Dat bepaal ik zelf wel, of het kolder is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat een kolder in Nederland, voor die paar dagen per jaar.
Raam tegenover elkaar open zetten 's Avonds, klaar.
Brandweermancellen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee bacterie .. En door een lichamelijke reactie daarop, dan komen de brandweermancellen te voorschijn. Deze brandweer wordt door de corrupte medische wereld gezien als virus.
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.
https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w
Niet vreemd natuurlijk.
Klopt, ik heb 2 aquaria met o.a. veel garnalen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Totdat je een aquarium hebt.. deze zomer toe nu toe kunnen redden met een ventilator die het oppervlak water koelde maar aangezien de zomers steeds warmer gaan worden (of wacht.. dat ontkennen jullie ook) heb ik toch een keer iets van een airco nodig.
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.
https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w
Niet vreemd natuurlijk.
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?quote:Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens
Treurig, nog treuriger is het volk dat mensen aangeven, ze moeten zich allemaal diep schamen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc
Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
[..]
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteurquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zucht. Nee. Virussen bestaan. Al veel langer dan mensen (of überhaupt zoogdieren). Sterker nog, wij zullen waarschijnlijk nooit bestaan hebben zonder virussen.
https://www.vanguardngr.c(...)traps-users-at-home/quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!
ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht![]()
Concentratiekamp 2.0quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO
Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.
https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
Mislabeld jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
Dat is wel een erg vrije interpretatie.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN
[ twitter ]
Wat een totale nonsens.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mislabeld ja
Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of elctromagnetische verstoring Wifi, 5G is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg vrije interpretatie.
quote:The #COVID19 pandemic is demonstrating what we all know: millennia of patriarchy have resulted in a male-dominated world with a male-dominated culture which damages everyone – women, men, girls & boys.
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
Virussen en bacteriën zijn zichtbaar te maken onder een (elektronen) microscoop en zijn daarnaast ook te identificeren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Virussen is een bedacht iets ..
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
2020 is nog bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....
Echt WTF
[..]
Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....
Echt WTF
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |