SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedemorgen Rafeiro.quote:Op dinsdag 8 september 2020 05:45 schreef Rafeiro het volgende:
En vast goedemorgen.
Als die lui straks komen is het toch niet heel raar om te vragen of zij de koelkast weer even waterpas willen stellen?
Hulk ikke heeft hem al even weg gezet. Maar ding moet wel weer stabiel staan en ik heb bijna geen gereedschap enzo. Oh en 2 linker klauwen.
Leek mij ook, maar vond het al heel stoer dat ik hem verplaatst had.quote:Op dinsdag 8 september 2020 06:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro.
Vragen kan altijd toch? Lijkt me voor hen niet zo moeilijk.
Toffe beesten wel. Zowel mijn moeder als mijn zus hebben een soort poort(je) voor ze de tuin in. En dan zo'n "egel-hok", oh nee dat heeft mn zus niet ivm kater.... Maar kan er wel in en uit..quote:Op dinsdag 8 september 2020 06:16 schreef livelink het volgende:
Toen ik de katten net te eten gaf stond de egel ook gewoon te wachten bij de bakjes. Dus ik heb hem ook maar wat eten gegeven. Hij dook ongeveer in zijn bakje.
Ik was ook niet van plan om hem op te pakken. Ik vind ze vooral leuk van een afstandje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 06:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toffe beesten wel. Zowel mijn moeder als mijn zus hebben een soort poort(je) voor ze de tuin in. En dan zo'n "egel-hok", oh nee dat heeft mn zus niet ivm kater.... Maar kan er wel in en uit..
Zelf niet oppakken ofzo, want het zijn wel vlooiennesten.
Ik woon naast een sloot, dus verder heb ik alleen maar kikkers, padden, ratten en muizen. En heel af en toe een salamander.quote:Op dinsdag 8 september 2020 06:29 schreef Rafeiro het volgende:
Wat dat aangaat woon ik hier wel leuk. Bij vorige woning eekhoorns, egels en ara's (van de apenheul).
En hier van alles ook, maar ook soms IJsvogels, die zijn echt zo mooi
vanaf hoelaat zouden ze komen ?quote:Op dinsdag 8 september 2020 07:33 schreef Rafeiro het volgende:
Huuuu, ongeduldig....
07:30 geweest en ze zijn er niet....
quote:Op dinsdag 8 september 2020 06:16 schreef livelink het volgende:
Toen ik de katten net te eten gaf stond de egel ook gewoon te wachten bij de bakjes. Dus ik heb hem ook maar wat eten gegeven. Hij dook ongeveer in zijn bakje.
dat is te overzien!quote:Op dinsdag 8 september 2020 07:47 schreef Rafeiro het volgende:
En ze zijn er gaat ongeveer 2 uur duren zeggen ze. Ik dacht ff kraantje dichtdraaien en evt. wat afsluiten.
07:30 als eerste adres. Maar ik ben nogal van het punctueel zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
vanaf hoelaat zouden ze komen ?
goedemorgen
mijn auto wordt rond 09.00 uur door de garage opgehaald, ben benieuwd hoe laat ze komenquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
07:30 als eerste adres. Maar ik ben nogal van het punctueel zijn
Het is ook niet snel goed bij jouquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Al zou ik het meestal ook niet fijn vinden als ze eerder waren rond deze tijd
Wat voor maatregelen hebben ze nu ingevoerd dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 07:48 schreef just me het volgende:
Melting
Op Concordia zijn er strenge maatregelen genomen ivm de Corona omdat mensen zich niet aan de afspraken kunnen houden. Heel vervelend dat het zo moet.
Het is nog golfbaar voor mij maar bijv. zondagwedstrijden zullen niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen hebben ze nu ingevoerd dan?
Is het nog wel golfbaar zo?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nog golfbaar voor mij maar bijv. zondagwedstrijden zullen niet meer kunnen.
Clubhuis elke avond dicht, terras ook dicht.
De Veiligheidsregio Haaglanden liet donderdag al weten dat opvallend veel mensen in cafés en restaurants besmet zijn geraakt. Meerdere etablissementen zijn daarom gesloten. Dit weekend werd ook bekend dat er Corona gevallen zijn gemeld bij voetbalvereniging DHL (onze buren) en Taurus in Delft.
Het zal zo een hoop gekakel opleveren bij de damesgolf.. want het is de schuld van voetbal
Goedemorgen @:MadMaster
Het is gewoon niet goed te doen, er mogen maximaal 250 mensen op het sportcomplex. We zijn de grootste voetbalvereniging in Delft...Er mag niet meer gejuicht worden langs de kant, dat is bijna niet te handhaven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]Dat is ook niet leuk. Maar misschien wel begrijpelijk.
Gekakel is er volgens mij altijd wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nog golfbaar voor mij maar bijv. zondagwedstrijden zullen niet meer kunnen.
Clubhuis elke avond dicht, terras ook dicht.
De Veiligheidsregio Haaglanden liet donderdag al weten dat opvallend veel mensen in cafés en restaurants besmet zijn geraakt. Meerdere etablissementen zijn daarom gesloten. Dit weekend werd ook bekend dat er Corona gevallen zijn gemeld bij voetbalvereniging DHL (onze buren) en Taurus in Delft.
Het zal zo een hoop gekakel opleveren bij de damesgolf.. want het is de schuld van voetbal
Goedemorgen @:MadMaster
En dan hebben we ook nog tennis en cricketquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekakel is er volgens mij altijd wel.
Een combi voetbal/golf bij 1 club is ook niet alledaags, geloof ik.
Zeker niet qua kantine/clubhuis gebruik...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
Godver, metaal geleid goed, schrik me steeds de tering als ze gaan zagen
Ik denk dat ze simpelweg geen keuze hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog tennis en cricket
Het is lastig om het iedereen naar zijn/haar zin te maken en ik vind het een dapper besluit van het bestuur
Scherpquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze simpelweg geen keuze hebben.
Of maatregelen nemen of de tent moeten sluiten, meer keuze is er niet...
Nice.... extra wedstrijden dus.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat het bij het honkbal nog enigszins te doen is, hoewel daar soms ook dingen gebeuren die bij controle een waarschuwing op kunnen leveren. Het is ook bijna onmogelijk om continue rekening te houden met de 1,5 meter regel.
Zelf zit ik tijdens de wedstrijden op mijn 'eigen' stoeltje met voldoende afstand, maar als je gaat lopen (kantine, toilet etc.) kom je altijd wel iemand op je pad tegen...
Maar ik lees net:
Seizoenskaarten zijn ook geldig voor de playoffs.
Aldus de website van de honkbalclub.
Aardige geste van de sponsor...
Het reguliere seizoen is nu klaar, de bovenste 4 teams spelen nu de play offs, waarna de nrs. 1 en 2 daarvan om de landstitel spelen. Dat is elk jaar zo, maar dit jaar na slechts een halve reguliere competitie.quote:
Mooi geregeldquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben blij dat het bij het honkbal nog enigszins te doen is, hoewel daar soms ook dingen gebeuren die bij controle een waarschuwing op kunnen leveren. Het is ook bijna onmogelijk om continue rekening te houden met de 1,5 meter regel.
Zelf zit ik tijdens de wedstrijden op mijn 'eigen' stoeltje met voldoende afstand, maar als je gaat lopen (kantine, toilet etc.) kom je altijd wel iemand op je pad tegen...
Maar ik lees net:
Seizoenskaarten zijn ook geldig voor de playoffs.
Aldus de website van de honkbalclub.
Aardige geste van de sponsor...
Ben je nu helemaal besodem..quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond vanaf 20.00 uur zal ik wat muziek de stream op gooien.
De bedoeling is dat het een selectie wordt uit een Spotify lijst met 'Vergeten singles', samengesteld door de hier welbekende @:n00biedoobiedoo . Mits hij geen bezwaar heeft...
Ik kan me gewoonweg niks voorstellen bij nummers die jullie allebei vergeten zijn. Jullie hebben echt elk nummer ooit uitgebracht onthouden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga ervanuit dat als MadMaster én ik ze allebei nog vaag herinneren, dat er wel meer zijn die dat hebben.
Dan wordt het wel een vermakelijke show. #tripdownmemorylane
Tuurlijk hebben we ze onthouden. Anders zouden we ze niet herkennen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niks voorstellen bij nummers die jullie allebei vergeten zijn. Jullie hebben echt elk nummer ooit uitgebracht onthouden.
Ah, ik ben heel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we ze onthouden. Anders zouden we ze niet herkennen.
Je hoort ze alleen nooit meer, omdat ze 'vergeten' zijn door de radiostations e.d.
Het meest gangbare wat in de Top 40 heeft gestaan of er omheen gedarteld heeft, kan ik me wel herinneren. Soms met moeite en omwegen, ik haal nog wel eens wat door elkaar. Maar ik associeer veel muziek met gebeurtenissen en zo komt iets soms toch weer boven water...quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niks voorstellen bij nummers die jullie allebei vergeten zijn. Jullie hebben echt elk nummer ooit uitgebracht onthouden.
Precies. Ik moet ze zelf nog wel kunnen herinneren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de 'zware gevallen' uit n00bie's lijst sowieso niet geselecteerd. Het moet wel leuk blijven...
Was bij/na Zomergasten toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Midnight Express was laatst nog op tv, Toevallig op de dag dat de regisseur overleed.
niets mis mee na het etenquote:
Nee, was op Veronica volgens mij. En doordeweeks.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was bij/na Zomergasten toch?
Bizar wel...
Hmmm, ik haal weer eens iets door elkaar...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, was op Veronica volgens mij. En doordeweeks.
Was ook een Zomergastenfilm. Daarom heb ik hem een paar weken geleden gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, was op Veronica volgens mij. En doordeweeks.
quote:
Zou kunnen. Maar dan iig niet op de dag dat ie overleed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook een Zomergastenfilm. Daarom heb ik hem een paar weken geleden gezien.
Dat dus, daar hebben we toen ook al over lopen hakkentakken...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook een Zomergastenfilm. Daarom heb ik hem een paar weken geleden gezien.
Oh wacht, dat was Midnight Cowboy.
Ik zal het bij 1x laten vanaaf: ikkequote:
Ja, precies. We zijn in ieder geval wel consequent in onze verwarring.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, daar hebben we toen ook al over lopen hakkentakken...
Er zitten er een paar bij die niet uit jouw lijst komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zal het bij 1x laten vanaaf: ikke
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
Zou ook zomaar weer filmmuziek kunnen zijn.
Wacht niet op de cilmaxquote:
Je hoorde vogeltjes als het goed is.quote:
Die ken ik heel erg goed, maar totale stilte hierquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij niet...Sweet People - Et Les Oiseaux Chantaient
is dat het tegenovergestelde van climax ?quote:
Dat is de anticlimax, dit was slechts een typoquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
is dat het tegenovergestelde van climax ?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is de anticlimax, dit was slechts een typo
Veronica's Bart van Leeuwen gebruikte 'm op de woensdag als jingle...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Is volgens mij ook een Nederlandse versie van?
Die kende je dus al, dus niks gemist...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Nu schrik ik me te pletter![]()
In ieder geval geluid. Jammer dat ik Sweet People gemist heb
Zoek de dichtstbijzijnde volière op en je hebt tzelfde effectquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Nu schrik ik me te pletter![]()
In ieder geval geluid. Jammer dat ik Sweet People gemist heb
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoek de dichstbijzijnde volière op en je hebt tzelfde effect
Hallelujah...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn de vogels nu wel op...
Ik twijfel. Het klinkt wel enigszins bekend.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hiervoor:Nick Mackenzie - Hello Good Morning
En dit, komt dat bekend voor?
Het werd destijds best wel veel gedraaid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt zo'n typische AVRO RTV-tip.
Werden nooit hits.
Ddm kent dit, ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hiervoor:Nick Mackenzie - Hello Good Morning
En dit, komt dat bekend voor?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Het klinkt wel enigszins bekend.
quote:
Nopequote:Op dinsdag 8 september 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het werd destijds best wel veel gedraaid.
Was het Verrukkelijke 15 materiaal?
Nee, door een andere song, die nog komt, die ik vanmiddag op de radio hoorde en toen moest ik aan de lijst van n00bie denken en toen etcetera....quote:
Ah k, ik dacht dat er iets getriggerd werd toen je Nick ipv Scott typte zaterdagquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, door een andere song, die nog komt, die ik vanmiddag op de radio hoorde en toen moest ik aan de lijst van n00bie denken en toen etcetera....
Onder welk pseudoniem scoorde deze zanger zijn grootste hit?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier past wel een mooie popquizvraag bij, MM
Met al die lange tenen en korte lontjes kan er bijna niks meerquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
De volgende kan tegenwoordig eigenlijk niet meer...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welk pseudoniem scoorde deze zanger zijn grootste hit?
Zoiets?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met al die lange tenen en korte lontjes kan er bijna niks meer
#boeie....
Dan hoop ik dat zijn naam Pas wasquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welk pseudoniem scoorde deze zanger zijn grootste hit?
Zoiets?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat zijn naam Pas was
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de meesten Robin Scott überhaupt kennen..
Opgezocht en zijn pseudoniem ken ik uiteraard welquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit stond niet in de singlebak neequote:Op dinsdag 8 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt als Roberto Jacketti, maar het isquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Everybody salsamaar ook hier heb ik geen idee van de artiest
Zie eerdere postquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is weer het pseudoniem van iemand die ook in jouw lijst staat.
Enig idee wie?
Altijd leuk als het antwoord er staat voordat de vraag gesteld isquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef de vraag niet eens te stellen...
n00bie's internetverbinidng is gewoon sneller dan die van mij...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Altijd leuk als het antwoord er staat voordat de vraag gesteld is
Ik wacht even af...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel. Misschien kom ik nog op titel of zoiets.
Twee totaal onbekende nummersquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee van wat?
Die je wel of niet kent?
