SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te verwarren met palo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Zo ik post ook eens wat zeg, meteen LaPo!
Misschien dat de WIDM kandidaten dat aan zouden kunnen zien voor een Italiaanse naam.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet te verwarren met palo.
Of geef ik je nu een stok om mee te slaan?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet te verwarren met palo.
Of geef ik je nu een stok om mee te slaan?
Rodrigo, Pedro, Pablo, José, Alejandro, Strani.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat de WIDM kandidaten dat aan zouden kunnen zien voor een Italiaanse naam.
Ja vreemd om jou te zien posten!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Zo ik post ook eens wat zeg, meteen LaPo!
Hij verlaat zijn post zelden of nooit!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vreemd om jou te zien posten!
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vreemd om jou te zien posten!
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!
Nog ónder de vijfde plekquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!
Doe ik ook niet meer zo vaak aan mee. Heb een ander ritme inmiddelsquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat niet meer meedoen aan de nachtbagger ook wel scheelt qua posts.
Rodrigo gebruiken ze dan nog wel in Italië, daar is ook geen Italiaans alternatief voor. Maar die Pedro en Alejandro waren wel genant ja. En Strani is eigenlijk meer Italiaans dan Spaansquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Rodrigo, Pedro, Pablo, José, Alejandro, Strani.
En dan tóch die eerste plek steeds weer!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer zo vaak aan mee. Heb een ander ritme inmiddels
Maar kom je Mario en Luigi nou echt vaak tegen in Italië of komt dat alleen maar door de gelijknamige spelserie dat we dat denken?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodrigo gebruiken ze dan nog wel in Italië, daar is ook geen Italiaans alternatief voor. Maar die Pedro en Alejandro waren wel genant ja. En Strani is eigenlijk meer Italiaans dan Spaans
Dan sta je nog flink hoger dan ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!
Altijd lastigquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde m'n punten in de app in gaan zetten maar ik heb gewoon echt 0,0 geen idee op wie ik mijn punten in moet zetten
Jazeker! Ik blijf inderdaad niet te lang meer wakker.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |