Ja joh downplayen zodat Henk & Ingrid niet op andere gedachte komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De demo is gewoon doorgegaan en er was niks beëindigd, zoals je kunt zien op de video. Het nieuwsbericht doet zich voor alsof de demonstratie afgelopen was. Verre van. En dan ook nog is over de aantallen liegen... Als je dat niet ziet, dan is er echt wat mis met jouw ogen.
JIJ gelooft echt ALLESquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://foreignpolicy.com(...)azi-aliens-rule-u-s/
en waar nodig upplayenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh downplayen zodat Henk & Ingrid niet op andere gedachte komen.
De enige manier om tinnitus vast te stellen is middels de piepjestest. Er is verder niets te meten in het oor hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
Same here.. alleen kunnen ze geen beschadiging van het gehoor vinden..
Mbt Narcolepsie zie het antwoord @TheFreshPrince. Hij heeft uiteindelijk gelijk gekregen dat er zo'n heftige virus uitbraak zou zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat was ook een angstcampagne net zoals nu. Gelijk in wat gekregen? Gros ervan verdween in de prullenbak en dan waren er nog bijwerkingen zoals die slaapziekte als ik me niet vergis.
Ja maar de piepjestest gaf geen schade aan..quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De enige manier om tinnitus vast te stellen is middels de piepjestest. Er is verder niets te meten in het oor hoor.
https://www.news18.com/ne(...)the-usa-2361299.htmlquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs een link die het bericht juist belachelijk maakt voert hij nog aan als bron...
Je begrijpt toch wel dat een demonstratie die officieel is beëindigd, toch kan doorgaan, om dezelfde reden dat een demonstratie die is verboden, toch kan doorgaan? Omdat men lak heeft aan het gezag.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De demo is gewoon doorgegaan en er was niks beëindigd, zoals je kunt zien op de video. Het nieuwsbericht doet zich voor alsof de demonstratie afgelopen was. Verre van. En dan ook nog is over de aantallen liegen... Als je dat niet ziet, dan is er echt wat mis met jouw ogen.
ik heb het alleen als ik zwaar heb ingespannen en als ik hoofdpijn heb.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De enige manier om tinnitus vast te stellen is middels de piepjestest. Er is verder niets te meten in het oor hoor.
Blijf maar heulen met de beul.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die narcolepsie is nooit bewezen. Statistisch gezien was het aantal te verwaarlozen.
We vallen nu in herhaling, maar ik zal het nogmaals uitleggen:quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Blijf maar heulen met de beul.
Farmaceut GSK heeft informatie achtergehouden over de opvallend veel ernstige bijwerkingen van het vaccin Pandemrix tegen de Mexicaanse griep. Dat staat in een artikel in het British Medical Journal (BMJ), meldt de NOS.
Volgens het blad kwamen er in eind november 2009 al meer dan 1100 meldingen binnen bij fabrikant GSK over de ernstige bijwerkingen van Pandemrix. Het aantal meldingen was ruim elf keer zo groot als het aantal voor het identieke griepvaccin Arepanrix. Maar ook in de maanden die volgden bleef het aantal ernstige bijwerkingen veel hoger liggen bij Pandemrix dan bij Arepanrix.
Fabrikant wist van bijwerkingen vaccin Mexicaanse griep
De overheid trekt 5 miljoen euro uit om tot een schikking te komen met mensen die de slaapziekte narcolepsie hebben gekregen na gevaccineerd te zijn tegen de Mexicaanse griep. Wetenschappers in Zweden vonden in 2011 dat narcolepsie voorkomt bij 4 op de 100.000 kinderen die Pandemrix kregen. Bij kinderen die het middel niet kregen is dit 1 op de 100.000.
Slaapziekte na vaccin Mexicaanse griep: overheid komt met schikking
Narcolepsie komt bij z'n 8.000 mensen in Nederland voor.quote:In Nederland zijn ongeveer een half miljoen mensen gevaccineerd met Pandemrix. Het gaat om (toentertijd) kinderen tussen de 6 maanden en 4 jaar in de periode van eind 2009 en begin 2010. Bijwerkingscentrum Lareb ontving 3754 meldingen over Pandemrix waarvan 137 als ernstig zijn bestempeld. Circa tien kinderen kregen narcolepsie nadat ze gevaccineerd waren.
Nogmaals, blijf maar heulen met de beul.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We vallen nu in herhaling, maar ik zal het nogmaals uitleggen:
[..]
Narcolepsie komt bij z'n 8.000 mensen in Nederland voor.
De kans dat er dus 10 kinderen zijn in een groep van 500.000 kinderen die narcolepsie krijgen, is niet zo heel ongewoon aangezien statistisch gezien 235 van deze kinderen ooit in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.
Statisch is er geen enkele afwijking.
Nogmaals, blijf maar onzin verspreiden terwijl je 0,0 begrijpt van statistiek.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nogmaals, blijf maar heulen met de beul.
Snap je zelf nog wel wat je zegt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://www.news18.com/ne(...)the-usa-2361299.html
.. gehannes rondom de uitspraken van Snowden![]()
ah ja de maanlanding did happen
https://www.rd.nl/vandaag(...)-pandemrix-1.1514701quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We vallen nu in herhaling, maar ik zal het nogmaals uitleggen:
[..]
Narcolepsie komt bij z'n 8.000 mensen in Nederland voor.
De kans dat er dus 10 kinderen zijn in een groep van 500.000 kinderen die narcolepsie krijgen, is niet zo heel ongewoon aangezien statistisch gezien 235 van deze kinderen ooit in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.
Statisch is 10 kinderen met narcolepsie dus geheel te verwaarlozen.
M.a.w.: "Fuck hij heeft gelijk, dus gooi ik er maar een dooddoener tegenaan"quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik dat, maar als mijn moeder het nieuws zit te kijken ziet ze een protest met alleen maar geweldadige mensen dat door de politie is beeïndigd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat een demonstratie die officieel is beëindigd, toch kan doorgaan, om dezelfde reden dat een demonstratie die is verboden, toch kan doorgaan? Omdat men lak heeft aan het gezag.
Je hoeft de NOS niet te geloven, hoor.
https://www.nzz.ch/intern(...)1573895?reduced=true
https://www.wikiwand.com/en/Lies,_damned_lies,_and_statisticsquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals, blijf maar onzin verspreiden terwijl je 0,0 begrijpt van statistiek.
Schandig. Maar waarom "kinderpredators"? Zo zwak je het bericht af.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://www.rd.nl/vandaag(...)-pandemrix-1.1514701
Maar gelukkig wist dat farmabedrijf het onder de pet te houden zodat kinderpredators de spuit er in kunnen zetten.
Het gewoon héél duidelijk uitgelegd krijgen, en nog steeds je kop in 't zand douwen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je quote mijn bericht en zet er vervolgens een link in met exact dezelfde informatie, namelijk dat er van de 500.000 kinderen 10 of 11 narcolepsie hebben ontwikkeld terwijl ik al heb aangegeven dat statistisch gezien 235 van die kinderen op een zeker punt in hun leven narcolepsie zullen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://www.rd.nl/vandaag(...)-pandemrix-1.1514701
Maar gelukkig wist dat farmabedrijf het onder de pet te houden zodat kinderpredators de spuit er in kunnen zetten.
omdat er willens en wetens toxische rommel wordt ingespoten. Klakkeloos maar injecties zetten terwijl je zou MOETEN weten dat bigpharma louter op bedrog berust. Dat maakt ze gewetensloze predators.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Schandig. Maar waarom "kinderpredators"? Zo zwak je het bericht af.
Altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
https://www.wikiwand.com/en/Lies,_damned_lies,_and_statistics
Ga jij maar mooi verder met je hyperbedrog
Ik heb er geen andere indruk aan overgehouden dan dat er een klein groepje de Rijksdag bestormde, en een veel grotere groep de coronamaatregelen naast zich neerlegde, waarop de demonstratie beëindigd werd en er hier en daar rellen uitbraken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:33 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik dat, maar als mijn moeder het nieuws zit te kijken ziet ze een protest met alleen maar geweldadige mensen dat door de politie is beeïndigd.
Als je dan de live beelden ziet, dan krijg je toch een ander beeld. Ik heb mijn moeder (van boven de 70) ook de live feed laten zien en zelfs zij ziet dat het niet klopt.
Het komt over alsof een kleinschalig demo uit de hand gelopen is en daardoor beeïndigd is. Wat complete kolder is, want we hebben de live beelden. NOS is gewoon ongeloofwaardig.
Ik verdenk @Lambiekje ervan bij de controlled opposition te horen. Door expres alles in het belachelijke te trekken zwakt hij de échte boodschap af, dat blijkt steeds maar weer overduidelijk in dit topic. Typisch gedrag van de satanistische NWO.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Schandig. Maar waarom "kinderpredators"? Zo zwak je het bericht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |