Nopequote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat die domme banden regel was afgeschaft?
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.quote:
zelfs met drie banden wint merc nogquote:Op zondag 6 september 2020 16:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denken dat dat onmogelijk is.
Mercedes is dominant, maar kan ook ploffen (het gemekker van Bottas nu al vergeten?).
quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.
Is dat zo?quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je ziet nu Jo Bauer van de FIA bij Mercedes staan, het mag alleen als er schade is en ze het vervangen door een identiek onderdeel, en er moet toestemming zijn van de FIA.
Mercedes wil wat aan de wagen van Bottas aanpassen. Zijn in overleg met FIA of dat mag.quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk komen Bottas en Verstappen op het podium. Dat is goed voor kampioenschap.
Moet ik ook op het belletje klikken?quote:Op zondag 6 september 2020 16:06 schreef Zipportal het volgende:
Als jullie het eens zijn met de straf voor Ham mogen jullie deze post liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |