chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
![]()
Albert heinFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Beterquote:Op maandag 7 september 2020 02:08 schreef Flory het volgende:
Wij woonden eerst naast de brouwerij hier, dat was pas fresh![]()
uhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
goed zoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met je matequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Te is nooit goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tequila.quote:
Teder.
Tevreden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kater krijg je er dan vanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Blijven doordrinken.. Dan geen lastquote:Op maandag 7 september 2020 02:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kater krijg je er dan van
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 02:13:00 ]![]()
Troep😎quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
tequila is zooi.
Teder te zacht
Tevreden ben ik.nooit😎🙈Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sow dan.quote:Op maandag 7 september 2020 02:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tequila is zooi.
Teder te zacht
Tevreden ben ik.nooit😎🙈
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😁😁😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
❤❤💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doen we ook tochquote:Op maandag 7 september 2020 02:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel.
Ik klets liever een beetje eigenlijk.![]()
😝Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Smileyquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
net genoegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 7 september 2020 02:15 schreef Flory het volgende:
.
Ik dijenklets liever een beetje eigenlijk.![]()
uhuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
doei floryFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laters Floor.quote:
Jij wil.mij inhalen dus he stoutertquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
BijnaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat niet, maar ik pak wel de dt vermoed ik zomaarquote:Op maandag 7 september 2020 02:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij wil.mij inhalen dus he stoutert![]()
Mooiquote:Op maandag 7 september 2020 02:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik pak wel de dt vermoed ik zomaarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op maandag 7 september 2020 02:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik pak wel de dt vermoed ik zomaar
Kom.maar hoor rabbitquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat is er mooier dan in deze tijd van warme dagen
en lome avonden samen lekker te struinen langs de kust
De plek waar emmertjes en schepjes verspreid liggen, zoeken
naar zeedierhuisjes of verstoppertje spelen tussen enige duinpannen.
Het strand is een grote speeltuin voor groot en klein
Een immense zandbak waar kinderen zich uren vermaken
met het bouwen van de mooiste creaties: omwalde steden met
grachten, versterkte burchten schieten als paddenstoelen uit de grond.
Verliefde koppeltjes tekenen de wederzijdse liefde op
het fijn verdeeld kwarts en glimmer: hartje en hun initialen
In zelfgemaakt bootje varen zij droog, gezellig op het droomwater
Luister mee naar de stille geluiden van de golven van de omliggende zee.
Heerlijk luieren en zonnen in een zitmeubel waarop ik een
rijdende ijscowagen, oud echtpaar zie flaneren over langgerekte
boulevard terwijl de geur van zonnebrandcrème de zintuigen prikkelt
Het zijn alledaagse badplaatstaferelen tijdens een droge en zonnige zomer.![]()
posetje post is 1 keer normaal weet dat moeilijk is voor jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben ook net wakker,heerlijk geslapen.quote:Op maandag 7 september 2020 02:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ben net wakker eigenlijk, uur of 8 wel pitten denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer zonder mij he😭quote:Op maandag 7 september 2020 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook net wakker,heerlijk geslapen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij was aan het werk leave.quote:Op maandag 7 september 2020 02:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weer zonder mij he😭“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hequote:Op maandag 7 september 2020 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook net wakker,heerlijk geslapen.![]()
Ja 😢😭quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik ga maar slapen succes met punten en de dt.. ferrous als je mij inhaal morgen billen koek😝😎Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt wel,kan er wel weer even tegen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten askimquote:Op maandag 7 september 2020 02:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel,kan er wel weer even tegen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zou niet durven jac. Trustuquote:Op maandag 7 september 2020 02:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ga maar slapen succes met punten en de dt.. ferrous als je mij inhaal morgen billen koek😝😎![]()
Waarom heb je zo'n ritme dat je nu al 8 uur geslapen hebt?quote:Op maandag 7 september 2020 02:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ben net wakker eigenlijk, uur of 8 wel pitten denk ikOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker slipe birtanem.quote:
have a nice timeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat kwam zo uit, lag er vroeg bezopen inquote:Op maandag 7 september 2020 02:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n ritme dat je nu al 8 uur geslapen hebt?![]()
![]()
😳quote:Op maandag 7 september 2020 02:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat kwam zo uit, lag er vroeg bezopen inFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
❤❤💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 253 / 1312
2. mario390 / 189 / 720
3. Maanvis / 182 / 519
4. kree / 150 / 622
5. Mrsloveable / 142 / 969
6. Superbadeendje / 124 / 972
7. Dotteke / 113 / 1293
8. Jacquelinehasselbaink / 111 / 1712
9. ToT / 95 / 1488
10. aloa / 88 / 1247
11. Schakeltopia / 88 / 1379
12. Ferrous / 85 / 425
13. Flory / 83 / 219
14. engine / 81 / 146
15. devzero / 77 / 395
16. murp / 75 / 12
17. jerney / 73 / 611
18. Rob / 66 / 346
19. Jippie / 59 / 699
20. maily / 56 / 612SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
21. DerRabbit / 51 / 229
22. Grrrrrrrr / 48 / 167
23. Kopjechino / 37 / 119
24. Nikonlover / 33 / 799
25. Gizmogirl28 / 32 / 371
26. shiitake / 29 / 195
27. mazaru / 26 / 379
28. DJMO / 26 / 140
29. Dr.Mikey / 25 / 129
30. hemarookworst / 22 / 129
31. Paul / 22 / 619
32. Punkman / 19 / 108
33. Nattekat / 15 / 42
34. Moonlight / 15 / 472
35. possetje / 14 / 69
36. ieniminimuis / 13 / 54
37. Deisyy / 12 / 221
38. gebrokenglas / 11 / 70
39. puzziepie / 9 / 125
40. mootie / 9 / 108
41. Bos81 / 8 / 54
42. moemoe / 8 / 33
43. Soury / 7 / 77
44. Dven / 6 / 60
45. vosss / 5 / 33
46. Michael_88 / 5 / 17
47. Ghostbuster / 5 / 7
48. UitStraling / 4 / 9
49. Amarantha / 4 / 17
50. sp3c / 3 / 13
51. SuperwormJim / 3 / 16
52. phoenyx / 3 / 7
53. Stoorzendert / 3 / 171
54. Koen66 / 2 / 53
55. Charrell / 1 / 40
56. Gast_op_Afstand_GOA / 1 / 23
57. SoS87 / 1 / 2
58. madam-april / 0 / 7
59. skysherrif / 0 / 1
60. DABAMaster / 0 / 1
61. noodgang / 0 / 2
62. JustinK / 0 / 1
63. Nizno / 0 / 29
64. Solotovski / 0 / 1
65. jameshond7 / 0 / 2
66. m1st1g / 0 / 5
67. RickoKun / 0 / 3
68. sjampoeh / 0 / 6
69. bondage / 0 / 1
70. HardSwaffel / 0 / 1
71. FlippingCoin / 0 / 11
72. stokj / 0 / 30
73. Rozevla / 0 / 40
74. Socios / 0 / 2
75. Kimjungun / 0 / 1![]()
Dat kan beter @possetje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
heb deze vrijdag nacht om 2 gemaakt maar kon er niet lang van genieten want mn buurman begon te etterren, nu is het zondag en,.......![]()
Deze moet ik even opslaan,kon hem net niet vinden.quote:Op maandag 7 september 2020 02:34 schreef possetje het volgende:
[..]
heb deze vrijdag nacht om 2 gemaakt maar kon er niet lang van genieten want mn buurman begon te etterren, nu is het zondag en,.......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
X files?quote:Op maandag 7 september 2020 02:37 schreef possetje het volgende:
heeft wel iets weg voor in een mooie spanende speelfilm hey kwa sound![]()
Ik vind het iets sferisch hebben.quote:Op maandag 7 september 2020 02:37 schreef possetje het volgende:
heeft wel iets weg voor in een mooie spanende speelfilm hey kwa sound“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja voor in een oula ofzoquote:Op maandag 7 september 2020 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het iets sferisch hebben.![]()
Voor iedereen die de komende week van zijn/haar eetlust af wil, hier is een ode aan de enige echte Braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 02:41 schreef DerRabbit het volgende:
Voor iedereen die de komende week van zijn/haar eetlust af wil, hier is een ode aan de enige echte Braddie
Doe dan maar een frikandeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Of een vlaai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast wel ergens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duur zijn ze zeker niet.quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zijn echt lekker hoor, heb je gelijk voor 3 dagen genoeg gegeten voor weinig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag niet over hem praten. Dan krijg je een banquote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?![]()
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?![]()
Yep.quote:Op maandag 7 september 2020 02:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flesjes waterquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.![]()
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.quote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan hopen op regen toch?
[..]
Leuk toch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullenquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.
Gone...![]()
Klopt, die jongen doet zijn bestquote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.![]()
![]()
En lang zonder water?quote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullen
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook niet handig, gelukkig nog geen winter!quote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.
Hele dag geen water hier, tot een uur of vijfGone...![]()
Is nog te overzien, ik heb wel eens 3 dagen zonder kachel gezeten en vroor 10 gr. Das minderquote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.![]()
Lees mijn onderschrift even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hebben wij vroeger ook wel gehad,dat is echt bikkelen.quote:Op maandag 7 september 2020 02:55 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is nog te overzien, ik heb wel eens 3 dagen zonder kachel gezeten en vroor 10 gr. Das minder“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In de kolenkacheltijd met bloemen op de ramenquote:Op maandag 7 september 2020 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hebben wij vroeger ook wel gehad,dat is echt bikkelen.![]()
![]()
Die ijsbloemen op de ramen ken ik,en alle leidingen bevroren.quote:Op maandag 7 september 2020 02:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
In de kolenkacheltijd met bloemen op de ramen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja was zo in de jaren 60.mijn PA trok per ongeluk te hard aan het gietijzeren deurtje en knak. Je had zoveel verschillende kolenkachels. 3 dagen zoeken naar zo een klote deurtje toenquote:Op maandag 7 september 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ijsbloemen op de ramen ken ik,en alle leidingen bevroren.![]()
![]()
Die ellende kwam bij de dooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flinke ellende inderdaadquote:![]()
Thuis gelukkig nooit gehad, wel op het werk.
Toen hadden we nog echte winters *snik*Gone...![]()
Drama iddquote:Op maandag 7 september 2020 03:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Flinke ellende inderdaad![]()
Thuis gelukkig nooit gehad, wel op het werk.
Toen hadden we nog echte winters *snik*![]()
Bij ons was het ergste in de stallen,kon je 40 waterbakjes weer opnieuw aansluiten.quote:Op maandag 7 september 2020 03:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klopt, overal spoot water uit. Ontdooien met een acculader bij ons“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeetje, ja daar kan je niks tegen doen. Aftappen gaat ook niet, want dan staan de koeien droogquote:Op maandag 7 september 2020 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons was het ergste in de stallen,kon je 40 waterbakjes weer opnieuw aansluiten.![]()
Paarden.quote:Op maandag 7 september 2020 03:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jeetje, ja daar kan je niks tegen doen. Aftappen gaat ook niet, want dan staan de koeien droog
In de loop der jaren hebben we er dingen op gevonden,kunstof leidingen,een warmtedraad naar de stal toe bijv.quote:
Dat scheelde wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, nu allemaal moderne spullen. Vroeger was het niet andersquote:Op maandag 7 september 2020 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de loop der jaren hebben we er dingen op gevonden,kunstof leidingen,een warmtedraad naar de stal toe bijv.
Dat scheelde wel.![]()
Lang geleden dat we zulke strenge winters hadden![]()
1 keer gehad thuis dat het mechanisme vd elektrische rolluiken was vastgevroren.
Was toen best blij dat de voordeur geen rolluik had, kon er in elk geval uit!
Gone...![]()
Liepen we met emmertjes water te sjouwen.quote:Op maandag 7 september 2020 03:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, nu allemaal moderne spullen. Vroeger was het niet anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt zwaar leven die boeren en houders vroeger hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liepen we met emmertjes water te sjouwen.![]()
Anders zit je mooi opgesloten.quote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef Flory het volgende:
1 keer gehad thuis dat het mechanisme vd elektrische rolluiken was vastgevroren.
Was toen best blij dat de voordeur geen rolluik had, kon er in elk geval uit!
Das idd ook watquote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef Flory het volgende:
Was toen best blij dat de voordeur geen rolluik had, kon er in elk geval uit!![]()
Ja precies!quote:Op maandag 7 september 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Anders zit je mooi opgesloten.![]()
Dat vergeet ik nooit meer, zie best vaak huizen met overal rolluiken, nou nooit voor mij![]()
Gone...![]()
heb nog maar uit verveling een liedje gemaakt
haha dioe ik best vaak uit verveling dan maar gaan werken aan een liedje![]()
Ok gaafquote:Op maandag 7 september 2020 03:24 schreef possetje het volgende:
heb nog maar uit verveling een liedje gemaakt
haha dioe ik best vaak uit verveling dan maar gaan werken aan een liedje![]()
Wacht dan ff 10 min?quote:Op maandag 7 september 2020 03:26 schreef Flory het volgende:
Nou heren, ik ga toch maar een poging doen om te slapen![]()
Succes bij de dt!![]()
Doe even mee.quote:Op maandag 7 september 2020 03:26 schreef Flory het volgende:
Succes bij de dt!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan zomaar gebeurenquote:Op maandag 7 september 2020 03:26 schreef Flory het volgende:
Succes bij de dt!![]()
![]()
Ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee joh, doen jullie nou maar
Ben hier niet voor de puntjes, al is het soms best wel leuk om mee te doen haha.
Slapies doen![]()
Gone...![]()
U is vroeg vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes Haags.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het wel spannend.
Ik deed gisternacht 1 post en had hem.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 04:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed gisternacht 1 post en had hem.
Zonder wrijving geen glans![]()
Feli Possetje.
Wel hoorquote:Op maandag 7 september 2020 04:03 schreef possetje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/EntoBreed/
iemand al trek?![]()
Neequote:Op maandag 7 september 2020 04:03 schreef possetje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/EntoBreed/
iemand al trek?Zonder wrijving geen glans![]()
Meer zin in koffie.
Ook lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gadverquote:Op maandag 7 september 2020 04:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Karnemelk met een beetje limo erin.Zonder wrijving geen glans![]()
Jaaah.quote:Op maandag 7 september 2020 04:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Karnemelk met een beetje limo erin.
4“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: