwetsbaarheid bloot van bepaalde groepen: dat lijkt me het verband.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:19:01 #113
52357 Lambiekje
pi_194952502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat bericht klopt niet.

Heb je de bron wel gezien? Niburu... daar denken ze ook dat er grijze mannetjes uit de ruimte op de aarde rondlopen. Nog los van reptilians en andere onzin.
..er zijn op zn minst 12 alien-rassen actief op aarde.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:20:41 #114
52357 Lambiekje
pi_194952525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Er wordt met geen woord over huidskleur gerept.
Een pandemie of een ander soort crisis legt meestal de kwetsbaarheid bloot van bepaalde groepen: dat lijkt me het verband.
Een neger heeft ook minder (geen) kans op hoger op de ladder te komen
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:24:21 #115
235357 TitusPullo
pi_194952560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een neger heeft ook minder (geen) kans op hoger op de ladder te komen
Ik ben blij dat je je eindelijk bekeerd hebt tot BLM. Wat heeft dat te maken met het feit dat jij er dingen bij verzint?

("Neger", brrr.)
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:24:50 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194952566
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194952610
quote:

[..]

Klopt, dat staat ook in het artikel. Maar dan moet je wel waarde hechten aan een MSM artikel... lijkt me niet jouw ding ;)
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:28:28 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194952622
[quote]0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel van de afgelopen jaren:
https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2020/27/1-811-zelfdodingen-in-2019
[/quote]
Ah, top thnx
Maar, wijkt dit af van de NOS?
Want als ik het goed begrijp is de bron van dit nieuws item het zelfde!
pi_194952624
quote:

[..]

_O-
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:30:02 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194952643
quote:

[..]

oke, genoeg gelachen, nu weer serieus verder aub :P
pi_194952647
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zijn er al drie inderdaad.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_194952666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah, top thnx
Maar, wijkt dit af van de NOS?
Want als ik het goed begrijp is de bron van dit nieuws item het zelfde!
Cijfers zijn nog niet bekend. NOS vertrouw ik niet meer. Teveel propaganda.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:32:37 #123
52357 Lambiekje
pi_194952694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

zeg maar gerust alleenmaar
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:33:22 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194952708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

:s) ik heb geen idee..
Ik kijk amper nieuws, meeste haal ik van NU.nl
pi_194952752
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

:s) ik heb geen idee..
Ik kijk amper nieuws, meeste haal ik van NU.nl
Hier een voorbeeld. De pest is dat de meeste mensen het als zoete koek slikken en zich er niet bewust van zijn. Ze worden gewoon geprogrammeerd en bepaalde richting opgeduwd als een stel schapen.

dinsdag 8 september 2020 @ 14:37:43 #126
52357 Lambiekje
pi_194952773
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oke, genoeg gelachen, nu weer serieus verder aub :P
het is serieus ... Hitler, Eisenhouwer e.d. hebben deals gesloten met ze.
pi_194952824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hier een voorbeeld. De pest is dat de meeste mensen het als zoete koek slikken en zich er niet bewust van zijn. Ze worden gewoon geprogrammeerd en bepaalde richting opgeduwd als een stel schapen.

Nieuws zal altijd politiek gekleurd zijn, dat voorkom je niet.
Zo zal een Telegraaf altijd negatief over Femke Halsema blijven berichten en zal een NOS niet snel iets positiefs over Putin uitzenden.

Dat neemt echter niet weg dat je met een mix van verschillende nieuwsbronnen prima betrouwbaar nieuws kan vergaren.
pi_194952834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Absolute onzin.

Heb je foto's of andere bewijzen?
pi_194952906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nieuws zal altijd politiek gekleurd zijn, dat voorkom je niet.
Zo zal een Telegraaf altijd negatief over Femke Halsema blijven berichten en zal een NOS niet snel iets positiefs over Putin uitzenden.

Dat neemt echter niet weg dat je met een mix van verschillende nieuwsbronnen prima betrouwbaar nieuws kan vergaren.
We betalen de NPO met onze belasting geld en zou politiek neutraal moeten zijn. Dat je nieuws moet vergaren van diverse websites is wel duidelijk. probleem is dat je op een gegeven moment geen onderscheid meer kan maken wat valide informatie is. Uiteindelijk zal je dus zelf moeten onderzoeken om erachter te komen, maar dat doen de meeste mensen niet en de mensen die dat wel doen worden al snel als complotdenkers weggezet.
pi_194953018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We betalen de NPO met onze belasting geld en zou politiek neutraal moeten zijn. Dat je nieuws moet vergaren van diverse websites is wel duidelijk. probleem is dat je op een gegeven moment geen onderscheid meer kan maken wat valide informatie is. Uiteindelijk zal je dus zelf moeten onderzoeken om erachter te komen, maar dat doen de meeste mensen niet en de mensen die dat wel doen worden al snel als complotdenkers weggezet.
Het punt is dat iedereen met een psychose tegenwoordig youtubefilmpjes kan maken of blogjes kan schrijven waar een publiek dat zichzelf geen schaap wenst te noemen alles klakkeloos lijkt over te nemen, zolang het maar tegen het nieuws van de "MSM" ingaat.

Kritisch zijn houdt ook in dat je de bronnen nagaat. Als ik zo'n artikel lees en al bij de eerste zoekactie achterhaal dat de "Dr" uit een artikel een fysiotherapeut of chiropractor met een mening over iets buiten z'n vakgebied is, dan hoef je dat niet veel serieuzer te nemen dan een NOS bericht over Putin.

Sommige mensen zitten al zover met hun hoofd in het vossenhol dat ze geloven dat virussen niet bestaan en dat er 12 soorten aliens op de wereld zijn. En dat noemt zichzelf dan "kritisch" en anderen "schapen".
pi_194953038
Wat lees ik nu weer, er zijn 12 soorten aliens op onze aardkloot die dealtjes met Hitler enzo hebben gesloten? 8)7

Iemand is rijp voor het gesticht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:56:19 #132
235357 TitusPullo
pi_194953080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef illusions het volgende:
Wat lees ik nu weer, er zijn 12 soorten aliens op onze aardkloot die dealtjes met Hitler enzo hebben gesloten? 8)7

Niet zo snel. Probeer hem eerst eens een bericht te sturen, waarin je jezelf uitgeeft voor een prins uit het sterrenbeeld Boogschutter die via de vijfde dimensie verwant is aan hem, en die bulkt van het geld.
pi_194953096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Niet zo snel. Probeer hem eerst eens een bericht te sturen, waarin je jezelf uitgeeft voor een prins uit het sterrenbeeld Boogschutter die via de vijfde dimensie verwant is aan hem, en die bulkt van het geld.
Ik als frisse prins steun dit bericht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:57:18 #134
52357 Lambiekje
pi_194953098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

John de mol producties.
https://www.ad.nl/show/john-de-mol-koopt-persbureau-anp~a3e563be/

Trouw, volkskrant, telegraaf, NU zijn dozen schuivers. De een wat wolliger dan de ander.
En AI-journalisten. Dit is wederom een kwalijke ontwikkeling van de techniek.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:58:56 #135
52357 Lambiekje
pi_194953136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Binnenkort kun je naar Coming 2 America
pi_194953161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk vullingen in je tanden?

Ik las vandaag dat daar ook chips in kunnen zitten, ook al in de tijd dat nanochips nog niet bestonden.

Nu geloof ik er niets van maar voor jou lijkt het me wel een interessant bericht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:03:22 #137
52357 Lambiekje
pi_194953207
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef illusions het volgende:

https://foreignpolicy.com(...)azi-aliens-rule-u-s/
pi_194953210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het punt is dat iedereen met een psychose tegenwoordig youtubefilmpjes kan maken of blogjes kan schrijven waar een publiek dat zichzelf geen schaap wenst te noemen alles klakkeloos lijkt over te nemen, zolang het maar tegen het nieuws van de "MSM" ingaat.

Kritisch zijn houdt ook in dat je de bronnen nagaat. Als ik zo'n artikel lees en al bij de eerste zoekactie achterhaal dat de "Dr" uit een artikel een fysiotherapeut of chiropractor met een mening over iets buiten z'n vakgebied is, dan hoef je dat niet veel serieuzer te nemen dan een NOS bericht over Putin.

Sommige mensen zitten al zover met hun hoofd in het vossenhol dat ze geloven dat virussen niet bestaan en dat er 12 soorten aliens op de wereld zijn. En dat noemt zichzelf dan "kritisch" en anderen "schapen".
Dat krijg je ervan als je de MSM niet kunt vertrouwen. Mensen zijn het zat en gaan zelf op onderzoek uit. Veel mensen kunnen de onderscheid niet maken tussen valide/valse informatie.

Laatst ook weer... was er een demonstratie in berlijn en zou volgens het nieuws (niet alleen NOS) de demo in de middag afgelast zijn ten laste van de politie. Als je dan zelf live de beelden ziet van een demo dat tot in de avond doorging en dan het nieuws leest, dan klopt er gewoon iets niet.
pi_194953244
quote:
Eerste regel uit je eigen bron:

quote:
Well, at least according to Iran’s semi-official (and frequently batty) news agency, Fars, they do.

[..]

The story, which was originally published by the screw-loose conspiracy "news" website Whatdoesitmean.com,

[..]

While Fars has a reputation for picking up outlandish stories from spoof websites, Whatdoesitmean.com seems like a particularly embarrassing turn.
_O-
pi_194953315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Probleem dat deze mensen vaak ook niet inzien dat hun realiteit compleet fucked up is. Geen idee of het allemaal psychoses zijn, maar paranoia hebben ze allemaal. Wat meteen ook weer er voor zorgt dat ze geen gesprekje gaan hebben met een psycholoog laat staan een psychiater want die zijn totaal onbetrouwbaar volgens hun.

Ik heb heel lang medicatie afgehouden totdat ik door echt zoeken er achter kwam dat al die anti psychiaterie gevoedt wordt door Syntologie (of hoe je het ook schrijft) en wat ik noem big-nature.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:09:35 #141
235357 TitusPullo
pi_194953346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je de MSM niet kunt vertrouwen. Mensen zijn het zat en gaan zelf op onderzoek uit. Veel mensen kunnen de onderscheid niet maken tussen valide/valse informatie.

Laatst ook weer... was er een demonstratie in berlijn en zou volgens het nieuws (niet alleen NOS) de demo in de middag afgelast zijn ten laste van de politie. Als je dan zelf live de beelden ziet van een demo dat tot in de avond doorging en dan het nieuws leest, dan klopt er gewoon iets niet.
Die mensen weigerden te vertrekken. Dat is niet in strijd met het feit dat de demonstratie officieel ten einde was.

De bestorming van de Rijksdag door een stel rechtsextremisten, was die ook verzonnen?
pi_194953390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Probleem dat deze mensen vaak ook niet inzien dat hun realiteit compleet fucked up is. Geen idee of het allemaal psychoses zijn, maar paranoia hebben ze allemaal. Wat meteen ook weer er voor zorgt dat ze geen gesprekje gaan hebben met een psycholoog laat staan een psychiater want die zijn totaal onbetrouwbaar volgens hun.

Ik heb heel lang medicatie afgehouden totdat ik door echt zoeken er achter kwam dat al die anti psychiaterie gevoedt wordt door Syntologie (of hoe je het ook schrijft) en wat ik noem big-nature.
Scientology?

Ja, Tom Cruise werd daar ook niet echt stabieler van...

pi_194953421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je weet dat de alternatieve media ook gebruik gemaakt heeft van foto's van een andere demonstratie op die plek? En echt zo groot is de groep corona ontkenners niet hoor. Zie elke keer dezelfde kleine groep in o.a. de Powned filmpjes (zijn zeer vermakelijk :-D)
pi_194953480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Scientology?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die gasten ja.. zie net dat ze het zelfs nu toegeven ook:
https://www.scientology.n(...)chiatric-abuses.html

Maar ook onze homeopaten kunnen er wat van.. "Niks chemisch slikken hoor!"
pi_194953488
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:09 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die mensen weigerden te vertrekken. Dat is niet in strijd met het feit dat de demonstratie officieel ten einde was.

De bestorming van de Rijksdag door een stel rechtsextremisten, was die ook verzonnen?
Dat bedoel ik. Dat is wat je eraan over hebt gehouden door eenzijdig nieuws te kijken... Er waren 10.000'den mensen op het plein.

en dit bericht de NOS:
https://nos.nl/artikel/23(...)200-arrestaties.html
pi_194953541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Je weet dat de alternatieve media ook gebruik gemaakt heeft van foto's van een andere demonstratie op die plek? En echt zo groot is de groep corona ontkenners niet hoor. Zie elke keer dezelfde kleine groep in o.a. de Powned filmpjes (zijn zeer vermakelijk :-D)

Is best een groot groepje mensen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:17:19 #147
189978 controlaltdelete
pi_194953559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Aan jou twijfel ik toch anders ook, ik keek eens op je site en je blog over Ab Osterhaus alleen al.

Wat we ons achteraf min of meer kunnen realiseren dat dankzij hem Nederland zeer goed voorbereid was mocht de Mexicaanse griep toch niet zo mild te zijn.

Dit kan ik toch echt niet serieus nemen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:18:22 #148
235357 TitusPullo
pi_194953580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat is wat je eraan over hebt gehouden door eenzijdig nieuws te kijken... Er waren 10.000'den mensen op het plein.

en dit bericht de NOS:
Ik wist dat er meer mensen op dat plein afwezig waren: dat staat ook in één van de eerste alinea's van dat NOSbericht.
pi_194953584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Die gasten ja.. zie net dat ze het zelfs nu toegeven ook:
https://www.scientology.n(...)chiatric-abuses.html

Maar ook onze homeopaten kunnen er wat van.. "Niks chemisch slikken hoor!"
Uiteraard is er niets op tegen om je medicijngebruik onder de loep te nemen en te beperken tot het hoogstnoodzakelijke.

Maar als je suikerziekte hebt en insuline nodig hebt of de ziekte van Addison en je bijnierschors onvoldoende cortisol en aldosterol aanmaakt dan moet je wel wat om te leven.
pi_194953685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aan jou twijfel ik toch anders ook, ik keek eens op je site en je blog over Ab Osterhaus alleen al.

Wat we ons achteraf min of meer kunnen realiseren dat dankzij hem Nederland zeer goed voorbereid was mocht de Mexicaanse griep toch niet zo mild te zijn.

Dit kan ik toch echt niet serieus nemen.
Leg eens uit waarom niet? Als dat virus nu net zo heftig tekeer was gegaan hadden we de beste man op onze blote knieën bedankt..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uiteraard is er niets op tegen om je medicijngebruik onder de loep te nemen en te beperken tot het hoogstnoodzakelijke.

Maar als je suikerziekte hebt en insuline nodig hebt of de ziekte van Addison en je bijnierschors onvoldoende cortisol en aldosterol aanmaakt dan moet je wel wat om te leven.
Het is heel simpel zonder medicatie wordt ik knettergek van m'n oorsuizen wat m'n dwang weer veel erger maakt.. Wel continu evalueren wat en hoeveel nodig is natuurlijk..
pi_194953819
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:18 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik wist dat er meer mensen op dat plein afwezig waren: dat staat ook in één van de eerste alinea's van dat NOSbericht.
Valse berichtgeving. Ze zeggen dat honderden geen gehoor zouden hebben gegeven aan de politie. Als je dat filmpje vooruitspoeld naar 7 uur, dan zie je dat dat er iets meer zijn. Let wel dat ze deze berichtgeving al in de middag hadden uitgerold waar de demo nog in volle gang verder ging.

Zo'n grote demo... zou je van verwachten dat ze wat meer van lieten zien, maar ze tonen alleen het negatieve beeld. Waarom?
pi_194953826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goede film _O_
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:32:59 #153
235357 TitusPullo
pi_194953905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Valse berichtgeving. Ze zeggen dat honderden geen gehoor zouden hebben gegeven aan de politie. Als je dat filmpje vooruitspoeld naar 7 uur, dan zie je dat dat er iets meer zijn. Let wel dat ze deze berichtgeving al in de middag hadden uitgerold waar de demo nog in volle gang verder ging.
Ik begrijp er geen snars van. Welk filmpje, en waarom zou je het vooruit spoelen?
pi_194953925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik begrijp er geen snars van. Welk filmpje, en waarom zou je het vooruit spoelen?

Dan kun je zien dat wat NOS verteld helemaal niet met de werlijkheid overeenkomt.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:36:18 #155
189978 controlaltdelete
pi_194953967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom niet? Als dat virus nu net zo heftig tekeer was gegaan hadden we de beste man op onze blote knieën bedankt..
[..]

Virusverdiener Ab met zijn aandelen. :{w
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:39:35 #156
235357 TitusPullo
pi_194954038
quote:
Pardon. Ik bedoelde: op het moment dat de NOS erover berichtte, konden ze toch niet vooruitspoelen? (De tijdlijn is niet helemaal helder, maar ze zijn in ieder geval op zaterdagmiddag begonnen met de verslaggeving.)

Een demonstratie van 40,000 man in Berlijn is trouwens niet bijster indrukwekkend.
pi_194954097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Pardon. Ik bedoelde: op het moment dat de NOS erover berichtte, konden ze toch niet vooruitspoelen? (De tijdlijn is niet helemaal helder, maar ze zijn in ieder geval op zaterdagmiddag begonnen met de verslaggeving.)

Een demonstratie van 40,000 man in Berlijn is trouwens niet bijster indrukwekkend.
Ik heb het niet over de aantallen (10000'den volgens de MSM, maar sommige hebben het over 100000'den). Ik heb het over de valse informatie die verspreid wordt door de NOS, maar als je dat niet kan/wil zien, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:46:39 #158
235357 TitusPullo
pi_194954156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de aantallen (10000'den volgens de MSM, maar sommige hebben het over 100000'den). Ik heb het over de valse informatie die verspreid wordt door de NOS, maar als je dat niet kan/wil zien, dan kan ik daar ook niks aan doen natuurlijk.
Het ging alleen maar over de aantallen, grapjas.
pi_194954194
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:46 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het ging alleen maar over de aantallen, grapjas.
Uit het artikel waar ik het over had:
De politie in Berlijn heeft een einde gemaakt aan een grote demonstratie tegen de coronamaatregelen van de Duitse regering.

Vervolgens hebben ze het over honderden die bleven staken en waarnaar ik je verwees naar het filmpje. Dat zijn er iets meer.

Als je dan nog steeds niet inziet dat je onzin voorgeschoteld krijgt...
pi_194954339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Virusverdiener Ab met zijn aandelen. :{w
Wat zou jij doen als je wist dat er zo virus als dit Corona virus zit aan te komen. Netjes is het niet en riekt naar belangenverstrengeling. Maar hij heeft achteraf gezien wel gelijk gekregen..
pi_194954377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kan ik een deal met ze sluiten voor werelddominantie? B-) :7
pi_194954393
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is heel simpel zonder medicatie wordt ik knettergek van m'n oorsuizen wat m'n dwang weer veel erger maakt.. Wel continu evalueren wat en hoeveel nodig is natuurlijk..
Tinnitus? Heb ik ook. Verder niet zo veel last van als ik eerlijk ben.
pi_194954397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is helaas onnoembaar.
pi_194954432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]
Nou... dat is niet waar.
pi_194954444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is helaas onnoembaar.
Hij die niet genoemd mag worden kan het ook niet regelen?
pi_194954462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tinnitus? Heb ik ook. Verder niet zo veel last van als ik eerlijk ben.
Op één of andere manier kan ik er niet mee dealen zonder medicatie; maar het is ook lang niet de enige reden dat ik medicatie slik overigens.
pi_194954503
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Op één of andere manier kan ik er niet mee dealen zonder medicatie; maar het is ook lang niet de enige reden dat ik medicatie slik overigens.
Ah ok. Tja ik heb het aan mezelf te danken (tig jaar disco, koptelefoon, housepartys, festivals, auto-stereo op 100 en tijdens werk ook weinig bescherming aan vroeger) en moet zeggen dat ik er wel gewend aan ben.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:03:55 #168
52357 Lambiekje
pi_194954507
quote:

[..]

Scientology?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat was alleen maar omdat Tommy in het broekje van Katie mocht.
pi_194954540
quote:

[..]

Scientology?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar wel wereldberoemd en rijk. En dat met een verhaal over de geesten van miljoenen jaren geleden vermoorde aliens wat gemeten wordt middels een weerstandsmeter.... en mensen trappen er nog in ook. Echt bizar eigenlijk. Wel knap van die oude Sci-Fi schrijver. Moet zich kapot gelachen hebben.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:08:45 #170
235357 TitusPullo
pi_194954596
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Uit het artikel waar ik het over had:
De politie in Berlijn heeft een einde gemaakt aan een grote demonstratie tegen de coronamaatregelen van de Duitse regering.

Vervolgens hebben ze het over honderden die bleven staken en waarnaar ik je verwees naar het filmpje. Dat zijn er iets meer.

Als je dan nog steeds niet inziet dat je onzin voorgeschoteld krijgt...
Dat zijn toch getallen? De politie heeft een einde gemaakt aan een grote(!) demonstratie - en dan volgt er een schatting, die uiteindelijk misschien onjuist is gebleken.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:11:19 #171
52357 Lambiekje
pi_194954645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

https://exopoliticsinstit(...)eginning-january-13/
Cursus volgen....Exo102 kun je het vragen :o
pi_194954662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:08 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat zijn toch getallen? De politie heeft een einde gemaakt aan een grote(!) demonstratie - en dan volgt er een schatting, die uiteindelijk misschien onjuist is gebleken.
De demo is gewoon doorgegaan en er was niks beëindigd, zoals je kunt zien op de video. Het nieuwsbericht doet zich voor alsof de demonstratie afgelopen was. Verre van. En dan ook nog is over de aantallen liegen... Als je dat niet ziet, dan is er echt wat mis met jouw ogen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:12:55 #173
189978 controlaltdelete
pi_194954665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:56 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je wist dat er zo virus als dit Corona virus zit aan te komen. Netjes is het niet en riekt naar belangenverstrengeling. Maar hij heeft achteraf gezien wel gelijk gekregen..
Dat was ook een angstcampagne net zoals nu. Gelijk in wat gekregen? Gros ervan verdween in de prullenbak en dan waren er nog bijwerkingen zoals die slaapziekte als ik me niet vergis.
pi_194954669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar wel wereldberoemd en rijk. En dat met een verhaal over de geesten van miljoenen jaren geleden vermoorde aliens wat gemeten wordt middels een weerstandsmeter.... en mensen trappen er nog in ook. Echt bizar eigenlijk. Wel knap van die oude Sci-Fi schrijver. Moet zich kapot gelachen hebben.
Wel enge lui zoals o.a. bleek in de film van Louis Theroux.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah ok. Tja ik heb het aan mezelf te danken (tig jaar disco, koptelefoon, housepartys, festivals, auto-stereo op 100 en tijdens werk ook weinig bescherming aan vroeger) en moet zeggen dat ik er wel gewend aan ben.
Same here.. alleen kunnen ze geen beschadiging van het gehoor vinden..
pi_194954706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat was ook een angstcampagne net zoals nu. Gelijk in wat gekregen? Gros ervan verdween in de prullenbak en dan waren er nog bijwerkingen zoals die slaapziekte als ik me niet vergis.
Die narcolepsie is nooit bewezen. Statistisch gezien was het aantal te verwaarlozen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:16:25 #176
189978 controlaltdelete
pi_194954739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De demo is gewoon doorgegaan en er was niks beëindigd, zoals je kunt zien op de video. Het nieuwsbericht doet zich voor alsof de demonstratie afgelopen was. Verre van. En dan ook nog is over de aantallen liegen... Als je dat niet ziet, dan is er echt wat mis met jouw ogen.
Ja joh downplayen zodat Henk & Ingrid niet op andere gedachte komen.

:D
pi_194954771
quote:
JIJ gelooft echt ALLES :') _O-
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:18:43 #178
52357 Lambiekje
pi_194954784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh downplayen zodat Henk & Ingrid niet op andere gedachte komen.

:D
en waar nodig upplayen
pi_194954793
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef illusions het volgende:

[..]

JIJ gelooft echt ALLES :') _O-
Zelfs een link die het bericht juist belachelijk maakt voert hij nog aan als bron...
pi_194954818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

Same here.. alleen kunnen ze geen beschadiging van het gehoor vinden..
De enige manier om tinnitus vast te stellen is middels de piepjestest. Er is verder niets te meten in het oor hoor.
pi_194954839
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mbt Narcolepsie zie het antwoord @TheFreshPrince. Hij heeft uiteindelijk gelijk gekregen dat er zo'n heftige virus uitbraak zou zijn.

Top virologen geven zelfs aan dat het milde verloop van o.a. swineflu ze in slaap gesukkeld had en ze daarom zo laat waren met maatregelen mbt dit cororna virus.

Osterhaus heeft overigens altijd geroepen dat we toen geluk hadden maar dat dat geluk een keer zou ophouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De enige manier om tinnitus vast te stellen is middels de piepjestest. Er is verder niets te meten in het oor hoor.
Ja maar de piepjestest gaf geen schade aan..
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:22:26 #182
52357 Lambiekje
pi_194954868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zelfs een link die het bericht juist belachelijk maakt voert hij nog aan als bron...
https://www.news18.com/ne(...)the-usa-2361299.html
.. gehannes rondom de uitspraken van Snowden :{

ah ja de maanlanding did happen
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:23:29 #183
235357 TitusPullo
pi_194954885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat een demonstratie die officieel is beëindigd, toch kan doorgaan, om dezelfde reden dat een demonstratie die is verboden, toch kan doorgaan? Omdat men lak heeft aan het gezag.

Je hoeft de NOS niet te geloven, hoor.

https://www.nzz.ch/intern(...)1573895?reduced=true
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:24:23 #184
52357 Lambiekje
pi_194954909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

ik heb het alleen als ik zwaar heb ingespannen en als ik hoofdpijn heb.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:24:52 #185
189978 controlaltdelete
pi_194954920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Die narcolepsie is nooit bewezen. Statistisch gezien was het aantal te verwaarlozen.
Blijf maar heulen met de beul.

Farmaceut GSK heeft informatie achtergehouden over de opvallend veel ernstige bijwerkingen van het vaccin Pandemrix tegen de Mexicaanse griep. Dat staat in een artikel in het British Medical Journal (BMJ), meldt de NOS.

Volgens het blad kwamen er in eind november 2009 al meer dan 1100 meldingen binnen bij fabrikant GSK over de ernstige bijwerkingen van Pandemrix. Het aantal meldingen was ruim elf keer zo groot als het aantal voor het identieke griepvaccin Arepanrix. Maar ook in de maanden die volgden bleef het aantal ernstige bijwerkingen veel hoger liggen bij Pandemrix dan bij Arepanrix.

Fabrikant wist van bijwerkingen vaccin Mexicaanse griep

De overheid trekt 5 miljoen euro uit om tot een schikking te komen met mensen die de slaapziekte narcolepsie hebben gekregen na gevaccineerd te zijn tegen de Mexicaanse griep. Wetenschappers in Zweden vonden in 2011 dat narcolepsie voorkomt bij 4 op de 100.000 kinderen die Pandemrix kregen. Bij kinderen die het middel niet kregen is dit 1 op de 100.000.

Slaapziekte na vaccin Mexicaanse griep: overheid komt met schikking
pi_194955010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Blijf maar heulen met de beul.

Farmaceut GSK heeft informatie achtergehouden over de opvallend veel ernstige bijwerkingen van het vaccin Pandemrix tegen de Mexicaanse griep. Dat staat in een artikel in het British Medical Journal (BMJ), meldt de NOS.

Volgens het blad kwamen er in eind november 2009 al meer dan 1100 meldingen binnen bij fabrikant GSK over de ernstige bijwerkingen van Pandemrix. Het aantal meldingen was ruim elf keer zo groot als het aantal voor het identieke griepvaccin Arepanrix. Maar ook in de maanden die volgden bleef het aantal ernstige bijwerkingen veel hoger liggen bij Pandemrix dan bij Arepanrix.

Fabrikant wist van bijwerkingen vaccin Mexicaanse griep

De overheid trekt 5 miljoen euro uit om tot een schikking te komen met mensen die de slaapziekte narcolepsie hebben gekregen na gevaccineerd te zijn tegen de Mexicaanse griep. Wetenschappers in Zweden vonden in 2011 dat narcolepsie voorkomt bij 4 op de 100.000 kinderen die Pandemrix kregen. Bij kinderen die het middel niet kregen is dit 1 op de 100.000.

Slaapziekte na vaccin Mexicaanse griep: overheid komt met schikking
We vallen nu in herhaling, maar ik zal het nogmaals uitleggen:

quote:
In Nederland zijn ongeveer een half miljoen mensen gevaccineerd met Pandemrix. Het gaat om (toentertijd) kinderen tussen de 6 maanden en 4 jaar in de periode van eind 2009 en begin 2010. Bijwerkingscentrum Lareb ontving 3754 meldingen over Pandemrix waarvan 137 als ernstig zijn bestempeld. Circa tien kinderen kregen narcolepsie nadat ze gevaccineerd waren.
Narcolepsie komt bij z'n 8.000 mensen in Nederland voor.

De kans dat er dus 10 kinderen zijn in een groep van 500.000 kinderen die narcolepsie krijgen, is niet zo heel ongewoon aangezien statistisch gezien 235 van deze kinderen ooit in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.

Statisch is 10 kinderen met narcolepsie dus geheel te verwaarlozen en geheel niet te linken aan het vaccin.

Anders zou het zijn als 100 kinderen narcolepsie hadden ontwikkeld. Dan kan je stellen dat er al op jonge leeftijd in verhouding teveel kinderen narcolepsie hebben t.o.v. andere groepen kinderen die niet ingeënt zijn.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:30:56 #187
189978 controlaltdelete
pi_194955077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[..]

De kans dat er dus 10 kinderen zijn in een groep van 500.000 kinderen die narcolepsie krijgen, is niet zo heel ongewoon aangezien statistisch gezien 235 van deze kinderen ooit in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.

Statisch is er geen enkele afwijking.
Nogmaals, blijf maar heulen met de beul.
pi_194955114
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nogmaals, blijf maar onzin verspreiden terwijl je 0,0 begrijpt van statistiek.

Als er 8.000 mensen op een bevolking van 17.000.000 mensen narcolepsie hebben ontwikkeld, dan zal op een groep kinderen van 500.000 uiteindelijk 235 narcolepsie krijgen.

Je moet dan kijken naar de ontwikkeling van narcolepsie bij kinderen die niet gevaccineerd zijn en dan zal je tot de vaststelling komen dat 10 kinderen met narcolepsie statistisch geen waarde heeft.
pi_194955125
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

https://www.news18.com/ne(...)the-usa-2361299.html
.. gehannes rondom de uitspraken van Snowden :{

ah ja de maanlanding did happen
Snap je zelf nog wel wat je zegt?
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:32:55 #190
52357 Lambiekje
pi_194955129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[..]

Statisch is 10 kinderen met narcolepsie dus geheel te verwaarlozen.
https://www.rd.nl/vandaag(...)-pandemrix-1.1514701

Maar gelukkig wist dat farmabedrijf het onder de pet te houden zodat kinderpredators de spuit er in kunnen zetten.
pi_194955142
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

M.a.w.: "Fuck hij heeft gelijk, dus gooi ik er maar een dooddoener tegenaan"
pi_194955145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat een demonstratie die officieel is beëindigd, toch kan doorgaan, om dezelfde reden dat een demonstratie die is verboden, toch kan doorgaan? Omdat men lak heeft aan het gezag.

Je hoeft de NOS niet te geloven, hoor.

https://www.nzz.ch/intern(...)1573895?reduced=true
Natuurlijk begrijp ik dat, maar als mijn moeder het nieuws zit te kijken ziet ze een protest met alleen maar geweldadige mensen dat door de politie is beeïndigd.

Als je dan de live beelden ziet, dan krijg je toch een ander beeld. Ik heb mijn moeder (van boven de 70) ook de live feed laten zien en zelfs zij ziet dat het niet klopt.

Het komt over alsof een kleinschalig demo uit de hand gelopen is en daardoor beeïndigd is. Wat complete kolder is, want we hebben de live beelden. NOS is gewoon ongeloofwaardig.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:34:20 #193
52357 Lambiekje
pi_194955156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals, blijf maar onzin verspreiden terwijl je 0,0 begrijpt van statistiek.
https://www.wikiwand.com/en/Lies,_damned_lies,_and_statistics

Ga jij maar mooi verder met je hyperbedrog
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:35:06 #194
235357 TitusPullo
pi_194955172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar gelukkig wist dat farmabedrijf het onder de pet te houden zodat kinderpredators de spuit er in kunnen zetten.
Schandig. Maar waarom "kinderpredators"? Zo zwak je het bericht af.
pi_194955197
quote:

[..]

Het gewoon héél duidelijk uitgelegd krijgen, en nog steeds je kop in 't zand douwen. _O-

Prachtig, classic "cad"je weer hier.
pi_194955202
quote:

[..]

Je quote mijn bericht en zet er vervolgens een link in met exact dezelfde informatie, namelijk dat er van de 500.000 kinderen 10 of 11 narcolepsie hebben ontwikkeld terwijl ik al heb aangegeven dat statistisch gezien 235 van die kinderen op een zeker punt in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.

Hoe moeilijk kan het zijn voor je?
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:37:53 #197
52357 Lambiekje
pi_194955224
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

omdat er willens en wetens toxische rommel wordt ingespoten. Klakkeloos maar injecties zetten terwijl je zou MOETEN weten dat bigpharma louter op bedrog berust. Dat maakt ze gewetensloze predators.

Al vast ziek en verzwakt maken zodat de kinderen geprepareerd zijn voor orgaanhandel.
pi_194955226
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

https://www.wikiwand.com/en/Lies,_damned_lies,_and_statistics

Ga jij maar mooi verder met je hyperbedrog
Altijd makkelijk.

Als je de rekensom niet snapt dan ligt het aan degenen die het wel snappen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:38:04 #199
235357 TitusPullo
pi_194955227
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat, maar als mijn moeder het nieuws zit te kijken ziet ze een protest met alleen maar geweldadige mensen dat door de politie is beeïndigd.

Als je dan de live beelden ziet, dan krijg je toch een ander beeld. Ik heb mijn moeder (van boven de 70) ook de live feed laten zien en zelfs zij ziet dat het niet klopt.

Het komt over alsof een kleinschalig demo uit de hand gelopen is en daardoor beeïndigd is. Wat complete kolder is, want we hebben de live beelden. NOS is gewoon ongeloofwaardig.
Ik heb er geen andere indruk aan overgehouden dan dat er een klein groepje de Rijksdag bestormde, en een veel grotere groep de coronamaatregelen naast zich neerlegde, waarop de demonstratie beëindigd werd en er hier en daar rellen uitbraken.

pi_194955233
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik verdenk @Lambiekje ervan bij de controlled opposition te horen. Door expres alles in het belachelijke te trekken zwakt hij de échte boodschap af, dat blijkt steeds maar weer overduidelijk in dit topic. Typisch gedrag van de satanistische NWO.
pi_194955240
quote:

[..]

Helaas is dat niet de eerste keer zie de schandalen rondom antidepressiva.. Echter geen reden om medicijnen en "Big Farma" maar meteen uit te sluiten.
pi_194955252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik verdenk @:Lambiekje ervan bij de controlled opposition te horen. Door expres alles in het belachelijke te trekken zwakt hij de échte boodschap af, dat blijkt steeds maar weer overduidelijk in dit topic. Typisch gedrag van de satanistische NWO.
Dat zou zomaar kunnen.

Hij probeert verwarring te zaaien en komt met heel veel tegenstrijdige verklaringen.
pi_194955272
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:38 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik heb er geen andere indruk aan overgehouden dan dat er een klein groepje de Rijksdag bestormde, en een veel grotere groep de coronamaatregelen naast zich neerlegde, waarop de demonstratie beëindigd werd en er hier en daar rellen uitbraken.

Precies mijn punt. Totdat een 8 uur durende live feed ziet, dan krijg je een andere indruk.
pi_194955282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Totdat een 8 uur durende live feed ziet, dan krijg je een andere indruk.
Ik vermoed dat de NOS redactie niet 8 uur lang naar een live feed gaat kijken als ze ook nog ander nieuws proberen te verslaan.
pi_194955301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de NS redactie niet 8 uur lang naar een live feed gaat kijken als ze ook nog ander nieuws proberen te verslaan.
Dan komen we weer op het "zelf onderzoek" uit. Want als zij dat niet doen dan moeten wij het doen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:47:24 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194955371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dan komen we weer op het "zelf onderzoek" uit. Want als zij dat niet doen dan moeten wij het doen.
Eh.. geen enkele nieuws zender doet 8 uur aan een stuk door verslag van zo'n locatie.. het is geen 9/11 of iets
pi_194955407
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh.. geen enkele nieuws zender doet 8 uur aan een stuk door verslag van zo'n locatie.. het is geen 9/11 of iets
RT news kennelijk wel.
pi_194955439
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

RT news kennelijk wel.
Dat kan toch? Iedere nieuwszender heeft beperkte resources, je zet in wat je in kan zetten.

Een journalist die bij Geert Wilders in de rechtszaal zit, kan niet meer naar een brandje in de Peel.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:52:09 #209
235357 TitusPullo
pi_194955473
quote:

[..]

RT news kennelijk wel.
En wat heb je daar nu opgestoken, dat niet bij de NOS te halen valt? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
pi_194955518
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:52 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

En wat heb je daar nu opgestoken, dat niet bij de NOS te halen valt? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik reageerde op : Eh.. geen enkele nieuws zender doet 8 uur aan een stuk door verslag van zo'n locatie.. het is geen 9/11 of iets
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:56:02 #211
235357 TitusPullo
pi_194955563
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:53 schreef Sponsje88 het volgende:
[
[..]

Ik reageerde op : Eh.. geen enkele nieuws zender doet 8 uur aan een stuk door verslag van zo'n locatie.. het is geen 9/11 of iets
Ja, dat zag ik. Maar wat hebben de kijkers van RT erbij gewonnen?
pi_194955592
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat kan toch? Iedere nieuwszender heeft beperkte resources, je zet in wat je in kan zetten.

Een journalist die bij Geert Wilders in de rechtszaal zit, kan niet meer naar een brandje in de Peel.
En dan krijg je dat ze van elkaar gaan kopieren en plakken en dat is nu net de reden waarom mensen denken dat we in een plandemie zitten. Al die fearmongering is van elkaar gecopy paste. Er is geen enkele MSM dat nog aan echte journalistiek doet.
pi_194955656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik. Maar wat hebben de kijkers van RT erbij gewonnen?
Geen gemekker alleen de beelden. Kan je jouw eigen oordeel vellen ipv dat het gepropageerd wordt.
pi_194955658
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En dan krijg je dat ze van elkaar gaan kopieren en plakken en dat is nu net de reden waarom mensen denken dat we in een plandemie zitten. Al die fearmongering is van elkaar gecopy paste. Er is geen enkele MSM dat nog aan echte journalistiek doet.
Ik begrijp die term "fearmongering" niet in deze context.

Ik heb namelijk geen moment gehad dat ik dacht "oeh, ik ben bang".

Kijk, als je denkt dat het corona virus niet bestaat of dat het geheel onschuldig is, dan zal je al het nieuws over corona als "fearmongering" zien.

En als je (zoals ik) het virus verder erkent en serieus neemt, dan is het gewoon informatie.
pi_194955865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik begrijp die term "fearmongering" niet in deze context.

Ik heb namelijk geen moment gehad dat ik dacht "oeh, ik ben bang".

Kijk, als je denkt dat het corona virus niet bestaat of dat het geheel onschuldig is, dan zal je al het nieuws over corona als "fearmongering" zien.

En als je (zoals ik) het virus verder erkent en serieus neemt, dan is het gewoon informatie.
Constant enge cijfers in het nieuws brengen om de angst erin te blijven houden. Brengt natuurlijk veel kijkers op. Nu ook weer terwijl er nog niets aan de hand is. We worden weer bang gemaakt.
pi_194955927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:07 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Constant enge cijfers in het nieuws brengen om de angst erin te blijven houden. Brengt natuurlijk veel kijkers op. Nu ook weer terwijl er nog niets aan de hand is. We worden weer bang gemaakt.
De belangrijkste reden dat er weinig aan de hand is, is omdat we het virus keurig onder controle weten te houden dankzij de maatregelen.

Je kan sommige mensen pas tevreden stellen als het aantal besmettingen iedere dag fors groeit maar daarvoor hadden we de maatregelen los moeten laten en alles weer doen zoals we in februari deden.
pi_194955952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:07 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb toch echt niet het idee dat we bang gemaakt worden hoor.. Ze houden ons gewoon goed alert mbt de maatregelen en de gevolgen ervan als we ze (te vroeg) los laten.
pi_194955998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik verdenk @:Lambiekje ervan bij de controlled opposition te horen. Door expres alles in het belachelijke te trekken zwakt hij de échte boodschap af, dat blijkt steeds maar weer overduidelijk in dit topic. Typisch gedrag van de satanistische NWO.
Ik baal daar ook van. Terechte, onderbouwde kritiek op de corona-paniek wordt hiermee in het belachelijke getrokken.
pi_194956035
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De belangrijkste reden dat er weinig aan de hand is, is omdat we het virus keurig onder controle weten te houden dankzij de maatregelen.

Je kan sommige mensen pas tevreden stellen als het aantal besmettingen iedere dag fors groeit maar daarvoor hadden we de maatregelen los moeten laten en alles weer doen zoals we in februari deden.
Er sterven 13 mensen per dag aan een verkeerde val. Een veelvoud dan aan corona. Waarom wordt dat niet telkens in het nieuws getoond? Om nog maar te zwijgen over de kanker en hart- en vaatziekte gevallen.

Je kan echt niet ontkennen dat er een bizarre, volledig uit proportie getrokken focus op corona is in de media.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Onnoembare op 08-09-2020 17:20:58 ]
pi_194956143
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En daar verschillen we van mening. Ik ben van mening dat je een virus niet onder controle kan houden. Dit virus zal komen en gaan. Net als een griep virus.

In het begin waren we bang gemaakt door de beelden vanuit china. Hoe mensen uit het niets dood neervielen. Dat is hier nog niet gebeurd en begin toch een sterk vermoeden te krijgen dat het pure propaganda was. Net zoals de wuhan groeps foto.

Deze maatregelingen zou je kunnen overwegen als dat het geval was. Als mensen uit het niets dood neervallen. Maar als je de statistieken bekijkt over de % dat overlijdt, dan valt dat reuze mee.
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:25:46 #221
235357 TitusPullo
pi_194956257
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Geen gemekker alleen de beelden. Kan je jouw eigen oordeel vellen ipv dat het gepropageerd wordt.
Goed. En blijkt uit die livestream dat de meeste mensen de bevelen opvolgden? Of kun je alleen van seconde tot seconde volgen hoe er een groep mensen blijft staan? Anders voegt het niet veel toe aan de andere berichtgeving.
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:29:00 #222
52357 Lambiekje
pi_194956328

quote:
Grote fout ontdekt in coronatest: ‘Steeds meer mensen worden wakker’

Duizenden mensen zijn mogelijk onnodig in lockdown gegaan omdat de coronatest onbetrouwbaar is, schrijft de Britse Sunday Express. In Groot-Brittannië zijn lokale lockdowns ingesteld omdat het aantal besmettingen ‘gevaarlijk groot’ was, maar uit onderzoek van de Oxford-universiteit blijkt dat tot wel 50 procent van de ‘positieve’ testuitslagen onjuist is. De test is namelijk zo gevoelig dat hij ook dode en onschadelijke virale deeltjes kan oppikken, aldus de krant.

Mensen zijn ongeveer een week besmettelijk, maar de deeltjes kunnen nog 74 dagen worden afgescheiden door het lichaam. Het gevolg is dat de pandemie is overschat, zo blijkt uit het onderzoek.

Professoren Tom Jefferson en Carl Heneghan analyseerden 25 papers over coronatesten en kwamen tot de ontdekking dat in een Italiaanse regio meer dan de helft van de uitslagen valspositief was. De onderzoekers pleiten voor het aanpassen van de coronatest, ook wel PCR-test genoemd.

bron
_O- _O- _O-
pi_194956337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:25 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Goed. En blijkt uit die livestream dat de meeste mensen de bevelen opvolgden? Of kun je alleen van seconde tot seconde volgen hoe er een groep mensen blijft staan? Anders voegt het niet veel toe aan de andere berichtgeving.
Je kunt zien hoeveel mensen er protesteerden en hoe de demonstratie over het algemeen vredig verliep.
pi_194956350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:15 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Er sterven 13 mensen per dag aan een verkeerde val. Een veelvoud dan aan corona. Waarom wordt dat niet telkens in het nieuws getoond? Om nog maar te zwijgen over de kanker en hart- en vaatziekte gevallen.

Je kan echt niet ontkennen dat er een bizarre, volledig uit proportie getrokken focus op corona is in de media.
Jij en ik gaan nu voor de 50e keer in herhaling vallen.

Maar...

Een val is niet besmettelijk, kanker, hart- en vaatziekten ook niet.
Waarbij ik wel een uitzondering wil maken op bijvoorbeeld het HPV virus dat bijvoorbeeld baarmoeder- of slokdarmkanker kan veroorzaken.

Corona is wel besmettelijk.

Uiteraard kan je nu, op dit moment om je heen kijken en vaststellen dat er weinig gevallen zijn.
En dat is juist ook het doel van de maatregelen, dus wat mij betreft succesvol t.o.v. de stijging in maart.

Dan herhaal ik nog een keer dat ik stel dat corona vooral een capaciteitsprobleem kan opleveren, de zorg moet het aankunnen.

Ik ben er wel voor om maatregelen te blijven afbouwen en vervolgens kijken hoe dat uitpakt.
We zien nu met de horeca en deels de scholen weer mondjesmaat open dat het redelijk goed gaat.
pi_194956432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En daar verschillen we van mening. Ik ben van mening dat je een virus niet onder controle kan houden. Dit virus zal komen en gaan. Net als een griep virus.

Een virus dat overgebracht wordt door praten en hoesten kan je natuurlijk prima onder controle houden door contacten zoveel mogelijk te vermijden, mondkapjes te dragen, handen wassen, etc.

Thuiswerken, mondkapjes op plekken waar je elkaar niet kan vermijden, etc. zijn een prima manier.
Dat is echter niet iets nieuws, in Azië is dat ook bij eerdere uitbraken heel effectief gebleken.

Het zou zomaar kunnen dat het griepseizoen ook heel slap wordt, aangezien de maatregelen tegen corona ook effectief zijn bij de verspreiding van het griepvirus.
pi_194956459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

_O- _O- _O-
Je spreekt jezelf weer tegen.

Volgens jou is er geen virus, bestaan er geen virussen maar je accepteert wel dat 50% van de testen wél goed was.
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:34:53 #227
52357 Lambiekje
pi_194956466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Jij en ik gaan nu voor de 50e keer in herhaling vallen.

Maar...

Een val is niet besmettelijk, kanker, hart- en vaatziekten ook niet.
Waarbij ik wel een uitzondering wil maken op bijvoorbeeld het HPV virus dat bijvoorbeeld baarmoeder- of slokdarmkanker kan veroorzaken.
En dus gaan we gros van de meisje steriel maken. En nu de jongetjes ook HPV geven want die krijgen ook baarmoederhalskanker, oh wacht meisjes krijgen baarmoederhalskanker van het beffen.

quote:
Corona is wel besmettelijk.
hahahahahahahahaha.

quote:
Uiteraard kan je nu, op dit moment om je heen kijken en vaststellen dat er weinig gevallen zijn.
En dat is juist ook het doel van de maatregelen, dus wat mij betreft succesvol t.o.v. de stijging in maart.

Dan herhaal ik nog een keer dat ik stel dat corona vooral een capaciteitsprobleem kan opleveren, de zorg moet het aankunnen.

Ik ben er wel voor om maatregelen te blijven afbouwen en vervolgens kijken hoe dat uitpakt.
We zien nu met de horeca en deels de scholen weer mondjesmaat open dat het redelijk goed gaat.
ER IS NIETS AAN DE HAND
pi_194956509
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ER IS NIETS AAN DE HAND
WEET JE HET ZEKER?
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:37:39 #229
52357 Lambiekje
pi_194956535
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf weer tegen.

Volgens jou is er geen virus, bestaan er geen virussen maar je accepteert wel dat 50% van de testen wél goed was.
Ik spreek helemaal niets tegen ... Dat is nog steeds belachelijk dat er uberhaupt getest wordt.

maar dat er dus nu MSM achterkomt dat er bewust verkeerd getest wordt.
Zie je dan niet hoe crimineel de hoax is?

je bent echt dom.
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:39:17 #230
235357 TitusPullo
pi_194956569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je kunt zien hoeveel mensen er protesteerden en hoe de demonstratie over het algemeen vredig verliep.
Dat voegt dus niets toe aan wat ik al wist, met dank aan de NOS en andere media.
pi_194956578
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is nog steed belachelijk...

maar dat er dus nu MSM achterkomt dat er bewust verkeerd getest wordt.
Zie je dan niet hoe crimineel de hoax is?
Er staat niet dat er "bewust verkeerd getest is".
Er staat dat het testen false postitives heeft gegeven.
Betekent nog steeds dat een ander deel wel terecht positive was.

False negatives wordt pas echt een probleem, dan laat je mensen lopen die wel besmet(telijk) zijn.

Maar wel mooi dat je accepteert dat er toch een virus is.

quote:
je bent echt dom.
Pot, ketel.
pi_194956673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Een virus dat overgebracht wordt door praten en hoesten kan je natuurlijk prima onder controle houden door contacten zoveel mogelijk te vermijden, mondkapjes te dragen, handen wassen, etc.

Thuiswerken, mondkapjes op plekken waar je elkaar niet kan vermijden, etc. zijn een prima manier.
Dat is echter niet iets nieuws, in Azië is dat ook bij eerdere uitbraken heel effectief gebleken.

Het zou zomaar kunnen dat het griepseizoen ook heel slap wordt, aangezien de maatregelen tegen corona ook effectief zijn bij de verspreiding van het griepvirus.
Het virus zal komen en gaan. Tuurlijk kan je maatregels invoeren om het te verminderen, maar het virus zal terug komen. Sure ik kan mezelf in een bubble afschermen en nooit ziek worden, maar dat is niet realistisch. Wij mensen zijn sociale wezens en hebben ook behoefte aan lichamelijk contact.

De getroffen maatregels ging over het beperken van IC opnames. Daar zijn we nu vanaf. In de tussen tijd weten we hoe we het beste kunnen behandelen en zullen er daardoor ook minder IC opnames zijn, omdat je de symptomen van te voren kunt behandelen. Ook is er meer IC capaciteit met name in duitsland waar we eventueel terecht kunnen.

De maatregels blijven echter nog steeds van kracht en blijven we bang gemaakt worden door cijfers... Dat klopt niet helemaal.
pi_194957146
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het virus zal komen en gaan. Tuurlijk kan je maatregels invoeren om het te verminderen, maar het virus zal terug komen. Sure ik kan mezelf in een bubble afschermen en nooit ziek worden, maar dat is niet realistisch. Wij mensen zijn sociale wezens en hebben ook behoefte aan lichamelijk contact.
Uiteraard, en contact is ook niet verboden. Het is alleen wel verstandig om er slim mee om te gaan.

quote:
De getroffen maatregels ging over het beperken van IC opnames. Daar zijn we nu vanaf. In de tussen tijd weten we hoe we het beste kunnen behandelen en zullen er daardoor ook minder IC opnames zijn, omdat je de symptomen van te voren kunt behandelen. Ook is er meer IC capaciteit met name in duitsland waar we eventueel terecht kunnen.

De maatregels blijven echter nog steeds van kracht en blijven we bang gemaakt worden door cijfers... Dat klopt niet helemaal.
Door welke cijfers worden we nu bang gemaakt dan?
pi_194957175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uiteraard, en contact is ook niet verboden. Het is alleen wel verstandig om er slim mee om te gaan.
[..]

Door welke cijfers worden we nu bang gemaakt dan?
https://www.telegraaf.nl/(...)het-in-jouw-gemeente
pi_194957226
quote:
Ah, de Telegraaf is de krant die het moet hebben van de clickbait krantenkoppen :P

Daar is altijd iemand boos of woest of Femke Halsema heeft weer iets verschrikkelijks gedaan.

Als je de clickbait titel even negeert staat er in het artikel eigenlijk niet zoveel bijzonders, vooral veel jongeren die besmet zijn.

En feitelijk: een stijging is een stijging.
pi_194957294
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ah, de Telegraaf is de krant die het moet hebben van de clickbait krantenkoppen :P

Daar is altijd iemand boos of woest of Femke Halsema heeft weer iets verschrikkelijks gedaan.

Als je de clickbait titel even negeert staat er in het artikel eigenlijk niet zoveel bijzonders, vooral veel jongeren die besmet zijn.

En feitelijk: een stijging is een stijging.
quote:
Je hoeft mij niet te vertellen dat het nergens op slaat, maar het gebeurd wel. Niet alleen de telegraaf...
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:24:48 #237
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194957409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Huig
pi_194957434
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:24 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Bewijs het tegendeel zou ik zeggen.. Op dit moment hebben de maatregelen er voor gezorgd dat zelfs het normale griep virus veel minder verspreid is. Mijn kids zijn bijv veel minder verkouden etc.
pi_194957475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:24 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Het zal je verbazen maar de overdracht van dit soort virussen vindt plaats via speeksel en slijmdruppeltjes.
Een mondkapje is prima om de verspreiding te beperken.

Ook het wassen en ontsmetten van je handen is een maatregel om verspreiding te beperken.

Het biedt geen 100% veiligheid maar dat hoeft ook niet, je wil de R0 verlagen en iedere genomen maatregel heeft daarin z'n eigen bijdrage.

Dat je wetenschap belachelijk vindt of geen argumenten hebt kan dan zo zijn maar dat is toch echt je eigen verlies.

Als ik hier moet gaan rouwen om iedereen die zonder tegenargumenten z'n beperkte verstandelijke vermogen uit met een smiley dan zou ik geen leven meer hebben.

Kom met wat origineels, een argument bijvoorbeeld. Dit hebben we al gezien.

Je kan van De_Onnoembare vinden wat je wil maar hij is in dit topic wel de enige die jullie "kamp" nog enigszins vertegenwoordigt met volzinnen en argumenten.

edit:
@Sponsje88 - jij uiteraard ook, je stelt je prima op in de discussie

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-09-2020 18:37:19 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:31:35 #240
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194957499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Bewijs het tegendeel zou ik zeggen.. Op dit moment hebben de maatregelen er voor gezorgd dat zelfs het normale griep virus veel minder verspreid is. Mijn kids zijn bijv veel minder verkouden etc.
bewijs jij anders ff dat het drie maal daags een wortel in je anus duwen terwijl je "simsalabim" roept niet effectief is tegen
cholera.
Huig
pi_194957533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef Orwell het volgende:

[..]

bewijs jij anders ff dat het drie maal daags een wortel in je anus duwen terwijl je "simsalabim" roept niet effectief is tegen
cholera.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:06 schreef Summers het volgende:
Bedankt voor het maken van ons mijn punt ^O^
pi_194957555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:31 schreef Orwell het volgende:

[..]

cholera.
Wow damn wat een goed argument.. je hebt me overtuigd..
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:36:44 #243
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194957574
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zal je verbazen maar de overdracht van dit soort virussen vindt plaats via speeksel en slijmdruppeltjes.
Een mondkapje is prima om de verspreiding te beperken.

Ook het wassen en ontsmetten van je handen is een maatregel om verspreiding te beperken.

Het biedt geen 100% veiligheid maar dat hoeft ook niet, je wil de R0 verlagen en iedere genomen maatregel heeft daarin z'n eigen bijdrage.

Dat je wetenschap belachelijk vindt of geen argumenten hebt kan dan zo zijn maar dat is toch echt je eigen verlies.

Als ik hier moet gaan rouwen om iedereen die zonder tegenargumenten z'n beperkte verstandelijke vermogen uit met een smiley dan zou ik geen leven meer hebben.

Kom met wat origineels, een argument bijvoorbeeld. Dit hebben we al gezien.

Je kan van De_Onnoembare vinden wat je wil maar hij is in dit topic wel de enige die jullie "kamp" nog enigszins vertegenwoordigt met volzinnen en argumenten.
ik kan niet wachten op het wetenschappelijke bewijs voor je krankzinnige statements..
Huig
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:45:05 #244
189978 controlaltdelete
pi_194957688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:36 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik kan niet wachten op het wetenschappelijke bewijs voor je krankzinnige statements..
Was je handen stuk zei Pinokkio.

Die niet zo frisse prins lijkt wel een kloon van Hugo de Clown. Hij is vast aan het zoeken....het zit hem wel hoog hij is er al de hele dag mee bezig :{
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:46:42 #245
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194957706
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die niet zo frisse prins lijkt wel een kloon van Hugo de Clown. Hij is vast aan het zoeken....het zit hem wel hoog hij is er al de hele dag mee bezig :{
_O-
Huig
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:49:15 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194957743
quote:

[..]

Dat is voldoende , say no more :{w
quote:
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:55:35 #247
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194957810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wow damn wat een goed argument.. je hebt me overtuigd..
thnx!
Huig
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:55:42 #248
189978 controlaltdelete
pi_194957815

Ojee...ook dat nog eens. Wat het met een mens doet.
pi_194957837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

edit:
@:Sponsje88 - jij uiteraard ook, je stelt je prima op in de discussie
Dit er zijn teveel gasten op BNW die gewoon te ver weg van de realiteit zijn dat goede discussies niet mogelijk zijn. Als is de domheid wel vermakelijk en vermoed ik ook wel wat trolletjes ;-)
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:03:12 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194957913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dit er zijn teveel gasten op BNW die gewoon te ver weg van de realiteit zijn dat goede discussies niet mogelijk zijn. Als is de domheid wel vermakelijk en vermoed ik ook wel wat trolletjes ;-)
Wat jij realiteit noemt noemt de ander een illusie . Wie ben jij om te zeggen dat mensen aan jouw idee van de realiteit moeten voldoen ? DE ARROGANTIE
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:14:57 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194958104
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat jij realiteit noemt noemt de ander een illusie . Wie ben jij om te zeggen dat mensen aan jouw idee van de realiteit moeten voldoen ? DE ARROGANTIE
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:30:06 #252
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194958337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

bewijs de effectiviteit van de muilkorfjes en van het handen wassen tegen covid19...
Huig
pi_194958738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:

Je snapt dat deze persoon al psychisch ziek is? Die is ook van slag als het weer eens in het nieuws komt dat de mobiel eigenlijk heel vies is. Die is dan mogelijk dagen bezig z'n telefoon te ontsmetten.

* MatthijsDJ blij dat mijn dwangstoornis aardig onder controle is..
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:46:43 #254
52357 Lambiekje
pi_194958780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kortom je bent voor isolatie.

Er is geen virus. Er is geen besmettelijkheid. Iemand wordt ziek door verzwakt immuum. Handwassen, mondkapje, airco, slecht slapen en stress veroorzaakt alleen maar een zwakker immuum. En productie van exosomen waardoor de infereure PCR test weer zegt dat je ziek bent.... en de vicieuze cirkel downwards

Het is gewoon kwaadaardig al die maatregelen. En dat jij het promoot is kwalijk en verwerpelijk.

Jij wilt dat mensen ziek zijn. Jij wilt dat de corona rond blijft zingen. Jij wilt de samenleving kapot hebben.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:50:19 #255
52357 Lambiekje
pi_194958878
quote:

[..]

Hugo de clown uit de Poppenkraam

dinsdag 8 september 2020 @ 19:55:00 #256
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194959005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik kan het me voorstellen extra stress ;(
pi_194959321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kortom je bent voor isolatie.

Er is geen virus. Er is geen besmettelijkheid. Iemand wordt ziek door verzwakt immuum. Handwassen, mondkapje, airco, slecht slapen en stress veroorzaakt alleen maar een zwakker immuum. En productie van exosomen waardoor de infereure PCR test weer zegt dat je ziek bent.... en de vicieuze cirkel downwards

Het is gewoon kwaadaardig al die maatregelen. En dat jij het promoot is kwalijk en verwerpelijk.

Jij wilt dat mensen ziek zijn. Jij wilt dat de corona rond blijft zingen. Jij wilt de samenleving kapot hebben.

Waarom laat je 5G-straling weg uit het rijtje, doe je dat bewust?

https://www.brighteon.com/41091118-61d6-47a4-b118-2ab299afa5fe
  dinsdag 8 september 2020 @ 20:15:55 #258
189978 controlaltdelete
pi_194959554
pi_194960551
quote:
Jaap Stobbe, R.I.P. ;(

Één van de helden uit mijn kindertijd en tevens de beroemde plaaggeest uit Bassie & Adriaan.
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:17:49 #260
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194960712
Huig
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:41:17 #261
52357 Lambiekje
pi_194961147
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen extra stress ;(
Vriendin van een kennis was al redelijk dwangmatig met schoonmaken ... maar dat is nu echt buitensprorig.
Manlief moet nu dus ook elke dag de autoschrobben na dag werken...
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:42:37 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194961170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vriendin van een kennis was al redelijk dwangmatig met schoonmaken ... maar dat is nu echt buitensprorig.
Manlief moet nu dus ook elke dag de autoschrobben na dag werken...
Dat is sneu
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:44:01 #263
52357 Lambiekje
pi_194961194
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 20:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Waarom laat je 5G-straling weg uit het rijtje, doe je dat bewust?

https://www.brighteon.com/41091118-61d6-47a4-b118-2ab299afa5fe
Mark Rutte zegt niet om de corona te bestrijden heb je de nieuwste 5G telefoon nodig. En er is ook niet gezegd voor uw veiligheid hebben we masten neergezet.

Natuurlijk heeft invloed op de de aanmaak van de exosomen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:46:26 #264
52357 Lambiekje
pi_194961242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is sneu
... het erge is eigenlijk dat het allemaal net onder controle was met dat dwangmatige ... en dan paar weekjes later.. Rutte met z'n idioterie. Het is daardoor nu erger dan voordat ze in therapie ging. ... En ik denk dat er zat mensen zijn die dus een zware terugval hebben.
  dinsdag 8 september 2020 @ 21:53:01 #265
52357 Lambiekje
pi_194961373
quote:
Het is eigenlijk te erg wat voor toneelstuk er wordt opgevoerd.
  dinsdag 8 september 2020 @ 22:49:58 #266
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_194962681
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is eigenlijk te erg wat voor toneelstuk er wordt opgevoerd.
en, zo mogelijk, nog erger om te zien hoeveel mensen die utter crap nog slikken voor zoete koek..
Huig
  woensdag 9 september 2020 @ 08:29:08 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194965330
quote:

[..]

RT news kennelijk wel.
En is het dan boeiend om 8 uur naar een protest mars te kijken?

veel zenders maken gewoon een kleine samenvatting!
pi_194965415
De Britse farmaceut AstraZeneca en de Universiteit van Oxford onderbreken de vergevorderde proeven met een mogelijk coronavaccin om veiligheidsredenen. Dat deelt het bedrijf woensdag mee. Het kandidaat-vaccin heeft mogelijk ongewenste bijeffecten veroorzaakt bij een proefpersoon.

https://www.despecialist.(...)tre-le-covid-19.html

Oh jee Hugo daar gaat je heilige graal en miljarden.
pi_194965594
quote:
"Vaccineren is altijd een besmetting nabootsen zonder dat iemand ziek wordt, maar wel dat ie immuungeheugen opslaat. Deze vectorvaccins maken gebruik van een adenovirus dat genetisch wordt aangepast zodat het een stukje van het coronavirus in zich krijgt", legt Hertzberger uit.

Nu rest ons nog het fase-III-onderzoek, dus, waar de werkzaamheid van het vaccin klinisch getest wordt. Daarvoor is echter van wezenlijk belang dat er besmette proefpersonen deelnemen aan het onderzoek. "Oxford en Leiden hebben trouwens een interessant probleem, want er zijn nauwelijks besmettingen. Dat geldt ook voor China", zegt Hertzberger. "Dat is gelijk ook het voordeel van Amerika. Zij hebben een vaccin van Moderna, en die zeggen dat ze komende maand klaar zijn met het fase-III-onderzoek." Aan besmettingen is er in de VS nog geen gebrek.
https://www.nporadio1.nl/(...)LFcJ-FdtuyiRF_92pGjw

:') |:( 8)7 _O-
  woensdag 9 september 2020 @ 09:23:40 #270
52357 Lambiekje
pi_194965839
quote:
Minister Grapperhaus wil bepaalde inhoud van internet halen: ‘Heel eng’

Het woord ‘Orwelliaans’ wordt te pas en te onpas gebruikt, maar is hier toch wel van toepassing. Minister Ferd Grapperhaus van Justitie blijkt zich nogal druk te maken om ‘misleidende filmpjes die rondgaan over het politieoptreden’.

“Het kabinet is terughoudend als het gaat om de verwijdering van online berichten aangezien dat kan worden gekwalificeerd als censuur. Aan de andere kant moeten we de mensen in Nederland kunnen beschermen tegen strafbare feiten en onrechtmatigheden als die via het internet worden aangewakkerd, gestimuleerd of wat dan ook,” zegt de minister in onderstaand filmpje.

En nu wordt het eng: “Er is met de internetproviders een zogenoemd ‘notice and takedown’-systeem afgesproken. En daarbij hebben ze zichzelf gebonden om een melding van onrechtmatige inhoud snel te bezien en vervolgens wel of niet te verwijderen. Daarnaast kan de officier van justitie met machtiging van de rechter-commissaris in strafrechtelijke onderzoeken onder strenge voorwaarden de internetprovider bevelen om bepaalde online content ontoegankelijk te maken. Ik kijk met de technologiebedrijven wat we verder kunnen doen binnen de bestaande wettelijke kaders en dergelijke.”

Hij zei ook dat ‘het OM in Utrecht erop heeft ingezet om mensen op te pakken’ vanwege het plaatsen van berichten op internet. We hebben gezien hoe dat in Australië gaat. Daar beukt de politie de voordeur in bij mensen omdat ze op Facebook hebben aangegeven dat ze mee zullen doen aan een coronaprotest.

Heel eng
Bepaalt de minister van Justitie straks welke inhoud al dan niet op internet mag staan?

“Heel eng dat Grapperhaus de maatschappelijke discussie wil beïnvloeden door censuur en dat hij een ander beeld geeft van zaken omtrent het politieoptreden tijdens diverse lockdownprotesten. De beelden spreken voor zich. Maar als het aan hem ligt, mogen we die niet meer zien,” schrijft Lonneke.

Ze voegt toe: “En Nederland blijkt een spil te zijn in internationale drugshandel, belastingontwijking én verspreiding van kinderporno. Dat kunnen ze blijkbaar niet oplossen. Maar onwelgevallige meningen censureren, mensen voor hun mening aan- of oppakken, dat kan wel?”
Yeah!! Censuur en fascisme.
Grapperhaus wil ongestraft de politiehooligans kunnen inzetten tegen onschuldige omaatjes en kinderen.

twitter
pi_194966045
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 08:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

En is het dan boeiend om 8 uur naar een protest mars te kijken?

veel zenders maken gewoon een kleine samenvatting!
Punt was juist om aan te tonen hoe die samenvatting van de NOS misleidend was. Moet je wel het hele verhaal terug lezen. Geen zin om dat hier nogmaals over te tikken.
pi_194966490
quote:
Dat is minder lachwekkend dan het lijkt.

Je hebt namelijk voldoende vrijwillige proefpersonen nodig en in een groep van 200.000 besmette personen vind je die sneller dan in een groep van 5.000 besmette personen.

Ik heb begrepen dat ze doorgaans op zo'n 10.000 mensen testen voor het vaccin op de markt komt.
pi_194966506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:30 schreef Orwell het volgende:

[..]

bewijs de effectiviteit van de muilkorfjes en van het handen wassen tegen covid19...
Ik heb gezocht maar helaas niet het bewijs kunnen vinden dat jou zal overtuigen.
pi_194966723
Wat een discussie.
Corona is helaas een echt virus. En ja mensen worden er doodziek van en overlijden in het ergste geval. Om dat te beseffen moet je het zelf meegemaakt hebben. De een rolt er doorheen als was het een verkoudheid en een ander eindigt in een kist.
Harde feiten.
pi_194966736
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:26 schreef quirina het volgende:
Wat een discussie.
Corona is helaas een echt virus. En ja mensen worden er doodziek van en overlijden in het ergste geval. Om dat te beseffen moet je het zelf meegemaakt hebben. De een rolt er doorheen als was het een verkoudheid en een ander eindigt in een kist.
Harde feiten.
Harde feiten ja. 98% rolt erdoorheen zonder het te merken en slechts 35 honderdste procent wordt zeer ernstig ziek. Harde feiten van het RIVM.
pi_194966772
quote:
Farmaceut staakt proeven coronavaccin: ‘Proefpersoon kreeg ontsteking aan ruggenmerg’
UPDATEFarmaceut AstraZeneca heeft proeven met een mogelijk coronavaccin stilgelegd nadat een proefpersoon een ontsteking aan het ruggenmerg heeft opgelopen. Dat meldt The New York Times.

Stephen Friedrichs en Chris van Mersbergen 09-09-20, 09:44 Laatste update: 10:21
24
Dinsdagavond maakte AstraZeneca bekend de vaccinproeven tijdelijk te staken vanwege veiligheidsredenen. De Britse farmaceut was bezig aan de laatste testfase van een coronavaccin dat in Oxford is ontwikkeld. Talloze landen, waaronder Nederland, hebben al miljoenen doses van het Oxford-vaccin besteld.

Lees meer
Bij de proefpersoon in kwestie is myelitis transversa geconstateerd, vertellen ingewijden aan de krant. Dat is een zeldzame ontsteking van het ruggenmerg die bij complicaties kan resulteren in een volledige verlamming. De ontsteking is het gevolg van een virusinfectie, maar kan in zeer uitzonderlijke gevallen ook een bijwerking van een vaccin zijn. Zo zijn gevallen bekend van patiënten die de ontsteking kregen nadat ze een Hepatitis A-vaccin kregen toegediend.
Lekker kans op verlamd raken. Maar gelukkig geen cojona, waar 99,65% doorheen rolt. :{
  woensdag 9 september 2020 @ 10:30:32 #277
235357 TitusPullo
pi_194966787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 09:39 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Punt was juist om aan te tonen hoe die samenvatting van de NOS misleidend was. Moet je wel het hele verhaal terug lezen. Geen zin om dat hier nogmaals over te tikken.
Ik weet nog steeds niet wat me nu ontgaan is door niet op RT iedere ademtocht van dat groepje blijvers te volgen.
pi_194966909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat me nu ontgaan is door niet op RT iedere ademtocht van dat groepje blijvers te volgen.
Ik en vele andere hebben een andere indruk gekregen, dan wat NOS heeft uitgezonden. Dat jij het niet kan inzien kan ik verder ook niks aan doen. Dat is het probleem... iedereen slikt het als zoete koek en als je dan met feiten komt dat het een propaganda kanaal is, dan zijn ze opeens blind of zoeken ze andere redenen voor het gedrag.
  woensdag 9 september 2020 @ 10:49:02 #279
235357 TitusPullo
pi_194967070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:38 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik en vele andere hebben een andere indruk gekregen, dan wat NOS heeft uitgezonden. Dat jij het niet kan inzien kan ik verder ook niks aan doen. Dat is het probleem... iedereen slikt het als zoete koek en als je dan met feiten komt dat het een propaganda kanaal is, dan zijn ze opeens blind of zoeken ze andere redenen voor het gedrag.
Maar wat die andere indruk is, is me niet duidelijk. Er was een demonstratie met enige tienduizenden deelnemers, waarvan een klein groepje geweld gebruikte. De anderen hebben zichzelf de das omgedaan door zich niet aan de afspraken te houden, waarna de demonstratie ontbonden is. Lang niet iedereen heeft gehoor gegeven aan de omroep om te vertrekken. RT is de laatstgenoemden blijven observeren: meer niet.

Als er hier iets ontbreekt, kun je gewoon omschrijven wat er ontbreekt, in plaats van allerlei vage verhalen op te hangen over "propaganda" en "als jij het niet wilt zien".
pi_194967194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:49 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar wat die andere indruk is, is me niet duidelijk. Er was een demonstratie met enige tienduizenden deelnemers, waarvan een klein groepje geweld gebruikte. De anderen hebben zichzelf de das omgedaan door zich niet aan de afspraken te houden, waarna de demonstratie ontbonden is. Lang niet iedereen heeft gehoor gegeven aan de omroep om te vertrekken. RT is de laatstgenoemden blijven observeren: meer niet.

Als er hier iets ontbreekt, kun je gewoon omschrijven wat er ontbreekt, in plaats van allerlei vage verhalen op te hangen over "propaganda" en "als jij het niet wilt zien".
Gedraai met woorden. Demonstratie is beeïndigd en honderden bleven stug door gaan. Die honderden blijken 10.000den te zijn als het niet 100.000'den geweest waren. En nog even een trap nageven door de demo als extreem rechts te zetten. Het zal overigens niet de eerste keer zijn dat er op een demo mensen ingehuurd zijn om onrust te zaaien. Maar als je dat niet ziet kan ik verder ook niks aan doen en is deze discussie zinloos.
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 10:56:11 #281
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967217
Nogmaals het virus BESTAAT.
En dan geloof ik nog eerder in een biowapen dan dat het helemaal niks is.
En dat vaccin is natuurlijk big business - big money.

Dit vreemde verhaal bijvoorbeeld:
https://www.google.nl/amp(...)or-killed/index.html

Wie/ wat zou hierachter zitten denken jullie?
A child is born with no state of mind.
  woensdag 9 september 2020 @ 11:03:38 #282
235357 TitusPullo
pi_194967327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Gedraai met woorden. Demonstratie is beeïndigd en honderden bleven stug door gaan. Die honderden blijken 10.000den te zijn als het niet 100.000'den geweest waren.
Gedraai met getallen. Je hebt nergens aangetoond dat ik iets wezenlijks heb weggelaten.

quote:
En nog even een trap nageven door de demo als extreem rechts te zetten. Het zal overigens niet de eerste keer zijn dat er op een demo mensen ingehuurd zijn om onrust te zaaien. Maar als je dat niet ziet kan ik verder ook niks aan doen en is deze discussie zinloos.
De mensen die de Rijksdag bestormden waren onverbloemd, overduidelijk extreem-rechts. Nergens is beweerd dat alle denonstranten dit waren. Dat jij het overbodig vindt om iets over die extremisten te zeggen, vind ik frappant.

Maar goed, beroep je gerust, als een ware gelovige, op je privékennis als je niets concreets hebt.
pi_194967357
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Gedraai met getallen. Je hebt nergens aangetoond dat ik iets wezenlijks heb weggelaten.
[..]

De mensen die de Rijksdag bestormden waren onverbloemd, overduidelijk extreem-rechts. Nergens is beweerd dat alle denonstranten dit waren. Dat jij het overbodig vindt om iets over die extremisten te zeggen, vind ik frappant.

Maar goed, beroep je gerust, als een ware gelovige, op je privékennis als je niets concreets hebt.
Niet jouw woorden flapdrol. Die van de NOS en door extreem rechts te benoemen zet je al een bepaalde toon op de demo.
pi_194967395
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:56 schreef SuperHartje het volgende:
Nogmaals het virus BESTAAT.
En dan geloof ik nog eerder in een biowapen dan dat het helemaal niks is.
En dat vaccin is natuurlijk big business - big money.

Dit vreemde verhaal bijvoorbeeld:
https://www.google.nl/amp(...)or-killed/index.html

Wie/ wat zou hierachter zitten denken jullie?
Lekker kansloos biowapen dan dat slechts 15 honderdste procent dood....
  woensdag 9 september 2020 @ 11:09:46 #285
235357 TitusPullo
pi_194967412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Niet jouw woorden flapdrol. Die van de NOS en door extreem rechts te benoemen zet je al een bepaalde toon op de demo.
Mijn woorden zijn een weergave van die van de NOS.

Een bepaalde toon? Dat doen die extremisten zelf niet?
  woensdag 9 september 2020 @ 11:10:40 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194967420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb de NOS inderdaad betrapt op fouten in verleden, wil niet zeggen dat ze dat structureel doen, vaak krijgen ze informatie van lokale journalisten of via andere nieuws zenders aangeleverd.
Dit betekend niet dat alles ook daad werkelijk volledig correct is.

NOS extreem rechts, nooit iets van gemerkt, maar goed ik kijk er verder amper na.. misschien dat ik 1 x in de maand een journaal kijk ofzo.
  woensdag 9 september 2020 @ 11:10:53 #287
189978 controlaltdelete
pi_194967427
Ik kwam ook ergens tegen dat de bestorming gestaged zou zijn ingezet volk om op te ruien om de betoging in kwaad daglicht te brengen, dit gebeurt wel vaker. Het zou mij niets verbazen.
pi_194967565
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:09 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Mijn woorden zijn een weergave van die van de NOS.

Een bepaalde toon? Dat doen die extremisten zelf niet?
quote:
quote:
Op de meeste andere plaatsen bleven de gevreesde rellen uit en vertrokken demonstranten zonder problemen.
quote:
Na verschillende waarschuwingen om de coronamaatregelen in acht te nemen besloot de politie de demonstratie op te breken. De demonstranten werden met luidsprekers opgeroepen te vertrekken. Niet iedereen gaf daar gehoor aan. Honderden mensen gingen op straat zitten en weigerden te vertrekken.
quote:
De politie hield rekening met rellen en geweld omdat mensen op sociale media hadden opgeroepen om wapens mee te nemen. Ook zouden er rechtsextremisten op de demonstratie afkomen. Volgens Die Welt waren er zo'n 2000 tot 3000 rechtsextremisten aanwezig. Er zijn zeven politieagenten gewond geraakt.
Als je vervolgens de beelden van de demo ziet, dan staat dat haaks op wat er gezegd wordt.

10.000'den (als het geen 100.000'den waren) bleven demonstreren.
En door rechtsetremisten te benoemen zet je een bepaalde toon. Huur een groepje hooligans in, zodat er geweld gebruikt wordt en zet ze als extreem rechts neer om vervolgens ervoor te zorgen dat mensen het niet serieus nemen.

Maar nogmaals als je dat niet kan/wil zien, dan houdt het op.
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 11:24:03 #289
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Lekker kansloos biowapen dan dat slechts 15 honderdste procent dood....
En wat als het muteert/ gemuteerd wordt?
https://www.scientias.nl/(...)rt-door-ons-toedoen/
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 11:31:07 #290
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967728
In Wuhan zit er toevallig een lab dat op vleermuizen experimenteerde dat gelinkt wordt aan een Canadees lab. Ik heb hier wat informatie over gepost. Zal later nog ff kijken wat ik nog kan vinden.

Ik zeg niet dat het zo is. Maar het is waarschijnlijker dan dat er niets is in mijn opinie.
  woensdag 9 september 2020 @ 11:31:15 #291
235357 TitusPullo
pi_194967732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als je vervolgens de beelden van de demo ziet, dan staat dat haaks op wat er gezegd wordt.

10.000'den (als het geen 100.000'den waren) bleven demonstreren.
Die honderdduizenden van jou zijn een gefantaseerd getal: daar sla ik verder geen acht op. Dat de helft van de 38,000 mensen die aanwezig waren, bleef zitten, is al een sterk verhaal. Dus in het ergste geval zat de NOS er naast wat betreft het aantal demonstranten dat niet wilde luisteren. Nou en?
En als het verslag van de NOS haaks staat op de beelden, dan zouden de gevreesde rellen wel zijn uitgebroken.

quote:
En door rechtsetremisten te benoemen zet je een bepaalde toon.
Dus moet het maar verzwegen worden? Over propaganda gesproken.

quote:
Huur een groepje hooligans in, zodat er geweld gebruikt wordt en zet ze als extreem rechts neer om vervolgens ervoor te zorgen dat mensen het niet serieus nemen.

Maar nogmaals als je dat niet kan/wil zien, dan houdt het op.
Kun je dit nu ook uit de livestream van RT opmaken, of heb je dit zelf verzonnen met voorbijgaan aan de herleving van extreem-rechts in Duitsland?
Er valt niets te zien: je zit te speculeren. En wie zegt dat mensen het anders wel serieus zouden nemen? Robert Kennedy, Jr. en wat hippies?
pi_194967741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb de NOS inderdaad betrapt op fouten in verleden, wil niet zeggen dat ze dat structureel doen, vaak krijgen ze informatie van lokale journalisten of via andere nieuws zenders aangeleverd.
Dit betekend niet dat alles ook daad werkelijk volledig correct is.

NOS extreem rechts, nooit iets van gemerkt, maar goed ik kijk er verder amper na.. misschien dat ik 1 x in de maand een journaal kijk ofzo.
Ik heb nu al een paar keer bij dingen waar ik aanwezig was gemerkt dat het in media echt totaal verkeerd gebracht werd. Dat is toch wel bijzonder. Zo werden eens exact het tegenovergestelde verteld van wat er gebeurd is. En ik was er zelf bij!
pi_194967759
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:24 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Vrij onzinnig biowapen dan nog steeds. Maak het dan gelijk dat het dodelijk is en niet hopen op een mutatie.
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 11:37:32 #294
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967852
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Vrij onzinnig biowapen dan nog steeds. Maak het dan gelijk dat het dodelijk is en niet hopen op een mutatie.
En die professor? En studenten? Die bevindingen zijn ook verzonnen?
Probeer het in een breder perspectief te zien :)
Als je wil denken dat het niet bestaat, ga vooral je gang. Maar de onderbouwing hiervoor is vrij zwak. Ik zie dan graag goede beargumentatie met feiten :)
pi_194967894
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

En die professor? En studenten? Die bevindingen zijn ook verzonnen?
Probeer het in een breder perspectief te zien :)
Als je wil denken dat het niet bestaat, ga vooral je gang. Maar de onderbouwing hiervoor is vrij zwak. Ik zie dan graag goede beargumentatie met feiten :)
Ik denk niet dat het virus niet bestaat hoor. Maar de feiten tonen gewoon aan dat alle paniek en maatregelen zwaar buitenproportioneel zijn.
pi_194967906
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:24 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Virussen hebben een host nodig om zich te vermenigvuldigen en te verspreiden.

Een effectief virus zal dus over een lange periode vrijwel altijd minder dodelijk worden.

Waarom?

Als je je host doodt, kan je je als virus niet meer verspreiden. Een virus heeft dus baat bij het overleven van de host en de mutaties waarbij de host het meestal overleeft zullen succesvoller zijn dan de mutaties waarbij de host het vaak niet overleeft.

Ebola is wel een goed voorbeeld: heel dodelijk maar niet heel succesvol (al heeft het nog flink wat levens gekost in de regio's waar het uitbrak).
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 11:40:20 #297
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het virus niet bestaat hoor. Maar de feiten tonen gewoon aan dat alle paniek en maatregelen zwaar buitenproportioneel zijn.
Ah ok :)
  Moderator woensdag 9 september 2020 @ 11:41:51 #298
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194967940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Virussen hebben een host nodig om zich te vermenigvuldigen en te verspreiden.

Een effectief virus zal dus over een lange periode vrijwel altijd minder dodelijk worden.

Waarom?

Als je je host doodt, kan je je als virus niet meer verspreiden.

Ebola is wel een goed voorbeeld: heel dodelijk maar niet heel succesvol (al heeft het nog flink wat levens gekost in de regio's waar het uitbrak).
Yess 👍
pi_194968022
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die honderdduizenden van jou zijn een gefantaseerd getal: daar sla ik verder geen acht op. Dat de helft van de 38,000 mensen die aanwezig waren, bleef zitten, is al een sterk verhaal. Dus in het ergste geval zat de NOS er naast wat betreft het aantal demonstranten dat niet wilde luisteren. Nou en?
En als het verslag van de NOS haaks staat op de beelden, dan zouden de gevreesde rellen wel zijn uitgebroken.
[..]

Dus moet het maar verzwegen worden? Over propaganda gesproken.
[..]

Kun je dit nu ook uit de livestream van RT opmaken, of heb je dit zelf verzonnen met voorbijgaan aan de herleving van extreem-rechts in Duitsland?
Er valt niets te zien: je zit te speculeren. En wie zegt dat mensen het anders wel serieus zouden nemen? Robert Kennedy, Jr. en wat hippies?
quote:
Nogmaals als je de live feed bekijkt, dan zijn het geen honderden, geen duizenden, maar tien duizenden mensen. Als je de beelden terug kijkt en bij 7 uur van de feed begint, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden dat de NOS er toch wel naast zit.

Werk jij toevallig bij de NOS??
pi_194968311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals als je de live feed bekijkt, dan zijn het geen honderden, geen duizenden, maar tien duizenden mensen. Als je de beelden terug kijkt en bij 7 uur van de feed begint, dan zou er toch een lampje moeten gaan branden dat de NOS er toch wel naast zit.

Werk jij toevallig bij de NOS??
Werk jij toevallig bij RT?

Nou dan.
Je kan best argumenten hebben voor of tegen iets zonder er te werken.
pi_194968363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Werk jij toevallig bij RT?

Nou dan.
Je kan best argumenten hebben voor of tegen iets zonder er te werken.
Sorry, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen het niet zien. Zal wel aan mij liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')