Die van Rockin' around the christmas tree toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit kennen jullie allemaal, desnoods als duo...
Ha, nu had ik 'm onder de Ctl-V...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die van Rockin' around the christmas tree toch?
Al overleden toenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Was haar wederhelft toen al ziek/dood?
Volgens mij wel, ze is pas solo gegaan toen ze niet anders kon...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Was haar wederhelft toen al ziek/dood?
Het zal Teach In dan wel zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat er geen Ding a Dong belletje af?
Komen die uit IJsland toevallig?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb altijd gedacht dat deze van de band was die hierna komt...
Geen Mezzoforte, al had dat ook nog gekund...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komen die uit IJsland toevallig?
Kennen is genoeg, dit zijn echt de krochten van de 45 toeren singles...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik, maar naam en bandnaam geen idee
Met wat dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken kanonnen van popquizzers die deze band altijd verwarren met een andere.
Shalamarquote:
Het is niet chaka kahn, maar volgens mij lijkt het er wel op. Ik kom er niet op.quote:
Andere tak van de familiequote:Op dinsdag 8 september 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet chaka kahn, maar volgens mij lijkt het er wel op. Ik kom er niet op.
Zal wel een fonetisch dingetje zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt toch best anders, met Jody Watley qua zang...
Shalalie Shalala...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal wel een fonetisch dingetje zijn
quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Shakatak - Dark Is The Night
En omdat 'ie net genoemd is:Mezzoforte - Garden Party
Hij heeft een heel album opgenomen met sterrenbeelden als titel, het heeft niks met de musical Hair te maken...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze was ik vergeten tot een vraag in Trivia van MM
Nummer 4quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga ervanuit dat als DDM geen cijfers post, ze het kent
Oeh, een uitdagingquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is net aangedragen, ik ken 'm waarschijnlijk zelf niet.
Maar ik had 'm in de collectie, nog nooit gedraaid...
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken het wel. Is dit die broer van Heddy Lester?
Nee, wel van NL bodem...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Voice Senior gekeken?quote:
Damn, toch wel...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ashton.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, toch wel...
Ik haal 'm door elkaar met die gast die met Mariska van Kolk dat draak van een song deed....
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Voice Senior gekeken?
Van mij mag je je lijst periodiek best updaten...quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Past prima in het rijtje deze
Zal er weer eens een blik op werpen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mag je je lijst periodiek best updaten...
Yep.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat dezelfde song, maar dan in het NL?
Hehe.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik begrijp nu hoe sommigen zich voelen bij de shows van Melting
Jullie werden aan elkaar gelime'd?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Hierna weer eentje die iedereen kent, zelfs mw. MM.
En de goede opletter weet waarom...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jullie werden aan elkaar gelime'd?
Zelfs dat weet 'ie...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog maar herken bijna niks. Sommige komen me heel vaag bekend voor maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of Brother er nog is en of hij iets heeft herkend...
Da's nu precies de bedoelingquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog maar herken bijna niks. Sommige komen me heel vaag bekend voor maar dat is het wel.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het verhaal achter deze Milli Vanilli van de jaren '70 of mijn verhaal?quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Het verhaal ken ik wel, het nummer zal vaker door MM gedraaid zijn, maar er is niks blijven hangen
Zij keek wel stiekem om het hoekje meequote:Op dinsdag 8 september 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verhaal achter deze Milli Vanilli van de jaren '70 of mijn verhaal?
[ afbeelding ]
Links de echte uitvoerenden, rechts hun podium afvaardiging...
Frank Farian-gewijs heb je absoluut gelijk...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Milli Vanilli van de jaren '70 is toch echt Boney M.
Beide verhalen en dat hij, de echte zanger, inmiddels vrouw isquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het verhaal achter deze Milli Vanilli van de jaren '70 of mijn verhaal?
[ afbeelding ]
Links de echte uitvoerenden, rechts hun podium afvaardiging...
V.w.b. dat laatste, dat wist ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beide verhalen en dat hij, de echte zanger, inmiddels vrouw is
Eigenlijk dus de Life of Agony van de jaren '80quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beide verhalen en dat hij, de echte zanger, inmiddels vrouw is
Puike keuzequote:
toevallig door jou ?quote:
Nee, dan was ie 'intern' voorgedragenquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dan was ie 'intern' voorgedragen
Volledig mee eens, toch nog beter dan 'Cry'.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
Dank voor de verbetering MadMaster.
Hun mooiste nummer wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken de taal, maar het nummer niet
Zoeken jullie het samen even uit:quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volledig mee eens, toch nog beter dan 'Cry'.
Die synths en dat ritme zijn geniaal...
quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Zoeken jullie het samen even uit:Angelo Branduardi - Cogli La Prima Mela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |