Ok zo ziet het er uit.quote:
Dat dusquote:
Beterquote:
Dat is de Tomdeken, die ligt op het voeteneind van mijn bed, daar mag hij slapen.quote:
Zoveel gatenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de Tomdeken, die ligt op het voeteneind van mijn bed, daar mag hij slapen.
Dat zijn geen gaten dat is, nou ja relief ofzo.quote:
Eerst iemand andersquote:
gisteren nog niet ... tochquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
oh verrek ik zie dat sjamp op anoniem is?
Nee nu net denk ik. Ik was iets aan het terugzoeken en zag het nog staan. 10 minuten later was ik nog aan het zoeken (zoekfunctie op Fok is echt kut) en toen was het ineens anoniem.quote:
Zoek functie heeft nog nooit goed gewerkt volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee nu net denk ik. Ik was iets aan het terugzoeken en zag het nog staan. 10 minuten later was ik nog aan het zoeken (zoekfunctie op Fok is echt kut) en toen was het ineens anoniem.
Kunnen ze het beter weghalenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek functie heeft nog nooit goed gewerkt volgens mij
Ik zoek met Google op FOK!quote:
quote:prisha site:fok.nl
Oh gewoon via Google. Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zoek met Google op FOK!
Zo dus:
[..]
ZO met trucjes ook nogquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zoek met Google op FOK!
Zo dus:
[..]
Wakker!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
@:FANNvanhetlaatsteuur WAKKER WORDEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |