SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
School weer begonnen en op school geconfronteerd met allemaal nieuwe regels (ivm corona). En hij slaapt nog steeds nauwelijks.
Ja, dat probeer ik. Hoe was het Openlucht Museum? Je had er heerlijk weer voor.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe kan hij het volhouden?
En kun jij het wel volhouden?Let je wel op jezelf?
Het was zeker heerlijk weer.quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik. Hoe was het Openlucht Museum? Je had er heerlijk weer voor.
Traci Ullmanquote:Op maandag 7 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Van wie is dit ook al weer origineel?
Tracy Ullman. Breakaway, of zoietsquote:Op maandag 7 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Van wie is dit ook al weer origineel?
Oh, was dat dance? Ik vond het waardeloze herriequote:Op maandag 7 september 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is wat ze doen hèIets samplen en daar dan een dancetrack van maken.
Ik zag dat je in het Groene Woud was. Is dat een horeca gelegenheid in de Beekse Bergen?quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
J. Geils Band.
Die naam begrepen we nooit...
We'll see...quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tracy Ullman. Breakaway, of zoiets
Welkom MadMaster. Ik heb zo een soort van nieuw nummer van een artiest die jij wel kunt waarderen (denk ik, hoop ik)
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?quote:Op maandag 7 september 2020 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Tracy als bemoeizuchtige oude tante in de remake van Howards End is wel geniaal trouwens
Nee, eentje langs de N65 vlak bij Vught: https://www.groene-woud.nl/quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag dat je in het Groene Woud was. Is dat een horeca gelegenheid in de Beekse Bergen?
De film is geweldig, de remake (serie) wordt door Tracey geredquote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?
Gooi je die dan in de vriezer?quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eentje langs de N65 vlak bij Vught: https://www.groene-woud.nl/
Daar hebben we ook ladingen worstenbroodjes ingeslagen bij een bakker/patissier...
quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?
Ah, dan ga ik toch eens kijken of ik de film ergens kan vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De film is geweldig, de remake (serie) wordt door Tracey gered
Jij crosst ook het hele land door, of niet?quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we ook ladingen worstenbroodjes ingeslagen bij een bakker/patissier...
Ja he. Ik vond Maurice ook geweldigquote:
Daar zijn we nog voorbij gereden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt regelmatig naar Eindhoven en Valkenswaard. Zijn dochter heeft in Valkenswaard een stoeterij en rijdt er fervent paard daar.quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symphonic:Snow Patrol - Run
Hierna komt The Boss voorbij. "Boss" is trouwens van oorsprong een Nederlands woord (baas) dat in het Engels is beland. En de man schijnt ook nog deels Nederlandse roots te hebben.
Ik wel.quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij crosst ook het hele land door, of niet?
Wij zaten er vanmiddag op het terras...quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zijn we nog voorbij gereden.
Dan ben je niet lang in de Beekse Bergen geweest, of wel?quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zaten er vanmiddag op het terras...
Van 11.00 tot 15.30 uur waren we in Beekse Bergen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je niet lang in de Beekse Bergen geweest, of wel?
En dan rijdt je wel om, als je weer richting Amsterdam gaat.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, want dit is de (bijna) 6-minuten-versie
Dat bedacht ik me net ook.quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 11.00 tot 15.30 uur waren we in Beekse Bergen.
Ik volg Google Maps die dit als kortste/snelste route aangaf.
Via Breda was langer...
Vera Lynn is back!quote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een zangeres die ernstig ziek is geweest (was zelfs haar spraakvermogen kwijt), maar ze is er weer bovenop gekomen. En ze heeft een vrolijk nieuw, maar retro klinkend liedje uitgebracht.
Ook anderhalf uur rijden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was evengoed nog ruim 1,5 uur rijden...
Hoe was het Openluchtmuseum?
Naarquote:Op maandag 7 september 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook anderhalf uur rijden.
Maar erg leuk. Was een leuk ontspannend dagje. Behalve dan dat mijn vader in zijn keel werd gestoken door een wesp.
Als dat maar niet tegenvalt.quote:Op maandag 7 september 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een zangeres die ernstig ziek is geweest (was zelfs haar spraakvermogen kwijt), maar ze is er weer bovenop gekomen. En ze heeft een vrolijk nieuw, maar retro klinkend liedje uitgebracht.
Echt in z'n keel of in z'n nek?quote:Op maandag 7 september 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook anderhalf uur rijden.
Maar erg leuk. Was een leuk ontspannend dagje. Behalve dan dat mijn vader in zijn keel werd gestoken door een wesp.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt in z'n keel of in z'n nek?
Hopelijk heeft het jullie dag niet verpest...
Best wel even schrikken ja. Maar echt in zijn keel.quote:
Nee, gelukkig jeukt het alleen nog wat.quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
Heeft je vader er nog last van, Melting. Klinkt eng en pijnlijk.
Valt niet tegen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:Delta Goodrem - Back In 84
Wat deden ze dan nog bij de EHBO?quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Best wel even schrikken ja. Maar echt in zijn keel.
Volgens de plattegrond waren we vlakbij een EHBO post. Niets te zien. Eindje verderop gevraagd..... die belden met de receptie. Ja, daar moet iemand zijn. Dus weer terug..... niemand.
Toen maar iemand anders aangehouden, die nog een keer bellen en toen kwam er onderhand iemand om te kijken. Gelukkig ging de zwelling niet naar binnen, anders waren ze te laat geweest.
Getver! Via een slonk drinken in z'n keel gekregen of zo?quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Volgens de plattegrond waren we vlakbij een EHBO post. Niets te zien. Eindje verderop gevraagd..... die belden met de receptie. Ja, daar moet iemand zijn. Dus weer terug..... niemand.
Toen maar iemand anders aangehouden, die nog een keer bellen en toen kwam er onderhand iemand om te kijken. Gelukkig ging de zwelling niet naar binnen, anders waren ze te laat geweest.
Gelukkig maar... Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk schrikken is.quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ouch, dat is schrikken en pijnlijk... gelukkig goed afgelopen...quote:Op maandag 7 september 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik ken haar uit Neighboursquote:Op maandag 7 september 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:Delta Goodrem - Back In 84
quote:Op maandag 7 september 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
A-ha had in 2000 zo veel meer verdiend dan het kreeg met dit nummer:A-ha - Summer Moved On
Spuitje erop zetten om het gif eruit te zuigen, maar dat heeft na een half uur geen nut meer.quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat deden ze dan nog bij de EHBO?
Bah, ik vind dit zo eng.
Oh, bedoelde je dat zo. Nee, ik bedoelde echt aan de voorkant in zijn nek, dus waar hij slikt. Dacht dat je bedoelde voorkant of zijkant.quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Getver! Via een slonk drinken in z'n keel gekregen of zo?
Gisteren bij het honkbal hebben we zo'n kleine 100 wespen gevangen of om zeep geholpen.
Gek wordt je van die beesten, als ze prikken helemaal.
Dat was toch ook met Kylie Minogue?quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Uit de hogere regionen van mijn jaarlijst van 2019:Dopha - September Till June
Het mag weer...
Yup, en nog veel meer ‘zangtalent’ waaronder Stefan Dennis die er nog steeds/weer in zit. De meeste faam na Kylie heeft Guy Pearce, maar die ging niet zingen. Jason Donovan kan trouwens wel echt zingenquote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was toch ook met Kylie Minogue?
Ah, evengoed vervelend, maar keel zit binnen en nek buiten.quote:Op maandag 7 september 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Spuitje erop zetten om het gif eruit te zuigen, maar dat heeft na een half uur geen nut meer.
[..]
Oh, bedoelde je dat zo. Nee, ik bedoelde echt aan de voorkant in zijn nek, dus waar hij slikt. Dacht dat je bedoelde voorkant of zijkant.
Hij was echt aan de voorkant gestoken. Zag hem uit zijn overhemd vliegen zag hem landen, dus wist dat het een wesp was.
Wat is een flip?quote:Op maandag 7 september 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
In 1980 bracht Donna Summer het album The Wanderer uit. De vierde single van die plaat, Looking Up, was nogal een flip. Veertig jaar later is er een prettige, nieuwe remix van de track gemaakt.Donna Summer - Looking Up (Figo Sound version)
quote:Op maandag 7 september 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
In 1980 bracht Donna Summer het album The Wanderer uit. De vierde single van die plaat, Looking Up, was nogal een flop. Veertig jaar later is er een prettige, nieuwe remix van de track gemaakt.Donna Summer - Looking Up (Figo Sound version)
En de flippoquote:Op maandag 7 september 2020 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de kaasflip en de back-flip
Wat is een kaasflip?quote:Op maandag 7 september 2020 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de kaasflip en de back-flip
Om discussies en ellende te voorkomen koop ik hier altijd kaasflips en pindaflips tegelijkertijd. Dan kan een ieder zelf kiezen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iets vies. Pindaflips zijn wel lekker
Hoewel ik dit niet ken heb ik er nu onweerstaanbare zin in.quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Dit zijn de enige kaasdingen die ik lekker vind:
[ afbeelding ]
Veeleisend typjequote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust alleen een luxe vlaflip met vanillevla van geitenmelk en ipv siroop zelfgemaakte bramensaus
quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Nu heb ik zin in kaasflips en vla-flips
Die lust ik welquote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Nu heb ik zin in kaasflips en vla-flips
Ik lust deze zelfsquote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lust alleen een luxe vlaflip met vanillevla van geitenmelk en ipv siroop zelfgemaakte bramensaus
Die ken ik niet.quote:Op maandag 7 september 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De winkels zijn nog 7 minuten open.quote:Op maandag 7 september 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lust deze zelfs
[ afbeelding ]
We kopen ze hier in NL als we bij de internationale supermarkt zijn, daar vind je ze in de Amerikaanse hoek.quote:Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik dit niet ken heb ik er nu onweerstaanbare zin in.
Dit lijkt me dan weer niet lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kopen ze hier in NL als we bij de internationale supermarkt zijn, daar vind je ze in de Amerikaanse hoek.
Naast de Marshmellow Fluff...
[ afbeelding ]
Ik vind de muziek van DJ11 nog net iets lekkerder.quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
De winkels zijn nog 7 minuten open.
Is gewoon marshmellow zonder omhulsel...quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan weer niet lekker.
Dan lust ik het gegarandeerd.quote:Op maandag 7 september 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is gewoon marshmellow zonder omhulsel...
What's Another Year is toch ook wel erg fraai.quote:Op maandag 7 september 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Dit is toch de enige echte van Johnny.
Dat was een prima bruggetjequote:Op maandag 7 september 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk dan het verzoekje (#2) van Symph. Sorry voor het bruggetje... gelukkig viel dat in een goede aarde.Herbert Grönemeyer - Halt Mich
quote:Op maandag 7 september 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n type die een zak van dat spul (of spekjes) in één keer leeg eet?
Ja, maar ik vind deze toch wel mooier.quote:Op maandag 7 september 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
What's Another Year is toch ook wel erg fraai.
Ik moet zeggen dat ik niet weet waar hier een internationale supermarkt in de buurt zit.quote:Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kopen ze hier in NL als we bij de internationale supermarkt zijn, daar vind je ze in de Amerikaanse hoek.
Naast de Marshmellow Fluff...
[ afbeelding ]
Hier hebben we dat ook niet. Misschien maar goed ook.quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet weet waar hier een internationale supermarkt in de buurt zit.
Volgens mij hebben reguliere supermarkten het ook, ik zag die troep wel eens op mijn werk staan, dus ik gok op de AHquote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet weet waar hier een internationale supermarkt in de buurt zit.
Ik weet niet of dit bij jou in de buurt zit, maar daar hebben ze het ook:quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uber sieben brücken muss man gehn...
Heb nog nooit van hem gehoord.quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt eindelijk zover: de doorbraak van FINNEAS in Nederland. Minstens 2 jaar te laat, maar ach. Z'n nieuwe nummer staat in de Tipparade en is op 3FM al vaker gedraaid dan al z'n voorgaande nummer bij elkaar.FINNEAS - What They'll Say About Us
O ja, hij is de broer van Billie Eilish.
Dat kan, maar ik heb gekozen voor een 'bescheiden' versie van 5 minutenquote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Art Of Noise - Moments In Love
Kan heel lang duren...
Toch begrijp ik dan niet helemaal waarom dit nummer dan wel aanslaat. Ik vind de eerdere nummers van hem meer bijzonder klinken.quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt eindelijk zover: de doorbraak van FINNEAS in Nederland. Minstens 2 jaar te laat, maar ach. Z'n nieuwe nummer staat in de Tipparade en is op 3FM al vaker gedraaid dan al z'n voorgaande nummer bij elkaar.FINNEAS - What They'll Say About Us
O ja, hij is de broer van Billie Eilish.
Veel moments dusquote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Art Of Noise - Moments In Love
Kan heel lang duren...
Hij heeft inderdaad al betere nummers gemaakt, maar ik ben blij dat -ie nu eindelijk populariteit krijgt. Dat werd hoog tijd.quote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch begrijp ik dan niet helemaal waarom dit nummer dan wel aanslaat. Ik vind de eerdere nummers van hem meer bijzonder klinken.
Overigens is mijn dochter fan van Finneas, dus volgens mij heeft hij zijn aanhang in NL al wel gevonden via spoitfiy
quote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
U2 - Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
Ik ook samen met Running to stand stillquote:Op maandag 7 september 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit stiekem één van hun betere singles....
Ai...quote:Op maandag 7 september 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit stiekem één van hun betere singles....
quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...
Ik heb een kleine 1000 U2 CD's in huis (officieel en bootlegs) en dit staat niet in mijn Top 100 van ze...
Deze blijft lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
JOWST en Alexander Walmann (deze zanger) hebben net een nieuwe single uit, maar ik houd het toch even bij hun Songfestival-inzending uit 2017:JOWST - Grab The Moment
Oei...quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...
Ik heb een kleine 1000 U2 CD's in huis (officieel en bootlegs) en dit staat niet in mijn Top 100 van ze...
Wat vind jij dan het beste van U2?quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...
Where The Streets Have No Namequote:Op maandag 7 september 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat vind jij dan het beste van U2?
Dan beschouw je de PSB-cover zeker als een soort heiligschennis, of niet?quote:Op maandag 7 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Where The Streets Have No Name
Mysterious Ways
The Fly
I Threw A Brick Through A Window
The Unforgettable Fire
Ik ken ze volgens mij niet allemaal. I threw a brick through a window klinkt wel spannend.quote:Op maandag 7 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Where The Streets Have No Name
Mysterious Ways
The Fly
I Threw A Brick Through A Window
The Unforgettable Fire
Tsja, die heb ik ook in huis en dat gaat nog wel...quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan beschouw je de PSB-cover zeker als een soort heiligschennis, of niet?
Uit hun begin jaren, voor later:quote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ze volgens mij niet allemaal. I threw a brick through a window klinkt wel spannend.
Dank!quote:Op maandag 7 september 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit hun begin jaren, voor later:
Bono heeft live weleens het deuntje van "Can't Take My Eyes Off You" gezongen bij uitvoeringen van Where The Streets Have No Name.quote:Op maandag 7 september 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, die heb ik ook in huis en dat gaat nog wel...
Ik heb het godzijdank live nog nooit van hem gehoord en ik ken ook geen live opname daarvan.quote:Op maandag 7 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bono heeft live weleens het deuntje van "Can't Take My Eyes Off You" gezongen bij uitvoeringen van Where The Streets Have No Name.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en elf ik luister alweer even mee, maar zat even op de app met familie.
Keer weer op visite gaan eind van de week wellicht bij moeders en haar man.
Even opgezocht en het is 3 keer door Bono gezongen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bono heeft live weleens het deuntje van "Can't Take My Eyes Off You" gezongen bij uitvoeringen van Where The Streets Have No Name.
Zal de opnames eens beluisteren van die concerten...quote:Can't Take My Eyes Off You
Artist: Frankie Valli
Show all 952 song names in database.
This song has been snippeted at the following 3 shows:
ZOO TV Tour
1992-06-15 - Rotterdam, Netherlands - Sportpaleis Ahoy (21 songs)
1993-08-12 - London, England - Wembley Stadium (22 songs)
Various Dates
2011-06-24 - Glastonbury, England - Glastonbury Festival (19 songs)
All in all, we've found 1 different song(s) with Can't Take My Eyes Off You as snippet:
Where the Streets Have No Name
De gewone versie zaterdag nog gedraaid.quote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Sold Out 7-inch mix)
Dat heb ik dan weer gemist. Helaas moest ik oefenen. Dat lijkt nu weer regelmatig het geval, elke tweede zaterdag.quote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
De gewone versie zaterdag nog gedraaid.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Mot zo alleen de kookplaat en de koelkast nog verzetten. Die staan op een kruipluik. En morgen om 07:30u moeten ze daarbij.
Zo nog maar wel even doen. Daar heb ik morgen geen zin in.
Kan ik bij Metlting thee bietsen en misschien een snoepje en bij Livelink een ontbijtje.
Dat dan weer wel![]()
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Of is hij echt gloednieuw?quote:
Helemaal nieuwquote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je deze niet al eerder gedraaid? Of is hij echt gloednieuw?
Boterham met kaas. Veel meer zal het niet zijn. En een pot thee lukt ook nog wel.quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
Mot zo alleen de kookplaat en de koelkast nog verzetten. Die staan op een kruipluik. En morgen om 07:30u moeten ze daarbij.
Zo nog maar wel even doen. Daar heb ik morgen geen zin in.
Kan ik bij Metlting thee bietsen en misschien een snoepje en bij Livelink een ontbijtje.
Dat dan weer wel![]()
Ik heb morgen boterham met heksenkaas.quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Boterham met kaas. Veel meer zal het niet zijn. En een pot thee lukt ook nog wel.
Das voor op stokbroodjes enzoquote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb morgen boterham met heksenkaas.
Lekker. Ik heb ook nog sandwichspread trouwens. Gisteren van mijn buurmeisje gekregen. Zij had ineens besloten geen suiker meer te eten. Ik dus nog wel.quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is de heks in kwestie?quote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Sandwich spread komkommer vind ik de lekkerste. Eet ik ook wel eens.quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb ook nog sandwichspread trouwens. Gisteren van mijn buurmeisje gekregen. Zij had ineens besloten geen suiker meer te eten. Ik dus nog wel.
Dit is naturel. Maar een gegeven paard....quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Sandwich spread komkommer vind ik de lekkerste. Eet ik ook wel eens.
Ja, ik stuitte onlangs op de liedjes van Martika. Die andere hit, Love... Thy Will Be Done, heb ik onlangs al eens gedraaidquote:
Niks beter dan een bammetje met kaas.quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Boterham met kaas. Veel meer zal het niet zijn. En een pot thee lukt ook nog wel.
Ik eet ook wel eens een boterham met kaas en jam. Ook lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks beter dan een bammetje met kaas.
Soms wel wat vleeswaar ofzo, maar zoetigheid gaat hier meestal over datum![]()
Dat vind ik een paar keer per jaar lekker. Net te weinig om een pot te kopenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb ook nog sandwichspread trouwens. Gisteren van mijn buurmeisje gekregen. Zij had ineens besloten geen suiker meer te eten. Ik dus nog wel.
Pittige groenten moet je dan hebben, maar die is nergens meer te krijgenquote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Sandwich spread komkommer vind ik de lekkerste. Eet ik ook wel eens.
Ik kijk van de week hier wel even.quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pittige groenten moet je dan hebben, maar die is nergens meer te krijgen
Ik heb liever kaas met chilisaus...quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens een boterham met kaas en jam. Ook lekker.
https://www.jumbo.com/hei(...)nten-300g/151371POT/quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pittige groenten moet je dan hebben, maar die is nergens meer te krijgen
Is het zo'n slecht weer daar, 11?quote:
Ja, daar gebruik ik heksenkaas ook voor. Is lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Aldiversie van Heksenkaas gekocht, niet voor op brood, maar om rauwkost in te dippen
Daar gebruikte ik hem ook voor.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de Aldiversie van Heksenkaas gekocht, niet voor op brood, maar om rauwkost in te dippen
Ik wou even zoeken, maar het is niet een bestaande stadquote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het zo'n slecht weer daar, 11?
quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou even zoeken, maar het is niet een bestaande stad
Is de bijnaam van...quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou even zoeken, maar het is niet een bestaande stad
People sometimes refer to Hollywood as Tinseltown, especially when they want to show that they disapprove of it or when they are making fun of it.quote:
Graag gedaan, fijne avond nogquote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga nog even TV kijken...
Brandalarm deze keer?quote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Om 22:00 uur gaat er trouwens, net als om 12:00 uur, een alarm af....
Dan ga ik er wel tussenin zitten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Dan zou ik toch liever the first to die zijn.
Hangt van de situatie afquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Dan zou ik toch liever the first to die zijn.
Mooi..... draai je dan nooit meer Keane?quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi..... draai je dan nooit meer Keane?![]()
Dat heb ik al ingecalculeerd dat die voorbij zou komen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Voor straf nog veel vaker. Kijk maar uit, want anders ga ook nog Dido draaien.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Niks mis met Keane..quote:Op maandag 7 september 2020 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat (nog) niet klaar in de wachtrij...quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik al ingecalculeerd dat die voorbij zou komen.
Dat is nog slechter inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niks mis met Keane..
Met Kane daarentegen...
Eén letter en tevens een wereld van verschil.quote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niks mis met Keane..
Met Kane daarentegen...
Groepskastijdingquote:Op maandag 7 september 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Voor straf nog veel vaker. Kijk maar uit, want anders ga ook nog Dido draaien.
Absoluutquote:Op maandag 7 september 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
Deze heb je volgens mij al eens vaker gedraaid, toch?
Dat weet ik dan weer niet. Kwam me bekend voor.quote:Op maandag 7 september 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
AbsoluutMaar meestal in de gewone versie.
Tof nummer trouwensquote:Op maandag 7 september 2020 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Depeche Mode - Policy Of Truth (Art of Noise Mix radio edit)
Trustenquote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek 11![]()
Bedtijd hier
Welterusten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek 11![]()
Bedtijd hier
Zou ik Hurts moeten kennen?quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef DJ11 het volgende:
Na een paar matige albums met commerciële boyband-achtige muziek heeft het duo Hurts eindelijk weer een plaat afgeleverd dat het niveau van hun eerste twee albums (Happiness en Exile) haalt. De nieuwe plaat heet Faith.
Het nummer dat ik draai, is (vooralsnog) geen single, maar het viel me op. Misschien wel omdat het heel subtiel lijkt te verwijzen naar Wonderful Life.Hurts - Liar
Jaquote:
Kom er maar in livelink.quote:Op maandag 7 september 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan iemand die voor vaste luisteraars van deze show geen introductie meer behoeft...Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Ik vind het mooi. Steeds mooier zelfs.quote:
Ik wist het.quote:Op maandag 7 september 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het mooi. Steeds mooier zelfs.
Grappig. De nummers die ik echt mooi vind die ik via DJ11 leer kennen gaan me ook nooit vervelen.quote:
Hele waslijst weer.quote:Op maandag 7 september 2020 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Golden Oldies (and some new stuff...)
01 Earth, Wind & Fire - September
02 Stakka Bo - Here We Go (12-inch version)
03 Everything But The Girl - Missing (Todd Terry remix radio edit)
04 David Bowie - Ashes to Ashes
05 Ashe - Save Myself
06 Boy George - The Crying Game
07 Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
08 Caravan Palace - Supersonics
09 Yolanda Be Cool - No More Sorrow
10 J. Geils Band - Freeze-Frame
11 Snow Patrol - Run
12 Bruce Springsteen - Last To Die
13 Delta Goodrem - Back In 84
14 A-ha - Summer Moved On
15 Dopha - September Till June
16 Evelyn Thomas - High Energy
17 Donna Summer - Looking Up (Figo Sound version)
18 Banderas - This Is Your Life (Original Mix)
19 Talking Heads - Road To Nowhere
20 Electronic - Reality
21 Johnny Logan - Hold Me Now
22 Herbert Grönemeyer - Halt Mich
23 FINNEAS - What They'll Say About Us
24 The Art Of Noise - Moments In Love
25 U2 - Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
26 JOWST - Grab The Moment
27 Portugal. The Man - Live In The Moment
28 Jam & Spoon feat. Plavka - Moment Gone
29 Röyksopp - Only This Moment (radio edit)
30 The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (Money Talks) (Sold Out 7-inch mix)
31 Jason Walker - Enemies
32 Martika - Toy Soldiers
33 Everly Brothers - Crying In The Rain
34 The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
35 Lighthouse Family - The Streetlights And The Rain
36 Mint Royale - Singin' In The Rain
37 Speelburg - Crash & Burn
38 The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Now Voyager radio edit)
39 Pet Shop Boys - The Last To Die
40 Keane - This Is The Last Time
41 The Beatles - All My Loving
42 Joe Goddard & Hayden Thorpe - Unknown Song (extended version)
43 Depeche Mode - Policy Of Truth (Art of Noise Mix radio edit)
44 Hurts - Liar
45 Neil Diamond - September Morn
46 Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Goed om te horenquote:Op maandag 7 september 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. De nummers die ik echt mooi vind die ik via DJ11 leer kennen gaan me ook nooit vervelen.
Welterusten Melting.quote:Op maandag 7 september 2020 22:32 schreef Melting het volgende:
En dan nu... douchen en naar bed.
Fijne avond nog allemaal.
Trustenquote:Op maandag 7 september 2020 22:32 schreef Melting het volgende:
En dan nu... douchen en naar bed.
Fijne avond nog allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |