quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Zorro het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik het al gezegd had maar eeeeh....
En ook niet heel snelquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:51 schreef Newone82 het volgende:
Renault power. Snel maar onbetrouwbaar
Sarcasme is nog wat te hoog gegrepen voor je, merk ik.quote:
Klopt. Deze auto's zijn bloedsnel, maar ik heb liever dat ze drie seconden per ronde langzamer zijn, maar dat de show beter is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:47 schreef Dauthi het volgende:
Max zegt weer eens waar het op staat, in tegenstelling tot Lewis die Pirelli de schuld geeft geen utopische band te maken..
Auto's zijn te groot, te zwaar en hebben teveel downforce om het racen ooit interessant te maken.
https://www.motorsport.co(...)oring-races/4868117/
Die vond ik ook nog te groot, te zwaar en met teveel downforce.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Terug naar de wagens van voor 2017. Ik ben voor.
quote:Following his strong showing at Spa, Daniel Ricciardo will use fresh power unit components at Monza, including a new internal combustion engine, a turbocharger, MGU-H and MGU-K.
smaller en lichter moeten ze wordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Die vond ik ook nog te groot, te zwaar en met teveel downforce.
Downforce is leuk, maar niet op de huidige F1 circuits. Dan moet je nieuwe ultrabrede circuits gaan bouwen, en dat zit er ook niet zomaar in.
Ik hoop dat 2022 een stap in de goede richting is, maar de auto's zijn dan nog steeds te groot en te zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |