Thanksquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik moet effeik ben kapoet
Lekker slapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik moet effeik ben kapoet
Aagjequote:Op vrijdag 4 september 2020 15:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat was dat nou voor moeilijk gesprek waar je had het overhad?
[..]
De meesten snappen toch wel wat je bedoelt, niet druk om maken joh.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal , meestal lukt het me prima . Maar de laatste tijd heb ik ook al problemen met het typen(meer bezig met het verbeteren van alles dan dat er een stukje tekst uitkomt![]()
En ik heb er nu geen zin in om me er in te verdiepen , omdat want zoiets
ONGEDULDIGERD!quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ik wilde weten wat voor moeilijk gesprek Dees had... maar ze is alweer weg.......
en ik ga pittenik lees het later wel
I knowquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten snappen toch wel wat je bedoelt, niet druk om maken joh.
Die is net gaan slapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
@:FANNvanhetlaatsteuur WAKKER WORDEN!!!
Daarom heb ik ook altijd zo de pest aan mensen die andere verbeteren als ze iets fout hebben getypt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De meesten snappen toch wel wat je bedoelt, niet druk om maken joh.
Tenzij je het zelf vraagt. Ik geef altijd aan dat ik het prettig vind omdat ik met sommige dingen moeite heb en dan leer ik ervan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd zo de pest aan mensen die andere verbeteren als ze iets fout hebben getypt.
Je weet nooit wat er achter zit.
Dan is het een ander verhaal. Maar ik denk dat het sommige mensen best zal kwetsen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tenzij je het zelf vraagt. Ik geef altijd aan dat ik het prettig vind omdat ik met sommige dingen moeite heb en dan leer ik ervan.
Maar kan me voorstellen dat als je er niet om vraagt het vervelend kan zijn.
Ik verbeter alleen de mensen die constant andere verbeterenquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd zo de pest aan mensen die andere verbeteren als ze iets fout hebben getypt.
Je weet nooit wat er achter zit.
Jij mag datquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verbeter alleen de mensen die constant andere verbeteren
I am Grootquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verbeter alleen de mensen die constant andere verbeteren
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tenzij je het zelf vraagt. Ik geef altijd aan dat ik het prettig vind omdat ik met sommige dingen moeite heb en dan leer ik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |