Ok zo ziet het er uit.quote:
Dat dusquote:
Beterquote:
Dat is de Tomdeken, die ligt op het voeteneind van mijn bed, daar mag hij slapen.quote:
Zoveel gatenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de Tomdeken, die ligt op het voeteneind van mijn bed, daar mag hij slapen.
Dat zijn geen gaten dat is, nou ja relief ofzo.quote:
Eerst iemand andersquote:
gisteren nog niet ... tochquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
oh verrek ik zie dat sjamp op anoniem is?
Nee nu net denk ik. Ik was iets aan het terugzoeken en zag het nog staan. 10 minuten later was ik nog aan het zoeken (zoekfunctie op Fok is echt kut) en toen was het ineens anoniem.quote:
Zoek functie heeft nog nooit goed gewerkt volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nu net denk ik. Ik was iets aan het terugzoeken en zag het nog staan. 10 minuten later was ik nog aan het zoeken (zoekfunctie op Fok is echt kut) en toen was het ineens anoniem.
Kunnen ze het beter weghalenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek functie heeft nog nooit goed gewerkt volgens mij
Oh gewoon via Google. Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zoek met Google op FOK!
Zo dus:
[..]
ZO met trucjes ook nogquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zoek met Google op FOK!
Zo dus:
[..]
Wakker!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
@:FANNvanhetlaatsteuur WAKKER WORDEN!!!
oh......... gisteren was ze er nog toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
oh verrek ik zie dat sjamp op anoniem is?
Ja zag r ergens iigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh......... gisteren was ze er nog toch?
ik geloof het wel....quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Laysa het volgende:
Anoniem betekend toch dat je jezelf hebt ' laten uitschrijven'?
Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Laysa het volgende:
Anoniem betekend toch dat je jezelf hebt ' laten uitschrijven'?
of met een nieuw account verder gaan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik geloof het wel....
ja dat....quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..
Dus ze wilt niet meer geassioceerd met Fok en de posters... nah prima toch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..
Bij mij heb je het meteen doorquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Laysa het volgende:
Dat is raar hoor![]()
Met een ander account verder gaan.
Doen er best veel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Laysa het volgende:
Dat is raar hoor![]()
Met een ander account verder gaan.
Je kunt ook gewoon stoppen met posten voor een poos... In de quote staat gewoon de naam nog nl.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij heb je het meteen door
Je kunt ook met behoud van je geschiedenis een naamsverandering aanvragen .. voor 15¤ dacht ikquote:
Ja maar dat is dan de bedoeling niet als je Anoniem gaat. Je wilt daarmee je postgeschiedenis onder je naam juist uitwissen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook met behoud van je geschiedenis een naamsverandering aanvragen .. voor 15¤ dacht ik
Misschien even pas op de plaats maken. Kan soms goed zijn. Denk als Big Brother begint dat ze dan vast weer terugkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |