Vroeger deed men een aderlating om weer in balans te komen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
Net drie kwartier een presentatie gehad over de future proof purpose van het zooitje hier.
Zin om in mezelf te snijden nu.
Gevaarlijk dom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel eens het idee dat Eljero niet slim is. Wat denk jij @:scrummie2.1
Elia zou een goed duo vormen met Jetro.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel eens het idee dat Eljero niet slim is. Wat denk jij @:scrummie2.1
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit!!
HitlerGod
@:3rr0r @:lenny_leonard
Grondlegger van die SC vindt dat wel leuke info. @onlogischquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waaiers beginnen zo weer. @:tjacka (nog 40-45 km)
Waar zit Gesink?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzondere mensen ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een pittige mening over mensen die foto's van hun kinderen op het kantoor hebben staan.
@:buitendam
Nee, zelfs dat niet. Uit dat wetenschappelijke onderzoek van gisteravond bleek dat ik totaal geen Tokkie ben.quote:
16 dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
DM van Charrell.
![]()
*maxi-mus klikt op kruisje
Op de muur jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het tekenen? #dtv
Pics van je nichtje bij terugkomst graagquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga bij ouders eten en daarna naar 1 of ander dansdingetje van mijn nichtje.
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier xxquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier xxquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Paaldansen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier maatquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Jong Oranje 18.00 uur op Fox, mocht je echt niks te doen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat het Nederlands elftal vanavond moet spelen
Wat leuk
Jumbo is lekker bezig.quote:
Als een Nederlandse ploeg alles gaat winnen weet je in ieder geval zeker dat er doping in het spel isquote:
Interlands. Heb ik een vrij pittige mening over.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat het Nederlands elftal vanavond moet spelen
Wat leuk
nouquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interlands. Heb ik een vrij pittige mening over.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interlands. Heb ik een vrij pittige mening over.
Je bent een volwassen man, bepaal je helemaal zelf.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Goeiemiddag. (ik ga vanavond geen voetbal kijken.)
Goedemiddag. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik weet niet eens welke wedstrijd(en) er zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
@Paulquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Is er geen Jong Oranje topic? @:onlogisch
Nederland speelt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke wedstrijd(en) er zijn.
Zag vanmorgen ook pas dat Duitsland-Spanje gister was.
JUI / Alexia 15 jaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
Is er geen Jong Oranje topic? @:onlogisch
Gereageerdquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [Jong oranje] Ek kwalificatie topic.
Stormlooptopic.
Geen idee. Gifje is door YouTube zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dat laatste frame?
[ afbeelding ]
Geniet ervan maat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:12 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik heb ook wel weekend verdiend nu.
Vind ik
Gewoon
Ik heb jouw topic gemerged met het bestaande topic, zodat jouw kwaliteitspost niet verloren gaan!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er was al een topic. Ik ben woedend.
Dit was meer dan ik had kunnen vragen, ik ben hier erg content mee!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jouw topic gemerged met het bestaande topic, zodat jouw kwaliteitspost niet verloren gaan!
Daarnaast heb ik de posts van @:caland en @:lange_lans verwijderd, omdat ik vond dat deze niets toevoegen.
Hopelijk ben je tevreden met deze acties.
En nu ga ik weekend vieren
Geen like gegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jouw topic gemerged met het bestaande topic, zodat jouw kwaliteitspost niet verloren gaan!
Daarnaast heb ik de posts van @:caland en @:lange_lans verwijderd, omdat ik vond dat deze niets toevoegen.
Hopelijk ben je tevreden met deze acties.
En nu ga ik weekend vieren
Jij bent een wandelende dislike knop.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:07 schreef Charrell het volgende:
@:ggmm @:onlogisch wanneer komt er ook een DISLIKE knop?
Unfollowed*quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een wandelende dislike knop.
Ja, Princess Cirilla gaat dood.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:28 schreef Charrell het volgende:
Deze kijken straks, ben benieuwd.
Iemand gezien al?
Ik heb een trailer gezien en dat leek me een ontzettend slechte teringseriequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:31 schreef Justin_Case het volgende:
Even een mededeling:
Cobra Kai kijkt best lekker weg.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een trailer gezien en dat leek me een ontzettend slechte teringserie
Nu jij zegt dat hij best lekker wegkijkt ga ik hem al helemaal niet meer kijken
Daar gaat de hele serie vrijwel om, die gaat dus in seizoen 1 nog niet dood. Maar best leuke serie hoor, 7/10.quote:
Jonge.... echt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar gaat de hele serie vrijwel om, die gaat dus in seizoen 1 nog niet dood. Maar best leuke serie hoor, 7/10.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een trailer gezien en dat leek me een ontzettend slechte teringserie
Nu jij zegt dat hij best lekker wegkijkt ga ik hem al helemaal niet meer kijken
Komt het directeurtje morgen langs met een pond kibbeling?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:35 schreef Charrell het volgende:
Ik voel een inzinking opkomen, fijn weekend
Die snap ik niet, maar whatever..quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt het directeurtje morgen langs met een pond kibbeling?
Noem je haar nu een viswijf?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt het directeurtje morgen langs met een pond kibbeling?
Neem maxi maar lekker in zijn strakke sterretjequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:37 schreef Justin_Case het volgende:
Vrouwen
Ik word maar homo denk ik.
grasquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Die snap ik niet, maar whatever..
Maxi heeft geen abo en dus ook geen sterretjequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef Charrell het volgende:
[..]
Neem maxi maar lekker in zijn strakke sterretje
Ouwe viespeuk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Weer een DM van Charrell
![]()
*maxi-mus klikt op kruisje
Wanneer laat je je scheur eens zien? #dtvquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef Charrell het volgende:
[..]
Neem maxi maar lekker in zijn strakke sterretje
Deze post krijgt van mij een likequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer laat je je scheur eens zien? #dtv
Ik twijfel nog. Ik heb straks een teamsmeeting met de grote HMF.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Elan. Ga je ook naar het NL elftal kijken?
Nquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer laat je je scheur eens zien? #dtv
Had geen idee dat die speelden (leeft onder steen).quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Elan. Ga je ook naar het NL elftal kijken?
Tweede scherm genot.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ik heb straks een teamsmeeting met de grote HMF.
Verslaafd aan de VBL SCquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij ging toch weg voor de rest van dit weekend?
Het is niet dat je aan woord gaat komen dus dat kun je prima combineren met voetbal kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ik heb straks een teamsmeeting met de grote HMF.
Nu gaat ze je weer Doublepain noemen hihahoquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jezus, jij praat waar je mee schijt joh.
DP staat bij haar voor iets heel andersquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu gaat ze je weer Doublepain noemen hihaho
double pain in the assquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu gaat ze je weer Doublepain noemen hihaho
Ga jij lekker haaivinnensoep maken gekquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jezus, jij praat waar je mee schijt joh.
Ben al wegquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij ging toch weg voor de rest van dit weekend?
Weet je hoe lekker dat isquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:46 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ga jij lekker haaivinnensoep maken gek
Dan geven ze andere vissen maar een joint dan zijn er weer meer haaien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
niet echt verantwoord toch, haaien zijn een bedreigde diersoort
Als je nou niet oprot.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:54 schreef Charrell het volgende:
Maxi ziet ze vliegen... geen een dm verzonden.. alleen nude verzoekjes ontvangen
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nou niet oprot.
Ik wil je maandag pas terug zien hier.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
*nude verzoekje van @:onlogisch gekregen.
*maxi-mus klikt weg*
Een dm liken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens een dm maar daarin een link en dan klik je erop en dan denk je wat moet ik hiermee en dan geef je de post maar een like en ga je verder met je leven?
Het moet gewoon in één keer goed zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee de post in de link
Sorry dat had wat duidelijker gekund
Like gegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het moet gewoon in één keer goed zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens een dm maar daarin een link en dan klik je erop en dan denk je wat moet ik hiermee en dan geef je de post maar een like en ga je verder met je leven?
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, laat hem eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven.quote:
Hou jij van witte chocoladeletters of van zwarte?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Hier liggen de pepernoten en chocoladeletters in de winkels.
ANNOUNCE FEE open. @:lenny_leonard @:flippiee
Wit is geen chocolade.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij van witte chocoladeletters of van zwarte?
@:lenny_leonard
@onlogisch doet hier ongeveer een half uur mee.quote:
Wil je het voortaan over blanke chocoladeletters hebben? Dit klinkt niet erg woke.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou wel even een voorbeeldje sturen NU.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef onlogisch het volgende:
Sturen jullie wel eens een DM met een url naar een post in de hoop dat jullie daar een like voor krijgen?
Ik wel en ga vervolgens verder met mijn leven.
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch doet hier ongeveer een half uur mee.
Pffff, keiharde diss dit.quote:
Fijne zomeravond, dikke gore big... wacht... huh?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Wat staat er op de zak, 'vrolijk najaarsfeest'?
Prima, alleen morgen nog werken en daar heb ik nog weinig zin in.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Niels. Alles goed makker?
@3rr0r krijgt hier een tik te verwerken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:13 schreef Charrell het volgende:
Interesseert mij het nou wat er op die zak staat.
Als hij maar goed vol zit... ja toch?
Heb je het nog over die kruidnoten of over je liefdesleven?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:13 schreef Charrell het volgende:
Interesseert mij het nou wat er op die zak staat.
Als hij maar goed vol zit... ja toch?
Ligt eraan hoe dirty jouw mind gaatquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je het nog over die kruidnoten of over je liefdesleven?
Ik hoop dat het je smaakt!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een heel ondeugende espresso gezet.
zo smerig als nodig isquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dirty jouw mind gaat
Whahahaaaaaaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je smaakt!
[ afbeelding ]
Nee, dislike is negatiefquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:41 schreef Charrell het volgende:
Renee regel die Dislike knop, ouwe hielenlikker
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)anse-arena~ae2b1149/
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland
@:onlogisch
Wtfquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf
Welke mongool zit er op mijn naam te spelen
Zijn jullie lekker aan het tekenen weer?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, haxball.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:19 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zijn jullie lekker aan het tekenen weer?
Ik ga altijd als eerst af zo'n beetje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:22 schreef Charrell het volgende:
[..]
Scrum... kan toch niet... waar is jouw strijdermentaliteit!!!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker bezig maat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb m'n kop kaalgeschoren zojuist en mijn baard bijgepunt.
Lekker fresh het weekend in toch.
niet te laat naar bed m’n jong!quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga altijd als eerst af zo'n beetje.
Ja... pics?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb m'n kop kaalgeschoren zojuist en mijn baard bijgepunt.
Lekker fresh het weekend in toch.
Doe zelf eerst eens wat pics.quote:
Ach bekijk het positief.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, want er zit een muggenbult boven op m'n kop.
Ik hou niet van zwartenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
RENEEEEE, HIJ DOET HET WEER @GGMMquote:
Graag GGMM geen Renee noemen. Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
RENEEEEE, HIJ DOET HET WEER @:ggmm
Dit kun je toch niet bestuur maken voor een subfora met ZWARTE piet?!
![]()
Ik ben geen tweede keuze schatquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar als je mij geen minister van FEE wil. Wil jij het dan doen?
@:ggmm check deze grap
Zal nooit gebeuren ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je komt niet eens in de top 10 voor
wel erg commercieel hequote:Op vrijdag 4 september 2020 16:40 schreef Caland het volgende:
Vind het Kevin album maar matig
@:doublepain @:tjacka
Heb het gezien op werkquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
volgens mij gaat het goed, naar omstandigheden danquote:Op zaterdag 5 september 2020 08:48 schreef Charrell het volgende:
Hey.. goedemorgen.
Hoe is het eigenlijk met de user die een hart operatie heeft ondergaan?
Dat is fijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij gaat het goed, naar omstandigheden dan
Doe gewoon nudiesquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:32 schreef Charrell het volgende:
Misschien een leuk idee om een kaartje te sturen..?
Nee, nee dit kan nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Drizzt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
Tot nu geslapen en heb gisteren niet eens gezopen
Blijkbaar toch een kleine slaaptekort
Ik schrok ook toen ik 10.15 op mijn wekker zag staan zojuist.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
Tot nu geslapen en heb gisteren niet eens gezopen
Blijkbaar toch een kleine slaaptekort
Een goede nachtrust is essensieel!quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik schrok ook toen ik 10.15 op mijn wekker zag staan zojuist.
Helemaal kapot !!
quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, nee dit kan niet
@:maxi-mus
@:Buitendam
@:Elan
@:El-stinho
@:Madame_Paon
Inteelt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-justitie~addb17fb/
wtf
Tsja, Groesbekers.quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-justitie~addb17fb/
wtf
Niet janken als je met een beenbreuk wordt afgevoerd hè.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:16 schreef Caland het volgende:
Zin om te voetballen zo.
Gaat een lekker opgefokt potje worden, HEURRRLIJK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelden aan de ontvangende kant wat dat betreftquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet janken als je met een beenbreuk wordt afgevoerd hè.
Ik hoop dat je straks bibberend het veld in gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden aan de ontvangende kant wat dat betreft
(in tegenstelling tot je moeder)
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:21 schreef Charrell het volgende:
Groeten vanuit de MakroSnoepkont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je dikke hoerenmoeder. Wij zijn geen vrienden meer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:32 schreef Tjacka het volgende:
note kunnen uitdelen aan @:lenny_leonard
TOPWEEKEND
@:jancees
ANNOUNCE FEE OPEN GODVERDOMME.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder. Wij zijn geen vrienden meer.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ANNOUNCE FEE OPEN GODVERDOMME.
quote:
Ik heb al gedoneerd, halve tamme.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je eens doneren? Of blijft het dan weer stil? Schele kinderlokker.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb al gedoneerd, halve tamme.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:21 schreef Charrell het volgende:
Groeten vanuit de MakroGoed bezig! Weg met al die vieze groene rotzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Wat een asociale vriendin dat ze zomaar op zijn computer gaat rondsnuffelenquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:08 schreef Charrell het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ernational~af4c7571/
Dit is heel toevallig, ik ga net zitten met een bakkiequote:
Gelijk dit even rechtgezet!quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe notes zijn uit.
2 notes voor 1 post. Is jou dit ooit gelukt @:caland ?
Maandag weerquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig! Weg met al die vieze groene rotzooi.
Als je weer mod bent moet je bij mij even note 161 en 162 lezen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe notes zijn uit.
2 notes voor 1 post. Is jou dit ooit gelukt @:caland ?
Wat een boosheidquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder. Wij zijn geen vrienden meer.
Klinkt alsof de trainer uitstekend heeft ingegrepen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste wedstrijd. 4-9 gewonnen na met 4-2 achter te hebben gestaan.
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch
Nee. Die is geblesseerd geweest en nu zit de angst er goed in. Daarnaast wordt fysiek nu wel een dingetje. Staat eigenlijk een team te hoog en dat verschil begint merkbaar te worden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt alsof de trainer uitstekend heeft ingegrepen.
Dochter een aantal in het netje gelegd?
4-4 gelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste wedstrijd. 4-9 gewonnen na met 4-2 achter te hebben gestaan.
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:onlogisch
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijk gespeeld.
Penalty van Jr. ging er feilloos in. (Jr. ook 2 van de 4 goals gemaakt)
panenka?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4 gelijk gespeeld.
Penalty van Jr. ging er feilloos in. (Jr. ook 2 van de 4 goals gemaakt)
avgquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Uit eten straks.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |