Vroeger deed men een aderlating om weer in balans te komen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
Net drie kwartier een presentatie gehad over de future proof purpose van het zooitje hier.
Zin om in mezelf te snijden nu.
Gevaarlijk dom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel eens het idee dat Eljero niet slim is. Wat denk jij @:scrummie2.1
Elia zou een goed duo vormen met Jetro.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel eens het idee dat Eljero niet slim is. Wat denk jij @:scrummie2.1
quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:15 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe CTRL + V is uit!!
HitlerGod
@:3rr0r @:lenny_leonard
Grondlegger van die SC vindt dat wel leuke info. @onlogischquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waaiers beginnen zo weer. @:tjacka (nog 40-45 km)
Waar zit Gesink?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Waaiers beginnen zo weer. @:tjacka (nog 40-45 km)
Bijzondere mensen ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een pittige mening over mensen die foto's van hun kinderen op het kantoor hebben staan.
@:buitendam
Nee, zelfs dat niet. Uit dat wetenschappelijke onderzoek van gisteravond bleek dat ik totaal geen Tokkie ben.quote:
16 dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
DM van Charrell.
![]()
*maxi-mus klikt op kruisje
Op de muur jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het tekenen? #dtv
Pics van je nichtje bij terugkomst graagquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga bij ouders eten en daarna naar 1 of ander dansdingetje van mijn nichtje.
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier xxquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier xxquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Paaldansen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Veel plezier maatquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tot vanavond vrienden.
Jong Oranje 18.00 uur op Fox, mocht je echt niks te doen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat het Nederlands elftal vanavond moet spelen
Wat leuk
Jumbo is lekker bezig.quote:
Als een Nederlandse ploeg alles gaat winnen weet je in ieder geval zeker dat er doping in het spel isquote:
Interlands. Heb ik een vrij pittige mening over.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat het Nederlands elftal vanavond moet spelen
Wat leuk
nouquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interlands. Heb ik een vrij pittige mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |