oh......... gisteren was ze er nog toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
oh verrek ik zie dat sjamp op anoniem is?

Ja zag r ergens iigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh......... gisteren was ze er nog toch?

ik geloof het wel....quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Laysa het volgende:
Anoniem betekend toch dat je jezelf hebt ' laten uitschrijven'?

Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Laysa het volgende:
Anoniem betekend toch dat je jezelf hebt ' laten uitschrijven'?

of met een nieuw account verder gaan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik geloof het wel....

ja dat....quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..

Dus ze wilt niet meer geassioceerd met Fok en de posters... nah prima toch.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja.. Mischien komt ze onder een andere gedaante terug ..

Bij mij heb je het meteen doorquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Laysa het volgende:
Dat is raar hoor![]()
Met een ander account verder gaan.

Doen er best veel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Laysa het volgende:
Dat is raar hoor![]()
Met een ander account verder gaan.

Je kunt ook gewoon stoppen met posten voor een poos... In de quote staat gewoon de naam nog nl.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij heb je het meteen door

Je kunt ook met behoud van je geschiedenis een naamsverandering aanvragen .. voor 15¤ dacht ikquote:

Ja maar dat is dan de bedoeling niet als je Anoniem gaat. Je wilt daarmee je postgeschiedenis onder je naam juist uitwissen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook met behoud van je geschiedenis een naamsverandering aanvragen .. voor 15¤ dacht ik

Misschien even pas op de plaats maken. Kan soms goed zijn. Denk als Big Brother begint dat ze dan vast weer terugkomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |