quote:
Vast wel ergens.quote:
Duur zijn ze zeker niet.quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zijn echt lekker hoor, heb je gelijk voor 3 dagen genoeg gegeten voor weinig
Je mag niet over hem praten. Dan krijg je een banquote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?quote:Op maandag 7 september 2020 02:48 schreef possetje het volgende:
braddy lijkt mij wel aardig maar veel mensen op fok schelden erg naar tegen hem?
Yep.quote:Op maandag 7 september 2020 02:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh is dat die jongen die live muziek maakt op aanvraag?
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.quote:
Flesjes waterquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.quote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan hopen op regen toch?
[..]
Leuk toch
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullenquote:Op maandag 7 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het goed om wat achter de hand te hebben.
Klopt, die jongen doet zijn bestquote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb weleens naar zijn stream gekeken,was zeker wel leuk.
En lang zonder water?quote:Op maandag 7 september 2020 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja daarom, mijn lief zegt steeds dat hij water moet vullen
Ook niet handig, gelukkig nog geen winter!quote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.
Is nog te overzien, ik heb wel eens 3 dagen zonder kachel gezeten en vroor 10 gr. Das minderquote:Op maandag 7 september 2020 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En lang zonder water?
Wij hebben binnenkort een dag geen warm water en geen verwarming.
Lees mijn onderschrift even.quote:
Dat hebben wij vroeger ook wel gehad,dat is echt bikkelen.quote:Op maandag 7 september 2020 02:55 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is nog te overzien, ik heb wel eens 3 dagen zonder kachel gezeten en vroor 10 gr. Das minder
In de kolenkacheltijd met bloemen op de ramenquote:Op maandag 7 september 2020 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hebben wij vroeger ook wel gehad,dat is echt bikkelen.
Die ijsbloemen op de ramen ken ik,en alle leidingen bevroren.quote:Op maandag 7 september 2020 02:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
In de kolenkacheltijd met bloemen op de ramen
Ja was zo in de jaren 60.mijn PA trok per ongeluk te hard aan het gietijzeren deurtje en knak. Je had zoveel verschillende kolenkachels. 3 dagen zoeken naar zo een klote deurtje toenquote:Op maandag 7 september 2020 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ijsbloemen op de ramen ken ik,en alle leidingen bevroren.
Die ellende kwam bij de dooi.quote:
Flinke ellende inderdaadquote:
Drama iddquote:Op maandag 7 september 2020 03:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Flinke ellende inderdaad![]()
Thuis gelukkig nooit gehad, wel op het werk.
Toen hadden we nog echte winters *snik*
Bij ons was het ergste in de stallen,kon je 40 waterbakjes weer opnieuw aansluiten.quote:Op maandag 7 september 2020 03:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klopt, overal spoot water uit. Ontdooien met een acculader bij ons
Jeetje, ja daar kan je niks tegen doen. Aftappen gaat ook niet, want dan staan de koeien droogquote:Op maandag 7 september 2020 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons was het ergste in de stallen,kon je 40 waterbakjes weer opnieuw aansluiten.
Paarden.quote:Op maandag 7 september 2020 03:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jeetje, ja daar kan je niks tegen doen. Aftappen gaat ook niet, want dan staan de koeien droog
In de loop der jaren hebben we er dingen op gevonden,kunstof leidingen,een warmtedraad naar de stal toe bijv.quote:
Ja, nu allemaal moderne spullen. Vroeger was het niet andersquote:Op maandag 7 september 2020 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de loop der jaren hebben we er dingen op gevonden,kunstof leidingen,een warmtedraad naar de stal toe bijv.
Dat scheelde wel.
Liepen we met emmertjes water te sjouwen.quote:Op maandag 7 september 2020 03:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, nu allemaal moderne spullen. Vroeger was het niet anders
Echt zwaar leven die boeren en houders vroeger hoor.quote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liepen we met emmertjes water te sjouwen.
Anders zit je mooi opgesloten.quote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef Flory het volgende:
Lang geleden dat we zulke strenge winters hadden![]()
1 keer gehad thuis dat het mechanisme vd elektrische rolluiken was vastgevroren.
Was toen best blij dat de voordeur geen rolluik had, kon er in elk geval uit!
Das idd ook watquote:Op maandag 7 september 2020 03:18 schreef Flory het volgende:
Lang geleden dat we zulke strenge winters hadden![]()
1 keer gehad thuis dat het mechanisme vd elektrische rolluiken was vastgevroren.
Was toen best blij dat de voordeur geen rolluik had, kon er in elk geval uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |