quote:
Vast wel ergens.quote:
Duur zijn ze zeker niet.quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zijn echt lekker hoor, heb je gelijk voor 3 dagen genoeg gegeten voor weinig
Je mag niet over hem praten. Dan krijg je een banquote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?
Yep.quote:Op maandag 7 september 2020 02:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.quote:
Flesjes waterquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.quote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan hopen op regen toch?
[..]
Leuk toch
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullenquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.
Klopt, die jongen doet zijn bestquote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.
En lang zonder water?quote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullen
Ook niet handig, gelukkig nog geen winter!quote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.
Is nog te overzien, ik heb wel eens 3 dagen zonder kachel gezeten en vroor 10 gr. Das minderquote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.
Lees mijn onderschrift even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |