Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom spreekt men ook over grotendeels vreedzame protesten. Dat lijkt me gewoon feitelijk juist.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kamala Harris had een fundraiser opgezet hiervoor, maar er zullen er wellicht nog wel meer zijn.
Zo te zien in samenwerking met de Democraten, als ze geen commentaar willen geven in plaats van het tegen te spreken weet je wel hoe laat het is.quote:In an emailed statement to Reuters, the Biden campaign declined to comment on whether May’s and McCarthy’s donations were made on behalf of, or in coordination with, the campaign.
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.
Zijn die er dagelijks dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, leuk uitje voor de room-blanke dames, die gezien de manier waarop mensen in de VS sowieso zwaar gesegregeerd leven, nog nooit een zwarte van dichtbij hebben gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:50 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Interessante confrontatie.
Daarbij zijn niet voor honderden miljoenen schade aangericht aan gebouwen en de middenstand.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.
Verder geeft het ook mooi aan hoe het versterkende effect van een ver van je bed show via Twitter volge werkt. Plaatjes en filmpjes die het doen laten lijken alsof het hele land in de fik staat. Ironisch genoeg is dat ook de Republikeinse strategie nu. In het gros van het land, en zelfs in het gros van de buurten in steden waar wel rellen zijn, is ook werkelijk waar geen vuiltje aan de lucht. De Republikeinse campagne is erop gericht om al die mensen aan te praten dat de negers binnenkort echt ook bij hun op de stoep staan.
Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
Tja. 93% van de voetbalwedstrijden verlopen ook rustig en zonder incidenten. En toch zou voetbal afgeschaft moeten worden volgens veel mensen omdat het één en al tuig zou zijn wat er op wedstrijden af komt.quote:
Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.
Dat de excessen in de VS groter zijn is inderdaad zo, maar ook daarbij moet je wel even in acht nemen dat de VS heel wat groter is dan Nederland.
Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:25 schreef Basp1 het volgende:
De enige media outlet die nu nog over rellen bericht is de twitterfeed van ngo. Voor de rest van de media is dit spectakel allang geschiedenis.
De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat is er precies onduidelijk aan die stream waarbij ze demonstranten meppen zodat de president verderop kan poseren met een Bijbel?
Dat geeft ook wel aan dat het nogal misleidend is om over die 93% procent en "mostly peaceful" te spreken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.
lol, is dat zo?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
Druk dan ook gewoon het gaspedaal in, gaat men niet aan de kant dan hebben die personen blijkbaar een death wish.. wish granted.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar ook dit item![]()
, groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
En de dag zelf?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...
Dus een feitelijk statement is jezelf diskwalificeren. Juist ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je je zo opstelt moet je ook niet vreemd opkijken dat je of van de sokken gereden wordt of neergeknald wordt...quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar ook dit item![]()
, groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |