Die man moet toch gewoon een act zijn en niet echt zo denken... anders ben je echt knettergek. En die mooiboy als kritiekloze buikspreekpop ernaast, dit is gewoon cabaret.quote:
Ja en de eigenlijk iedereen doorziet die act ook. Je hebt alleen een aantal mensen die all in zijn gegaan op Baudet. Net zoals dat bij Trump is gebeurd. Die gaan nooit nooit toegeven dat ze zijn gevallen voor deze clownsact.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man moet toch gewoon een act zijn en niet echt zo denken... anders ben je echt knettergek. En die mooiboy als kritiekloze buikspreekpop ernaast, dit is gewoon cabaret.
Extremistische malloten heb je altijd... De manieren waarop geprobeerd wordt het goed te praten zijn ook wel hilarisch...quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en de eigenlijk iedereen doorziet die act ook. Je hebt alleen een aantal mensen die all in zijn gegaan op Baudet. Net zoals dat bij Trump is gebeurd. Die gaan nooit nooit toegeven dat ze zijn gevallen voor deze clownsact.
@Weltschmerz kan dit goed. Leuke entertainment.quote:Op zaterdag 19 september 2020 08:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Extremistische malloten heb je altijd... De manieren waarop geprobeerd wordt het goed te praten zijn ook wel hilarisch...
Die is inderdaad flink doorgeschoten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
@:Weltschmerz kan dit goed. Leuke entertainment.
Waarschijnlijk gewoon een betaalde loopjongen geworden. Net als riazop.quote:Op zaterdag 19 september 2020 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die is inderdaad flink doorgeschoten.
Daar geloof ik niks van. Ik ben bang dat hij zo zuur en cynisch is geworden dat hij het oprecht meent.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een betaalde loopjongen geworden. Net als riazop.
Ja maar als cynicus draai je niet in zoveel bochten om een persoon steeds goed te pratenquote:Op zaterdag 19 september 2020 10:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Ik ben bang dat hij zo zuur en cynisch is geworden dat hij het oprecht meent.
Ik sla eigenlijk nooit over. Dat blonde meisje erbij maakt het helemaal af.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man moet toch gewoon een act zijn en niet echt zo denken... anders ben je echt knettergek. En die mooiboy als kritiekloze buikspreekpop ernaast, dit is gewoon cabaret.
Nee een beetje cynicus fakkelt iedereen af, ipv een iemand krampachtig te verdedigen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar als cynicus draai je niet in zoveel bochten om een persoon steeds goed te praten
Say what? Romeinen en Trojanen? Dat noemt zich intellectueel?quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb niets kunnen volgen afgelopen week, te druk, maar man o man:
[ afbeelding ]
Zijn er nou echt mensen die dit soort prietpraat appreciren?
Het is onze grootste intellectueel. Je begrijpt hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Say what? Romeinen en Trojanen? Dat noemt zich intellectueel?
Wat een wappie is het toch.
Dat klopt, mischien is het een gebrek aan zeewind hoewel ik vrij dicht bij zee woon.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is onze grootste intellectueel. Je begrijpt hem gewoon niet.
Ja, ik neem aan dat-ie dan ineens van Pompe naar Troje overgaat in zijn voorbeelden en met die ijsschots midscheeps bedoelt ons warhoofd wrs de Titanic of zo?quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Say what? Romeinen en Trojanen? Dat noemt zich intellectueel?
Wat een wappie is het toch.
Daar heb je eerst een pond hasj voor nodig, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2020 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is onze grootste intellectueel. Je begrijpt hem gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |