SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
/ Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Als Quintana er op de top bij had gezeten had Hirschi sowieso gewonnen. Hij had ook wel echt pech met het verloop op het eind.quote:Op zondag 6 september 2020 22:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is wel makkelijk praten. Als je 35 sec op 6 km hebt ga je niet wachten, helemaal met een redelijk kans dat er dan opeens 12 man aansluiten.
Het geld zat in de fiets zo te zien 😂. Maar als je 3 weken achter je fietsende zoon aan reist, dan kan er ook wel eens een tenuetje in de was zitten natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2020 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Geen geld voor een Subweb-broekje? Rabobank, dat kan echt niet.
Wist je trouwens dat die 37 is? Ze heeft een kop alsof ze al oma is van 7 kleinkinderenquote:Op zondag 6 september 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Kirsten fucking Wild heeft ineens het warm water uitgevonden hoor. Sssjonge wat weer een onzin allemaal. Weg ermee.
Zou der na een paar borrels waarschijnlijk nog wel opduiken.quote:
Dan vond ik Deze nacht van Thijs Boontjes nog leuker.quote:
Hoogstens voor de miems.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Had Erwin Nijboer er wel bij verwachtquote:Op maandag 7 september 2020 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Thomas Dekker, Hennie Kuiper en Diana Kuip vanavond.
zeker jammer van dat jasje liever strak truitjequote:
ze zit er niet voor de inhoud. geluid op mute and lekker kijkuhquote:
Dat was met De Jonghquote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
thomas vergeet de blessure aan zijn rechterhand vanwege al het rukken met micheal
Dionne Dianaquote:
Hele top 10 naar huis.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Iedereen besmet allemaal eruit
Kuiper ziet het ook nog zitten dus hij zal wel 2e wordenquote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij de NOS denken ze dat Tom de tour nog wint.
Schijnt ook iets op een duikplank te kunnenquote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Roglic, is hij altijd al wielrenner geweest?
Is als skischans spinger begonnenquote:Op maandag 7 september 2020 22:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Roglic, is hij altijd al wielrenner geweest?
Ja maar zijn geheim.quote:Op maandag 7 september 2020 22:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn eigenlijk alle opnamelocaties al bekend?
Nee partijbijeenkomst FVD met een zogezegd veiligheidsprobleem. Maar zal wel loslopen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef ddx het volgende:
Eh ok, is er een ramp gebeurd ofzo waar we iets van moeten meekrijgen in die paar seconde ?
Het illustere duo in ere hersteld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:07 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm reünie @:Koffieplanter
Mongooltje Jody de snuivertquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Die nieuwe coupe van Jody kan echt niet.
Nou ja fantastischquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
Wel mooi dat ze contact hebben gehad inmiddels
Erg saai ook.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Roxane lijkt me een vervelend persoon.
En een ouwe kop voor d'r leeftijd (33)quote:
De rebusquote:Op woensdag 9 september 2020 09:30 schreef JohnDDD het volgende:
Vond het gisteren wel een prima uitzending trouwens met wel interessante discussie.
Wel is die rebus me elke keer een doorn in het oog. Waarom die domme rebus elke keer discussies moet afkappen en belangrijker dan wat dan ook lijkt, is me niet duidelijk. Ook wordt daar door Dione zelf en andere aanwezigen constant nogal lacherig over gedaan. Zo van "ohh het is weer tijd voor die domme rebus maar dat mogen we niet zeggen dat die dom is want de leiding van de NOS wil hem zo graag in het programma"
Ach ik erger me ook gewoon een Dione die gewoon niet écht verstand van zaken heeftquote:Op woensdag 9 september 2020 09:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
De rebus
Zo vervelend is die toch niet? En het is best kort ook. Anders zou hetzelfde gesprek afgekapt worden met de mededeling "We moeten naar de dag van morgen"
Dat is dan wel weer een terechte klachtquote:Op woensdag 9 september 2020 09:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ach ik erger me ook gewoon een Dione die gewoon niet écht verstand van zaken heeft
Bij de eerste shots dacht ik even dat het Jenny Douwes was.quote:Op woensdag 9 september 2020 09:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En een ouwe kop voor d'r leeftijd (33)
Dan krijgen we Rob harmeling ws ook nog een keerquote:Op woensdag 9 september 2020 15:57 schreef Pino112 het volgende:
De altijd onvermijdelijke Henk Lubberding vanavond.
Nederlands beste spinter.quote:
En Peter Winnen natuurlijk. De dorpspastoor die alle deuren open trapt en nog een stuk tekst gaat voorlezen of zingen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Dan krijgen we Rob harmeling ws ook nog een keer
Henk met z'n matjequote:Op woensdag 9 september 2020 15:57 schreef Pino112 het volgende:
De altijd onvermijdelijke Henk Lubberding vanavond.
Ligtlee was ook tijdens haar carrière een tank (90 kilo schoon aan de haak)quote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Flinke dame geworden
Nog altijd regerend Olympisch Kampioen zelfs!quote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Dit was ooit olympisch kampioen. Jammer.
Toen was het niet veel anders hèquote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Mag hopen dat ons Herbert dan weer is hersteld.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:36 schreef Jason22 het volgende:
Over 2 maanden mogen we alweer genieten van Erik van Dijk bij het schaatsen!
Wel beduidend minder.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen was het niet veel anders hè
Nog steeds regerend kampioen hequote:Op woensdag 9 september 2020 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt Jasonquote:Op woensdag 9 september 2020 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog steeds regerend kampioen he
Juist met zo’n snelheid is dat veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lekker boeien als je zo'n selfiestick omver rijdt. Met die snelheid maakt dat niet uit
quote:Op woensdag 9 september 2020 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Lekker boeien als je zo'n selfiestick omver rijdt. Met die snelheid maakt dat niet uit
Heeft die helm nog ergens nut voorquote:Op woensdag 9 september 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist met zo’n snelheid is dat veel gevaarlijker.
Kaal van voren behaard van achterquote:Op woensdag 9 september 2020 21:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Henk met zijn vieze mat zit er weer hoor
Bedankt.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Abandy kon er toen toch al niets meer van?
Ziedend.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef littlemindy het volgende:
Iedereen die hier k*t opmerkingen maakt over Ligtlee moet de serie "Meer dan Goud" maar eens kijken.
Respect voor die vrouw en wat ze bereikt heeft met alle shit die ze over zich heen kreeg.
Videoland? Netflix? Kijk.nl? Viva.nl? Weightwatchers.nl?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef littlemindy het volgende:
Iedereen die hier k*t opmerkingen maakt over Ligtlee moet de serie "Meer dan Goud" maar eens kijken.
Respect voor die vrouw en wat ze bereikt heeft met alle shit die ze over zich heen kreeg.
Maak je niet dikquote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef littlemindy het volgende:
NPO start denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Videoland? Netflix? Kijk.nl? Viva.nl? Weightwatchers.nl?
Welke hype?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen we gewoon stoppen met de Cees bol hype
Alleen bij de NOS. Dagelijks. Alsof het Jeroen Blijlevens is.quote:
Henk lijkt op de Cryptkeeper.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:55 schreef RipCity het volgende:
Die man moet iets met zn haar doen. Dit kan echt niet..
Maar kaal staat m denk ik ook niet.
Of woont die in Den Haag?
Vond dat een matige uitzending eerlijk gezegd. Begrijp niet dat als je topsporter bent,je zo'n lichaam hebt.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:50 schreef littlemindy het volgende:
Nootjes eten.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:00 schreef Szura het volgende:
Goeie monologen van Henk, wat doet Elis er eigenlijk
ja 2 seconden toen zij het frame krakquote:
Daar weet jij alles van.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien stond jouw mond vaak genoeg open.
Vingertje in keel-genot.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Ze had aan Van Moorsel wel wat tips kunnen vragen hoe je moet afvallen.
Waarschijnlijk hoopte ze op zo’n chocolademedaljequote:Op woensdag 9 september 2020 22:08 schreef Mansjester het volgende:
Zal ze die medalje ook hebben opgegeten?
Neukt die ook zoveel ja?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voigt was wel een beetje de De Gendt van die tijd.
Waanbeelden genotquote:
Vanavond is Rob te gast.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Dan krijgen we Rob harmeling ws ook nog een keer
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas niet; dat waren memorabele uitzendingen.
Ja, wist ik veel dat die kon fietsen. Die ken ik alleen van Bottas.quote:
Ik ken dat mens ook niet hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje. Alsof iemand die kent
Owh heeft ie het zwemmertje de deur gewezen?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat die kon fietsen. Die ken ik alleen van Bottas.
Die mag inderdaad niet meer aan zijn pikkarainen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh heeft ie het zwemmertje de deur gewezen?
Zou toch zeggen meer Pwie ?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Pwie de dome? Ik dacht dat je dat uitspreekt als Puij. Details.
Mjah Fransen op YT zeggen dat ook ja. Herinner me toen ik daar jaren geleden op vakantie was dat ik het anders hoorde.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Zou toch zeggen meer Pwie ?
https://nl.forvo.com/word/puy-de-d%C3%B4me/
Frankrijk heeft zoveel dialecten dat er niet 1 soort frans is natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah Fransen op YT zeggen dat ook ja. Herinner me toen ik daar jaren geleden op vakantie was dat ik het anders hoorde.
Hij spreekt het precies zo uit als Thomas Dekker. Podjakarquote:Op donderdag 10 september 2020 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Boogerd heeft de naam Pogacar nog geen enkele keer goed uitgesproken he?
Iebiewzaquote:Op donderdag 10 september 2020 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij spreekt het precies zo uit als Thomas Dekker. Podjakar
Colombia-Colombineequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:44 schreef Szura het volgende:
Ik word zo moe van die schijtlollige samenvattingen van die Erik van Dijk, opbokken gek
De Rijk denk ik. De man van Juf Annemiek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de jongen die het shirt aangooit Robbert heet?
Echt, waarom moet het altijd zo semi-grappigquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:46 schreef Szura het volgende:
Van de val naar chateau de val
SlovEen en twee
Gvd wat een lamzak
Inderdaad. Ik zie ze dit soort kut samenvattingen niet maken straks met de Giro.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Echt, waarom moet het altijd zo semi-grappig. We zitten gewoon naar serieuze sport te kijken.
Ze proberen het hip en flitsend te maken met allerlei ongein zoals flashbacks, woordgrapjes en overdreven praten. Doet kansloos aanquote:Op zaterdag 12 september 2020 08:04 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie ze dit soort kut samenvattingen niet maken straks met de Giro.
Annouk. Juf Annouk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Rijk denk ik. De man van Juf Annemiek.
Zeker weten...dat was een heerlijke cultshowquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:34 schreef RipCity het volgende:
Tour du Jour wordt wel gemist.. Iets luchtiger ipv doen alsof het alleen maar van die zware onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |