quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Zorro het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik het al gezegd had maar eeeeh....
En ook niet heel snelquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Newone82 het volgende:
Renault power. Snel maar onbetrouwbaar
Sarcasme is nog wat te hoog gegrepen voor je, merk ik.quote:
Klopt. Deze auto's zijn bloedsnel, maar ik heb liever dat ze drie seconden per ronde langzamer zijn, maar dat de show beter is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:47 schreef Dauthi het volgende:
Max zegt weer eens waar het op staat, in tegenstelling tot Lewis die Pirelli de schuld geeft geen utopische band te maken..
Auto's zijn te groot, te zwaar en hebben teveel downforce om het racen ooit interessant te maken.
https://www.motorsport.co(...)oring-races/4868117/
Die vond ik ook nog te groot, te zwaar en met teveel downforce.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Terug naar de wagens van voor 2017. Ik ben voor.
quote:Following his strong showing at Spa, Daniel Ricciardo will use fresh power unit components at Monza, including a new internal combustion engine, a turbocharger, MGU-H and MGU-K.
smaller en lichter moeten ze wordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Die vond ik ook nog te groot, te zwaar en met teveel downforce.
Downforce is leuk, maar niet op de huidige F1 circuits. Dan moet je nieuwe ultrabrede circuits gaan bouwen, en dat zit er ook niet zomaar in.
Ik hoop dat 2022 een stap in de goede richting is, maar de auto's zijn dan nog steeds te groot en te zwaar.
Ditquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:02 schreef Zorro het volgende:
Jammer, dit had schade kunnen worden waarmee de kwali niet eens gehaald had kunnen worden.
En korter wat mij betreft. De F1 auto's zijn op het moment net zo groot als een Ford F150 pickup truck.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
smaller en lichter moeten ze worden
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:02 schreef Zorro het volgende:
Jammer, dit had schade kunnen worden waarmee de kwali niet eens gehaald had kunnen worden.
Wat draai ik om? Ik draai helemaal niks om. Heb je het artikel überhaupt gelezen? Er staat letterlijk dat Honda alleen doorgaat als er om het kampioenschap gestreden kan worden. Daaruit concludeer ik dus dat Red Bull zich geen misstap kan permitteren omdat anders de motorleverancier de stekker eruit trekt en het team dus op drijfzand gebouwd is. Vervolgens zouden ze geen andere keuze hebben dan om bij Ferrari aan te kloppen voor een motor omdat Mercedes al vier teams levert. Dit alles in tegenstelling tot fabrieksteam Renault wat alle kaarten zelf in handen heeft en rustig verder kan bouwen aan succes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je draait het om en dat doe je al paar keer. Dat maakt het erg lastig om van gedachten te wisselen. In dit geval:
Honda weet niet zeker of ze nog jaren F1 kunnen financieren en zeker in deze crisis en jij vertaalt dit als: als RBR niet presteert dan trekt Honda de stekker eruit.
Het staat gewoon in het artikel. Als er grote prestaties zijn, dan komt voor dezelfde euro die uitgegeven is ineens meer terug. Komt.er ineens veel meer terug. Dan doet die euro uitgeven minder of zelfs geen pijn
Viel mij ook altijd op, zo irritant elke week hetzelfde. Macho Lewisquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef Justevo het volgende:
Elk weekend brengen ze in beeld hoe Hamilton in z'n auto stapt en daarna even z'n zak opzichtig goed legt. Deze training ook weer.
Was het maar zo ja, eindelijk spannendquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:02 schreef Zorro het volgende:
Daar gaat het niet om..... Maar het valt op dat dit regelmatig in beeld komtquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:42 schreef Dven het volgende:
Je zou je zak maar even goed durven te leggen godverdomme gore teringhond![]()
Ik zou de cameraman aanklagen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:46 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om..... Maar het valt op dat dit regelmatig in beeld komt
Speciaal voor @potjecremequote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef Justevo het volgende:
Elk weekend brengen ze in beeld hoe Hamilton in z'n auto stapt en daarna even z'n zak opzichtig goed legt. Deze training ook weer.
Paniek!quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:17 schreef Marcoss het volgende:
Doornbos gaat steeds meer verkouden klinken
Niet in de racequote:Op zaterdag 5 september 2020 14:39 schreef Zipportal het volgende:
Waarom is dit nog steeds het record?
Race lap record 1:21.046 (Brazil Rubens Barrichello, Ferrari, 2004)
Die tijd is al lang verbroken toch?
Ja dat heb ik regelmatig sneller gedaan op de spelcomputer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:39 schreef Zipportal het volgende:
Toen werd er nog getankt in de race.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:39 schreef Zipportal het volgende:
Nja ik moet Max nog maar de derde plek zien halen dit weekend..quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wel erg dat 1,2 en 3 al zo'n beetje vast staat voordat ze überhaupt maar een meter gereden hebben.
Wie zou hem moeten aanvallen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja ik moet Max nog maar de derde plek zien halen dit weekend..
Het ging nou niet heel geweldig dit weekend tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zou hem moeten aanvallen dan?
Want elke week is het zo'n beetje hetzelfde.
Omdat het Ferrari is?quote:
Is het niet de bier afdeling?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:07 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zag hem net bij de Sligro op de nootjes afdeling.
Perez op 3 is niet verrassend inderdaad!quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wel erg dat 1,2 en 3 al zo'n beetje vast staat voordat ze überhaupt maar een meter gereden hebben.
Mwoah.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had statistieken gezien waarbij Max op 0.5 van de Mercs af zat en de rest op 1.5 seconde ongeveer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging nou niet heel geweldig dit weekend tot nu toe.
Speciaal voor hem biersoep gemaakt voor tijdens de qualiquote:
Lijkt=kijkt en ik bedoel dat dit niet leuk is voor de kijker met tijden die steeds worden afgenomen.quote:
Het maakt wel spannenderquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt=kijkt en ik bedoel dat dit niet leuk is voor de kijker met tijden die steeds worden afgenomen.
30 sec meestal tochquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Ziggo Go toch ver achter hier
Ik zie een McLaren of Renault nog wel voor hem starten. Zie die maar eens voorbij te komen met hogere topsnelheid.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo slecht is 30 sec niet, ze moeten het tvbeeld naar een stream encoden, jij moet hem bufferen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |