SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 7 september 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
School weer begonnen en op school geconfronteerd met allemaal nieuwe regels (ivm corona). En hij slaapt nog steeds nauwelijks.
Ja, dat probeer ik. Hoe was het Openlucht Museum? Je had er heerlijk weer voor.quote:Op maandag 7 september 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe kan hij het volhouden?
En kun jij het wel volhouden?Let je wel op jezelf?
Het was zeker heerlijk weer.quote:Op maandag 7 september 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik. Hoe was het Openlucht Museum? Je had er heerlijk weer voor.
Traci Ullmanquote:Op maandag 7 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Van wie is dit ook al weer origineel?
Tracy Ullman. Breakaway, of zoietsquote:Op maandag 7 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Van wie is dit ook al weer origineel?
Oh, was dat dance? Ik vond het waardeloze herriequote:Op maandag 7 september 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is wat ze doen hèIets samplen en daar dan een dancetrack van maken.
Ik zag dat je in het Groene Woud was. Is dat een horeca gelegenheid in de Beekse Bergen?quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
J. Geils Band.
Die naam begrepen we nooit...
We'll see...quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tracy Ullman. Breakaway, of zoiets
Welkom MadMaster. Ik heb zo een soort van nieuw nummer van een artiest die jij wel kunt waarderen (denk ik, hoop ik)
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?quote:Op maandag 7 september 2020 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Tracy als bemoeizuchtige oude tante in de remake van Howards End is wel geniaal trouwens
Nee, eentje langs de N65 vlak bij Vught: https://www.groene-woud.nl/quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag dat je in het Groene Woud was. Is dat een horeca gelegenheid in de Beekse Bergen?
De film is geweldig, de remake (serie) wordt door Tracey geredquote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?
Gooi je die dan in de vriezer?quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eentje langs de N65 vlak bij Vught: https://www.groene-woud.nl/
Daar hebben we ook ladingen worstenbroodjes ingeslagen bij een bakker/patissier...
quote:Op maandag 7 september 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien. Wel A room with a view en Maurice. Is het de moeite waard (behalve Tracey dus)?
Ah, dan ga ik toch eens kijken of ik de film ergens kan vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De film is geweldig, de remake (serie) wordt door Tracey gered
Jij crosst ook het hele land door, of niet?quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we ook ladingen worstenbroodjes ingeslagen bij een bakker/patissier...
Ja he. Ik vond Maurice ook geweldigquote:
Daar zijn we nog voorbij gereden.quote:Op maandag 7 september 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt regelmatig naar Eindhoven en Valkenswaard. Zijn dochter heeft in Valkenswaard een stoeterij en rijdt er fervent paard daar.quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symphonic:Snow Patrol - Run
Hierna komt The Boss voorbij. "Boss" is trouwens van oorsprong een Nederlands woord (baas) dat in het Engels is beland. En de man schijnt ook nog deels Nederlandse roots te hebben.
Ik wel.quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij crosst ook het hele land door, of niet?
Wij zaten er vanmiddag op het terras...quote:Op maandag 7 september 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zijn we nog voorbij gereden.
Dan ben je niet lang in de Beekse Bergen geweest, of wel?quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zaten er vanmiddag op het terras...
Van 11.00 tot 15.30 uur waren we in Beekse Bergen.quote:Op maandag 7 september 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je niet lang in de Beekse Bergen geweest, of wel?
En dan rijdt je wel om, als je weer richting Amsterdam gaat.
quote:Op maandag 7 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt geluk, want dit is de (bijna) 6-minuten-versie
Dat bedacht ik me net ook.quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 11.00 tot 15.30 uur waren we in Beekse Bergen.
Ik volg Google Maps die dit als kortste/snelste route aangaf.
Via Breda was langer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |