abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194950181
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:11 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat een kolder in Nederland, voor die paar dagen per jaar.

Raam tegenover elkaar open zetten 's Avonds, klaar.
Dat bepaal ik zelf wel, of het kolder is.

Mijn airco draait overigens geheel CO2 neutraal, heb 68 zonnepanelen die probleemloos de airco real time (!) van stroom kunnen voorzien (en dan nog steeds een dik overschot terugleveren op een warme dag).
pi_194950198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee bacterie .. En door een lichamelijke reactie daarop, dan komen de brandweermancellen te voorschijn. Deze brandweer wordt door de corrupte medische wereld gezien als virus.
Brandweermancellen? _O-

Je roept ook maar wat hè.
  dinsdag 8 september 2020 @ 11:43:12 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194950221
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.

https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w

Niet vreemd natuurlijk.
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!

ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht -O- B:)B
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194950223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Totdat je een aquarium hebt.. deze zomer toe nu toe kunnen redden met een ventilator die het oppervlak water koelde maar aangezien de zomers steeds warmer gaan worden (of wacht.. dat ontkennen jullie ook) heb ik toch een keer iets van een airco nodig.
Klopt, ik heb 2 aquaria met o.a. veel garnalen.

Gebruik ook een 12cm fan die het water zo'n 4 tot 5 graden koelt (je blijft wel bijvullen haha).
Maar dat zorgt ook voor extra vocht in de woning met de hitte en wat dat betreft is een airco helemaal fantastisch.

pi_194950288
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.

https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w

Niet vreemd natuurlijk.
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.

Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens :P
pi_194950552
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc

Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194950594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
quote:
Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens :P
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:05:42 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194950697
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc

Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
Treurig, nog treuriger is het volk dat mensen aangeven, ze moeten zich allemaal diep schamen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:06:11 #59
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_194950702
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
[..]

Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:28:27 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194951016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zucht. Nee. Virussen bestaan. Al veel langer dan mensen (of überhaupt zoogdieren). Sterker nog, wij zullen waarschijnlijk nooit bestaan hebben zonder virussen.
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194951042
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO :')

Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.

https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg

:')
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:34:32 #62
52357 Lambiekje
pi_194951076
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!

ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht -O- B:)B
https://www.vanguardngr.c(...)traps-users-at-home/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:35:05 #63
52357 Lambiekje
pi_194951089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO :')

Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.

https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg

:')
Concentratiekamp 2.0

Alexa, deurbel, rookalarm, tv, broodrooster, koelkast, bh, dildo, tandborstel zal je monitoren, naast je mobieltje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 12:40:52 ]
pi_194951090
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN :')

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Onnoembare op 08-09-2020 12:43:24 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:39:04 #65
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194951149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:41:22 #66
52357 Lambiekje
pi_194951184
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
Mislabeld ja

Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of electromagnetische verstoring (Wifi, 5G) is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.

De daarop volgende behandelingen van bigpharma is ronduit abject.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2020 12:46:53 ]
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:44:21 #67
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194951228
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN :')

[ twitter ]
Dat is wel een erg vrije interpretatie.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194951237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mislabeld ja

Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of elctromagnetische verstoring Wifi, 5G is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.

Wat een totale nonsens.
pi_194951252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is wel een erg vrije interpretatie.
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....

Echt WTF :')

quote:
The #COVID19 pandemic is demonstrating what we all know: millennia of patriarchy have resulted in a male-dominated world with a male-dominated culture which damages everyone – women, men, girls & boys.
pi_194951259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
pi_194951302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Virussen is een bedacht iets ..
Virussen en bacteriën zijn zichtbaar te maken onder een (elektronen) microscoop en zijn daarnaast ook te identificeren.

We weten van vrijwel ieder virus en bacterie wat het is en wat het doet, het DNA wordt ontrafeld, etc.

Blijf jij maar in je parallelle fantasiewereld leven maar verspreid je onzin dan ook daar.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:55:03 #72
52357 Lambiekje
pi_194951374
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.
pi_194951385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

2020 is nog bezig :{
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:56:21 #74
52357 Lambiekje
pi_194951390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....

[..]

en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?
Think again.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:56:43 #75
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194951396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[..]

Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')