Ja alleen na het lange rechte stukquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:37 schreef YourCaptor het volgende:
Amper inhaalmogelijkheden zo te zien. Meh.
Met behulp van DRS.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:40 schreef Zorro het volgende:
Alle inhaalacties op of aan het eind van het rechte stuk zo te zien
Yep, ik ook. Mooie baan, maar voor auto-racen dus minder geschiktquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:41 schreef Zorro het volgende:
Ik was er al bang voor. Het is een veel te vloeiend circuit. Vast leuk om op te rijden, maar inhalen wordt dan lastig. Uitremmen kan niet want er wordt nauwelijks geremd.
Je loopt achterquote:
Haalt ie nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:57 schreef Starflyer het volgende:
Piastri P11, nog één plek van pole voor morgen.
Dit. Dat had Hughes slimmer moeten doen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:02 schreef Zorro het volgende:
Je wil als je de laatste ronde ingaat dus op P2 zitten als je in gevecht bent.
Ja een dood beest of zoeits dacht ik te zienquote:
Dat dacht ik ook te zien gelukkig reed er niemand overheenquote:
quote:
Leek er wel op jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja een dood beest of zoeits dacht ik te zien
Nou ja, het zal niet zomaar ineens daar dood zijn neergevallen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te zien gelukkig reed er niemand overheen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, het zal niet zomaar ineens daar dood zijn neergevallen.
Net op tijd voor het podium. Ook leuk. Denk ik.quote:
Je moet wel opletten!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net op tijd voor het podium. Ook leuk. Denk ik.
Ja dat gaat dus mis!!!quote:
klopt. Daar heeft hij de zege laten liggenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:05 schreef VacaLoca het volgende:
Hughes had een ronde moeten wachten.
Iig duidelijk geworden dat inhalen alleen in T1 gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |