abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:37:43 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194952773
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oke, genoeg gelachen, nu weer serieus verder aub :P
het is serieus ... Hitler, Eisenhouwer e.d. hebben deals gesloten met ze.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194952824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hier een voorbeeld. De pest is dat de meeste mensen het als zoete koek slikken en zich er niet bewust van zijn. Ze worden gewoon geprogrammeerd en bepaalde richting opgeduwd als een stel schapen.

Nieuws zal altijd politiek gekleurd zijn, dat voorkom je niet.
Zo zal een Telegraaf altijd negatief over Femke Halsema blijven berichten en zal een NOS niet snel iets positiefs over Putin uitzenden.

Dat neemt echter niet weg dat je met een mix van verschillende nieuwsbronnen prima betrouwbaar nieuws kan vergaren.
pi_194952834
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is serieus ... Hitler, Eisenhouwer e.d. hebben deals gesloten met ze.
Absolute onzin.

Heb je foto's of andere bewijzen?
pi_194952906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nieuws zal altijd politiek gekleurd zijn, dat voorkom je niet.
Zo zal een Telegraaf altijd negatief over Femke Halsema blijven berichten en zal een NOS niet snel iets positiefs over Putin uitzenden.

Dat neemt echter niet weg dat je met een mix van verschillende nieuwsbronnen prima betrouwbaar nieuws kan vergaren.
We betalen de NPO met onze belasting geld en zou politiek neutraal moeten zijn. Dat je nieuws moet vergaren van diverse websites is wel duidelijk. probleem is dat je op een gegeven moment geen onderscheid meer kan maken wat valide informatie is. Uiteindelijk zal je dus zelf moeten onderzoeken om erachter te komen, maar dat doen de meeste mensen niet en de mensen die dat wel doen worden al snel als complotdenkers weggezet.
pi_194953018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We betalen de NPO met onze belasting geld en zou politiek neutraal moeten zijn. Dat je nieuws moet vergaren van diverse websites is wel duidelijk. probleem is dat je op een gegeven moment geen onderscheid meer kan maken wat valide informatie is. Uiteindelijk zal je dus zelf moeten onderzoeken om erachter te komen, maar dat doen de meeste mensen niet en de mensen die dat wel doen worden al snel als complotdenkers weggezet.
Het punt is dat iedereen met een psychose tegenwoordig youtubefilmpjes kan maken of blogjes kan schrijven waar een publiek dat zichzelf geen schaap wenst te noemen alles klakkeloos lijkt over te nemen, zolang het maar tegen het nieuws van de "MSM" ingaat.

Kritisch zijn houdt ook in dat je de bronnen nagaat. Als ik zo'n artikel lees en al bij de eerste zoekactie achterhaal dat de "Dr" uit een artikel een fysiotherapeut of chiropractor met een mening over iets buiten z'n vakgebied is, dan hoef je dat niet veel serieuzer te nemen dan een NOS bericht over Putin.

Sommige mensen zitten al zover met hun hoofd in het vossenhol dat ze geloven dat virussen niet bestaan en dat er 12 soorten aliens op de wereld zijn. En dat noemt zichzelf dan "kritisch" en anderen "schapen".
pi_194953038
Wat lees ik nu weer, er zijn 12 soorten aliens op onze aardkloot die dealtjes met Hitler enzo hebben gesloten? 8)7

Iemand is rijp voor het gesticht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:56:19 #132
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194953080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef illusions het volgende:
Wat lees ik nu weer, er zijn 12 soorten aliens op onze aardkloot die dealtjes met Hitler enzo hebben gesloten? 8)7

Iemand is rijp voor het gesticht.
Niet zo snel. Probeer hem eerst eens een bericht te sturen, waarin je jezelf uitgeeft voor een prins uit het sterrenbeeld Boogschutter die via de vijfde dimensie verwant is aan hem, en die bulkt van het geld.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194953096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Niet zo snel. Probeer hem eerst eens een bericht te sturen, waarin je jezelf uitgeeft voor een prins uit het sterrenbeeld Boogschutter die via de vijfde dimensie verwant is aan hem, en die bulkt van het geld.
Ik als frisse prins steun dit bericht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:57:18 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194953098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

We betalen de NPO met onze belasting geld en zou politiek neutraal moeten zijn. Dat je nieuws moet vergaren van diverse websites is wel duidelijk. probleem is dat je op een gegeven moment geen onderscheid meer kan maken wat valide informatie is. Uiteindelijk zal je dus zelf moeten onderzoeken om erachter te komen, maar dat doen de meeste mensen niet en de mensen die dat wel doen worden al snel als complotdenkers weggezet.
John de mol producties.
https://www.ad.nl/show/john-de-mol-koopt-persbureau-anp~a3e563be/

Trouw, volkskrant, telegraaf, NU zijn dozen schuivers. De een wat wolliger dan de ander.
En AI-journalisten. Dit is wederom een kwalijke ontwikkeling van de techniek.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 september 2020 @ 14:58:56 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194953136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:56 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Niet zo snel. Probeer hem eerst eens een bericht te sturen, waarin je jezelf uitgeeft voor een prins uit het sterrenbeeld Boogschutter die via de vijfde dimensie verwant is aan hem, en die bulkt van het geld.
Binnenkort kun je naar Coming 2 America
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194953161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Binnenkort kun je naar Coming 2 America
Heb je eigenlijk vullingen in je tanden?

Ik las vandaag dat daar ook chips in kunnen zitten, ook al in de tijd dat nanochips nog niet bestonden.

Nu geloof ik er niets van maar voor jou lijkt het me wel een interessant bericht.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:03:22 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194953207
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef illusions het volgende:
Wat lees ik nu weer, er zijn 12 soorten aliens op onze aardkloot die dealtjes met Hitler enzo hebben gesloten? 8)7

Iemand is rijp voor het gesticht.
https://foreignpolicy.com(...)azi-aliens-rule-u-s/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194953210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het punt is dat iedereen met een psychose tegenwoordig youtubefilmpjes kan maken of blogjes kan schrijven waar een publiek dat zichzelf geen schaap wenst te noemen alles klakkeloos lijkt over te nemen, zolang het maar tegen het nieuws van de "MSM" ingaat.

Kritisch zijn houdt ook in dat je de bronnen nagaat. Als ik zo'n artikel lees en al bij de eerste zoekactie achterhaal dat de "Dr" uit een artikel een fysiotherapeut of chiropractor met een mening over iets buiten z'n vakgebied is, dan hoef je dat niet veel serieuzer te nemen dan een NOS bericht over Putin.

Sommige mensen zitten al zover met hun hoofd in het vossenhol dat ze geloven dat virussen niet bestaan en dat er 12 soorten aliens op de wereld zijn. En dat noemt zichzelf dan "kritisch" en anderen "schapen".
Dat krijg je ervan als je de MSM niet kunt vertrouwen. Mensen zijn het zat en gaan zelf op onderzoek uit. Veel mensen kunnen de onderscheid niet maken tussen valide/valse informatie.

Laatst ook weer... was er een demonstratie in berlijn en zou volgens het nieuws (niet alleen NOS) de demo in de middag afgelast zijn ten laste van de politie. Als je dan zelf live de beelden ziet van een demo dat tot in de avond doorging en dan het nieuws leest, dan klopt er gewoon iets niet.
pi_194953244
quote:
Eerste regel uit je eigen bron:

quote:
Well, at least according to Iran’s semi-official (and frequently batty) news agency, Fars, they do.

[..]

The story, which was originally published by the screw-loose conspiracy "news" website Whatdoesitmean.com,

[..]

While Fars has a reputation for picking up outlandish stories from spoof websites, Whatdoesitmean.com seems like a particularly embarrassing turn.
_O-
pi_194953315
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het punt is dat iedereen met een psychose tegenwoordig youtubefilmpjes kan maken of blogjes kan schrijven waar een publiek dat zichzelf geen schaap wenst te noemen alles klakkeloos lijkt over te nemen, zolang het maar tegen het nieuws van de "MSM" ingaat.

Kritisch zijn houdt ook in dat je de bronnen nagaat. Als ik zo'n artikel lees en al bij de eerste zoekactie achterhaal dat de "Dr" uit een artikel een fysiotherapeut of chiropractor met een mening over iets buiten z'n vakgebied is, dan hoef je dat niet veel serieuzer te nemen dan een NOS bericht over Putin.

Sommige mensen zitten al zover met hun hoofd in het vossenhol dat ze geloven dat virussen niet bestaan en dat er 12 soorten aliens op de wereld zijn. En dat noemt zichzelf dan "kritisch" en anderen "schapen".
Probleem dat deze mensen vaak ook niet inzien dat hun realiteit compleet fucked up is. Geen idee of het allemaal psychoses zijn, maar paranoia hebben ze allemaal. Wat meteen ook weer er voor zorgt dat ze geen gesprekje gaan hebben met een psycholoog laat staan een psychiater want die zijn totaal onbetrouwbaar volgens hun.

Ik heb heel lang medicatie afgehouden totdat ik door echt zoeken er achter kwam dat al die anti psychiaterie gevoedt wordt door Syntologie (of hoe je het ook schrijft) en wat ik noem big-nature.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:09:35 #141
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194953346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je de MSM niet kunt vertrouwen. Mensen zijn het zat en gaan zelf op onderzoek uit. Veel mensen kunnen de onderscheid niet maken tussen valide/valse informatie.

Laatst ook weer... was er een demonstratie in berlijn en zou volgens het nieuws (niet alleen NOS) de demo in de middag afgelast zijn ten laste van de politie. Als je dan zelf live de beelden ziet van een demo dat tot in de avond doorging en dan het nieuws leest, dan klopt er gewoon iets niet.
Die mensen weigerden te vertrekken. Dat is niet in strijd met het feit dat de demonstratie officieel ten einde was.

De bestorming van de Rijksdag door een stel rechtsextremisten, was die ook verzonnen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194953390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Probleem dat deze mensen vaak ook niet inzien dat hun realiteit compleet fucked up is. Geen idee of het allemaal psychoses zijn, maar paranoia hebben ze allemaal. Wat meteen ook weer er voor zorgt dat ze geen gesprekje gaan hebben met een psycholoog laat staan een psychiater want die zijn totaal onbetrouwbaar volgens hun.

Ik heb heel lang medicatie afgehouden totdat ik door echt zoeken er achter kwam dat al die anti psychiaterie gevoedt wordt door Syntologie (of hoe je het ook schrijft) en wat ik noem big-nature.
Scientology?

Ja, Tom Cruise werd daar ook niet echt stabieler van...



pi_194953421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je de MSM niet kunt vertrouwen. Mensen zijn het zat en gaan zelf op onderzoek uit. Veel mensen kunnen de onderscheid niet maken tussen valide/valse informatie.

Laatst ook weer... was er een demonstratie in berlijn en zou volgens het nieuws (niet alleen NOS) de demo in de middag afgelast zijn ten laste van de politie. Als je dan zelf live de beelden ziet van een demo dat tot in de avond doorging en dan het nieuws leest, dan klopt er gewoon iets niet.
Je weet dat de alternatieve media ook gebruik gemaakt heeft van foto's van een andere demonstratie op die plek? En echt zo groot is de groep corona ontkenners niet hoor. Zie elke keer dezelfde kleine groep in o.a. de Powned filmpjes (zijn zeer vermakelijk :-D)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_194953480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Scientology?

Ja, Tom Cruise werd daar ook niet echt stabieler van...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die gasten ja.. zie net dat ze het zelfs nu toegeven ook:
https://www.scientology.n(...)chiatric-abuses.html

Maar ook onze homeopaten kunnen er wat van.. "Niks chemisch slikken hoor!"
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_194953488
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:09 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Die mensen weigerden te vertrekken. Dat is niet in strijd met het feit dat de demonstratie officieel ten einde was.

De bestorming van de Rijksdag door een stel rechtsextremisten, was die ook verzonnen?
Dat bedoel ik. Dat is wat je eraan over hebt gehouden door eenzijdig nieuws te kijken... Er waren 10.000'den mensen op het plein.

en dit bericht de NOS:
https://nos.nl/artikel/23(...)200-arrestaties.html
pi_194953541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:11 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Je weet dat de alternatieve media ook gebruik gemaakt heeft van foto's van een andere demonstratie op die plek? En echt zo groot is de groep corona ontkenners niet hoor. Zie elke keer dezelfde kleine groep in o.a. de Powned filmpjes (zijn zeer vermakelijk :-D)

Is best een groot groepje mensen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:17:19 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194953559
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:08 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Probleem dat deze mensen vaak ook niet inzien dat hun realiteit compleet fucked up is. Geen idee of het allemaal psychoses zijn, maar paranoia hebben ze allemaal. Wat meteen ook weer er voor zorgt dat ze geen gesprekje gaan hebben met een psycholoog laat staan een psychiater want die zijn totaal onbetrouwbaar volgens hun.

Ik heb heel lang medicatie afgehouden totdat ik door echt zoeken er achter kwam dat al die anti psychiaterie gevoedt wordt door Syntologie (of hoe je het ook schrijft) en wat ik noem big-nature.
Aan jou twijfel ik toch anders ook, ik keek eens op je site en je blog over Ab Osterhaus alleen al.

Wat we ons achteraf min of meer kunnen realiseren dat dankzij hem Nederland zeer goed voorbereid was mocht de Mexicaanse griep toch niet zo mild te zijn.

Dit kan ik toch echt niet serieus nemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:18:22 #148
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194953580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dat is wat je eraan over hebt gehouden door eenzijdig nieuws te kijken... Er waren 10.000'den mensen op het plein.

en dit bericht de NOS:
https://nos.nl/artikel/23(...)200-arrestaties.html
Ik wist dat er meer mensen op dat plein afwezig waren: dat staat ook in één van de eerste alinea's van dat NOSbericht.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194953584
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Die gasten ja.. zie net dat ze het zelfs nu toegeven ook:
https://www.scientology.n(...)chiatric-abuses.html

Maar ook onze homeopaten kunnen er wat van.. "Niks chemisch slikken hoor!"
Uiteraard is er niets op tegen om je medicijngebruik onder de loep te nemen en te beperken tot het hoogstnoodzakelijke.

Maar als je suikerziekte hebt en insuline nodig hebt of de ziekte van Addison en je bijnierschors onvoldoende cortisol en aldosterol aanmaakt dan moet je wel wat om te leven.
pi_194953685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aan jou twijfel ik toch anders ook, ik keek eens op je site en je blog over Ab Osterhaus alleen al.

Wat we ons achteraf min of meer kunnen realiseren dat dankzij hem Nederland zeer goed voorbereid was mocht de Mexicaanse griep toch niet zo mild te zijn.

Dit kan ik toch echt niet serieus nemen.
Leg eens uit waarom niet? Als dat virus nu net zo heftig tekeer was gegaan hadden we de beste man op onze blote knieën bedankt..

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uiteraard is er niets op tegen om je medicijngebruik onder de loep te nemen en te beperken tot het hoogstnoodzakelijke.

Maar als je suikerziekte hebt en insuline nodig hebt of de ziekte van Addison en je bijnierschors onvoldoende cortisol en aldosterol aanmaakt dan moet je wel wat om te leven.
Het is heel simpel zonder medicatie wordt ik knettergek van m'n oorsuizen wat m'n dwang weer veel erger maakt.. Wel continu evalueren wat en hoeveel nodig is natuurlijk..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')