Nja ik moet Max nog maar de derde plek zien halen dit weekend..quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wel erg dat 1,2 en 3 al zo'n beetje vast staat voordat ze überhaupt maar een meter gereden hebben.
Wie zou hem moeten aanvallen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja ik moet Max nog maar de derde plek zien halen dit weekend..
Het ging nou niet heel geweldig dit weekend tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zou hem moeten aanvallen dan?
Want elke week is het zo'n beetje hetzelfde.
Omdat het Ferrari is?quote:
Is het niet de bier afdeling?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:07 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik zag hem net bij de Sligro op de nootjes afdeling.
Perez op 3 is niet verrassend inderdaad!quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Eigenlijk wel erg dat 1,2 en 3 al zo'n beetje vast staat voordat ze überhaupt maar een meter gereden hebben.
Mwoah.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had statistieken gezien waarbij Max op 0.5 van de Mercs af zat en de rest op 1.5 seconde ongeveer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging nou niet heel geweldig dit weekend tot nu toe.
Speciaal voor hem biersoep gemaakt voor tijdens de qualiquote:
Lijkt=kijkt en ik bedoel dat dit niet leuk is voor de kijker met tijden die steeds worden afgenomen.quote:
Het maakt wel spannenderquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt=kijkt en ik bedoel dat dit niet leuk is voor de kijker met tijden die steeds worden afgenomen.
30 sec meestal tochquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat loopt Ziggo Go toch ver achter hier
Ik zie een McLaren of Renault nog wel voor hem starten. Zie die maar eens voorbij te komen met hogere topsnelheid.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo slecht is 30 sec niet, ze moeten het tvbeeld naar een stream encoden, jij moet hem bufferen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |