Dat bepaal ik zelf wel, of het kolder is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat een kolder in Nederland, voor die paar dagen per jaar.
Raam tegenover elkaar open zetten 's Avonds, klaar.
Brandweermancellen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee bacterie .. En door een lichamelijke reactie daarop, dan komen de brandweermancellen te voorschijn. Deze brandweer wordt door de corrupte medische wereld gezien als virus.
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.
https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w
Niet vreemd natuurlijk.
Klopt, ik heb 2 aquaria met o.a. veel garnalen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Totdat je een aquarium hebt.. deze zomer toe nu toe kunnen redden met een ventilator die het oppervlak water koelde maar aangezien de zomers steeds warmer gaan worden (of wacht.. dat ontkennen jullie ook) heb ik toch een keer iets van een airco nodig.
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Leven minder leuk sinds coronacrisis: ‘Jongeren steeds somberder’
Voor een meerderheid van de Nederlanders is het leven minder leuk geworden sinds de coronacrisis. Mensen missen contact, spontaniteit en zekerheid. Een meerderheid zegt door de coronacrisis één of meerdere psychische klachten te hebben gekregen.
https://www.gelderlander.(...)V0gznjXqLM6FyGnrbE9w
Niet vreemd natuurlijk.
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het is niet vreemd dat er in het leven wel eens dingen gebeuren waardoor het normale leven even niet z'n doorgang kan hebben. Ziekte, watersnood, oorlog, etc. Wat dat betreft hebben we in Nederland niets te klagen maar daardoor zijn we ook weinig gewend.
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?quote:Kennissen van me wonen erg noordelijk in Noorwegen en daar zit je soms ook 3 tot 4 maanden bijna opgesloten vanwege de sneeuwval en de kou, nog los van de korte dagen. Shit happens
Treurig, nog treuriger is het volk dat mensen aangeven, ze moeten zich allemaal diep schamen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
https://www.nu.nl/283008/(...)SkMLLUb4aMR2owEJ3uJc
Man man man. Totale clownwereld geworden dit.
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zelfs in de meest brute oorlogen ging het normale sociale leven zoveel mogelijk door, incl. de meest wilde feesten. Dat mensen elkaar nu niet mogen opzoeken en aanraken is echt uniek.
[..]
Je bent wel bekend met het zelfmoordpercentage in dat soort noordelijke gebieden mag ik aannemen?
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteurquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zucht. Nee. Virussen bestaan. Al veel langer dan mensen (of überhaupt zoogdieren). Sterker nog, wij zullen waarschijnlijk nooit bestaan hebben zonder virussen.
https://www.vanguardngr.c(...)traps-users-at-home/quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
de servers van veel games zijn de laatste tijd zwaar over belast.
Fall Guys bijvoorbeeld!
ja en Gelderland he, zuipketen zitten natuurlijk dicht![]()
Concentratiekamp 2.0quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
Vaccinnatie is niet genoeg hoor volgens de WHO
Lockdowns moet een gewoonte gaan worden. Gewoon ons dagelijks leven aanpassen, permanent.
https://www.theweek.co.uk(...)OHKADfZNaZpixUnKzMZg
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Virussen is een bedacht iets ... door Imposteur Pasteur
Mislabeld jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De germ theorie is niet correct van Pasteur, maar virussen bestaan zeker wel.
Dat is wel een erg vrije interpretatie.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh en de pandemie is het gevolg van het millennia lange patriarchaat volgens de VN
[ twitter ]
Wat een totale nonsens.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mislabeld ja
Een reactie van je lichaam op een toxische stof, of elctromagnetische verstoring Wifi, 5G is het aanmaken van 'brandweer' of 'reparateurs' . Deze exosomen worden foutief aangezien als virus.
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg vrije interpretatie.
quote:The #COVID19 pandemic is demonstrating what we all know: millennia of patriarchy have resulted in a male-dominated world with a male-dominated culture which damages everyone – women, men, girls & boys.
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
1. Het sociale leven gaat nu zeker voor veel jongeren gewoon door hoor, wat minder massaal allemaal.
2. Die cijfers liggen vaak lager dan veel zuidelijke landen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Zelfmoord#Wereldwijd
Virussen en bacteriën zijn zichtbaar te maken onder een (elektronen) microscoop en zijn daarnaast ook te identificeren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Virussen is een bedacht iets ..
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
2020 is nog bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfmoordcijfers in Nederland van 2020 liggen overigens ook lager dan die van 2019.
en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....
Echt WTF
[..]
Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het een bizarre tweet, geplaatst op het officiële VN-twitter account waarin een link wordt gelegd tussen Corona en het, en ik citeer, millenia-lange patriarchaat die de hele wereld beschadigd....
Echt WTF
[..]
Ja, die term staat daar in chocoladeletters te lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en de white genocide is een verzinsel van een paar zolderkamerridders?
Think again.
En waarschijnlijk zijn er bij heel veel zelfstandige bejaarden nog niet gekeken ...want corona. Plus dat dochter, kleindochter enzo ook niet bij oma langs mag.quote:
Toch is het echt zo.. sterker nog ik zelf ben psychisch enorm kwetsbaar en kan soms knetter suïcidaal worden, maar de rust die deze crisis ook geeft doet me enorm goed (plus goede meds). Mis alleen het op kantoor zijn..quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.
Nee, jij gelooft niets. Daar is niets nieuws aan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus ABSOLUUT helemaal niets van... dat is waarschijnlijk gedownplayed om de lockdown en coronamaatregelingen effectief te laten lijken.
Het zal je verbazen maar de bejaarden van tegenwoordig hebben een telefoon, soms zelfs een mobiele.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn er bij heel veel zelfstandige bejaarden nog niet gekeken ...want corona. Plus dat dochter, kleindochter enzo ook niet bij oma langs mag.
Die liggen vast tussen de kachel en het bed, Onderaan de trap, half over de toilet, verstijfd in bed.
Dat is een hele ernstige beschuldiging die niet juist is.quote:Alles rondom de coronamaatregelen is doelbewust opgetuigd om de bejaarden te vermoorden.
Ja ... en van de gulden naar de euro, daarmee was ook niets duurder. Dat was ook maar een verzinsel van gekkies.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.. sterker nog ik zelf ben psychisch enorm kwetsbaar en kan soms knetter suïcidaal worden, maar de rust die deze crisis ook geeft doet me enorm goed (plus goede meds). Mis alleen het op kantoor zijn..
We hebben het land op slot gedaan voor de bejaarden, om ze te redden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de bejaarden van tegenwoordig hebben een telefoon, soms zelfs een mobiele.
Ja echt! Niet voor te stellen hè?
[..]
Dat is een hele ernstige beschuldiging die niet juist is.
Hoe is dat relevant?quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja ... en van de gulden naar de euro, daarmee was ook niets duurder. Dat was ook maar een verzinsel van gekkies.
Dus wel, een op de andere dag was ons geld 15% minder waard.
Klopt, tieners roken minder. Jarenlange voorlichting, geen tabak meer kopen onder je 18e en hogere prijzen.quote:Tieners roken ook minder... ammehoela.
De cijfers uit je duim zijn lekker...quote:Ik weet niet wat voor cijfermongolen er bij de CBS werken. Maar ze werken met een betaalt agenda naar resultaat. In iedere geval niet met de cijfers uit het veld
Jezus. man in wat voor waanwereld leef je.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus. man in wat voor waanwereld leef je.
Dat deze situatie in jouw geval zo uitwerkt zegt natuurlijk niets over de anderen. Zo is er allesbehalve rust voor heel veel mensen omdat hun inkomsten en daarmee toekomst op de tocht staan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.. sterker nog ik zelf ben psychisch enorm kwetsbaar en kan soms knetter suïcidaal worden, maar de rust die deze crisis ook geeft doet me enorm goed (plus goede meds). Mis alleen het op kantoor zijn..
Waar haal jij de cijfers vandaan? CDC directeur geeft een ander beeld:quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat die een millennia-oude patriarchaat aantonen die de hele wereld beschadigd. Staat er letterlijk. Op het officiële VN-account.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel afleiden uit die ene kop. Er staat in ieder geval niet dat de epidemie daarvan het gevolg is: alleen dat de gevolgen ervan nu zichtbaar worden.
Dat statistieken boerenbedrog is en voltsrekt niet staaft met de realiteit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant?
Dat was geen verzinsel, dat kon je eenvoudig narekenen.
[..]
Klopt, tieners roken minder. Jarenlange voorlichting, geen tabak meer kopen onder je 18e en hogere prijzen.
Het werkt.
[..]
De cijfers uit je duim zijn lekker...
Ik weet niet hoe het in de USA is, ik heb het over de Nederlandse cijfers.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Waar haal jij de cijfers vandaan? CDC directeur geeft een ander beeld:
https://townhall.com/tips(...)ovid-deaths-n2573278
Overigens moet de december maand nog komen en zal de avg wel veranderen.
50 jaar geleden wisten we ook nog weinig van longziekten en kanker.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat statistieken boerenbedrog is en voltsrekt niet staaft met de realiteit.
50 jaar terug zou jij gezegd hebben rook Camel.
Maar dat je baan op de tocht staat is nog geen reden tot zelfmoord... mogelijk extra stress en paniek.. Als je je baan echt kwijtraakt en niet snel iets anders kan vinden wordt dat een ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat deze situatie in jouw geval zo uitwerkt zegt natuurlijk niets over de anderen. Zo is er allesbehalve rust voor heel veel mensen omdat hun inkomsten en daarmee toekomst op de tocht staan.
Daarom vraag ik ook waar jij die cijfers vandaan haalt aangezien ik tegenstrijdige berichten lees.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in de USA is, ik heb het over de Nederlandse cijfers.
Ga dat maar opzoeken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:24 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook waar jij die cijfers vandaan haalt aangezien ik tegenstrijdige berichten lees.
Huh? Wat gek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ahh dus je praat poep. Is ook goed.
Allereerst... NOS. Kom op zeg. Ten tweede waarom is de data niet inzichtelijk. Als je over statistieken wil praten kom dan niet met zo'n bericht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Huh? Wat gek.
Als ik hier om argumenten vraag dan krijg ik altijd te horen "zoek dat zelf maar op".
En nu doe ik dat 1 keer en word ik daar om veroordeeld? Wat stom.
Afijn, ik ben de beroerdste niet:
https://nos.nl/artikel/2334626-tot-20-procent-minder-zelfdodingen-in-coronatijd.html
Waarbij opgemerkt dat de meeste zelfdodingen in Nederland doorgaans in de periode van januari tot maart plaats vinden.
Misschien is het beter om 2020 pas in 2021 te beoordelen maar voorlopig zijn er geen cijfers die aantonen dat het in Nederland gestegen is door de huidige crisis.
In de USA zou dat anders kunnen zijn maar de gevolgen van werkloos worden zijn daar ook wat ingrijpender dan hier. Het sociaal vangnet in Nederland is zo'n 500% beter.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben: daarvoor is het me te vaag. Maar als er bedoeld wordt dat de arbeidsverdeling veelal ten nadele van vrouwen uitvalt, dan is dat niet zo'n gekke stelling.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En dat die een millennia-oude patriarchaat aantonen die de hele wereld beschadigd. Staat er letterlijk. Op het officiële VN-account.
Je mag ook met cijfers komen als die er zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:36 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Allereerst... NOS. Kom op zeg. Ten tweede waarom is de data niet inzichtelijk. Als je over statistieken wil praten kom dan niet met zo'n bericht.
Kom dan met CBS of iets dergelijks. Nu begrijp ik waarom je zo terughoudend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |