Nopequote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat die domme banden regel was afgeschaft?
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.quote:
zelfs met drie banden wint merc nogquote:Op zondag 6 september 2020 16:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denken dat dat onmogelijk is.
Mercedes is dominant, maar kan ook ploffen (het gemekker van Bottas nu al vergeten?).
quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.
Is dat zo?quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.
Mercedes wil wat aan de wagen van Bottas aanpassen. Zijn in overleg met FIA of dat mag.quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk komen Bottas en Verstappen op het podium. Dat is goed voor kampioenschap.
Moet ik ook op het belletje klikken?quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Als jullie het eens zijn met de straf voor Ham mogen jullie deze post liken.
En jij denkt dat het nog spannend wordt voor Plek 1 in het WK? Hahahaahahahquote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk komen Bottas en Verstappen op het podium. Dat is goed voor kampioenschap.
Racisten zijn het!!quote:
Jij snapt niks van het WKquote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En jij denkt dat het nog spannend wordt voor Plek 1 in het WK? Hahahaahahah
Monaco 2013quote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik dacht dat ze tegenwoordig niet meer aan de wagen mochten sleutelen nog banden mochten wisselen gedurende een rode vlagDat werd toch aangepast na Canada 2011.
Op 1,5 meter?quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef ondeugend het volgende:
Angela heeft Lewis geholpen met plassen!
Uhm, hij had zelf een slechte start?quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
McLaren keihard genaaid, Verstappen keihard genaaid. Echt geweldig
Een kleiner verschil maakt het wel degelijk spannender.quote:Op zondag 6 september 2020 16:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En jij denkt dat het nog spannend wordt voor Plek 1 in het WK? Hahahaahahah
Hoezo Verstappen genaaid?quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef Nattekat het volgende:
McLaren keihard genaaid, Verstappen keihard genaaid. Echt geweldig
Ben al 45 minuten gewoon naar de Tour aan het kijken via Ziggy Goquote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef raptorix het volgende:
Ziggo er nog steeds uit![]()
![]()
![]()
Gelukkig stream van mede fokker gekregen die het netjes doet.
Hij lag nog steeds een flink aantal plekken naar voor. Er zijn 7 man die een gratis bandenwissel krijgen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Uhm, hij had zelf een slechte start?
In d’r kont waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef ondeugend het volgende:
Angela heeft Lewis geholpen met plassen!
Wat zit iedereen toch met max vandaag?quote:Op zondag 6 september 2020 16:08 schreef VacaLoca het volgende:
Max van iedereen meeste plaatsen verloren gok ik
Juist. Was nog aan het twijfelenquote:
Ja, er rijden zat andere Nederlanders mee. Daar besteden ze nooit aandacht aan.quote:Op zondag 6 september 2020 16:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch met max vandaag?
All in the game. Dan had ie beter moeten starten, had ie verder vooraan gereden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij lag nog steeds een flink aantal plekken naar voor. Er zijn 7 man die een gratis bandenwissel krijgen.
Is dit zo??quote:Op zondag 6 september 2020 16:10 schreef Libris het volgende:
[..]
Maar ze mogen alleen like-for-like banden vervangen? Soft door Soft, Medium door Medium?
Bedankt voor dit idee. Ik namelijk wel.quote:Op zondag 6 september 2020 16:10 schreef potjecreme het volgende:
Ai ik kan net niet snel een ijsje halen.
Hij maakte zelf de fout om binnen te komen.quote:
Zijn team vermoed ikquote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij maakte zelf de fout om binnen te komen.
Kijk even waar Sainz nu ligt. Die had nu 1e kunnen zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
All in the game. Dan had ie beter moeten starten, had ie verder vooraan gereden.
Ze zit aan ehhh in zijn bubbelquote:
Op call neem ik aanquote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij maakte zelf de fout om binnen te komen.
Echt een belachelijke regel, ongelofelijk dat dat niet verboden is.quote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, mogen wel andere banden zijn, lucky voor stroll
Omdat daar 1 grote orgie gaande is.quote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom niet gewoon naar de studio, ipv Olav de boel laten vol lullen
Daarna pas.quote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef Tinos85 het volgende:
Mogen Hamilton en Gio naar binnen terwijl de safetycar er nog rijdt of telt de herstart pas als die binnen is?
dat laatste. Binnen 3 ronden nadat de SC binnen is gekomenquote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef Tinos85 het volgende:
Mogen Hamilton en Gio naar binnen terwijl de safetycar er nog rijdt of telt de herstart pas als die binnen is?
Oh.. ik dacht het barmeisje.quote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat daar 1 grote orgie gaande is.
Van Gameren wordt door de rest finaal uit elkaar getrokken.
Dit dus. Ik snapte al niet waar die snelle pit van Bottas vandaan kwam.quote:Op zondag 6 september 2020 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het treuzelen van Norris zorgde dus voor de plekken winst van Bottas omdat hij de snelste route naar zijn team had en de rest achter Norris moest wachten
Ze mogen banden wisselen onder rood.quote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef SiGNe het volgende:
Stroll moet nog pitten, die ging niet bij de safety car
Precies, daarom hoopte ik ook op een straf voor Norris. Niet dat ik het hem gun, maar dit was andere coureurs naaien.quote:Op zondag 6 september 2020 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het treuzelen van Norris zorgde dus voor de plekken winst van Bottas omdat hij de snelste route naar zijn team had en de rest achter Norris moest wachten
Omdat ik liever een lege pitstraat zie dan Rob kampsjaakquote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar zit Coronelquote:Op zondag 6 september 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Thanksquote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat laatste. Binnen 3 ronden nadat de SC binnen is gekomen
Smerigquote:Op zondag 6 september 2020 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Kreupele broertje is daar behendiger in.quote:Op zondag 6 september 2020 16:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Vrouwtje moet even ze haar in een knotje doen hoor
Mercedes mag daar ook wel een keer voor gestraft worden in het vervolg.quote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, daarom hoopte ik ook op een straf voor Norris. Niet dat ik het hem gun, maar dit was andere coureurs naaien.
Terecht.quote:
Volgens de comms wel.quote:
Schijt aan Verstappen deze race.quote:Op zondag 6 september 2020 16:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kut voor Verstappen met Ocon erachter.
Latifi train de eerste ronde voor Max.quote:Op zondag 6 september 2020 16:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kut voor Verstappen met Ocon erachter.
/Carequote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tom Dumoulin op een minuut vd kopgroep.
Kunnen ze nog een keer knielen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:16 schreef Zorro het volgende:
Had ik het toch goed onthouden, staande start
Maar telt dat dan ook als officiele bandenwissel?quote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze mogen banden wisselen onder rood.
Standing startquote:Op zondag 6 september 2020 16:15 schreef Gezicht het volgende:
Maar wordt dit een staande start of een SC start?
Ja. Echt ongelofelijk triest.quote:Op zondag 6 september 2020 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar telt dat dan ook als officiele bandenwissel?
Dan heeft die wel heel erg mazzel, niet alleen een pitstop met "korting" zoals bij een safety car maar een geheel gratis pitstop..
Ja. Is al heel lang zo.quote:Op zondag 6 september 2020 16:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar telt dat dan ook als officiele bandenwissel?
Dan heeft die wel heel erg mazzel, niet alleen een pitstop met "korting" zoals bij een safety car maar een geheel gratis pitstop..
Taktische foutquote:Op zondag 6 september 2020 16:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tom Dumoulin op een minuut vd kopgroep.
Matige start, nu genaaid door heel slecht getimede SC en rood.quote:Op zondag 6 september 2020 16:17 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft verstappen gedaan?? Kom net thuis, dacht monza zal wel niet intressant zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |