Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat klinkt goedLijkt me ook lekker met een biertje.
Lekker! Ik heb nog nooit mett gezien in een Duits hotel. Maar wie weet in mijn hotel on de Harzquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Ben je tochtig vandaag?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
kan je dat rauw eten dan varkensvlees?
NOg nooit van rauwe ham gehoord??quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag in een filmpje dat mett in Duitsland met extra hygiëne-maatregelen moet worden bereid en alleen op de dag van productie gegeten mag worden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wat schamelquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?
Geen enkel huis is perfect. Zou je doneren?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Het word pas erg als je zo nachtenlang hoort krikkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
koop je zon huis hoor je daar ook je bovenburen
Dit ja, voor dat geld kun je ook een klein landgoedje kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.
Anders even naar vragenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb nog nooit mett gezien in een Duits hotel. Maar wie weet in mijn hotel on de Harz
voor de vezeltjes. Ik ben nooit zo'n uitgebreide ontbijterquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het wat schamelplakjes komkommer en tomaat?
Kan ik mijn DM's nog verwijderenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
zo dat was echt lekker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik mijn DM's nog verwijderen
een hele?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
dit was het kippetje trouwens
[ afbeelding ]
Ik vraag het voor een vriendquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
dit was het kippetje trouwens
[ afbeelding ]
herkenbaar, sowoe so is dat vaak met kipquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef Karzai het volgende:
Die gegrilde kippen zijn altijd zo droog
awwwwquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik zag in de park
[ afbeelding ]
Nooit onder jou en muis gaan wonen dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word pas erg als je zo nachtenlang hoort krikken
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww![]()
Als je een kleintje ziet wil je die dan meenemen?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je daar frietjes bij?
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit onder jou en muis gaan wonen dus
nee heb wel genoeg zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je nog trek had na je kippetje
maar een konijn en een muis?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meer
Tien minuten en dan slapen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meer
Tegenwoordig is het een uurtje of 3 tot 4 en dan slapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuten en dan slapen?
Wij blijven gewoon wat langer binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat vaccin wordt steeds uitgesteldzo komt het nooit meer goed natuurlijk.
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon wat langer binnen.
ieuw bahquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.
klinkt ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nephamburger verdeeld over twee broodjes.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.
Kan je dat niet gewoon nog een keer laten bezorgen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nephamburger verdeeld over twee broodjes.
Binnenkort?quote:
Had je geen oordoppen meegenomen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort?![]()
Stel maar wat voor, ik ga nu slapen![]()
Vandaag voor de 7e dag op rij over de 8000 stappen gehaaldrecord langste streak was 6 dagen
morgen weer een dag. Maar nu dus eerst slapen. Voor het eerst in een week zonder gesnurk
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Godver
Lekker bezig flesquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort?![]()
Stel maar wat voor, ik ga nu slapen![]()
Vandaag voor de 7e dag op rij over de 8000 stappen gehaaldrecord langste streak was 6 dagen
morgen weer een dag. Maar nu dus eerst slapen. Voor het eerst in een week zonder gesnurk
Nee. Maar ja, dat is toch maar symptooombestrijding ook. Hij zegt net zo veel last van mij te hebben. Het zal wel zo zijn. Misschien maar eens een slaaponderzoek laten doen of zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Had je geen oordoppen meegenomen?
Fijn dat je weer veilig thuis bent. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ja, dat is toch maar symptooombestrijding ook. Hij zegt net zo veel last van mij te hebben. Het zal wel zo zijn. Misschien maar eens een slaaponderzoek laten doen of zo![]()
Maar nu eerst gewoon slapen![]()
doeieloei allen
das toch schattigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter komt altijd met van die feitjes.
Net bij het slapen gaan. “Pap, koala’s slapen 95% van de tijd en als ze wakker zijn dan eten ze”.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Buda nu op NL 2 zijn ze bij het museum bij Buitenplaats Doorn
-edit- Afgelopen
Samequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter komt altijd met van die feitjes.
Net bij het slapen gaan. “Pap, koala’s slapen 95% van de tijd en als ze wakker zijn dan eten ze”.
Ja wel toch, zo heeft ze heel veel feitjes.quote:
is goed voor de algemene kennisquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wel toch, zo heeft ze heel veel feitjes.
Denk dat ze veel van YouTube haalt.
Was echt maar vijf minuutjes ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien kan ik het even terugkijken. Sowieso prachtige omgeving
Dat heet iets met blue whale ofzo maar das een hoaxquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze had ook een vaag verhaal over een Bluetooth challenge, je krijgt dan 50 vragen en de 50ste vraag is “pleeg zelfmoord” en een meisje had dat gedaan.
Daarom ging ze tiktok verwijderen.
Oja, hoe heet dat ook alweer, ook wel de kinderen van mijn werk over gehoord en toen gegoogled maar die opdrachten zijn ook echt vaag. Geen idee of er echt kinderen zelfmoord door hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze had ook een vaag verhaal over een Bluetooth challenge, je krijgt dan 50 vragen en de 50ste vraag is “pleeg zelfmoord” en een meisje had dat gedaan.
Daarom ging ze tiktok verwijderen.
gek zegquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef mschol het volgende:
nog maar 19k te gaan.. @:bitterbal jij bent rijke tata toch? doneer even paar duizend?
Ja dat zei ze inderdaad, blue whale.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heet iets met blue whale ofzo maar das een hoax
ja geloof dat als je de opdrachten niet uitvoerd je reputatie ofzo kapot wordt gemaakt door de maker van dat spel ofzo maar het is niet waar. Gewoon weer zon verhaal wat rond gaatquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zei ze inderdaad, blue whale.
Ik zei nog, pleeg zelfmoord is geen vraag en mooi dom en daar was ze het mee eens.
Maar zal wel het gesprek van de dag in groep 6 zijn.
Mooie donatie weerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef mschol het volgende:
nog maar 19k te gaan.. @:bitterbal jij bent rijke tata toch? doneer even paar duizend?
Oh valt me mee, denk soms dat ze het ter plekke verzint.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat als je de opdrachten niet uitvoerd je reputatie ofzo kapot wordt gemaakt door de maker van dat spel ofzo maar het is niet waar. Gewoon weer zon verhaal wat rond gaat
oh nee zeker nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh valt me mee, denk soms dat ze het ter plekke verzint.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef mschol het volgende:
https://9gag.com/gag/aoPxRAmquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Zooo thuis, nu eerst een koud biertje, zin in aaaaarghh
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is hoe @:bitterbal kijkt als ze @:LTVDK weer ziet rond lopen met hoofd..
Niet de meeste, voor de rest klopt 't precies.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
zo kijkt uitstraling de meeste vrouwen
Nu?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.nl/appelcake-met-chocola-en-karamel/
Dit moet ik maken
Nee heb niet alles in huis.quote:
Wat is dat nou weer voor vrijdag avondquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb niet alles in huis.
Kon wel weer die Zweedse chocoladetaart maken maar lig al in bed.
Ligt eraan wie er bij ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vrijdag avond
ik op de bitterbrommer door de schilderswijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gevonden, prima bipsje wel.
https://9gag.com/gag/a6KB9zq
.....quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://comment-cdn.9gag.(...)aDVdN4xx_700wv_0.mp4
horen we toch al de hele tijdquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-voor-nieuwe-piek
Het is hier niet altijd feest.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:13 schreef Gruj0 het volgende:
Ik dacht dat dit topic allang vol zou zijn. Niet dus.![]()
Ook wel gejank hoor, ruim tijd gehad voor vakantie en aansterken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dom wel, we hadden ze van onze belastingcenten op vakantie moeten sturen toen het kon.
Nog niet.quote:
hoe is flight simulator?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
neejoh, durk vliegveldje bouwen in spelletje
Maar even zorgen dat ik ook in de reeks van 6 sta.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 02-09-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 153 bitterbal
02 101 Justin_Case
03 086 CherryLips
04 075 Amarantha
05 071 Budapestenaar
06 069 kwiwi
07 056 Samzz
08 051 UitStraling
09 044 mschol
10 042 LTVDK
11 040 Karzai
12 036 IJsdraakje
13 027 Fogel
14 026 Dven
15 022 Zilverberk
16 020 Lospedrosa
17 018 EttovanBelgie
18 017 Dr_Flash
19 014 Koen66
20 009 Gruj0
21 006 FranticDJ
21 006 gianni61
21 006 murp
24 004 Azula
25 003 TaMieke
25 003 Danny
25 003 Modus
25 003 DerRabbit
25 003 goldfinger1963
30 002 Bos81
30 002 liesje1979
32 001 Stray_cat
32 001 crv
32 001 Citizen.Erased
32 001 Fugue
klik hier voor meer stats
AHquote:Op zaterdag 5 september 2020 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
lastig zonder yoke en andere attributen (knopjes ed)
ik zat airportCEO te spelen
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Wat ga je doen vandaag Bitter?
10km lopen?
Van wie verwacht je een mop en wat is dwijlen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn wacht op een mop om hier te dwijlen
![]()
JIj?
hmm schrijf ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van wie verwacht je een mop en wat is dwijlen?
Ik ga Fok!ken. Waar moet ik anders mijn leven mee vullen?
Okee.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaEn wacht op een mop om hier te dwijlen
![]()
JIj?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Komt een man bij de drogist "Mijn vrouw is binnenkort jarig en ik zoek een leuk kadootje"
- "Nou ik heb hier een mooie komkommerzeep voor u!"
"Komkommerzeep?Mijn vrouw spoelt zo'n ding gewoon onder de kraan af als ze ermee klaar is
"
quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Komt een man bij de drogist "Mijn vrouw is binnenkort jarig en ik zoek een leuk kadootje"
- "Nou ik heb hier een mooie komkommerzeep voor u!"
"Komkommerzeep?Mijn vrouw spoelt zo'n ding gewoon onder de kraan af als ze ermee klaar is
"
Hmm jammerquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em nog nietik had het dus met de stoomreiniger gedaan Fles
maar goed allemaal strepen
Nee die strepen kan nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm jammer![]()
Toch: Stoomreinigergenot allen![]()
Hij had het over stomen, volgens mij kun je een tapijt best stomen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
lees dan terug gek. Ze ging dweilen. Heb jij ooit een tapijt gedweild?
Volgens mij moet jij eens terug gaan lezen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zij ging stomen toen er geen mop kwam. Om te dweilen.
Nee het stomen was al eergisterenquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zij ging stomen toen er geen mop kwam. Om te dweilen.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het stomen was al eergisteren
Leuk johquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
airportCEO is weer (voor mij) een "waarom schijnt de zon in de nacht" spelletje
en dat is positief?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
airportCEO is weer (voor mij) een "waarom schijnt de zon in de nacht" spelletje
quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
toch vreemd dat je eigeel nodig hebt om een spelletje te spelen
s dit em?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:42 schreef mschol het volgende:
overigens heeft de game nog wel wat bugs maar goed daar is het (net) beta voor.
zo is er een update waarbij vliegtuigen problemen kunnen krijgen maar heb ik die nog helemaal niet gezien (na 3 jaar in-game tijd)
yepsquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
s dit em?
https://www.airportceo.com/
k speelde heel lang geleden aiport tycoon ofzo? Was ook zon management game maar meer cartoonyquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k speelde heel lang geleden aiport tycoon ofzo? Was ook zon management game maar meer cartoony
weet niet zeker of die zo heette, allemaal vergelijkbare namen maar het was alleen 2d. Je had verschillende airlines die je kon kopen n moest managen. Je kon dacht ik niks bouwenquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ken ik die ook nog.
Ooooh en waarom heb je twee verschilende voeten?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een turbo mop met zon dingetje aan dezijkant dat je hem met je voet kan uitwringen
Zit al te genieten ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Jetset leven van bitterbal dit uitstraling
Ja of het zijn voeten van twee verschillende personen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt twee verschillende sokken aan
Ja heb flinke steken laten vallen op de sokkenafdeling de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt twee verschillende sokken aan
In die ik voor me heb kon je bepaalde routes kopen die je dan uit kon voeren. En je kon elkaar op nogal kinderachtige manieren dwars zitten meen ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet zeker of die zo heette, allemaal vergelijkbare namen maar het was alleen 2d. Je had verschillende airlines die je kon kopen n moest managen. Je kon dacht ik niks bouwen
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die ik voor me heb kon je bepaalde routes kopen die je dan uit kon voeren. En je kon elkaar op nogal kinderachtige manieren dwars zitten meen ik.
die zou ik menemen op de DJ-set achter op de speedboot ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Zwager van vriendin van mijn neefjeverhaal.
Zouden jullie een tandarts die de quarantaineregels compleet aan zijn laars lapt aangeven of melden ergens?
Ik denk dat we hier wel het onderstel van Bitterbal zienquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of het zijn voeten van twee verschillende personen.
Nee dat is mijn andere neef.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zou ik menemen op de DJ-set achter op de speedboot ja.
Als ze die foto nu andersom maakt dan weten we het zeker.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier wel het onderstel van Bitterbal zien
Nee begin de ernst van de situatie wat te verliezenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie een tandarts die de quarantaineregels compleet aan zijn laars lapt aangeven of melden ergens?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier wel het onderstel van Bitterbal zien
Melden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel een gruwelijk eng kwalletje, echt hoor, dan nog niet?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee begin de ernst van de situatie wat te verliezen
Andersom? Vanaf haar voeten omhoog?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze die foto nu andersom maakt dan weten we het zeker.
nooit gespeeld maar wel van gehoord, was volgens mij voor zijn tijd behoorlijk mehquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k speelde heel lang geleden aiport tycoon ofzo? Was ook zon management game maar meer cartoony
Ja ik weet wel wat bomen om aan te rammelenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Melden.Is vast een inspectiedienst voor.
Omdat je iemand niet mag? Dan ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een gruwelijk eng kwalletje, echt hoor, dan nog niet?
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andersom? Vanaf haar voeten omhoog?
Meh? Geen idee, is al echt lang geleden ook. Vond het erg leuk toenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit gespeeld maar wel van gehoord, was volgens mij voor zijn tijd behoorlijk meh
"Ja ik hoef niet in quarantaine omdat ik in de gezondheidszorg werk"quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat je iemand niet mag? Dan ook niet.
In het begin van de crisis stond ik er heel anders in
Hippe grietjes hebben trouwens tegenwoordig de mogelijkheid om NIET besmet te zijn, wist je dat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stapte gisteren in een lift waar net zo’n hippe twintiger uitstapte. Zo’n grietje die midden in de winter nog een zonnebril in haar haar heeft zitten. Lijkt me ook echt zo’n type dat alle regels aan haar laars lapt, want je moet gezellig kunnen doen met elkaar. Dat voelde toch niet goed. Ik heb ergens gelezen dat die microdruppels nog een kwartier kunnen blijven hangen in een lift
Woooh dit zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is gewoon een excuus om haar borsten te zien, toch?
Moet je de trap nemen :pquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stapte gisteren in een lift waar net zo’n hippe twintiger uitstapte. Zo’n grietje die midden in de winter nog een zonnebril in haar haar heeft zitten. Lijkt me ook echt zo’n type dat alle regels aan haar laars lapt, want je moet gezellig kunnen doen met elkaar. Dat voelde toch niet goed. Ik heb ergens gelezen dat die microdruppels nog een kwartier kunnen blijven hangen in een lift
meh as in niet geweldig maar niet barslecht, 6jes enzo (maar neemt niet weg dat je er prima lol mee kunt hebben)quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh? Geen idee, is al echt lang geleden ook. Vond het erg leuk toen
oh dat kanquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
meh as in niet geweldig maar niet barslecht, 6jes enzo
ze probeerde vast mee te liften op de tycoon hype (game is uit 2000, roller coaster uit 1999)
Ja, dat kan en dat zal ook wel. Maar ik denk dat ik toch vaker de trap ga nemen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hippe grietjes hebben trouwens tegenwoordig de mogelijkheid om NIET besmet te zijn, wist je dat?
er is geen trap? mag dat brandtechnisch wel?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De parkeergarage is alleen met de lift te bereiken. Of ik moet buitenom.
Zou je van een natte wind corona kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Loop je achter de niesende en lekkende buurvrouw de trap op.
Roep dat op een (kerk)plein...quote:
String of omaonderbroek?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je van een natte wind corona kunnen krijgen?
#durftevragen
Er is een grote poort naar buiten toe. En een nooduitgang naar de binnentuin. En in de rest van het gebouw is een trap en een noodtrap aan de buitenzijde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er is geen trap? mag dat brandtechnisch wel?
Zet de koffie maar alvast aan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er woont best wat knap vrouwvolk hier, dus de kans op een string is wel groot
Mijn bovenbuuf is net single, maar die heeft twee kids en komt redelijk hysterisch over.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet de koffie maar alvast aan.
Ah een borderliner single-mom, echt wat voor UitStralingquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bovenbuuf is net single, maar die heeft twee kids en komt redelijk hysterisch over.
Waarom de maar?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn bovenbuuf is net single, maar die heeft twee kids en komt redelijk hysterisch over.
ah okequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is een grote poort naar buiten toe. En een nooduitgang naar de binnentuin. En in de rest van het gebouw is een trap en een noodtrap aan de buitenzijde.
neuh, arbeit arbeit arbeitquote:
Lekker je leven verrijken met andermans werpselquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij rinkelen dan alarmbellen
Dit klinkt alsof je meer uit bent op het grut dan op de moederquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker je leven verrijken met andermans werpsel
----------------->quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je meer uit bent op het grut dan op de moeder
nou ja worden wel sporen in het rioolwater gevonden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je van een natte wind corona kunnen krijgen?
#durftevragen
Tijd voor de introductie van het kontkapjequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja worden wel sporen in het rioolwater gevonden.
Een hipster staat vaak veel mooier jaquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor de introductie van het kontkapje
Gewoon een luier aantrekkenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch een tenalady?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee die gaat voor het andere gat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch een tenalady?
Iesj natoer.quote:
Door het gebruik van die smiley lijkt het alsof jij die al draagt, maar dit zal ik vast verkeerd interpreterenquote:
nee, kom niet op privacyschendendeboekquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dit programma? Lang leve de liefde NL?Ik zie alleen dus stukkies voorbij komen op fb en het is echt verschrikkelijk
https://www.facebook.com/(...)10204623193723/?t=43
Nou als vrouw heb je twee gaten tussen je benen, en gezien het weer eens over poep gaat is het niet lastig te raden welke het andere gat is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |