Ik vond het na 20 weken ook steeds sneller gaanquote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vanmiddag alweer mijn 20 weken scan!Ben gewoon al halverwege! Waar is die tijd heen gevlogen?!
Hehe. Wat moet er nog gebeuren?quote:Op maandag 7 september 2020 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hier volgende week gewoon al meldplicht johdeze zwangerschap is voorbij gevlogen, ben zo blij dat we een naam hebben, nu de rest nog, rijkelijk laat met echt aaaalles momenteel
Spannend!quote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vanmiddag alweer mijn 20 weken scan!Ben gewoon al halverwege! Waar is die tijd heen gevlogen?!
Oh maar dat moet ik ook allemaal nog hoorquote:
Ik zie in ieder geval genoeg mooie doeken (en dragers) voorbij komen. Meer heb je niet nodig, toch?quote:Op maandag 7 september 2020 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
hier volgende week gewoon al meldplicht johdeze zwangerschap is voorbij gevlogen, ben zo blij dat we een naam hebben, nu de rest nog, rijkelijk laat met echt aaaalles momenteel
Thanks!quote:Op maandag 7 september 2020 12:15 schreef LittleTeaCup het volgende:
Gefeliciteerd NJ! (Beetje laat, ik had een digitale detox weekend).
Hier wordt het steeds zwaarder, letterlijk en figuurlijk. Opstaan en lopen wordt moeilijker. Als ik me iets teveel inspan krijg ik harde buiken. Ik doe dus vanaf nu zo goed als niks meer. Ik heb een verhoogd risico op vroeggeboorte door m’n hartvormige baarmoeder, dus ik doe zo rustig mogelijk aan. Ben nu 35 weken en 2 dagen, vind ik nog geen ideale tijd om geboren te worden, blijf nog maar even zitten!
Bah bah, snap dat je schrikt... Gelukkig alles dan toch goed.quote:Op maandag 7 september 2020 11:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Bad ziet er goed uit Seven! Ik wil ook zo graag in bad bevallen, lijkt me heel fijn.
MaJo wat leuk, zo'n babyshower! Ik heb ook direct tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik geen stomme spelletjes en geglazuurde ellende wil, gewoon een leuke high tea ofzo.
Wij hadden zaterdag paniek. Bloedverlies en krampen in onderbuik en rug. De dag dat we het schoonfamilie zouden gaan vertellen. Gelukkig konden we nog even terecht voor een echo en Pukkie was 2 keer zo groot als afgelopen maandag, het hartje klopte keurig, mijn placenta doorvoer was ook te zien en goed en ik ben weer vooruit gezet, nu zou ik dan 7+5 zijn! Enorm opgelucht, alles was werkelijk keurig. Dus waarschijnlijk toch een vaatje geknapt met poepen ofzo
Het duurt die 2 uren. 9 uur nuchter bloedprikken, suikerdrankje drinken en dan na 2 uren weer bloedprikken.quote:Op maandag 7 september 2020 15:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval genoeg mooie doeken (en dragers) voorbij komen. Meer heb je niet nodig, toch?
Eng van je bloedverlies, fijn dat alles toch in orde is, Maria! In week 6 had ik de vorige keer ook veel bloedverlies. Is gelukkig helemaal goedgekomen.
Morgen heb ik de OGTT. Hoe lang duurt de test eigenlijk? Op het blaadje dat ik heb gekregen staan alleen twee tijdstippen voor bloedprikken (9.00 en 11.00).
Log formaat met raar zwaartepunt, ik moest lachenquote:Op maandag 7 september 2020 11:16 schreef Michelangela het volgende:
[..]
Lichamelijk op zich wel goed, slaap wel wat onrustig met echt supervage dromen. Merk wel dat ik er nu een beetje klaar mee ben, van mij mag hij er wel uit. Ben van nature nogal onhandig en daar helpt een log formaat met raar zwaartepunt niet echt bijIs het bij jou nog een beetje te doen? Ziet er wel relaxt uit dat bad!
Oooh. Oke.quote:Op maandag 7 september 2020 16:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Het duurt die 2 uren. 9 uur nuchter bloedprikken, suikerdrankje drinken en dan na 2 uren weer bloedprikken.
Heeft 'ie dat van jou of zijn vader?quote:Op maandag 7 september 2020 17:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd, maar was super eigenwijs!![]()
![]()
Ze had er wat moeite mee, hij bleef maar bewegen. Ene moment lag hij van rechts naar links, volgende moment van links naar rechts, opkrullen, handen/armen voor zijn gezicht en lichaam elke keer dat ze probeerde hoofd/hart goed te onderzoeken. Ledematen vlogen in de rondte!Soms zat ie laag, moment later zat ie ter hoogte van mijn navel!
In de US geen birthpools in het ziekenhuis?quote:Op maandag 7 september 2020 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Log formaat met raar zwaartepunt, ik moest lachen![]()
.
Maria wat super eng van de krampen en het bloedverlies, fijn dat alles er goed uit zag!
Seven ik ben heel benieuwd naar je badbevalling! Ik wilde het in eerste instantie ook maar heb me bedacht, maar ben toch heel benieuwd hoe het je gaat bevallen ().
Zeker weten van zijn vader!quote:Op maandag 7 september 2020 17:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat van jou of zijn vader?
Jawel dat heeft het ziekenhuis waar ik ga bevallen dus wel maar daar moest je dus een cursus voor afgerond hebben (vrij simpel wel en online geloof ik) en daar kwam ik een beetje laat achter. Plus ik ben dus positief getest op die gbs bacterie (terwijl ik altijd van voor naar achter afveeg!!quote:Op maandag 7 september 2020 17:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de US geen birthpools in het ziekenhuis?
Of is je bevalling dan ineens 1000 USD duurder of zo?![]()
Ja, gefeliciteerd! Waar in maart ongeveer?quote:Op maandag 7 september 2020 19:09 schreef monsterd. het volgende:
Dames willen jullie mij bijschrijven voor maart 21?![]()
Binnenkort de babykamer maar verbouwen, voor wie onze klustopics heeft gezien weet wat er nog moet gebeuren. Al was de “productie”klus wel succesvol, ik ben nu 14 weken zwanger
Druk, wat zeg je? We hoeven alleen maar een nieuwe zandcementvloer te storten, vloerverwarming aansluiten, twee trappen te renoveren, stucen, badkamer tegelen en dan het gebruikelijke vloertje en schilderwerk. Totaal geen druk hier hoorquote:Op maandag 7 september 2020 19:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd! Waar in maart ongeveer?
En inderdaad, de druk gaat nu wel wat omhoog, of niet?
Ja, begrijpelijk. Is ook beter voor je hormonen enzoquote:Op maandag 7 september 2020 19:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Druk, wat zeg je? We hoeven alleen maar een nieuwe zandcementvloer te storten, vloerverwarming aansluiten, twee trappen te renoveren, stucen, badkamer tegelen en dan het gebruikelijke vloertje en schilderwerk. Totaal geen druk hier hoor
We gaan een deel van de klussen maar uitbesteden, het is genoeg geweest na 4 jaar klussen ook.
Welkomquote:Op maandag 7 september 2020 19:09 schreef monsterd. het volgende:
Dames willen jullie mij bijschrijven voor maart 21?![]()
Binnenkort de babykamer maar verbouwen, voor wie onze klustopics heeft gezien weet wat er nog moet gebeuren. Al was de “productie”klus wel succesvol, ik ben nu 14 weken zwanger
Ja die reality check moet ik hem wel echt even geven, maar ik weet niet hoe. Hij is een eeuwige optimist, wat best goed past bij mijn zwartkijkerij, maar ook als gevolg heeft dat hij bij alles denkt dat het wel meevalt. Soms ziet hij de dingen echt veel te luchtig in en daar ben ik in dit geval ook bang voor. Then again, ik zie altijd alles te negatiefquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:22 schreef monsterd. het volgende:
Met de nipt kunt je alsnog bepalen dat je het kindje graag ziet opgroeien met een down syndroom. Dan weet je ten minste waarvoor voor te bereiden, is dat een consensus tussen jou en je man? Uiteraard na de reality check van het uiterste scenario?
Wij hebben wel gekozen voor de nipt inclusief nevenbevindingen; vorige week voor geprikt en wachten nu op uitslag. En moet toegeven dat ik het ook wel spannend vind, zeker omdat mijn broer een zware handicap heeft; zet dit soort dingen je wel aan het denken..
Oh dat is alvast heel netjes. Fijn dat je thuis mag wachten en hopen dat je waarden zo mooi blijven!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd en welkom, @:monsterd.!
Drankje zit er in. Mag gelukkig thuis wachten.Nuchter 4,6 geprikt.
Mooi nuchter!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gefeliciteerd en welkom, @:monsterd.!
Drankje zit er in. Mag gelukkig thuis wachten.Nuchter 4,6 geprikt.
I.v.m. corona hebben ze het laboratorium in dit ziekenhuis naar buiten verplaatst, in een tijdelijke noodruimte. De andere optie was 2 uur op z’n standaard ziekenhuisstoel zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Mooi nuchter!
Blijft toch wel apart dat sommige mensen naar huis mogen. De moeite die je daarvoor moet doen (ook al voelt het niet als inspanning) zorgt al voor een lagere bloedsuiker.
Zal dus wel goed komen bij jou haha!
Snap wel dat dit niet eerlijk is/voelt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:12 schreef Donna het volgende:
Ja haha dat had ik dan ook gedaan, dan had ik nooit een hoge waarde gehad. Die paar meter naar de auto lopen is al voldoende.![]()
Hopelijk blijft het binnen. Rustig en bewust proberen te ademen helpt soms om het NET binnen te houden.
Ja, na het drankje maar net boven de 7.8. Dus er was wel voldoende afbraak van de glucose, maar te hoog is te hoog.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Snap wel dat dit niet eerlijk is/voelt.Was jouw waarde net over de grens?
Blijf je de indicatie houden, zelfs als je waardes weken goed zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:14 schreef SQ het volgende:
Het is ook voor heel veel mensen een grijs gebied denk ik. Maar goed, ze kijken ook naar vruchtwater, gewichtstoename en groei van de baby.
Zelf ben ik alleen op de eerste prikdag 2 keer 0.1 boven de maximale waarde uitgekomen. Nu ik verlof heb en dus meer beweeg (ja ik weet dat het raar klinkt maar toch, een wasje vouwen of even naar de Jumbo fietsen doet toch meer dan 3 uur videobellen) zijn al mijn waardes binnen de perken. Ook na chips, brownies en bitter lemon
Ja hoor, das prima. Nuchtere waarde ook goed, dus niks aan de handquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
6,3 na 2 uur. Volgens mij een prima waarde, maar als ik @:donna zo hoor moet ik niet veel waarde hechten aan de uitslag nu.![]()
Baby is verder heel erg gemiddeld gelukkig. Er was geen andere indicatie dan m’n afkomst.
Jup. Maar dan word ik verder niet medisch, dus kan dan nog steeds gewoon met verloskundige bevallenquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Blijf je de indicatie houden, zelfs als je waardes weken goed zijn?
Mocht je een positieve uitslag krijgen op Down dan geven ze je heel veel informatie mee en ook contactgegevens van verschillende organisaties voor kinderen en ouders van kinderen met Down zodat jullie weloverwogen een besluit kunnen nemen. Maar zover is het inderdaad nog lang niet, dus ga er niet van uit, maar weet dat jullie begeleiding en ondersteuning kunnen krijgen in je keus mocht je dit willen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:26 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja die reality check moet ik hem wel echt even geven, maar ik weet niet hoe. Hij is een eeuwige optimist, wat best goed past bij mijn zwartkijkerij, maar ook als gevolg heeft dat hij bij alles denkt dat het wel meevalt. Soms ziet hij de dingen echt veel te luchtig in en daar ben ik in dit geval ook bang voor. Then again, ik zie altijd alles te negatief![]()
Ik ga er nog eens even goed over praten met hem.
Spannend voor jullie, de uitslag zal dan wel snel komen. Mijn broertje die ook zijn eerste kindje verwacht had hem na precies een week al!
Het is iets van richting de uitgang :-p Misschien draait ie nog verder bijquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef SQ het volgende:
Nou, kind ligt bijna goed. Diagonaal, maar met het hoofd naar het zuidoosten. We zien het maar als iets positiefs!
Ja hoor, juist wel. Ruim onder de 7.8 dus helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
6,3 na 2 uur. Volgens mij een prima waarde, maar als ik @:donna zo hoor moet ik niet veel waarde hechten aan de uitslag nu.![]()
Baby is verder heel erg gemiddeld gelukkig. Er was geen andere indicatie dan m’n afkomst.
Langzaam de goede richting inquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef SQ het volgende:
Nou, kind ligt bijna goed. Diagonaal, maar met het hoofd naar het zuidoosten. We zien het maar als iets positiefs!
Haha slowly getting there!quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef SQ het volgende:
Mocht je als uitslag krijgen dat de NIPT dus positief is bevonden komt er als het goed is een heel team in werking die jullie uitgebreid voor gaan lichten over de voor- en nadelen enz. Daarna zou ik pas een beslissing maken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:26 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja die reality check moet ik hem wel echt even geven, maar ik weet niet hoe. Hij is een eeuwige optimist, wat best goed past bij mijn zwartkijkerij, maar ook als gevolg heeft dat hij bij alles denkt dat het wel meevalt. Soms ziet hij de dingen echt veel te luchtig in en daar ben ik in dit geval ook bang voor. Then again, ik zie altijd alles te negatief![]()
Ik ga er nog eens even goed over praten met hem.
Spannend voor jullie, de uitslag zal dan wel snel komen. Mijn broertje die ook zijn eerste kindje verwacht had hem na precies een week al!
Moest hardop lachen 😂quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:45 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dus ik mag dan wel dik en oud zijn, ik heb geen suiker.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:45 schreef Wolken het volgende:
Dus ik mag dan wel dik en oud zijn, ik heb geen suiker.
Klopt, dan wordt er vervolgonderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef Miezziej het volgende:
Meld, zonder baby met mental breakdown. Bloeddruk wat lager dan gister dus dat is mooi. Voor de zekerheid wilde de VK wel dat ik urine ging inleveren bij het ziekenhuis. In verband met corona moet daarvoor een afspraak gemaakt worden, dus ik bellen, kan het pas volgende week
. De VK heeft er achteraan gebeld voor mij
![]()
Als je NIPT positief terugkomt, volgt er eerst nog een vlokkentest of vruchtwaterpunctie toch? De NIPT geeft geen diagnose en vals positieven komen ook voor (bij de andere 2 vaker dan bij Down)
Fijn van de goede suiker uitslagen!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Moeders voor moeders kwam de kratjes omruilen en de buurvrouw appte prompt 'gefeliciteerd!'![]()
Zeer bijzonder. Zou het niet in huis willen hebben maar wel serieus indrukwekkend!quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik kwam net dit tegen. Wauw, wat ontzettend bijzonder!
https://m.facebook.com/uniekeplacenta/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:28 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het wel fascinerend, maar niet echt mooi ofzo. Maar ik ben ook niet van de bellyprints en andere dingen die je fysiek in huis moet zetten. Ik houd wel van foto's
Ik zou zeker bellen maar ik denk beter je huisarts want die kunnen macrogol voorschrijven, je VK stel je wel op de hoogte maar verder kan zij ws niet veel voor je betekenen voor dit probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:28 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het wel fascinerend, maar niet echt mooi ofzo. Maar ik ben ook niet van de bellyprints en andere dingen die je fysiek in huis moet zetten. Ik houd wel van foto's
Ja en dat is niet genant. Ik heb de zwangerschap van G overleefd op poepzaad (vezelzakjes) en Roosvicee laxo en lijnzaadolie en lijnzaad. Had het echt allemaal nodig om fatsoenlijk te kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alleen wel de huisarts bellen, niet de VK.
Spannend! Heb je een voorgevoel?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:25 schreef Aure het volgende:
Ik heb een geslachtsecho ingepland voor over 2 weken en m'n 20 weken echo staat ook ingepland ( met 19 weken). Nu 2 weken geduld proberen te hebben
Geen voorgevoel, maar ik hoop een jongetje omdat broertjes mij zo leuk lijkenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:42 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Spannend! Heb je een voorgevoel?
Ik hou van glitters en eenhoorns en hoewel ik ook van dragqueens hou lijkt het me toch fijner voor ons kind als het een meisje isquote:Op woensdag 9 september 2020 08:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Geen voorgevoel, maar ik hoop een jongetje omdat broertjes mij zo leuk lijken![]()
maar een meisje is uiteraard net zo welkom
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik hou van glitters en eenhoorns en hoewel ik ook van dragqueens hou lijkt het me toch fijner voor ons kind als het een meisje is![]()
Ik heb overigens sterk het gevoel dat het een jongen is, hoewel alleen mijn vader dat samen met mij denkt. De rest van de mensen die het weten denken dat ik een meisje krijg, inclusief man.
Ah well, je weet het toch niet en het boeit me eigenlijk ook niet, ik vind alles leuk want mijn kind
Yes, alle kleuren volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:47 schreef SQ het volgende:
ik vind die placenta's best tof, had ik niet van mezelf verwacht want ik ben helemaal niet van de placenta fröbels en melksieraden enzo.
Zouden ze ook geel met groen doen?
Ja dat is echt zo haha, ik krijg altijd jeuk als clichés waar blijken te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja, en het cliché is gewoon waar: als het maar gezond is toch
Ik heb mijn dochter altijd zeer genderneutraal gekleed en was altijd heel erg anti roze en glitter, maar toen ze een jaar of drie was wilde ze ineens niets anders meer dan roze, glitter, eenhoorns en hartjes. Dus ik denk soberso dat je er maar zeer beperkt invloed op hebtquote:Op woensdag 9 september 2020 08:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo haha, ik krijg altijd jeuk als clichés waar blijken te zijn.
Overigens zit ik lekker te gendertyperen met mijn 'meisje en dan wel glitters en eenhoorns'. Misschien blijkt het wel een kleine butch. Ook dat maakt me geen flaus aus, we zijn zelf eigenlijk ook niet zo conventioneel.
Kind heeft in elk geval al een mega knuffel-eenhoorn van opa&oma gehad en van oom een roze glitter Alpacacorn![]()
Ja da's eigenlijk alleen maar schitterend. Karaktertjesquote:Op woensdag 9 september 2020 08:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter altijd zeer genderneutraal gekleed en was altijd heel erg anti roze en glitter, maar toen ze een jaar of drie was wilde ze ineens niets anders meer dan roze, glitter, eenhoorns en hartjes. Dus ik denk soberso dat je er maar zeer beperkt invloed op hebt
Jullie weten ook niet wat het is toch? Of wel?quote:Op woensdag 9 september 2020 09:17 schreef LittleTeaCup het volgende:
Dat vond ik zo tegenvallen aan de Primark. Dacht een maand of 2 geleden, laat ik daar eens kijken voor babykledinglijn, lekker goedkoop! Ik kom die roltrap op en ik zag alleen maar 1 vak met roze en 1 vak met blauw. Ben meteen weer omgekeerd.
Ik denk dat ik los zou gaan op mooie wolletjes. In beige, grijs, roestbruin en okergeelquote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Jullie weten ook niet wat het is toch? Of wel?
Het niet- weten scheelt hier wel echt bakken met geld
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:34 schreef MiNi1981 het volgende:
ik kom heeeeel voorzichtig om het hoekje gluren. Dan kan ik eventuele zorgen om de eerste maanden hopelijk een beetje ventileren. Want ik vind het nu al spannend en eng....
Nee, geen wol voor mijquote:Op woensdag 9 september 2020 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik los zou gaan op mooie wolletjes. In beige, grijs, roestbruin en okergeel. En dan nog een keer online shoppen na de geboorte. Als je nog ergens 5 minuten je handen vrij hebt
.
Spannend! Voorzichtige gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 september 2020 09:34 schreef MiNi1981 het volgende:
ik kom heeeeel voorzichtig om het hoekje gluren. Dan kan ik eventuele zorgen om de eerste maanden hopelijk een beetje ventileren. Want ik vind het nu al spannend en eng....
Welkom mini! Het is ook spannend en engquote:Op woensdag 9 september 2020 09:34 schreef MiNi1981 het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]welkom! En die eerste maanden zijn sowieso echt helemaal kut vind ik
ik hoop dat ze bij jou voorbij vliegen
quote:Op woensdag 9 september 2020 09:45 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Spannend! Voorzichtige gefeliciteerddie eerste maanden zijn gewoon ronduit klote.
![]()
Straks de 20 weken echo (met 19 weken, en ik knijp ‘m hard. Voel wel sinds deze week kleine schopjes en wat gekrioel in m’n buik, dus dat zit iig wel goed
![]()
Thanks dames!quote:Op woensdag 9 september 2020 09:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Welkom mini! Het is ook spannend en eng
Ja mee eens!quote:Op woensdag 9 september 2020 10:37 schreef SQ het volgende:
Ook zonder stempel "snelle bevalling" kan een kind klachten ontwikkelen, dus als jij denkt dat een ostheopaat je kunt helpen zou ik het zeker eens proberen
Dat! ^^quote:Op woensdag 9 september 2020 10:37 schreef SQ het volgende:
Ook zonder stempel "snelle bevalling" kan een kind klachten ontwikkelen, dus als jij denkt dat een ostheopaat je kunt helpen zou ik het zeker eens proberen
Welkom! En gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 september 2020 09:34 schreef MiNi1981 het volgende:
Veel succes en veel plezierquote:Op woensdag 9 september 2020 09:45 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Spannend! Voorzichtige gefeliciteerddie eerste maanden zijn gewoon ronduit klote.
![]()
Straks de 20 weken echo (met 19 weken, en ik knijp ‘m hard. Voel wel sinds deze week kleine schopjes en wat gekrioel in m’n buik, dus dat zit iig wel goed
![]()
Precies dit. Ik ben normaal niet zo van dat soort dingen maar ik heb toch wel even een paar minuten gefascineerd naar die placenta zitten kijkenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:47 schreef SQ het volgende:
ik vind die placenta's best tof, had ik niet van mezelf verwacht want ik ben helemaal niet van de placenta fröbels en melksieraden enzo.
Zouden ze ook geel met groen doen?
Wij wilde het niet weten maar die ballen waren niet te missen op de echo... we krijgen een zoon!quote:Op woensdag 9 september 2020 09:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Jullie weten ook niet wat het is toch? Of wel?
Het niet- weten scheelt hier wel echt bakken met geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |