Ja wordt je niet blij van.quote:
Neequote:
O dat is helemaal ellende. Als je het goed wil krijgen moet je er toch echt aan houden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Neeen soms heb ik zin om het weer goed te krijgen maar de laatste tijd lukken dingen niet altijd, en maak ik het alleen maar erger
wat was dat nou voor moeilijk gesprek waar je had het overhad?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wijn, ik kom net thuis van een zwaar gesprek waar ik de hele dag ontzettend tegenop zag, even ontstressen.
Het is niet zo moeilijk allemaal , meestal lukt het me prima . Maar de laatste tijd heb ik ook al problemen met het typen(meer bezig met het verbeteren van alles dan dat er een stukje tekst uitkomtquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is helemaal ellende. Als je het goed wil krijgen moet je er toch echt aan houden.
IK hoop voor je dat je het snel weer oke hebt
FANNquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoewel.... gaat best goed eigenlijk
O, hoe komt dat dan? Zo maar ineens?quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal , meestal lukt het me prima . Maar de laatste tijd heb ik ook al problemen met het typen(meer bezig met het verbeteren van alles dan dat er een stukje tekst uitkomt![]()
En ik heb er nu geen zin in om me er in te verdiepen , omdat want zoiets
Nee ogen zijn slechter geworden , en door alle schildklier ellende heb ik ook niet zoveel focus om hele verhalen te typen die ook nog eens kloppenquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoe komt dat dan? Zo maar ineens?
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
ik wilde weten wat voor moeilijk gesprek Dees had... maar ze is alweer weg.......
en ik ga pittenik lees het later wel
Lijkt mij heel vervelend. Frustrerendquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ogen zijn slechter geworden , en door alle schildklier ellende heb ik ook niet zoveel focus om hele verhalen te typen die ook nog eens kloppen![]()
Merendeel wat ik heb getypt wis ik vaak weer omdat ik er niet meer uitkom
Slaap lekker Fannquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik moet effeik ben kapoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |