Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat klinkt goedLijkt me ook lekker met een biertje.
Lekker! Ik heb nog nooit mett gezien in een Duits hotel. Maar wie weet in mijn hotel on de Harzquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Ben je tochtig vandaag?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
kan je dat rauw eten dan varkensvlees?
NOg nooit van rauwe ham gehoord??quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag in een filmpje dat mett in Duitsland met extra hygiëne-maatregelen moet worden bereid en alleen op de dag van productie gegeten mag worden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wat schamelquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?
Geen enkel huis is perfect. Zou je doneren?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Het word pas erg als je zo nachtenlang hoort krikkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
koop je zon huis hoor je daar ook je bovenburen
Dit ja, voor dat geld kun je ook een klein landgoedje kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.
Anders even naar vragenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb nog nooit mett gezien in een Duits hotel. Maar wie weet in mijn hotel on de Harz
voor de vezeltjes. Ik ben nooit zo'n uitgebreide ontbijterquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het wat schamelplakjes komkommer en tomaat?
Kan ik mijn DM's nog verwijderenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
zo dat was echt lekker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik mijn DM's nog verwijderen
een hele?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
dit was het kippetje trouwens
[ afbeelding ]
Ik vraag het voor een vriendquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
dit was het kippetje trouwens
[ afbeelding ]
herkenbaar, sowoe so is dat vaak met kipquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef Karzai het volgende:
Die gegrilde kippen zijn altijd zo droog
awwwwquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik zag in de park
[ afbeelding ]
Nooit onder jou en muis gaan wonen dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word pas erg als je zo nachtenlang hoort krikken
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww![]()
Als je een kleintje ziet wil je die dan meenemen?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je daar frietjes bij?
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit onder jou en muis gaan wonen dus
nee heb wel genoeg zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je nog trek had na je kippetje
maar een konijn en een muis?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meer
Tien minuten en dan slapen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, nachtenlang is het tegenwoordig ook niet meer
Tegenwoordig is het een uurtje of 3 tot 4 en dan slapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuten en dan slapen?
Wij blijven gewoon wat langer binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat vaccin wordt steeds uitgesteldzo komt het nooit meer goed natuurlijk.
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon wat langer binnen.
ieuw bahquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.
klinkt ook niet vrolijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nephamburger verdeeld over twee broodjes.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Totdat we allemaal vergeten zijn hoe je een kringverjaardag viert en dat we ooit iedereen (en zijn moeder) 3 keer zoenden bij wijze van begroeting.
Kan je dat niet gewoon nog een keer laten bezorgen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nephamburger verdeeld over twee broodjes.
Binnenkort?quote:
Had je geen oordoppen meegenomen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort?![]()
Stel maar wat voor, ik ga nu slapen![]()
Vandaag voor de 7e dag op rij over de 8000 stappen gehaaldrecord langste streak was 6 dagen
morgen weer een dag. Maar nu dus eerst slapen. Voor het eerst in een week zonder gesnurk
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Godver
Lekker bezig flesquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort?![]()
Stel maar wat voor, ik ga nu slapen![]()
Vandaag voor de 7e dag op rij over de 8000 stappen gehaaldrecord langste streak was 6 dagen
morgen weer een dag. Maar nu dus eerst slapen. Voor het eerst in een week zonder gesnurk
Nee. Maar ja, dat is toch maar symptooombestrijding ook. Hij zegt net zo veel last van mij te hebben. Het zal wel zo zijn. Misschien maar eens een slaaponderzoek laten doen of zoquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Had je geen oordoppen meegenomen?
Fijn dat je weer veilig thuis bent. Slaap lekker!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ja, dat is toch maar symptooombestrijding ook. Hij zegt net zo veel last van mij te hebben. Het zal wel zo zijn. Misschien maar eens een slaaponderzoek laten doen of zo![]()
Maar nu eerst gewoon slapen![]()
doeieloei allen
das toch schattigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter komt altijd met van die feitjes.
Net bij het slapen gaan. “Pap, koala’s slapen 95% van de tijd en als ze wakker zijn dan eten ze”.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Buda nu op NL 2 zijn ze bij het museum bij Buitenplaats Doorn
-edit- Afgelopen
Samequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter komt altijd met van die feitjes.
Net bij het slapen gaan. “Pap, koala’s slapen 95% van de tijd en als ze wakker zijn dan eten ze”.
Ja wel toch, zo heeft ze heel veel feitjes.quote:
is goed voor de algemene kennisquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wel toch, zo heeft ze heel veel feitjes.
Denk dat ze veel van YouTube haalt.
Was echt maar vijf minuutjes ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Misschien kan ik het even terugkijken. Sowieso prachtige omgeving
Dat heet iets met blue whale ofzo maar das een hoaxquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze had ook een vaag verhaal over een Bluetooth challenge, je krijgt dan 50 vragen en de 50ste vraag is “pleeg zelfmoord” en een meisje had dat gedaan.
Daarom ging ze tiktok verwijderen.
Oja, hoe heet dat ook alweer, ook wel de kinderen van mijn werk over gehoord en toen gegoogled maar die opdrachten zijn ook echt vaag. Geen idee of er echt kinderen zelfmoord door hebben gepleegd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze had ook een vaag verhaal over een Bluetooth challenge, je krijgt dan 50 vragen en de 50ste vraag is “pleeg zelfmoord” en een meisje had dat gedaan.
Daarom ging ze tiktok verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |